Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Caremar Sorrento

130 arvostelua
  • Sorrento: näe ja koe – sijalla 74/77
Valitettavasti valitsemillesi päivämäärille ei ole saatavilla verkossa varattavia retkiä tai aktiviteetteja. Valitse toinen päivämäärä.

Caremar Sorrento

130 arvostelua
  • Sorrento: näe ja koe – sijalla 74/77
Valitettavasti valitsemillesi päivämäärille ei ole saatavilla verkossa varattavia retkiä tai aktiviteetteja. Valitse toinen päivämäärä.
130arvostelua6 kysymystä ja vastausta
Matkailijoiden arvio
  • 14
  • 23
  • 25
  • 12
  • 56
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli
  • Lisää
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
TawnyaRP kirjoitti arvostelun 2/2020
San Diego, Kalifornia91 julkaisua17 kiitosta avusta
En suosittele tätä yritystä! ! Älä osta lippuja tälle lauttaliikkeelle sorrenton venesataman lipunmyynnistä. Positano / amalfi-ikkuna myy lippuja tälle lautalle ja meillä oli kaikkien aikojen huonoin kokemus! ! Tyttö myi meille kaikille 4 edestakaisen lipun Kapriin 9: 25 -lautalle klo 9: 23 (katso kuvaa) ja kertoi, että voisimme tehdä sen! Portti 1. Me kaikki juoksimme ja emme edes olleet edes puolivälissä satamasta veneen poistuessa. Joten menimme takaisin ikkunaan ja hän oli sulkenut sen ja noussut siihen vähän. Laudalla oli reikä ja pystyin näkemään hänet, joten kolkutin ikkunaan ja hän kysyi mitä tarvitsin. Sanoin hänelle, että hän myi liput lautalle, jota emme saaneet kiinni, ja halusin hyvitystä. 28. 80 € per pari! ! ! Hän sanoi, ettei hyvityksen antaminen ollut mahdotonta, eikä hän edes ottanut pöydää alas ja puhuisi kanssani kasvotusten. Joten meidän piti mennä ostamaan uusi lippu päästäksemme Kapriin! ! ! Tarkistimme sitten caprin lipunmyynnissä ja he sanoivat, että he eivät voineet antaa meille palautusta. Meidän piti palata sorrentoon saadaksemme sen. Joten lähdimme takaisin sinä iltana kello 7: 15 ja sama tyttö oli toimistossa ja kaikki neljä pyysimme rahat takaisin! ! ! Hän ei antaisi sitä eikä antaisi meille nimeään. Tein kuvan hänestä, jonka lähetän yritykselle, jotta he tietävät kuka repii asiakkaita. He myös sanovat, että heidän myyntipisteensä kone on alhaalla, joten voit käyttää vain käteistä. Ehkä toinen syy, että hän ei antaisi meille rahaa takaisin! Joten varokaa! ! ! ! Se todella pilasi lomamme! ! !
Lue lisää
Elämyspäivä: helmikuu 2020
Google
4 kiitosta avusta
Kiitä avusta
Jaa
Gianna C kirjoitti arvostelun 2/2020
Kalifornia3 julkaisua
Varoitus: älä osta lippuja tälle lauttaliikkeelle sorrenton venesataman lipputoimistosta. Positano / amalfi-ikkuna myy lippuja tälle lautalle ja meillä oli kaikkien aikojen huonoin kokemus! ! Tyttö myi meille kaikille 4 edestakaisen lipun Kapriin 9: 25 -lautalle klo 9: 23 ja kertoi, että voisimme tehdä sen! Portti 1. Me kaikki juoksimme ja emme edes olleet edes puolivälissä satamasta veneen poistuessa. Joten menimme takaisin ikkunaan ja hän oli sulkenut sen ja noussut siihen vähän. Laudalla oli reikä ja pystyin näkemään hänet, joten kolkutin ikkunaan ja hän kysyi mitä tarvitsin. Sanoin hänelle, että hän myi liput lautalle, jota emme saaneet kiinni, ja halusin hyvitystä. 28. 80 € per pari! ! ! Hän sanoi, ettei hyvityksen antaminen ollut mahdotonta, eikä hän edes ottanut pöydää alas ja puhuisi kanssani kasvotusten. Joten meidän piti mennä ostamaan uusi lippu päästäksemme Kapriin! ! ! Tarkistimme sitten caprin lipunmyynnissä ja he sanoivat, että he eivät voineet antaa meille palautusta. Meidän piti palata sorrentoon saadaksemme sen. Joten lähdimme takaisin sinä iltana kello 7: 15 ja sama tyttö oli toimistossa ja kaikki neljä pyysimme rahat takaisin! ! ! Hän ei antaisi sitä eikä antaisi meille nimeään. Tein kuvan hänestä, jonka lähetän yritykselle, jotta he tietävät kuka repii asiakkaita. Joten varokaa! ! ! ! Se todella pilasi lomamme! ! !
Lue lisää
Elämyspäivä: helmikuu 2020
Google
Kiitä avusta
Jaa
John M kirjoitti arvostelun 10/2019
Monmouth, Yhdistynyt kuningaskunta422 julkaisua230 kiitosta avusta
Tiistai 8. lokakuuta 2019. Teimme virheen ja varasimme paluulipun Sorrentosta Kapriin (93. 90 euroa paluu 3 aikuiselle) ennen kuin huomasimme, että purjehduksia oli niin vähän. Saimme pienemmän veneen takaisin, jota hallinnoi Gescab, jolla on paljon enemmän purjehduksia. Matka isoilla aluksilla oli nopeaa, mutta turvallisuus ei ole heidän asialistallaan, kuten ymmärsimme, kun rampilla nousemalla ja turvotus käänsi rampin ilmaan kanssamme kiirehtiä pääsemään alukselle eikä päästä heittämään pois! Paluu Gescabilla tapahtui pienemmällä ja hieman hitaammalla veneellä, mutta (onneksi) vähemmän matkan "jännityksestä".
Lue lisää
Elämyspäivä: lokakuu 2019
Google
Kiitä avusta
Jaa
fisupeksu kirjoitti arvostelun 10/2019
Leppäjärvi, Suomi334 julkaisua87 kiitosta avusta
Jos 40 eivät halua hypätä aalloille, heillä on iso vene. Ei mahdollisuutta katsella näkymiä, mutta nopea tapa tavoittaa Kapri.
Lue lisää
Elämyspäivä: lokakuu 2019
Google
Kiitä avusta
Jaa
StephenCross kirjoitti arvostelun 9/2019
Dublin, Irlanti14 689 julkaisua1 253 kiitosta avusta
Jokainen liikenteenharjoittaja on erilainen, vaikka he voivat toimia samoilla reiteillä. Eri veneet / hinnat ja ehdot. Tämä toimii sataman puoliympyrän operaattoriryhmän vasemmalla puolella.
Lue lisää
Elämyspäivä: syyskuu 2019
Google
Kiitä avusta
Jaa
Edellinen