Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Campanile Le Mans Centre Gare

55 arvostelua
13. sijalla Le Mans 43 hotellista
4 boulevard Robert Jarry, 72000, Le Mans Ranska
Matkailija (37)
Huoneet ja sviitit (30)
Ruokailu (15)
Erinomainen kohde -sertifikaatti

Tietoja

13. sijalla kohteen Le Mans 43 hotellista
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Yrityksen palvelut
Pysäköinti
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Maksuton internet
Baari/lounge
Lemmikit sallitaan
Savuton hotelli
Ympärivuorokautinen sisäänkirjautuminen
Vastaanoton henkilökunta paikalla vuorokauden ympäri
Wi-Fi
Avoin Wi-Fi
Internet
Aamiainen saatavana
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Savuttomia huoneita
Perhehuoneita
Ilmastointi
Hyvä tietää
Puhutut kielet
englanti, ranska

Sijainti

Koko ruudun näkymä
72Kohtuulliset kävelymahdollisuudet
Pisteet: 72/100
94ravintolaa 1 km:n säteellä
15nähtävyyttä 1 km:n säteellä
55arvostelua
1kysymys ja vastaus
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 25
  • 24
  • 4
  • 1
  • 1
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Uskon, että tämä on yksi pahimmista kokemuksista, joita olen koskaan ollut missä tahansa hotellissa. Ensinnäkin, kun saavut, on erittäin vaikea löytää, mihin pysäköidä, mutta onnistuimme pääsemään lähelle pysäköintitaloa. Tarkastellessamme keskustelimme asiasta resep- tistin kanssa, he sanoivat, että tämä ei ollut ongelma, koska heillä oli yhteistyötä ja olisimme voineet ostaa poistumiskortin tälle pysäköinnille hotellissa 10 euroa. Valitettavasti, mutta mielestäni ymmärrettävästi siitä, mitä reseptejä sanoi, emme tallentaneet korttia, jonka saimme nousemaan autopaikkaan. Poistuessamme saimme 10 euron kortin, mutta sitten (maksamisen jälkeen) he kertovat meille, että tarvitsemme myös kortin, jonka olimme heittäneet. Koska meillä ei ollut tätä, osoittautui, että meidän oli saatava uusi pysäköintilaitteessa 45 eur! Ja sitten reseptionist manges kieltäytyy palauttamasta 10 euroa siitä kortilta, jonka me ostimme häneltä, mitä nyt ei selvästikään tarvittu! ! Kaiken kaikkiaan reseptejä toistaa, että olimme syyllisiä, koska sanoimme, että halusimme ensin 10 euron kortin! ! ! Lopulta saamme jonkun rivin, jonka hän tarkistaa johtajan kanssa myöhemmin ja saatamme sitten saada palautuksen. Jotain, mitä hän on sanonut, vain saada meidät ulos ovesta! ! Vaikka kielten ongelmat olisivatkin olleet, tapa, jolla asiakkaat käsittelevät, on vain kauheaa.
Lue lisää
Kun olet nähnyt arvosteluista, että he olivat vaikeasti löydettävissä, lähetin hotellin sähköpostitse: "Lähetä sähköpostitse yksityiskohtaiset pysäköintiohjeet. Meillä on kaksi autoa." Viimeinen asia, jonka haluan tehdä tuntemattomassa suurkaupungissa, on ajaa kadonneen. Seuraavana päivänä sain vastauksensa: "Hei, meidän pysäköintialueemme on 10. 00 € kuukausi autoa kohden. Ystävällisin terveisin, Front Office". Pohdin tätä kauhistuttavaa ja oli elävä. "Yksityiskohtaiset pysäköintiohjeet" on * ei * pysäköintitilan hinta! Ja varmasti, kun saavuimme, kun näimme hotellin kaukaiselta, ei näyttänyt olevan mitään keinoa päästä siihen! Hotelli oli keskellä aidattua aluetta. Ja mitään tapaa helvetissä pysähtyä mihinkään kiireisellä kapealla tiellä sen ohi tutkia. Kierräsimme pari kertaa hotellin ohi, kiertäen, mutta yksikään meistä ei ollut aavistustakaan siitä, miten päästä hotelliin. Niinpä ajoin tänne autotalliin ja toinen auto seurasi. Sitten menimme jalka tutkimaan sieltä. Kävi ilmi, että vaikka on portti, joka oli selvästi vakaasti suljettu, on oikeastaan ulompi ja sisempi aita. Ja voit ajaa * suljetun portin * edessä sisemmän ja ulkoisen aidan väliseen aukkoon ympyräillen hotelliin. Koska hotelli on niin vaikea löytää, sen on annettava yksityiskohtaiset ohjeet, vaikka niitä ei ole kysytty. Sen sijaan he yksinkertaisesti sivuuttavat tietopyynnöt!  Toinen asia, kun olimme tarkastaneet kolme huonetta, jotka olivat laajalti toisistaan koko hotellissa, yritin kutsua huoneen toisiin huoneisiin. Ei toiminut! Niinpä soitin vastaanottoon. He kertoivat minulle, että minun piti tulla vastaanottoon ja pyytää lupaa kutsua huoneeseen! Olen vain sivuuttanut sen, koska olin varma, että muut ihmiset tulisivat alas vastaanottoon lopulta. Loput hotelli oli hieno. Ei muita valituksia puhtaista moderneista huoneista. Heillä on ravintola aamiaiseksi, jossa voit saada pizzaa esimerkiksi illalla. Tämä oli erittäin hyödyllistä pääsiäisen maanantai-iltana, kun * jokainen Le Mans -ravintola suljettiin. (Pääsiäisen sunnuntai oli kunnossa, mutta useimmat Le Mansin ravintoloista on jo suljettu maanantaina iltaisin, ja pääsiäisenä maanantaina kaikki muut olivat ilmeisesti liian, me todella yritimme kaikkea.) Jostain syystä olen häpeä, et voi veloittaa juomia ja ruokaa siellä huoneeseesi, mutta se ei ole iso juttu.
Lue lisää
Saatuaan ohi ylimääräisen varauksen, seuraava varaus oli sen arvoista. Kymmenen yötä keskeytyksettä unta, ei rogue-äänekkäitä häiritseviä hotellin vieraita, joiden puhdistusaine on ainoa häiriö toisena viimeisenä päivänä. Minulla oli merkki ei häiritse. Miksi se on? Hotelli sijaitsee rautatieaseman vieressä, mutta riittävän kaukana, jotta vältetään usein rautatieaseman merkit. Hyvä 15 minuutin kävelymatkan päässä Rooman muurista (poikkeuksellinen) ja katedraalin kukkulan vanhassakaupungista, jossa on päällystettyjä kaistoja ympäröivät ravintolat. Lopuksi pieni, tarpeeton niggle kassalle, joka oli pettymys fantomimaksulla yhdelle juomalle ja jonka vastaanottovirkailija huomasi nopeasti. Se on loma-aika Ranskassa, joten asiakkaiden käyttäytyminen on hyvä ja nukkua.
Lue lisää
Vietimme yhden yön matkalla Espanjaan ja olimme hyvin vaikuttuneita. Henkilökunta oli hyvin ystävällistä, puhui hyvää englantia ja antoi erinomaista palvelua. Parkkipaikka oli erittäin turvallinen. Huoneet olivat puhtaita ja sängyt erittäin mukavat. Kylpyhuoneet olivat erinomaisia. Söimme hotellissa illalla ja vaikka se oli rajallinen valikko, meillä oli erinomaista ruokaa.
Lue lisää
Vaikuttava moderni hotelli, josta on näkymät uudistetulle päärautatieasemalle. Siinä on turvallinen pysäköintialue (€ 10), joka on erittäin kätevä, sillä kadulla tai vaihtoehtoisella pysäköintialueella on vähän arvokasta. Pohjakerroksessa on tyylikkäästi sisustettu ja avoin suunnitelma, jossa on lounge-baari ja ruokailutila vastaanoton ja hissien vieressä. Yläkerrassa julkiset tilat ja huoneet ovat siistejä ja raikkaita (tupakointi kielletty). Huoneessamme oli hyvin suuri televisio ja säädettävä ilmastointi. Kylpyhuone oli erityisen hyvä, tilava drenching-suihku, jossa oli lasi-näyttö ja kahden hengen huone. Aamiainen @ 10 € tuntui äärimmäisiltä, joten välitimme sen. Illallisvalikot eivät valittaneet, koska kaupungin keskustan ravintolapalvelu on käveltävissä. Koko kokemus oli hyvä pysähdyspaikalle ja Ihanteellinen liikematkustajille ja junalla saapuville. Haluamme harkita uudelleen, jos hinnat pysyvät kohtuullisina, kun lähistöllä on paljon samankaltaisia hotelliketjuja.
Lue lisää
HINTALUOKKA
57 $ - 101 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
SIJAINTI
RanskaPays de la LoireSartheLe Mans
HUONEMÄÄRÄ
90
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun