Majoitimme Coral-tason rakennuksessa, joka oli tämän lomakeskuksen uudempi kompleksi. Hotellissa oli erittäin kaunis, moderni sisustus ja meillä oli erittäin mukava huone 12. kerroksessa näkymä rannalle. Plussa oli kylpytynnyri parvekkeella! Emme voi sanoa tarpeeksi henkilökunnan saamasta upeasta lämmöstä, vieraanvaraisuudesta ja erinomaisesta asiakaspalvelusta. Ainoa poikkeus oli Concierge. Ensimmäisenä päivänä siellä sisäänkirjautumisen jälkeen, Concierge, joka vastasi ravintolavarauksidemme varaamisesta, sieppasi meidät. Hän ei lopeta keskustelua meille ja kysymysten esittämistä. Sanomattakin on selvää, että olimme innokkaita menemään katsomaan huoneamme, mutta tämä Concierge jatkoi juttelemista kysyen erittäin henkilökohtaisia kysymyksiä, kuten kuinka kauan mieheni ja minä olimme yhdessä; mikä oli ammatimme; mitä luottokortteja käytimme - tämä oli kaikki vika saada meidät ostamaan aikaosuudet. Hän tarjosi meille alennuksia kylpylässä, osallistui aamiaiskokoukseen, vierailuihin muihin lomakohteisiin, käteisvaroja jne. Jne. Lopulta, noin puolen tunnin kuluttua, kerroimme hänelle, että tämä oli vasta ensimmäinen päivämme lomakeskuksessa - emme voineet Sitoudu mihinkään, mikä hän ajaa meitä - ja että meillä olisi ollut pitkä matkapäivä päästäksemme tänne. Jos vierailet tässä lomakeskuksessa, ÄLÄ JÄTÄ KONSERNIA lähestyä sinua. Huomasimme myös, että useina aamuisin buffetaamiaisella heillä oli edustajia, jotka istuivat pariskuntien kanssa ja lähestyivät heitä suunnilleen samasta asiasta. e. ajanjako. Olimme todella pahoillamme pariskunnista, koska he vain luultavasti halusivat nauttia aamiaisensa. Tämä oli ainoa merkittävä loma lomalla. Paikan päällä oli useita ravintoloita, joissa kävimme lukuun ottamatta meksikolaista ravintolaa, jonka arvostelut olivat niin kamala. Kaiken kaikkiaan ruoka oli hyvää, mutta en pitäisi näitä "hienona ruokana". Näytti siltä, että jokaisessa ravintolassa oli samat tai samankaltaiset tuotteet valikossa, vaikka niiden piti olla ranskalainen, amerikkalainen, pihviravintola jne.. Ruoka päärakennuksen buffetissa oli kamala jopa runsaalla valikoimalla. Ehdotan, että rajoitettu menu, jossa on laadukkaita ruokia, olisi niin paljon parempi. Pihvit, jotka meillä oli Steakhouse-ravintolassa, olivat niin rasvaisia ja raikkaita, tarjoillaan yli keitetyllä maissilla ja vihanneksilla. Ainoa nauttinut ravintola oli korallitasolla noutopöytä sekä heidän a la carte -illallinen yöllä. Kaiken kaikkiaan me rakastimme kuinka kaunis lomakeskus on ja henkilöstön hyvä asiakaspalvelu. Palaammeko takaisin? Todennäköisesti, jos hinta oli oikea ja jos heillä ei ollut tylsää edustajaa, joka yritti myydä aikaosuuksia, ja jos he paransivat dramaattisesti ravintoloidensa laatua ja makua.…
Ensivaikutelma on upea! Mukava lookig-ranta, moderni huone, josta on upea merinäköala ja parveke porealtaalla. . . . Sitten valitettavasti huomaat, että se ei ole 5 tähden lomakeskus (koska usein Cancúnissa kävijöinä oleskelemme muutamassa 5 tähden lomakohteessa vuosien varrella, niin on hyvä vertailu ja '5 tähden vertailuarvo'). Meillä oli huoneessa useita asioita oleskelun aikana. Käännös ei kääntynyt yhden yön. Huoneessa ei ollut lusikoita tai vaimentimia, ei tee valmistusvälineitä (mutta teepussit - halpa maku - ei varastossa), ei tohvelit, poreallas porealtaalle. Korallitason vieraille on varattu vain yksi ravintola - La Barcalla oli hyvää ruokaa, mutta oli outoa, jos et saanut tuoreita leivonnaisia pääateriaan (piti pitää haarukka ja veitsi edelliseltä kurssilta). Hampurilaiset - sekä rantabaarissa että amerikkalaisissa restoreissa, jotka eivät ole vakioarvoa (halpaa lihaa). Ranskalainen ravintola - naudanlihaa oli kypsennetty, ja kun me mainitsimme sen tarjoilijalle, hän ei tehnyt siitä mitään. . . . lounaan aikana (yhdessä hotellin baareista) ja näyttelyhetkellä lähestymistavan aikana henkilöstö (?) kysyi nimeltämme, hän yritti sitten myydä meille kortteja jahtaaen meitä myöhemmin, kun poistimme baarista meidän ateria. Ei hyväksyttävä. Allas näytti hyvältä, mutta äänekäs tanssimusiikki tarkoitti sitä, ettemme voineet rentoutua ja seurauksena pysyimme rannalla (uinti ei ole sallittua punaisen lipun takia, joten odotin innolla uintia uima-altaassa, mutta kova musiikki ei rohkaise pysymään lähellä sitä) . Henkilöstö tarvitsee koulutusta - asiakaspalvelun perustaidot. On joitain poikkeuksia, esim. Maria palvelee La Barcan breakfaatissa - aina aktiivinen, ystävällinen, hymyilevä ja innokas varmistamaan, että vieraat palvelevat korkeatasoista tasoa. Sama palvelu rannalla - usein ja tehokkaasti. Mahdollisuus pelata hotellikurssilla alennuksella on bonus. Valitettavasti kokemusta meillä oli epätodennäköistä, että pysymme missä tahansa iberostar-hotellissa uudestaan. Lähtiessä meiltä ei edes kysytty kuinka oleskelumme oli. . .…
Oleskelu korallitasolla oli mahtavaa. Huoneemme oli kauniin puolella ja päällekkäin meillä oli poreallas parvekkeella! Ruoka oli hyvä ja juomat entistä parempia. Esitykset olivat myös niin hienoja! Tapasimme mahtavaa viihdyttäjää nimeltä Santiago, joka teki vierailustamme erityisen erityisen. Hän oli erittäin miellyttävä ja tunsimme, että saimme hänen kauttaan uuden ystävän! Suosittelen tätä lomakeskusta, koska koko henkilökunta saa sinut tuntemaan olosi siellä erikoisimpana ihmisenä! 10/10 mahtava kokemus!
Meillä oli niin uskomaton aika täällä korallitasolla, että vaimoni ei voi valita yhtä asiaa, joka ei ollut täydellinen. Tapasimme hämmästyttävän viihdyttäjän, jota emme voineet saada tarpeeksi mr Santiagosta, joka tulee olemaan ikuisesti suosikkimme.
Olemme viimeisenä päivänä 4 yötä ja valitettavasti tämä hotelli ei vastannut hypeä. Plussat Ranta / meri - Meri ja hiekka ovat todella kauniita! Valkoinen hiekka ja turkoosi sininen meri Ruoka - Buffetaamiainen on korkealaatuista ja tilauksen mukaan kypsennetty liha on laaja valikoima korkealaatuisia ruokia Haittoja Vesi - Tämä hotelli tarjoilee vettä lasipulloissa. Olen täysin samaa mieltä kertakäyttöisen muovin poistamisesta. Olemme kuitenkin useaan otteeseen pyytäneet vettä huoneeseemme ja henkilökunta ei halunnut antaa sitä. Pyydettäessä kahta pulloa saimme yhden, kun pyytäessämme neljä pulloa saimme kaksi jne. Tuntui siltä, että kysyisimme maailmalta, kun halusimme vain pysyä hydratoituneena! 'Tähtien arvovalta' - Olimme iloisenä nähdä hiljaisen rannan alueen, joka oli varattu tähden arvovieraille. Kuitenkin 3: sta 4 päivästämme alue oli täynnä ihmisiä, jotka eivät olleet arvovaltaa ja olivat tulleet naapurimaista. Tämä turhautti meitä, koska olimme maksaneet ylimääräistä emme voineet edes saada rantavuotetta. Pääsy huoneeseen - Palasimme eräänä päivänä takaisin huoneeseen miehen. Hän väitti vahvistavansa televisioomme, jota emme tienneet olevan rikki, mutta hänellä oli portaat tikkaat ja ämpäri maalia. Se kaikki tuntui erittäin omituiselta & muulta kuin piikojalta, jotka voisin odottaa kertovan, jos joku saapuu huoneeseemme. Palvelu / henkilökunta - Matkapuhelimissa seisoi usein henkilöstö, joka ei ollut kiinnostunut. Välipalabaarin kokki oli töykeä, hän ei pystynyt edes hallitsemaan hymyä. Tämä ei ollut kaikilla työntekijöillä, mutta ei edes lähellä palvelua, jonka olemme saaneet muissa Meksikon hotelleissa. Kaiken kaikkiaan olimme melko pettyneitä emmekä halua palata.…
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.
Ota profiili haltuun