Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

KidZania London

2 080 arvostelua
Valitettavasti valitsemillesi päivämäärille ei ole saatavilla verkossa varattavia retkiä tai aktiviteetteja. Valitse toinen päivämäärä.

KidZania London

2 080 arvostelua
Valitettavasti valitsemillesi päivämäärille ei ole saatavilla verkossa varattavia retkiä tai aktiviteetteja. Valitse toinen päivämäärä.
Koko ruudun näkymä
Sijainti
Ota yhteys
Westfield London Shopping Centre Ariel Way First Floor between M&S and GAP, Lontoo W12 7GA Englanti
Liikenneyhteydet
Shepherd's Bush5 min
White City5 min
2 080arvostelua62 kysymystä ja vastausta
Matkailijoiden arvio
  • 791
  • 468
  • 297
  • 203
  • 321
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli
  • Lisää
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Archie Archer kirjoitti arvostelun maalis 2020
Ruislip, Yhdistynyt kuningaskunta12 julkaisua4 kiitosta avusta
Se on 4 tuntia hauskaa. Juokset kidzanian ympärillä ja teet paljon töitä ja saat kidzoja, jotka ovat kidzania-rahaa ja lopulta voit käyttää sen ja jos nälkäinen, voit ostaa ruokaa.
Lue lisää
Elämyspäivä: tammikuu 2020
Google
Kiitä avusta
Jaa
Marte kirjoitti arvostelun helmi 2020
1 julkaisu
Meillä oli lippuja klo 13 lauantaina puolikauden aikana. Paikka oli niin täynnä, että vietimme suurimman osan ajasta jonossa. Neljän tunnin kokemuksessamme onnistuimme tekemään vain 2 kokemusta ja kasvomaalauksen (mikä oli maksettava lisä). Jotkut ohjaajista näyttivät kyllästyneiltä eivätkä olleet kiinnostuneita lasten kanssa (haukottelu, tuskin katsomalla lapsia, kävellen vain liikkeistä). Piti maksaa ylimääräistä muovitaskussa olevasta kaulanauhasta lapsille, jotta he pitivät kidzos-rahaa (5 - 7), jonka olin odottanut sisällyttävän. 10-vuotias ei nauttinut kokemuksista, ehkä hän oli vähän liian vanha. Hän oli tyytyväinen kasvomaaliinsa, vaikka sen odottaminen kesti ikuisesti. Kaiken kaikkiaan toivon, että olisin säästänyt rahani ja mennyt muualle!
Lue lisää
Elämyspäivä: helmikuu 2020
Google
Kiitä avusta
Jaa
Sue kirjoitti arvostelun helmi 2020
3 julkaisua2 kiitosta avusta
Lapseni odottivat saavansa tämän puolivälissä. Tuli järkyttynyt. 4 tunnissa on tehtävä vain 4 kokemusta jonoina niin pitkiä. Huono kokematon henkilökunta. Kaivokseni jonotti tunti TV-kokemuksen tekemistä varten, se oli ensin jonossa ja halusi olla sää-ihmisiä. Jotkut pojat ilmestyivät mistä tahansa, jotka eivät olleet jonossa. tarkkaile, koska liian monet ihmiset olivat päässeet sisään tuntien jälkeen jonot eivät ole onnellinen. Meni sanomalehtiraportointiasemalle, joten heillä oli jotain kotiin viedäkseen vain löytääkseen tulostimen lakanneen toimimasta. He sanoivat, että 10 minuuttia se korjataan tunnin odotus ei edelleenkään toimi. He lupasivat lähettää minulle raportit sähköpostitse, mutta eivät koskaan. Lapseni halusivat sitten valokuvan päivästä, joten otti rannekkeet, joihin valokuvat oli ladattu valitaksesi vain yhden, jotta löysin, ettei niitä ollut ladattu. Pyysin tapaamaan johtajaa, joka antoi minulle sähköpostin lisäyksen kertoa heille kokemuksestani, johon heidän vastauksensa oli, että voimme saada ylimääräisen tunnin ensi kerralla. Emme koskaan mene takaisin tuon pettymyskokemuksen läpi. Kun kysyin, missä uutiset olivat, he eivät koskaan vastanneet. Huono asiakaspalvelu myös. Ei suositella kenellekään.
Lue lisää
Elämyspäivä: helmikuu 2020
Google
Kiitä avusta
Jaa
Sridevi Dasari kirjoitti arvostelun helmi 2020
1 julkaisu
Jos poikani olisi järjestänyt kultaisen syntymäpäivänsä 22. helmikuuta 2020 @ 11.30, he lupasivat minulle nopean toiminnan kaikille lapsille, se oli minulle iso EI, meillä oli 24 lasta kanssamme. Kun Kidzania tiesi, kuinka monta lasta on sisällä, he voivat sanoa sen meille. Kakku ei ollut tarpeeksi, ruoka tarjoillaan vähän myöhässä, lapset olivat hyvin nälkäisiä, hedelmälautaset olivat vain 2, avustajat kysyvät: ”Tarvitsetko mitään ruokaa”, mitä sanoisi pienet lapset siitä, he eivät sanoneet mitään . Henkilökunta oli töykeä lasten suhteen ja yksi erittäin kärsivällisestä lapsesta sanoi, että henkilökunta ei auta ja he ovat töykeitä. Meille kerrottiin, että lapsista huolehditaan, mutta tuskin meillä ollut mitään apua. Ainakin kakkujen aikana videon tulisi tallentaa raikkaampi ja kakun leikkaaminen, sillä minulla ei ole mitään niistä muistoista. Minun oli maksettava kotijuhlalahjojen ottamisesta ja avustaja sanoi, että minun on maksettava 30 per laukku, he eivät edes tiedä kuinka paljon he ovat. Sridevi Dasari
Lue lisää
Elämyspäivä: helmikuu 2020
Google
Kiitä avusta
Jaa
Rooby25 kirjoitti arvostelun helmi 2020
Findon, Yhdistynyt kuningaskunta209 julkaisua116 kiitosta avusta
+1
Tällainen loistava konsepti & heihin yhdistäminen / upottaminen oli loistava, mutta tuntui, että se päästi hieman vähentämään ansaitsemien Kidzo-menojen lopussa. Veljentytärni oli vastahakoinen maksamaan maksetusta toiminnasta houkuttelemalla viettämään ansiot, mutta 6 toiminnan jälkeen hänellä oli vain 2 pientä kumipalloa. Pettymys oli tuntuva ja olisiko nämä hinnat olleet avoimempia, mielestäni hän olisi mieluummin käyttänyt ne kokemuksiin. Loppujen lopuksi hän päätti, että paperiraha oli parempi matkamuisto ja piti heidät kiinni (emme asu paikallisesti, joten ei todennäköisesti palaa pitkään). Olisi hienoa, jos hän olisi saanut avaimenperän tai Kidzania-nastaa nauhaansa. Minun on sanottava, että suurin osa henkilöstön vuorovaikutuksesta oli fantastista, Jess kun saavuimme oli erittäin ystävällinen ja vieraanvarainen, ja kaveri H&M: n studiossa oli todella suloinen. Tunsin, että muutamat ryhmästä eivät olleet innostuneita olemasta ensimmäistä asiaa lauantaina ja K-Martissa, koska se oli juuri avautumassa ja että "asiakkaita" puuttui, kaksi päivystyksessä olevaa toimihenkilöä ostivat sen sijaan, mutta hyvin pienellä innolla! Koska tämä oli päivän ensimmäinen pysähdys, olin huolissani siitä, että se asetti sävyn, onneksi niin ei käynyt. Mielestäni koko asennus on hieno, se tuntui turvalliselta. Sisustus oli ihana, aikuisille oli runsaasti paikkoja ja rakastin katseluikkunoita. Rakastimme tulipalossa olleen pelastuspalvelun vuorovaikutusta ja perustamista, upeaa roolipeliä ja hauskaa katsella. Hän nautti aktiviteeteista kokonaisuudessaan, mutta sanoi, että vauvasairaala oli outo ja että hänestä tuntui siltä, että hän vain heitti nukkean ilmaan ja kiinni sen suurimman osan istunnosta. Menimme kuriirien luo ja meille neuvottiin, että siellä oli 30 minuutin odotus ja palata takaisin (olisimme odottaneet), joten upotettiin holviin, joka kesti hänen 10 - 15 minuuttia, menimme takaisin ja hän on täyttänyt seuraavan ryhmän niin, että olisimme täytyy odottaa vielä uutta. Odotusjärjestelmässä, joka muuten näytti melko organisoitulta, tämä oli hieman turhauttavaa. Emme syöneet, mutta meillä oli virvoitusjuomia. Halusimme saada slush-pentua, mutta vain vihreä oli kytketty päälle, ei punaista tai sinistä ja vain yhdessä pistorasiassa. Jäimme 2 tuntia 4 tunnin paikkaan, kun veljentytärni oli ylikuumentunut ja löytänyt odotusajat tylsäksi ja koko paikka meluisaksi (paljon partiolaisia / majavia, jotka ympäröivät hänet melko pelotellen), mikä aloitti niin positiivisena kokemuksena liu'aa "he ovat täällä todella ansaitsemaan rahaa" - onko kapasiteettia rajoitettu ja kuinka saada ihmiset, joilla on ollut 4 tunnin paikka, lähtemään? Suosittelen sitä ehdottomasti, mutta kehottaisin ihmisiä käyttämään ansiotaidon kehittämiseen taitojen kehittämisen sijasta kaupassa loppupäässä (halpa muovimateriaali, joka päättyy vain kaatopaikalle!)
Lue lisää
Elämyspäivä: helmikuu 2020
Google
Kiitä avusta
Jaa
Edellinen