Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Royal Service at Paradisus Cancun

425 arvostelua
7. sijalla Cancúnin 190 hotellista
Käy hotellin verkkosivustolla
Tietoja
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Yrityksen palvelut
Uima-allas
Puuhaa lapsille (sopii lapsiperheille)
Bussikuljetuspalvelu
Huonepalvelu
Maksuton pysäköinti
Pääsy pyörätuolilla
Ravintola
Baari/cocktailbaari
Kylpylä
Lentokenttäkuljetus
Avoin Wi-Fi
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Sisältää aamiaisen
Kuivapesupalvelu
Kokoushuoneet
Poreallas
Golfkenttä
Tenniskenttä
Business Center, jossa Internet-yhteys
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Pesulapalvelu
Concierge-palvelu
Juhlatila
Kielitaitoinen henkilökunta
Konferenssitilat
Lämmitetty uima-allas
Aamiainen saatavana
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Sviitit
Savuttomat huoneet
Ilmastointi
Perhehuoneita
Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet
Jääkaappi huoneessa
Minibaari
Hyvä tietää
HOTELLIN TYYLI
Viehättävä
Romanttinen
HOTELLILUOKITUS
Hotellilinkit
Käy hotellin verkkosivustolla
Hotellin virtuaalikierros
Arvostelut ja muita tietoja
425arvostelua
646valokuvaa
65kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 359
  • 38
  • 14
  • 6
  • 8
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
  • Suodatin
  • suomi
Näytä arvostelut, joissa mainitaan
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Hyvä:
Royal Service tilat olivat suuria, erityisesti allasalue ja La Palapa:
RS-allas: alue oli todella mukavaa ja cabanas olivat hyviä. Oscar oli ilmiömäinen ja aina tarkistanut meitä nähdäksesi tarvitsemmeko enemmän juomia, ja varmistimme, ettemme ole koskaan odottaneet kauan m
Lue lisää
Vastaajana Jair P, Gerente, Royal Service at Paradisus Cancun
Vastattu 5.8.2018
Dear Joon P Thank you for sharing with the traveling community your most recent experience at the Paradisus Cancun hotel. First let me extend you an apology for the inconvenience you had during your stay with us. I want you to know that part of our improvement process is to locate faults and implement programs that we have to resolve these situations as soon as possible. All comments that you made to us, we will take in consideration and we'll send detailed reports to the involved department. I would like that you can give us the opportunity to change your perspective of the hotel and stay with us again. I promise you will enjoy all the improvements we have for you. Best regards Jair Palacios Hotel Manager
Lue lisää
+1
Royal Service Paradisus Cancunissa ylitti kaikki odotuksemme. Palvelu, ruoka ja huone olivat ilmiömäisiä. Galdino, meidän hovimestari huolehti kaikista päivällisvarauksistamme ja muista kysymyksistämme. Orlando ja Oscar olivat parhaita rantapalvelimia, joita meillä oli. He olivat
Lue lisää
Vastaajana Jair P, Gerente, Royal Service at Paradisus Cancun
Vastattu 28.7.2018
Dear Okie711 Thank you for sharing with the traveling community your experience at Paradisus Cancun hotel. We are very happy to know that the time you were with us you enjoyed it to the fullest. Today we are one of the most prestigious accommodation options in Cancun, because thanks to the efforts of our great team and the recommendations of our guests can position ourselves as a high-quality choice and offer diversity in our services. Every day our task is seeking improvements and to implement programs that will help us get closer to our ultimate goal, the total satisfaction of our customers. Please do not hesitate to come back with us in the future so you can still enjoy the great things we have. Cordially Jair Palacios Hotel manager
Lue lisää
Poikaystäväni ja minä olimme Royal Servicessä Paradisus Cancunissa syntymäpäivän viikonloppuna. Koko kokemus check in ja check out oli AMAZING. Oli niin monia ravintoloita ja baareja kokeilemaan, toivomme, että jäivät enemmän yötä. Jokainen baarimikko, henkilökunta ja palvelin, j
Lue lisää
Vastaajana Jair P, Gerente, Royal Service at Paradisus Cancun
Vastattu 28.7.2018
Dear Jennifer O Thank you for sharing with the traveling community your most recent experience at the Paradisus Cancun hotel. We are delighted to know that you could fully enjoy your vacation with your family. Our goal is always to provide the best service for you and your loved ones and we are happy to know that we have done the best. I want to extend to you the most cordial invitation to stay with us again in the future so you can still enjoy the wonderful things that this destination has to offer. We will be honored to have you here again. Best regards Jair Palacios Hotel manager
Lue lisää
Ok, joten tämä on viime yönä ja voin antaa täydellisen katsauksen. Oli jotain asiaa, mutta ei riittänyt antamaan vähemmän kuin 5 tilastoa ja palaan takaisin, jos käsittelin ongelmat.

Ensin - maksoimme kuninkaallista palvelua, mutta emme koskaan pysyneet kuninkaallisessa uima-alt
Lue lisää
Vastaajana Jair P, Gerente, Royal Service at Paradisus Cancun
Vastattu 28.7.2018
Dear Fran H I want to thank you for taking the time to share with us your most recent experience at Paradisus Cancún. For us it is an honor to know that we have been your host in many different occasions, and we are proud that in each and every one of those times, we meet our goal, your total satisfaction. All our team is always looking for the improvement of all our services, we have a strong commitment to make you feel as in home and enjoy all the wonders that the Mexican Caribbean has to offer. Hope to see you soon, because remember that at Paradisus you will always have a place where the friends are waiting for you with arms wide open. Kindest regards Jair Palacios Hotel manager
Lue lisää
Tulevalla lomaviikolla ja todellisissa suunnitelmissa huomasimme, että sää New Yorkissa / New England alueella ei olisi mukava. Aloitimme googling-alueet menemään. Meli Cancun tuli esiin, sää vaikutti hyvältä tulevasta viikosta. Olemme asuneet muille Meli-lomakohteille Karibialla
Lue lisää
Vastaajana Jair P, Gerente, Royal Service at Paradisus Cancun
Vastattu 28.7.2018
Dear AnthonyL62 I want to extend you my warmest gratitude for sharing with us the wonderful moments that you lived in your recent vacations in Paradisus Cancun. We are proud to know that our team meets the objective of providing the best to you and your loved ones, be assured that your comments will send to the people who you mentioned, because for us there is no greater reward than being recognized for the hard work we do every day. On behalf of all who work here, I want to convey to you my warmest invitation to return with us in the future to enjoy all the wonders that this paradise has to offer. Kindest regards Jair Palacios Hotel manager
Lue lisää
Edellinen
12
Albumiluokat
Kaikki valokuvatMatkailijaHuoneet ja sviititUima-allas ja rantaRuokailu Business center ja tapahtumatilatPerhe- ja leikkialueet
Jacuzzi in presidential suite overlooking the beach
View from the Presidential Suite!
Our butler went above and beyond with complimentary champagne and dessert treat.
Edellinen
We just came back from the Royal service la Perla and it was wonderful. We were able to use the spa for the water ritual as it was included in the Royal service. Does the same apply for Royal service Cancun? We would like to book this resort for next year and having that included is a big plus for us. Thank you
Great! Thank you for your reply
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
Are there extra chairs and umbrellas around the pool when all the Bali’s are reserved? Is calamari served everyday at lunch? How far in advance is neede for an item to be pressed?
Does this resort still have the hydro therapy section at the spa?
Posso escolher o serviço royal no check-in?
I’ve seen a beautiful pic of lobster and shrimp from Sept 2018 on a Bali bed. Is this inclusive from La Palapa?
Edellinen
EdellinenSeuraava
11
HINTALUOKKA
324 $ - 873 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
SIJAINTI
MeksikoJukatanin niemimaaQuintana RooCancún
HUONEMÄÄRÄ
135
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun