Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel San Regis

384 arvostelua
212. sijalla Pariisin 1 822 hotellista
Matkailija (171)
360
Panoraamat (8)
Ruokailu (60)
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Tietoja
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Yrityksen palvelut
Huonepalvelu
Ravintola
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Baari/cocktailbaari
Aamiainen saatavana
Avoin Wi-Fi
Concierge-palvelu
Kielitaitoinen henkilökunta
Kuivapesupalvelu
Pesulapalvelu
Savuton hotelli
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Ilmastointi
Minibaari
Savuttomat huoneet
Sviitit
Hyvä tietää
HOTELLIN TYYLI
Klassinen
Hiljainen
HOTELLILUOKITUS
Sijainti
Koko ruudun näkymä
100Erinomaiset kävelymahdollisuudet
Pisteet: 100/100
166ravintolaa 0,5 km:n säteellä
77nähtävyyttä 0,5 km:n säteellä
384arvostelua
391valokuvaa
5kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 266
  • 69
  • 19
  • 17
  • 13
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Pysyin San Regisissa neljän yön ajan 28.12.2018 alkaen. Minulla ei ole muuta kuin positiivista sanoa lähtöselvityksestä tarkistaa. Henkilökunta oli lämmin, ystävällinen ja erittäin avulias. Hotelli sijaitsee erinomaisella paikalla, vain muutaman minuutin päässä Champs Elysee
Lue lisää
Vastaajana ZeinaG27, Propriétaire, Hotel San Regis
Vastattu 1 viikko sitten
Dear Mrs Roby, Thank you so much for sharing this very nice feedback after your stay with us! I am truly thrilled you enjoyed your experience in our family house and I am delighted to read you appreciated the location and the thoughtful and friendly service of our very loyal and professional staff. On behalf of all the team I would like to highly thank you for your trust and for taking the time to write/share this very kind comment. We look forward to having you back with us very soon! Most warmly, Zeina
Lue lisää
Pysimme kuusi yötä San Regisissa. Se on yksi kauneimmista hotelleista, joissa olemme koskaan asuneet. Hotellin koko henkilökunta on ammattitaitoista ja aina hyödyllistä. Meillä oli huone, jossa on parveke ja näköala Eiffel-tornille. Se oli ylellinen, hyvin varusteltu ja erittäin
Lue lisää
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Vastaajana ZeinaG27, Propriétaire, Hotel San Regis
Vastattu 1 viikko sitten
Cher Monsieur, Thank you so much for sharing this fantastic review ! It’s a great pleasure to see how much you appreciated your stay with us. We are happy you had the opportunity to enjoy the private terrace overlooking the Eiffel Tower! It is true we are so lucky to have this amazing view over Paris in this very quiet environment. I am also delighted you could enjoy our cuisine. Thanks for your compliments and recommendation. We look forward to your next visit to Paris! Warm regards, Zeina Georges
Lue lisää
Kuvat ovat kaukana todellisuudesta. Varasin 2 yötä noin. 500 euroa per yö ja en voinut edes saada itselleni yöpyä, koska huone tuntui, väsynyt, likainen ja vanha. Henkilökunnan ulkonäkö näytti myös kuluneelta. Saan sen, että se on sesonkiaika Pariisissa, joten hotellit voivat
Lue lisää
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Vastaajana Zeina G, Propriétaire, Hotel San Regis
Vastattu 14.8.2018
Dear guest, We thank you for sharing your comment after your recent experience at the San Regis. Needless to say I am really sorry and very surprised by the way you qualify your room, especially since it has been recently renovated. As you left the hotel only a few minutes after your arrival, I regret we didn’t have the chance to show you different options. As you may know, our rooms are all different and individually decorated. Maybe we could have find a more appropriate style for you. Unless, of course, the classical Parisian style doesn’t meet your expectation. Usually, the decor and comfort of our rooms, as well as the professionalism of our staff, are what our clients appreciate the most. I am really sorry if this has not been the case. I would gladly welcome the opportunity of discussing the different details expressed to better understand how your perception room could have been so negative. I remain at your entire disposal and hope that I may have the honor of hearing from you directly. Your sincerely, Zeina Georges
Lue lisää
Varasimme premium-huoneen, jossa ei ollut mitään verkkosivuilla tai niiden valokuvissa mainituista ominaisuuksista, eli sohvaa, takkaa, ei ollut kevyt ja ilmava, kadun vastapäätä ei hiljaisempi sisäpiha. Se on vain suurempi huone ja kylpyhuone.
Lue lisää
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Vastaajana Zeina G, Propriétaire, Hotel San Regis
Vastattu 23.8.2018
Dear Madam, First of all, I would like to highly thank you for your confidence and for choosing the San Régis for your recent stay in Paris. Thank you also for taking the time to share your precious feedback. I feel very sorry and I apologize if the hotel didn’t meet your expectations. I truly regret you didn’t mention it during your stay and let us a chance to find an alternative. As all our rooms are individually decorated, offering different set up, colors, fabrics and paintings, maybe we could have find a more suitable option for you. I would love to take personally care of your next visit in our family house and have a chance to change this first impression. Please accept again our sincere apologies. I remain available for any request, Sincerely, Zeina Georges
Lue lisää
Sinut on tullut tunnetuksi sekä tervetulleeksi että mukavaksi. Hotelli tuntuu "huippuluokan" ilman, että se olisi kummallista tai pretensious. Aamiainen ei ollut mitä olin toivonut, mutta kaikki muu oli ihanaa.
Lue lisää
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Vastaajana Zeina G, Propriétaire, Hotel San Regis
Vastattu 10.7.2018
Dear guest, Thank you so much for sharing your recent experience after your stay with us. It’s a great pleasure to see you appreciated the comfort of your room and the service of our staff. Needless to say I am sorry to read your breakfast experience was not what you expected. Please accept my apologies. We would love to have the opportunity to put this right on your next visit. We are looking forward to welcoming you back soon in our Parisian mansion! Warm regards, Zeina Georges
Lue lisää
Edellinen
Albumiluokat
Kaikki valokuvatMatkailijaHuoneet ja sviititRuokailu
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel San Regis
The Junior Suite with Terrace at the Hotel San Regis
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel San Regis
The Junior Suite with Terrace at the Hotel San Regis
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel San Regis
The Junior Suite with Terrace at the Hotel San Regis
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel San Regis
The Prestige Double Room at the Hotel San Regis
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel San Regis
The Prestige Double Room at the Hotel San Regis
EdellinenSeuraava
12345636
They have a few rooms with Balcony’s be sure to contact to the hotel to check the availabilities! Happy Anniversary!
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
La Reserve hands down. Trust me. Far more refined that those behemoths. Far more, and with views of the Eiffel tower if you are so inclined.
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
When was the hotel renovated?
Chère Madame, Thank you for the interest you have shown in the San Regis. A total renovation had been undertaken in 2013 in the Restaurant & Bar Les Confidences and most of our rooms have been renovated the last 5 years. At the San Regis we never stop improving the hotel comfort and decor to meet our clients expectations and to keep our top position among Paris' finest properties. We hope to have the opportunity to welcome you very soon in our Parisian mansion. Warm regards, Zeina Georges
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
Taxi. Uber works but I am not sure about the reception Uber drivers are getting in Paris at the moment.
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
Dear Sir or Madam, First of all I thank you for booking the Hotel San Régis for this very special occasion. It is a great pleasure to welcome you for your stay in Paris. We do not have Deluxe rooms with Eiffel Tower view. Our rooms with Eiffel tower view are our Deluxe Junior Suite. All our rooms are individually decorated, they have therefore different colors, fabrics and furniture. In order to prepare your arrival the best possible and try to accomodate you in a bright room, is it possible to send me your name and dates of stay ? Otherwise I suggest you email or call our reservation team so we can take your request into account. All our emails and phone number are available on Trip advisor or our website. We are looking forward to welcoming your to our property. Best regards,
0 ääntä
EdellinenSeuraava
11
HINTALUOKKA
363 $ - 726 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
san regis hotelsan regis paris
SIJAINTI
RanskaÎle-de-FrancePariisiChamps-Elysées QuartierChamps-Élysées 8th Arr. - Élysée
HUONEMÄÄRÄ
42
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun