Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

SNAV S.p.A.

Napoli: näe ja koe – sijalla 513/789
Jaa
260
Kaikki valokuvat (260)
Koko ruudun näkymä
Yleiskatsaus matkailijoilta
  • Erinomainen9 %
  • Erittäin hyvä14 %
  • Keskitaso19 %
  • Huono9 %
  • Todella huono49 %
Tietoja
Paikallissää
Tarjoaja: Weather Underground
°F°C
16°
marras
12°
joulu
11°
tammi
Yhteystiedot
Molo Angioino 1, 80133, Napoli, Italia
Porto
Verkkosivusto
+39 081 428 5555
Soita
Arvostelut (604)
Suodata arvosteluja
10 tulosta
Matkailijoiden arvio
1
1
2
0
6
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielisuomi
Lisää kieliä
1
1
2
0
6
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatinsuomi
Päivitetään luetteloa...
110/10 arvostelua
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 5. syyskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Varasimme matkan suoraan lautoilla ja ollaksemme rehellisiä, olimme huolissamme arvosteluiden takia. Meidän ei tarvitse olla. Maksuimme online-lippujen lähettämisen verkossa, menimme lipunmyyntitoimistoon jo varhaisessa vaiheessa Sorrentossa. Ei ollenkaan ongelmaa, he jopa laittaa meille aikaisemman lautalle, kun olimme varhain, erinomaisesti. Nyt asia ei ole huolissasi, ken olet...varannut, sillä kun varasimme suoria lauttoja, valitsin SNAV: n, sinä lippu on jonkin aikaa, kun tulimme NLG: n kanssa, seisomme niin vähän lautalla vain 20 minuuttia, joten ei miettiä takaisin tulimme Alilauro ja istui alas kuten massiivinen lautta. En voi uskoa kuinka helppoa kaikki oli helppo tapa päästä Capriin. Lähetetty sama arvostelu NLG: stäLisää

Arvosteltu 30. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

SNAV on pahin lauttatoimisto, joka käyttää sitä Napolinlahdella ja Amalfin rannikolla. Heillä on kauheat veneet (ei ulkona olevia istuimia), he pelaavat yhtä ärsyttävää videota TV: n näytöillä koko lautalla, paikat ovat epämiellyttäviä ja he ylittävät lautat (minun piti istua lattialla). Varasin lautani etukäteen ja se...ei antanut minulle mitään etua. En voinut ajaa varhain tai olla jonkinlainen perk. Varaa lauttalippuja, kun tulet sinne. SNAV on kauhea yritys, joka tekee sinusta merenrannan ottamisen jälkeen. SNAV: n ainoa positiivinen on, että niillä on monia erilaisia ​​veneitä, jotka lähtevät monesta eri ajasta. Bottom Line: On niin monia muita hyviä lauttayhtiöt (NLG, Lucibello, Alilauro). Älä ota SNAVia.Lisää

Arvosteltu 27. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Me nousimme lautalla maksoimalla 120 euroa kahdelle ihmiselle, jotta olisimme helposti matkalla Kroatiaan. Meillä ei ollut aavistustakaan mitä oli varastossa, mutta näyttää siltä, ​​että kaikki muut olivat jo valmiita. Kun kävelimme, huomasimme lentokoneiden sängyt ja huovat / pyyhkeet lattialla ja kaikilla tuntui olevan sama ajatus....Ajattelimme, että tämä oli outoa ja sivuston lukemisesta luulisi, että yöpymismatkalla olisi ainakin paikka. No kuinka väärässä me olimme! Kävimme ylös ja alas kolmen parhaan portaalin välissä, jotka haluavat ainakin ottaa pussit pois ja saada paikan, mutta se oli massiivisesti liian täynnä, kuumaa ja kaikki yksittäiset lattiatilat otettiin. Me jopa harkitsimme laukkujen ottamista kannelle ja istumme sinne koko yön, koska siellä ei ollut kirjaimellisesti mitään. Lautta oli tunti ja puoli viivästynyt lähtemättä ilman todellista kommunikaatiota muuta kuin satunnaista äänekäs tannoy! Lopulta löydettiin käytävä, joka jo sisälsi noin 10 pistettä ja istui juuri sen lopussa koko yön, joka ei uskaltanut liikkua, koska olisit koskettanut joku muu nukkumassa. Pakattu sardiini! Aamulla hyvin vähän nukkua nukkumat olivat inhottavia joten emme käyttäneet niitä ja sitten valmiina lähtemään lautasta. Jälleen hyvin vähän opetusta, kunnes kuulimme englanniksi, että kenenkään ilman autoa pitäisi lähteä lautasta ensin. Yritimme päästä väkijoukon ohitse, mutta mitään onnea. Ei henkilöstöä, joka valvoo sitä lainkaan. Kun lopulta lopetettiin kaikki autot lähtivät, niin ymmärsimme, että ihmiset lähtivät autoissa ennen matkustajia ilman, mitä ei ole, mitä he sanoivat, mutta ei paljon henkilöstöä ympärillä edes tiedostaa! En koskaan käytä tätä lauttapalvelua varaamatta matkustamoa tai nukkujaa, mutta se ei juuri ollut budjetillamme jo jo useissa Euroopan maissa!Lisää

Arvosteltu 25. elokuuta 2018

Sorrenton sataman lipunäytöt ovat hyvin hämmentäviä. Olen astunut avoimeen ikkunaan, erityisesti välttämällä SNAV-ikkuna, koska kaikki huonot arvostelut. Minulla oli luottokortti, mutta mies sanoi vain rahaa. Otin kaksi 50 euron laskua rahan vyöllä ja luovutin heille (minulla oli vain 2 50 s ja yksi 20 tuolloin)....Kun asetin korttini takaisin lompakkuni ja lompakkoni takaisin rahan vyöhön, hän salaa vaihtoi yhden 50 s: n 10 euron laskusta. Hän sanoi, etten antanut hänelle tarpeeksi rahaa 78 euroon. Se oli sanani häntä vastaan, joten annoin hänelle lisää rahaa lippuja varten, mutta hän varasti minulta 40 euroa minulta yksinkertaiselta ja yksinkertaiselta. Älä koskaan käytä SNAVia tai GESCABia (ne ovat sama yritys). Minun olisi pitänyt kiinnittää paremmin huomiota kauppaan, mutta kaikki Italiassa olisivat olleet niin mukavia ja hyödyllisiä tähän päivään asti, että olin antanut vartiointeni alas.Lisää

Arvosteltu 24. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Minulla on 3 tähteä vain 3 syystä.  1. Linja oli paljon lyhyempi ostamaan lippuja Caprin saarelle.  3. Linja päästä ja odottamaan lauttaan laivalla oli vitsi, vaimo yritteli säätää ihmisiä hyppäämään riviin edessä meille ja kun lautta todella tuli ihmiset menivät ympäri linjaa ja vain juoksi...lennolle. Noin 200 henkilöllä, jotka saivat kaikki kerralla ja vain 4 ihmistä otti lippuja päästäkseen siihen oli Everyman itselleen jezz. Luulen, että sarjat ovat rajallisia, luulin, että he myyvät lippuja paikoissa vain, mutta?  3. He saivat meidät määränpäähän turvallisesti.  22. 80 henkilöä kohden. Noin tunnin ratsastaa.Lisää

Arvosteltu 15. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Otimme yön lautta Anconasta Splitiin kahden laiturin hytissä. Sisäänkirjautumisprosessi oli hieman hankalaa; vaikka olimme varannut lippuja verkossa, meidän täytyi ottaa bussilla lipputoimistoon, joka sijaitsee erillisessä rakennuksessa, jota seuraa toinen bussi veneen tosiasialliseen sijaintiin. Siellä me odottelimme pitkään ja epäjärjestäytyneesti linjahallintaa varten useita tunteja, jota seurasi...toinen epäjärjestänyt linja aluksella, joka odotti nousta. Laiva, Aurelia, oli hyvin kaatunut. Kaikki oli rikki ja likainen, ja tähän sisältyivät mökit ja wc-tilat. Saippua tai wc-paperia ei ollut, kuivaimet eivät toimineet, ja wc-ovi (ilman istuinta) juuttui. Huone oli melko meluisa yöllä, ja meidät herätettiin toistuvilla viesteillä kaiuttimista alkaen klo 6.30, yli kaksi tuntia ennen Splitin saapumista. Hätäpoistumiset olivat huonosti merkittyjä ja estetty jopa yhdessä tapauksessa. Henkilökunta ei ollut ystävällinen. Tee itsellesi eduksi ja käytä rahaa halvemmalla lentolipulla. Ancona oli myös tylsää, ruma ja melkein yhtä kova kuin alus.Lisää

Arvosteltu 11. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Varoitus, älä päästä SNAV: ää, ellet ole ammattitaitoinen stuntman tai astronautin, jota käytetään kuumaan tiukasti suljetuissa tiloissa, joissa ei ole hengittävää ilmaa tunnin ajan, tai kidutusta varten. Olin 3. päivänä meidän Välimeren risteily Napolin satamassa ja valitsi SNAV, koska emme tunne mitään parempaa ja seurasivat...muita risteily kävijöitä linjalla Capri. Se oli viileä aamuna ja kun saavuimme lautalle, olimme helpottuneita siitä, että ilmastointia oli, joten istuimme hengityslaitteen alla. Sitten lautta lähti ja se oli, kun ilma suljettiin ja se heti sai sietämätöntä. Ei vain ollut kuumaa koko kuoppainen matkan Capri, mutta ei ollut ilmanvaihtoa ja oli erittäin vaikea hengittää. Miehistö siirtyi automaattisesti barf-laukkujen ympärille, kuten se oli rutiini ja haaveitteli, kun matkustajat eivät valittaneet mitään ilmaa. Oli pelottavaa nähdä, kuinka blas he olivat, eikä yksi vähän huolissaan siitä, että kaikki ympärillä olevat ihmiset sairastuivat, kuten tämä oli heidän tavanomainen rutiini. Vahvemmat matkustajat nousivat välittömästi ja pomppivat matkustamon ympärillä yrittäen päästä ulkona jonkin verran ilmalle. Mutta jotkut saivat barf laukut heiluttaen ilmassa ja olen vakavasti ajattelin, että heitä heittäisivät minut päähänni ravistellen. Siskoni oli niin sairas, että käsivarret ja jalat alkoivat tuntea itsensä kyllästyneiksi ja hän alkoi ohittaa, ja hän alkoi kättelemättä hallitsemattomasti ja oli muuttunut vaaleaksi. Yritin häivyttää itseni kuolemasta katsomalla kapteenitanssin aikaisemmin hilpeää turva-videota esittämällä turvallisuusohjeita, mutta kymmenennen kerran sen jälkeen, kun katselin sitä, aloin myös sairastua. Melkein tunnin kidutuksen jälkeen saavuimme Capriin ja heti kun alus pysäytti ilmaa kääntyen takaisin, valmis hämmentämään seuraavia tulevia matkustajia. Siskoni ei voinut nousta, ja joudumme antamaan kaikkien muiden ulos ennen kuin hän voisi hengittää uudelleen ja hitaasti nousta ylös. Hän oli sairas loput risteilymme ja olimme vasta kolmantena päivänä. Paluumatkalla Napolissa päätimme käyttää NLG: ää ja maksaa paljon vähemmän, jotta saataisiin paljon sileämpää ja miellyttävämpää jäähtyä. Ero oli yö ja päivä ja nyt halusimme, että olisimme tunteneet NLG: stä varsinkin, koska se oli halvempaa kuin SNAV.Lisää

Arvosteltu 9. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Käytimme Napolista Caprin paluumatkalle. AC toimi täydellisesti. Erittäin sileä palvelu. Heillä on baaripalvelu. 1 euroa? Se oli melko nopea 50 minuutin ajomatka. Suositeltava.

Arvosteltu 3. elokuuta 2018

Otimme lautan Napolista Capriin klo 8.00. ongelma alkoi, kun istumme istuimiin ja huomasin, että edessäni on likainen muutamilla jäljellä olevilla pilkkuilla, jotka oksentelivat. 15 minuutin kuluttua merestä, kun kaikki ikkunat suljettiin ja AC ei toiminut hyvin, ihmiset alkoivat saada sairastua mereen ja oksentaa ja miehistö...kulki istuinten välissä ja jakaa muovipusseja, kun kääntäessäni alkoin oksentaa ystävieni kanssa , huomauttaen, että ennen kuin menimme lautalle, minulla oli 2 pilleria Gravolia ennaltaehkäisynä. pyysimme miehistöä avaamaan kaikki ikkunat, mutta he eivät, joten pyysimme heitä auttamaan meitä kaikessa tai jos he voivat hidastua, koska usko, että puolet matkustajista oli oksentelua, mutta kaveri kertoi minulle, että heidän on tehtävä ajoissa . se oli erittäin huono kokemus, etten koskaan unohda, etenkään, ettemme saanut apua yli 35 minuuttia.Lisää

Arvosteltu 23. heinäkuuta 2018

Varasin liput retkikuljetukselle Sorrento - Capri noin kolme päivää ennen lomaa. Korttitietojesi syöttämisen jälkeen sain virheilmoituksen, jossa pyydettiin minua käyttämään toista korttia. Samaan aikaan saitin sähköpostiviestin, jossa vahvistettiin, että korttini oli maksanut, mutta minulla ei ollut varausvahvistusta. Sitten olin lukenut joitakin TripAdvisor-arvosteluja, joissa samojen ongelmien...saaneilla oli ostaa uusia lippuja päivällä. Yritin ottaa yhteyttä SNAV: iin verkkosivustollaan, joka ei toiminut. Sitten löydin yrityksen Facebookista ja lähetin heille viestin, jossa selitettiin, mitä tapahtui. Puolessa tunnissa he olivat lähettäneet minulle sähköpostiviestin, jossa oli sähköpostiosoite. Lähetin heille sähköpostia ja välitin luottokorttisi tapahtumahyväksymisilmoituksen ja tunnin kuluessa he vastasivat lipuillani Jokaiselle, jolla on sama ongelma, sähköpostiosoite on callcenter @ snav. se Kun olin lähettänyt heille sähköpostia, ongelmani lajiteltiin hyvin nopeasti. Päivänä, jona saavuimme kerätäksesi lennollemme, ei ollut jonoa mitä koskaan. Veneen telakka oli varhain ja meillä oli sujuva matka Capriin. Paluumatkalla Capri-satama voi olla hieman kaoottinen, mutta sisäänkäynnillä on elektroninen kortti, jossa kerrotaan, missä veneesi on telakoituna. Verkkosivustolla on ilmeisesti ongelmia, eikä ole mainostettuja tapoja ottaa yhteyttä yritykseen, mutta kun pääsin niihin yhteyttä, kaikki ongelmat lajiteltiin. Mistä muut arvostelijat ovat sanoneet, suosittelen ratkaisemaan ongelmat ennen päivää, koska en ole varma, että lipputoimiston henkilökunta pystyy korjaamaan sen.Lisää

Näytä lisää arvosteluja
Lähellä
Lähistöllä olevia hotellejaKatso kaikki lähistön 187 hotellia
Romeo Hotel
1 336 arvostelua
0,37 km:n päässä
Mercure Napoli Angioino Centro
1 495 arvostelua
0,48 km:n päässä
Hotel San Marco
174 arvostelua
0,49 km:n päässä
Schilizzi Hotel
211 arvostelua
0,52 km:n päässä
Lähistön ravintolatKatso kaikki lähistön 3 340 ravintolaa
Trattoria Pizzeria La Lazzara
921 arvostelua
0,45 km:n päässä
Ghi Rice
235 arvostelua
0,41 km:n päässä
Trattoria Castel Nuovo
447 arvostelua
0,4 km:n päässä
Il Comandante
470 arvostelua
0,36 km:n päässä
Lähistön nähtävyyksiäKatso kaikki lähistön 1 379 nähtävyyttä
Touring Amalfi Coast Day Tours
93 arvostelua
0,33 km:n päässä
Castel Nuovo - Maschio Angioino
2 268 arvostelua
0,5 km:n päässä
Fontana Del Nettuno
168 arvostelua
0,4 km:n päässä
Stazione marittima di Napoli di Cesare Bazzani - architettura di regime
15 arvostelua
0,26 km:n päässä
Kysymyksiä ja vastauksia
Saat nopeita vastauksia yrityksen SNAV S.p.A. henkilökunnalta ja aiemmilta asiakkailta.
Huomaa: kysymyksesi tulee näkymään julkisesti Kysymyksiä ja vastauksia -sivulla.
Lähetä
Julkaisuja koskevat ohjeet