Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mercer Hotel Barcelona

1 590 arvostelua
4. sijalla Barcelonan 520 hotellista
Matkailija (454)
360
Panoraamat (47)
Video
Tietoja
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Travellers’ Choice Voittaja 2018
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Yrityksen palvelut
Uima-allas
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Huonepalvelu
Ravintola
Baari/cocktailbaari
Aamiainen saatavana
Business Center, jossa Internet-yhteys
Concierge-palvelu
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneet
Kuivapesupalvelu
Lentokenttäkuljetus
Pääsy pyörätuolilla
Pesulapalvelu
Ulkouima-allas
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Ilmastointi
Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet
Minibaari
Savuttomat huoneet
Sviitit
Hyvä tietää
HOTELLIN TYYLI
Boutique
Historiallinen hotelli
HOTELLILUOKITUS
Hotellilinkit
Käy hotellin verkkosivustolla
Erikoistarjous:Pakettidiili
Sijainti
Koko ruudun näkymä
100Erinomaiset kävelymahdollisuudet
Pisteet: 100/100
921ravintolaa 0,5 km:n säteellä
345nähtävyyttä 0,5 km:n säteellä
1 589arvostelua
1 175valokuvaa
39kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 1 397
  • 160
  • 26
  • 5
  • 2
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
  • Suodatin
  • suomi
Jos harkitset matkaa Barcelonaan, Mercer Hotel on ehdottomasti paras paikka yöpyä! Hotelli itsessäänkin on upea, mutta hotellin ystävällinen ja ihana concierge herra Juan Manuel tekee kokemuksesta vieläkin paremman. Herra Manuelilla on taito tehdä kaikesta vieläkin parempaa.
Lue lisää
Vastaajana Francesc H, Director General, Mercer Hotel Barcelona
Vastattu 9.4.2014
Dear Sir / Madam, Thank you for your excellent review about our hotel! As General Manager of the Mercer Hotel Barcelona, I want to personally thank you for sharing with us the excellent service received for Juan Manuel, our Guest Relations Manager. All the staff of the hotel works hard to achieve that our guests receive the best hospitallity services possible. I am really glad to know that you received it and your stay with us was great. Many thanks again! I hope to welcoming you back soon. Yours sincerely, Francesc Holgado General Manager
Lue lisää
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
En voi sanoa tarpeeksi kuinka hieno henkilöstö oli. Aina aina käytettävissä, aina iloinen, auttoi matkatavaroiden, pesula-, päivällis-suositusten ja varausten, taksit, matkat, ohjeet jne. Vaikka olin ensimmäinen oleskelu, he tekivät minusta tuntuu kuin olin kunnioitettu vieras.
Lue lisää
Vastaajana SilvinaMHB, Director de Relaciones con Clientes, Mercer Hotel Barcelona
Vastattu 27.8.2018
Dear Randal R, Thank you for posting this exceptional review about your stay at the Mercer Hotel Barcelona. We are extremely thankful for your generous comments about the staff you met. We are so happy to hear that you have enjoyed so much our hotel, from the linen to the design and atmosphere. The location of our hotel is indeed convenient and very suitable to walk to many attractions located in the Gothic and Born areas, within charming narrow streets, as you have perfectly described. Once again, thank you very much for your lovely review and we really hope to welcoming you back soon again.
Lue lisää
Alusta loppuun kokemukseni Mercer Hotel Barcelonaissa oli fantastinen. Henkilökunta on todella aidosti ystävällinen ja ystävällinen ja jokainen oli niin tarkkaavainen jokaiseen yksityiskohtiin. Mercer-hotelli on gotiikan piiriin kuuluva helmi. Taksit ja Uber olivat lakossa
Lue lisää
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Vastaajana MireiaMercerHoteles, Director de Relaciones con Clientes, Mercer Hotel Barcelona
Vastattu 22.8.2018
Dear Jerimizzay, Thank you very much for having shared with us such an outstanding Tripadvisor contribution. We are very pleased to read that we manage to make of your stay a fantastic experience from start to finish and we cannot ask for a more positive feedback! We thank you for appreciating the unique location of our little gem, the comfort of our high quality beds and also the recommendations given by our superb Guest Relations Team. It will definitely be a pleasure to welcome you back in the future as one of our brand ambassadors. Kind regards, Mireia Carné
Lue lisää
+1
Aloitimme kolmen viikon eurooppalaisen loma Barcelonassa! Tämä hotelli oli ollut paras palvelu, henkilökunta kaikista ylellisistä hotelleista vieraili! He auttoivat meitä ennalta sovittujen kuljettajien kanssa varmistaaksemme, että he olivat matkalla ulos kadulle, koska
Lue lisää
Vastaajana MireiaMercerHoteles, Director de Relaciones con Clientes, Mercer Hotel Barcelona
Vastattu 31.7.2018
Dear glinda292018, Thank you very much for having taken some of your valued time to share your experience at the Mercer Hotel Barcelona. We are absolutely thrilled with your rating "the best" and your comment regarding the best staff from all the luxury hotels visited will be definitely shared with the entire team. We are glad you had the opportunity to enjoy the superb breakfast served in our beautiful orange tree courtyard as well as the tasty tapas in our Bouchon gastrobar and Mercer Restaurant, all of them up to your expectations. We will be very pleased to welcome you back as one of our great ambassadors! Kind regards, Mireia Carné
Lue lisää
Vietimme Mercerin perheenä - 2 aikuista ja 2 teini-ikäistä tytärtä ensimmäisellä vierailulla Barcelonaan, ja se oli mahtavaa. Kuten monet arvostelut ovat todenneet, henkilökunta on täysin asiakaslähtöinen ja mikään ei näytä liian vaikealta hallita, ja he menivät tiensä tekemään
Lue lisää
Vastaajana MireiaMercerHoteles, Director de Relaciones con Clientes, Mercer Hotel Barcelona
Vastattu 31.7.2018
Dear OzFamily50, Thank you very much for having chosen the Mercer Hotel Barcelona for your recent family stay at the Mercer Hotel Barcelona. We are glad to learn that your enjoyed the stay and that both the extraordinary service and the perfect location were the key points to make your stay amazing. We would also like to thank you for having appreciated the heritage of the building with its high ceilings and its valuable ancient stone part of the roman city wall. Do not hesitate that your kind words addressed to the staff will be shared with the entire team and it will be a pleasure to welcome you and your family back soon! Kind regards, Mireia Carné
Lue lisää
Edellinen
Albumiluokat
Kaikki valokuvatMatkailijaHuoneet ja sviititRuokailu Uima-allas ja rantaPerhe- ja leikkialueetBusiness center ja tapahtumatilat
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleMercer Hotel Barcelona
The Suite at the Mercer Hotel Barcelona
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleMercer Hotel Barcelona
The Deluxe Room with Balcony at the Mercer Hotel Barcelona
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleMercer Hotel Barcelona
The Premium Junior Suite at the Mercer Hotel Barcelona
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleMercer Hotel Barcelona
The Premium Junior Suite at the Mercer Hotel Barcelona
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleMercer Hotel Barcelona
The Deluxe Room with Bathtub at the Mercer Hotel Barcelona
EdellinenSeuraava
123456122
What time is check in?
Suggest you contact the hotel to make special arrangements. We arrived in Barcelona around 9 am and were at the hotel before 10am. We had contacted them beforehand and they had made special arrangements for our room to be made available early. They went to great lengths to welcome us so early in the day, and nothing was too hard for them to provide. Drop them an e-mail telling them when you will arrive and I am sure they will help out to make a room available early. It is the sort of service these guys have developed as a culture. They are very good.
1 ääni
Dear Jennifer H, Thank you very much for posting your question on Tripadvisor. Following your inquiry, we regret to inform that pets are not allowed in our hotel. Do not hesitate to contact us for nay further assistance, we remain at your entire disposal. Kind regards, Mireia Carné
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
Hi. My Son is disabled. Do you have a room with grab rails. Please.
Yes, a very adequate room which I am currently using for my wife who is in a wheelchair.
0 ääntä
Is there car park and is the Otel difficult to get to coming from France.
I do not think there is any parking, but I'm sure the hotel would work with you on finding a place for your car. They are beyond nice and would bend over backwards to help their clients. The hotel is in the gothic quarter and cars have a hard time getting into that section. Many taxis will not even pick up there.
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
EdellinenSeuraava
1234568
EdellinenSeuraava
11
HINTALUOKKA
292 $ - 657 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
SIJAINTI
EspanjaKataloniaBarcelonan maakuntaBarcelonaCiutat Vella (vanhakaupunki)Barrio Gòtico (Barri Gòtic)
HUONEMÄÄRÄ
28
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun