Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Shangri-La Hotel, At The Shard, London

3 370 arvostelua
58. sijalla Lontoon 1 144 hotellista
Tallenna
Jaa
31 St Thomas Street, Lontoo SE1 9QU Englanti
Päivitys hotellilta: tämä yritys on ilmoittanut, että siinä on ryhdytty varotoimiin COVID-19-taudin leviämistä vastaan ja että se on suljettu tilapäisesti 13.8.2020 saakka.Lue lisää
8 henkilöä tarkastelee tätä hotellia
Booking.com
591 $
Katso diili
Prestigia.com
646 $
Katso diili
Lol.travel
646 $
579 $
Katso diili
SÄÄSTÄ 67 $
Expedia.com594 $
Trip.com618 $
lovevacations594 $
Katso kaikki 12 diiliä
Hinnat ovat kumppaneidemme toimittamia. Ne ovat yökohtaisia huonehintoja ja sisältävät kumppaneiden tiedossa olevat kiinteät verot ja lisämaksut. Katso lisätiedot kumppaneidemme sivustoilta.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Matkailija (3986)
Huoneet ja sviitit (1494)
Ruokailu (211)
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Matkusta turvallisesti koronapandemian aikana
Mitä voit odottaa vierailultasi
  • Kaikki liinavaatteet desinfioidaan pesemällä ne korkeassa lämpötilassa
  • Henkilökunnan käytettävä kasvomaskia yleisissä tiloissa
  • Turvavälit merkitty lattiaan
  • Käsidesiä asiakkaiden ja henkilökunnan käytettävissä
  • Palkallinen eristäytymiskäytäntö oirehtivalle henkilökunnalle
  • Vilkkaat alueet desinfioidaan säännöllisesti
Lue lisää
Päivitetty 19/6/20 Yritykset kertovat itse varotoimistaan eivätkä tiedot ole Tripadvisorin tarkistamia.
Viesti yritykseltä Shangri-La Hotel, At The Shard, London
Päivitetty 19/6/20 Yritykset kertovat itse varotoimistaan eivätkä tiedot ole Tripadvisorin tarkistamia.

Tietoja

58. sijalla kohteen Lontoo 1 144 hotellista
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Erinomainen kohde -sertifikaatti

Kyllä sitä vaan kaipaa kunnon leposijaa pitkän päivän päätteeksi. Lontoossa vieraillessasi Shangri-La Hotel, At The Shard, London on erinomainen lepo- ja virkistymispaikka. Sen romanttinen ilmapiiri ja hyvä sijainti lähellä loistavia ravintoloita ja kiinnostavia nähtävyyksiä tarkoittavat todellakin, että Shangri-La Hotel, At The Shard, London tekee Lontoon parhaista paloista nauttimisen sujuvaksi ja helpoksi.

Vierashuoneissa on taulutelevisio, minibaari ja ilmastointi, ja Shangri-La Hotel, At The Shard, London tekee myös nettiin pääsyn helpoksi maksuttoman WiFin ansiosta.

Myös hotellin tarjoamat palvelut – kuten concierge-palvelu ja huonepalvelu – kannattaa pitää mielessä. Lisäksi vieraille on tarjolla uima-allas ja aamiaismahdollisuus. Lisäksi tarjolla on pysäköintimahdollisuus autolla liikkeellä oleville vieraille.

Shangri-La Hotel, At The Shard, London on loistava valinta lomamatkailijoille, sillä sen lähellä on Lontoon suosituimpia maamerkkejä, kuten Coca-Cola London Eye (2,3 km) ja Covent Garden (2,7 km).

Jos välimerelliset ravintolat lukeutuvat suosikkeihisi, Shangri-La Hotel, At The Shard, London on lähellä kaikkia näitä: Padella, The Palomar ja Barrafina.

Jos aikaa riittää, Tower of London, Sky Garden ja The View from The Shard ovat kaikki kävelymatkan päässä olevia suosittuja nähtävyyksiä.

Olitpa sitten lomalla tai liikematkalla tai sekä että, Shangri-La Hotel, At The Shard, London tekee taatusti vierailustasi Lontoossa unohtumattoman.

Lue lisää
Koko ruudun näkymä
Yrityksen palvelut
Pysäköinti
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Uima-allas
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Baari/lounge
Lastenvahti
Lentokenttäkuljetus
Business Center, jossa Internet-yhteys
Wi-Fi
Ääretön uima-allas
Sisäuima-allas
Lämmitetty uima-allas
Pukuhuoneet kuntoilu-/kylpylätiloissa
Ravintola
Aamiainen saatavana
Aamiaisbuffet
Taksipalvelu
Kokoustilat
Juhlatila
Kokoushuoneita
Kasvohoidot
Jalkahieronta
Hieronta
Ympärivuorokautinen vartiointi
Matkatavarasäilö
Concierge
Savuton hotelli
Hovimestaripalvelu
Ovenvartija
Vastaanoton henkilökunta paikalla vuorokauden ympäri
Kemiallinen pesula
Pesulapalvelu
Silityspalvelu
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Ilmastointi
Huonesiivous
Huonepalvelu
Kassakaappi
Minibaari
Taulutelevisio
Huonetyypit
Savuttomia huoneita
Sviitit
Hyvä tietää
HOTELLILUOKITUS
HOTELLIN TYYLI
Hieno näköala
Luksus
Puhutut kielet
ranska, espanja, saksa, italia
3 370arvostelua181kysymystä ja vastausta0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 2 679
  • 435
  • 136
  • 64
  • 56
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Valentine kirjoitti arvostelun 2/2020
Doncaster, Yhdistynyt kuningaskunta7 julkaisua3 kiitosta avusta
Yhden yön oleskelu kolmen hengen huoneessa, josta oli näkymä Tower Bridgelle, oli yksinkertaisesti paras näkymä kaikista hotelleista, joissa olemme koskaan asuneet. Palvelu, ruoka, tilat olivat kaikki korkeimmasta laatikosta. Huone oli varustettu uskomattoman hyvin jopa suklaan kanssa minibaarissa. Kylpy sopii meille molemmille ja oli ikkunassa, joten liotimme juodessamme viiniä katsellessamme jouluaikaa Lontoossa odottaessamme ravintolan soittavan meitä sanomaan, että ikkunapöytämme oli valmis. Älä ole huolissasi hinnasta. Olemme taas pois joulusta. Yksi vinkki: älä kuitenkaan juo liian paljon viiniä ravintolassa, halvin pullo alkaa yli 50: stä.
Lue lisää
Vierailupäivä: joulukuu 2019
Huoneet
Siisteys
Palvelu
Huonevinkki: The higher the better.
Katso lisää huonevinkkejä
Google
Kiitä avusta
Jaa
Marjorie W kirjoitti arvostelun 2/2020
Hongkong, Kiina4 julkaisua3 kiitosta avusta
Hotelli on sisustettu kauniisti, upea kauniit näkymät, huoneet ovat myös tilavia. Läheinen liikenne on todella huonoa, jos haluat ajaa tai matkustaa ohjaamolla / uberilla, ole tietoinen! ! Aamiainen ei koskaan muutu melkein kahden viikon oleskelun aikana, ei edes yhtäkään tuotetta, mielestäni heidän kokinsa tulisi tutkia tätä. Rajoitetusta ruokavalinnasta huolimatta tarjoilijat ja tarjoilijat ovat ystävällisiä ja avuliaita. Heidän vastaanotto- ja palvelukeskuksen palvelut eivät vastaa Shangrila-standardia. Koska olemme kova Shangri la-brändin fani, perheeni ja asumme Shangri la -hotellissa ympäri maailmaa, ylivoimaisesti tämä Lontoossa on todella pettymys. Esimerkki on, kun sain selville, ettei sulkemispalvelua tarjota virheen takia, että jätin “Älä häiritse -painiketta päälle”, soitin palvelukeskukseen pyytääkseni muutaman pullon vettä. Henkilökunta vastasi sitten karkeasti sanomalla, että vettä täydennetään vain kahdesti päivässä, ja minulla ei ole oikeutta käyttää sitä uudelleen. Kun kerroin hänelle, että kukaan ei toimittanut vettä uudelleen illalla, koska “älä häiritse” -painike oli päällä, hän sanoi sitten, että minulla on vain kaksi vesipulloa, ne veloitetaan, jos minä tarvitsevat enemmän kuin kaksi pulloa. Olin hämmentynyt, mutta suostuin silti vain kaksi pulloa. Eri henkilökunta kertoi minulle, että vesi voidaan täyttää milloin vain haluan ja ne ovat ilmaisia. Tunsin loukkaantunutta, kun henkilökunta jatkoi kyselyjä minulle puhelimessa, kun kysyin vain vesipulloja, jotka ovat ensisijaisesti ilmaisia. Sama tapaus tapahtui myös mieheni kanssa, kun hän pyysi vettä. Valitin palvelupäällikölle ja hän vakuutti minulle, ettei sitä enää tapahdu. Hän jopa tarjosi toimittaa 4 pulloa vettä huoneeseeni joka päivä. Kuinka antelias! ! ! Seuraavana päivänä kun palasin huoneeseesi, he toimittivat kuitenkin 4 pulloa vettä yhdessä pienen korttitulostuksen kanssa: ”Tämän pullon vesi on kohteliaisuuksiemme kohdalla ja pullon täyttöpakkaukset voi ostaa. Ota yhteyttä ruokasalissa tilauksen tekemiseksi ”. . . . . . . . No, tämä oli ensimmäinen kerta, kun näin tämän pienen kortin, joka ei selvästikään ole ”anteeksi huonosta vieraanvaraisuudestamme” -kortti, he periaatteessa kertovat minulle, että valituksesi ei ollut pätevä, palvelukeskuksen töykeä rouva oli oikeassa. Joka tapauksessa, lainaan oppituntini, en koskaan pyydä ylimääräisiä vesipulloja kyseisessä hotellissa (tai ei pitäisi valita jäädä tänne uudestaan), ne veloittavat, vaikka pyydät vain vesijohtovettä, vaikka olisit timanttijäsen joka pysyy täällä melkein 2 viikkoa. Osta omaa vettä tai juomaa hanasta tai mene vain kuntosalitilaan täyttämään. He suhtautuvat todella vakavasti veteen. He näyttivät ehdottomasti vieraanvaraisuuden uuden määritelmän! ! Toinen pettymys tapahtui, kun tarkistasimme hotellin. Syyt siihen, että lastemme sairauden takia meidän piti pidentää oleskeluamme, teimme sopimuksen hotellin kanssa huonehinnasta ja yllättyimme siitä, että ehtoja ei noudatettu, kun tarkistimme. Lyhyt tarina, älä luota siihen, mitä vastaanottohenkilökunta kertoi sinulle, luet pienen painon paperille, jonka he pyytävät sinua allekirjoittamaan. Loppujen lopuksi vietimme melkein tunnin selittää heille, että me emme ole sitä mitä olemme maksaneet. He myös unohtivat rekisteröidä kultaisen ympyräpisteemme ja nyt meidän on vietettävä aikaa seuraamiseen! ! ! Olemme päättäneet, ettemme enää pysy tässä hotellissa lähitulevaisuudessa! ! Toivottavasti heidän johtonsa voi tehdä muutoksia palvelunsa parantamiseksi. Sääli, että laitteisto on niin hyvä, mutta ohjelmisto ei pääse kiinni. P. S. Kaikille, jotka oleskelevat tässä hotellissa, liitän valokuvia pienestä kortista, joka kertoo vesimaksuista ja joka maagisesti ilmestyy vain vierailuni viimeisenä iltana.
Lue lisää
Vierailupäivä: helmikuu 2020Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Google
1 kiitos avusta
Kiitä avusta
Jaa
cswilson56 kirjoitti arvostelun 2/2020
Leeds, Alabama4 julkaisua1 kiitos avusta
Huoneet ovat erittäin hyviä, aamiainen erinomainen, uima-allas erittäin hyvä, Ting-ravintolan hinnat ovat huippuluokkaa. Viini on naurettavan kallis. näkymät ovat upeat. Kylpy näkymästä oli erinomainen, lämmitetty lattia kylpyhuoneessa oli myös erittäin mukava kävellä. Vain alaspäin on kaikki asiat, jotka ovat putken päässä, kaikki vyöhyke 1
Lue lisää
Vierailupäivä: helmikuu 2020
Huoneet
Siisteys
Palvelu
Huonevinkki: bath with a view
Katso lisää huonevinkkejä
Google
Kiitä avusta
Jaa
JJ74SPAIN kirjoitti arvostelun 2/2020
Leigh-on Sea, Yhdistynyt kuningaskunta136 julkaisua101 kiitosta avusta
Voi kuinka tämä hotelli on pudonnut armosta. Olemme yöpyneet täällä kahdesti aiemmin, molemmat kertaa yhdessä heidän ikonisista shard-sviiteistään. Varasimme ikonisen Shard-sviitin, tällä kertaa ei-kaupunkinäkymällä. Viikkoa ennen saapumista heidän sovittelija kysyi meiltä, haluaisimmeko maksaa 250 ylimääräistä ja päivittää kaupunkinäkymään, asut vain kerran, joten menimme sen eteen. Saavuimme aikaisin lauantaiaamuna ja vietimme laukkumme hotellille, jotta ne pysyisivät huoneen edessä valmiina klo 16.00. Meillä oli yksi laukku ja muutama roikkuu vaatteita vaatelaukussa. Menin käymälään ja palattuaan takaisin vastaanottoon olin järkyttynyt siitä, että vaatteen kantajamme oli kirjaimellisesti heitetty nurkkaan lattialle pussimme ollessa päällä. Huomautin, mitä he olivat tehneet, ja laukkujen käsittelijä huffasi ja turvasi samalla kun otti sen. Tämä asenne asetti sävyn muulle oleskelulle. Lähdimme päiväksi ja palasimme kello 4. 30. Sisäänkirjautuminen oli nopeaa ja olimme innokkaita pääsemään päivitettyyn kaupunkinäkymähuoneeseemme. Tunsin heti, että ongelmasta tulee, koska sviitimme sijaitsi hotellin i lounaiskulmassa. e. Ei päin kaupunkia. Huoneemme ei ollut päivitetty, koska meillä ei ollut ollenkaan kaupunkinäkymää, näkymämme oli London Bridge -aseman junaraiteille. Soitin alas vastaanotolle ja kysyin, mitä oli tapahtunut, ja vastaanotolla oleva nainen sanoi (enkä vieläkään voi uskoa tätä): ”Jos seisot sviitisi vasemmassa vasemmassa nurkassa ja taivutat silmäsi ympäri, pystyt katso Tower Bridge -kulma ”hänen mielestään, joka oli 250 päivityksen arvoinen kaupunkinäkymä! Hullu! Sitten hän jatkoi täydellistä väitettä kanssani siitä, että huoneemme oli Lontoon Cityn edessä. Noin viiden minuutin maantieteellisten oppituntien jälkeen hän huuskoi ja paisutti (yleinen Shangri-La-työntekijöiden kommunikaatiomenetelmä), että hän näki "mitä voisi tehdä". Noin 10 minuutin kuluttua meille soitettiin ja heille neuvottiin siirtämään meidät kaupunkinäkymähuoneeseen (emme tietenkään olleet yhdessä ja he vain yrittivät sitä). Meille käskettiin huoneen numero mennä, joten menimme. Sitten jäimme seisomaan käytävällä 10 minuutiksi, kunnes joku ilmestyi päästämään meidät sisään. Pääsimme vihdoin huoneeseen ja siinä oli kaupunkinäkymä. Ouduttavasti huone oli täynnä toisen vieraan tervehdyskortteja sekä hänelle osoitettuja aavikoita ja välipaloja. Ainakin tämä osoittaa, että he välittävät joistakin vieraistaan. Vietimme tunnin huoneessa ja 10 minuuttia silittääksemme kaikki vaatteet, jotka heidän työntekijänsä olivat hankkineet, ja menivät sitten iltaan. Palattuaan hotelliin huoneitamme ei ollut suljettu (ensimmäinen tämän hintaluokan hotellissa). Meillä vieressä olevassa huoneessa oli myös maan äänekkäimpiä ihmisiä, huutaen ja räjäyttämällä musiikkia. Soitimme kahdesti vastaanottoon pyytääksemme heitä tekemään jotain, mutta kuten Shangri La -työntekijöiden kanssa on tapana, he eivät tehneet mitään, joten emme saaneet nukkua, ennen kuin he tekivät noin klo 4. Heräsimme itsemme kauhistuneeksi unettomuuden takia ja suuntasimme aamiaiseen. Tässä annettiin viimeinen hampaiden potku, 1 300 yötä, eikä siihen kuulu edes aamiaista! Palvelu oli pelottavaa, juomia toimitettiin hitaasti tai ei lainkaan, sekoitettua paahtoleipää ei sekoitettu ja palvelimemme koputti ruokailuvälineemme kahdesti. Lähtöselvityksen yhteydessä valitin ja tapasin päivystyspäällikön, jolla oli sama hirvittävä asenne kuin muun henkilöstön. Ei anteeksipyyntöä, toinen väite siitä, että Itä-Lontoo on oikeastaan The City, ja lukuisia kirjanpitovirheitä heidän baaristaan ja ravintolastaan, jonka hän korjaa vastahakoisesti. Joten yhteenveto: - Vaatteet heitettiin lattialle. Kaupunkinäkymä ei näytä kaupunkia. Argumentatiiviset työntekijät. Vasen käytävällä 10 minuuttia. Ei unta. Ei sulje palvelua. Laskussa olevat virheet. Shocking service Ja kaiken sen jälkeen ei ole anteeksipyyntöä! He palasivat kuitenkin aloitteellisesti päivitysmaksun City-näkymähuoneeseen. Katsokaa muita arvosteluini, olemme yöpyneet useimmissa Lontoon / muun Ison-Britannian parhaimmissa lentohotelleissa ja tämä oli ylivoimaisesti huonoin kokemus. Olisin mieluummin yöpynyt Travel Lodge -hotellissa. Kauhistuttava.
Lue lisää
Vierailupäivä: helmikuu 2020
Hinta-laatusuhde
Siisteys
Palvelu
Google
2 kiitosta avusta
Kiitä avusta
Jaa
José Selame kirjoitti arvostelun 2/2020
1 julkaisu1 kiitos avusta
Ravintolasta on lumoava näkymä. Ruoka ja palvelu ovat erityisen uskomattomia. Bilengual-Marco auttoi meitä erityisellä tilauksella diabeetikolle. Henkilökunta on uskomattoman avulias ja kunnioittava. Kiitos uskomattomasta lounasta!
Lue lisää
Vierailupäivä: helmikuu 2020Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Google
1 kiitos avusta
Kiitä avusta
Jaa
Edellinen
HINTALUOKKA
551 $ - 822 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
SIJAINTI
Yhdistynyt kuningaskuntaEnglantiLontooSouthwark
HUONEMÄÄRÄ
202
Onko tämä yrityksesi Tripadvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun
Shangri-La Hotel, At The Shard, London: usein kysytyt kysymykset
Mitä suosittuja nähtävyyksiä hotellin Shangri-La Hotel, At The Shard, London lähellä on?
Lähellä ovat esimerkiksi Borough Market (0,3 km), The View from The Shard (0,03 km) ja Escape Rooms (0,3 km).
Mitä palveluita hotelli Shangri-La Hotel, At The Shard, London tarjoaa?
sisäuima-allas, maksuton WiFi ja ravintola ovat joitakin suosituimmista palveluista.
Mitä huoneominaisuuksia hotelli Shangri-La Hotel, At The Shard, London tarjoaa?
Suosituimmat huoneominaisuudet ovat minibaari, ilmastointi ja taulutelevisio.
Mitä ruoka- ja juomavaihtoehtoja hotelli Shangri-La Hotel, At The Shard, London tarjoaa?
Asiakkaiden saatavilla on vierailun aikana ravintola, baari ja aamiaismahdollisuus.
Tarjoaako Shangri-La Hotel, At The Shard, London pysäköintimahdollisuuden?
Kyllä, asiakkaiden käytössä on pysäköintimahdollisuus.
Mitä ravintoloita hotellin Shangri-La Hotel, At The Shard, London lähellä on?
Kätevän matkan päässä sijaitsevat esimerkiksi Richard Haward's Oysters, Honest Burgers - Borough ja Flat Iron Tooley St.
Tarjoaako Shangri-La Hotel, At The Shard, London kuntoilumahdollisuuksia?
Kyllä, sisäuima-allas, kuntokeskus ja pukuhuoneet kuntoilu-/kylpylätiloissa ovat asiakkaiden käytössä vierailun aikana.
Tarjoaako Shangri-La Hotel, At The Shard, London lentokenttäkuljetuksen?
Kyllä, Shangri-La Hotel, At The Shard, London tarjoaa asiakkailleen lentokenttäkuljetuksen. Suosittelemme tarkistamaan yksityiskohdat yritykseltä etukäteen.
Tarjoaako Shangri-La Hotel, At The Shard, London siivouspalveluita?
Kyllä, tarjolla on kuivapesupalvelu ja pesulapalvelu.
Tarjoaako Shangri-La Hotel, At The Shard, London yrityspalveluita?
Kyllä, tarjolla on business center, kokoushuone ja juhlatila.
Mitä kieliä hotellin Shangri-La Hotel, At The Shard, London henkilökunta puhuu?
Henkilökunta osaa useita kieliä, joihin kuuluvat esimerkiksi , ranska, saksa ja italia.