Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Nuevo Boston

2 664 arvostelua
126. sijalla Madridin 457 hotellista
Käy hotellin verkkosivustolla
Matkailija (599)
360
Panoraamat (10)
Huoneet ja sviitit (407)

Tietoja

Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Yrityksen palvelut
Uima-allas
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Huonepalvelu
Ravintola
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Baari/cocktailbaari
Aamiainen saatavana
Avoin Wi-Fi
Business Center, jossa Internet-yhteys
Bussikuljetuspalvelu
Concierge-palvelu
Juhlatila
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneita
Konferenssitilat
Kuivapesupalvelu
Lentokenttäkuljetus
Pääsy pyörätuolilla
Pesulapalvelu
Savuton hotelli
Ulkouima-allas
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Ilmastointi
Jääkaappi huoneessa
Minibaari
Huoneita tupakoitsijoille
Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet
Perhehuoneita
Savuttomia huoneita
Sviitit
Hyvä tietää
HOTELLIN TYYLI
Perhe
Bisnes
HOTELLILUOKITUS
Hotellilinkit
Käy hotellin verkkosivustolla
Ilmoitus

Sijainti

Koko ruudun näkymä
49Autoa suositellaan
Pisteet: 49/100
55ravintolaa 1 km:n säteellä
4nähtävyyttä 1 km:n säteellä
2 664arvostelua
946valokuvaa
78kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 1 256
  • 1 020
  • 221
  • 84
  • 83
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
  • Suodatin
  • suomi
Huone oli siisti ja puhdas. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä. Saman kadun varrella n. 600-700 metrin päässä on iso ostoskeskus,ja sieltä löytyy myös paljon ravintoloita . Ehdottomasti voi suositella,varsinkin jos viettää vain lentojen välissä pakollisen yöpymisen(kenttä
Lue lisää
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Vastaajana Roberto S, Director de Recepción, Hotel Nuevo Boston
Vastattu 26.10.2017
Hyvä asiakas, Kiitos paljon aikaa, joka aina auttaa meitä parantamaan. Jatkamme parhaillaan parannusta ja tunnet olosi kotoisaksi. Lähetämme onnittelut henkilökunnallemme. Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin Roberto Sobrino Jefe de Recepción / Rooms Division Manager  jrecepcion@hotelnuevoboston.com
Lue lisää
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Juuri saapui takaisin 3 yön Hotel Nuevo Bostonissa. Kaikki nämä "hyvät hotellien" arviot ovat hyvin harhaanjohtavia sen lisäksi, että modernin aulan / ruokailuhuoneen edessä on kuvia, koska huoneet on päivätty. Aamiainen Ei tyydyttävä 4 * -hotellille. Aamiainen sisälsi munia,
Lue lisää
Hyvä lentokenttähotelli. Erittäin kätevä ilmainen kuljetuspalvelu lentokentälle ja lentokentältä. Suuret huoneet, joissa on kaikki mukavuudet. Vastaanoton henkilökunta voisi olla parempi. Kohtuullinen hinta, ei. 1 valinta Barajasin lentokentällä. . .
Lue lisää
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
erittäin kätevä ja lähellä lentokenttää, nautimme todella hotellin ja hotellin sijainnista, huone oli suuri kiitos vieraanvaraisuudesta, kaikki henkilökunta on hyvin koulutettuja ja ammattitaitoisia, palaan, jos tarvitsen olla lähellä Madridin lentokenttää
Lue lisää
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Tämä on loistava hotelli! ! lähellä lentokenttää ja lähellä ostoskeskusta. Kuljetus lentokentälle ja lentokentältä oli plus! Henkilökunta on ystävällinen ja avulias! Pysimme tammikuussa yhden yön ja pysyimme jälleen tarvittaessa hotellin lähellä lentokenttää. Ne ovat noin 25
Lue lisää
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Edellinen
Albumiluokat
Kaikki valokuvatMatkailijaHuoneet ja sviititRuokailu Uima-allas ja rantaBusiness center ja tapahtumatilatPerhe- ja leikkialueet
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel Nuevo Boston
The Superior Room at the Hotel Nuevo Boston
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel Nuevo Boston
The Superior Room (Alternative Layout) at the Hotel Nuevo Boston
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel Nuevo Boston
The Junior Suite at the Hotel Nuevo Boston
Yrityksen toimittama valokuvaHotel Nuevo Boston
HABITACION DOBLE CAMA KING
Yrityksen toimittama valokuvaHotel Nuevo Boston
En nuestras habitaciones Premium, podrá disfrutar de un café Dolce Gusto recién hecho.
EdellinenSeuraava
12345681
Buenos días, Muchas gracias por elegir el Hotel Nuevo Boston **** A continuación le informamos de los horarios de nuestro traslado gratuito las 24h del día; - Desde el hotel al aeropuerto, cada hora en punto, debe realizar la reserva en recepción la noche anterior a su salida. - Desde el aeropuerto al hotel no podemos reservar por anticipado. Una vez que tenga el equipaje es imprescindible que nos llame por teléfono al hotel (+34 91 748 16 13) . En ese momento le informaremos del lugar de recogida, que depende de la terminal en la que se encuentre, y del tiempo estimado para la recogida. El servicio se presta todos los días con esta frecuencia, a excepción del 24 y 31 de diciembre, y 05 de enero, cuyo horario será interrumpido desde las 21h hasta las 07h del día siguiente. No dude en ponerse en contacto con nosotros para cualquier duda o consulta.
1 ääni
Näytä kaikki vastaukset
Hola buenas noches, Les informamos que durante el próximo mes de Agosto 2019 solo habrá servicio al centro de Madrid los fines de semana Un saludo
1 ääni
Näytä kaikki vastaukset
Buenos días, Muchas gracias por elegir el Hotel Nuevo Boston **** A continuación le informamos de los horarios de nuestro traslado gratuito las 24h del día; - Desde el hotel al aeropuerto, cada hora en punto, debe realizar la reserva en recepción la noche anterior a su salida. - Desde el aeropuerto al hotel no podemos reservar por anticipado. Una vez que tenga el equipaje es imprescindible que nos llame por teléfono al hotel (+34 91 748 16 13) . En ese momento le informaremos del lugar de recogida, que depende de la terminal en la que se encuentre, y del tiempo estimado para la recogida. El servicio se presta todos los días con esta frecuencia, a excepción del 24 y 31 de diciembre, y 05 de enero, cuyo horario será interrumpido desde las 21h hasta las 07h del día siguiente. No dude en ponerse en contacto con nosotros para cualquier duda o consulta. Un saludo y gracias!
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
Cuál es el horario del desayuno?
Hola buenos días, El hotel dispone de un servicio de desayuno Buffet diario de 14€/ persona en los siguientes horarios: - de lunes a viernes de 07 am a 10:30 am - Sábados, domingos y festivos, de 07 am a 11:30 am Fuera de ese horario, si existiese la necesidad de salir antes de las 07 am, el hotel dispone de un servicio de desayuno para esos madrigadores: - 2€ el café - 4€ el café con bollería envasada - 6€ el café con bollería envasada y zumo indivicual Un saludo
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
Can someone tell me where l wold pick up he shuttle bus from at the airport, I am sure we arrive at T1
When you come out of the airport call the hotel and they send a shuttle bus for you, name of hotel will be on the side of the bus, its a really great service.
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
EdellinenSeuraava
12345616
HINTALUOKKA
69 $ - 493 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
husa nuevo boston madridhusa nuevo boston hotel
SIJAINTI
EspanjaMadridin itsehallintoalueMadridRejasSan Blas - Canillejas
HUONEMÄÄRÄ
162
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun