Etsitkö majoitusta Napolissa? Il Relais sul Mare on hyvä valinta. Se on romanttinen b&b, jonka sijainnin ansiosta Napolin paras anti on helposti ulottuvillasi.
Il Relais sul Mare on romanttinen b&b, jonka huoneissa on jääkaappi, ilmastointi ja minibaari. Verkkoyhteyskin järjestyy vieraille tarjottavan maksuttoman WiFin ansiosta.
Tässä b&b:ssä on huonepalvelu. Sen lisäksi vieraille on tarjolla myös aamiaismahdollisuus, mikä on tehnyt siitä suosikin Napoliin tulevien matkailijoiden keskuudessa.
Kun majoituspaikkasi on Il Relais sul Mare, voit helposti tutustua joihinkin Napolin tunnetuimmista nähtävyyksistä niiden läheisen sijainnin ansiosta – Museo Cappella Sansevero (2,1 km) ja Via San Gregorio Armeno (2,2 km) ovat esimerkiksi aivan lähistöllä.
Kun nälkä yllättää, kannattaa pitää mielessä L'Antica Pizzeria da Michele, Trattoria Da Nennella ja Pizzeria Starita a Materdei, jotka ovat sekä paikallisten että vierailijoiden suosiossa olevia italialaisia ravintoloita.
B&b sijaitsee lähellä suosittuja nähtävyyksiä, kuten Galleria Borbonica (0,6 km), Spaccanapoli (1,9 km) ja Castel Sant'Elmo (1,9 km). Kannattaa käydä tutustumassa – ne ovat kävelymatkan päässä!
Il Relais sul Mare on erinomainen tukikohta tutustuessasi Napolin parhaaseen tarjontaan.
Muutama kuukausi sitten poikaystäväni ja varain sviitin. . . . hotelli. Tilaisuus oli juhlia syntymäpäivääni. Päivänä, jolloin meidän piti poistua, hän sairastui yhtäkkiä, joten emme onnistuneet päästä sinne. Koska maksoimme etukäteen ja huoneessamme ei ollut 24 tunnin sääntöä, jonka avulla peruutetaan varaus ilmaiseksi, emme selvästikään saaneet palautusta. Huone myytiin sitten jollekin toiselle. Hotelli ehdotti kuitenkin hyvää alennusta seuraavalle vierailullemme. Sitten päätimme lopulta palata Napoliin. Otamme yhteyttä hotelliin saadaksesi uuden varauksen, ja he tarjosivat ystävällisesti meille mukavan huoneen kohtuulliseen hintaan. Soitimme heille seuraavana päivänä vahvistaaksesi varauksen, mutta vastaanottovirkailija sanoi, että huoneemme oli juuri myyty, koska se oli myös saatavana verkossa (ei koskaan sanonut sitä ennen!). Eikö se ollut meille? Pyysimme sitten selitystä saamatta mitään. Muutama päivä myöhemmin otimme yhteyttä GM: iin, joka kirjaimellisesti sivuutti valituksen. Nyt emme koskaan pyytäneet palautusta tai alennusta, kysyimme vain, miksi huone, joka oli erityisesti meille melko hyvä hinta, myytiin (jälleen!). Vastaaminen vieraalle on ystävällisyyden ja kohteliaisuuden kysymys. Hauta pää hiekkaan on yksinkertaisesti töykeää eikä ollenkaan ammattimaista. Jos etsit laatua, kohteliaisuutta ja oikeudenmukaisuutta, tämä ei ole varmasti oikea paikka…
Asiakassuhteen parannusta tarvitaan. Majoitustietojen muuttamista koskevan avoimuuden ja ymmärryksen puuttuu. Verot oleskelua täydellä hinnalla peruutuksen tai päivämäärän muuttamista koskevan pyynnön yhteydessä. 4 sähköpostiviestiä, joihin ei ole vastattu, monissa puheluissa ei ole onnistuttu ratkaisemaan ja selvittämään erityiskysymyksiä. Hotelli näyttää erittäin hyvältä kuvissa ja olin innostunut siitä menemään, mutta tämä kokemus aiheuttaa minulle huonon maun. Maksoin 4 yötä, vaikka en pystynyt saapumaan sinne. Syynä oli viimeinen tapahtuman uudelleenjärjestely Corona-virusriskin takia.
Vaimoni ja minä varasimme huoneen täällä yhdeksi yöksi häämatkallamme Italiassa. Tuolloin suurin osa täällä olevista arvosteluista oli vakaa. . . Toivon, että olisin nähnyt viimeisimmätkin tietämään, mihin olemme saaneet itsemme! Saapuessamme meitä vastaanottivat vastaanotossa mies ja nainen, jotka molemmat olivat hieman omituisia. Miehellä oli jotain vikaa kurkussaan ja hän teki jatkuvasti kovaa kuristavaa ääntä koko lähtöselvitysprosessin ajan. Nainen otti passimme tarkistaaksesi meidät ja vei meidät huoneeseemme - joka oli noin 3 askeleen päässä vastaanotosta. Suljettuamme ovemme tähän pieneen huoneeseen, aloimme asettua asumaan ja kuulimme kaiken vastaanotosta, mukaan lukien kuristavat äänet noin 10 sekunnin välein. . . Pian päätimme, että meidän pitäisi suunnata ulos ja tutustua kaupunkiin. . . ei olisi niin paha, jos nukkumme vain siellä, ajattelimme. Menimme takaisin kirjoituspöydälle saadaksemme passimme takaisin ja nainen sanoi, että heidän politiikkansa on pitää passimme oleskelun aikana, jos heidän täytyy ottaa yhteyttä poliisiin mistä tahansa syystä. Ei ollut mitään mahdollisuutta, että annoin muukalaisille ottaa passimme, kun tutkimme ulkomaista kaupunkia, joten vaatin heitä takaisin, ja hän luovutti heidät. Outo. Palattuaan hotelliin illallisen jälkeen olimme helpottuneita siitä, että nahkaava mies ei ollut enää vuorossa. . . itse asiassa kukaan ei ollut. He sulkevat vastaanoton yli yön. Olimme onnellinen - ajattelemalla, että se olisi hiljaisempi tällä tavalla. . . . kunnes yritimme mennä nukkumaan. Hotellin alapuolella on äänekäs yökerho, joka soittaa klubimusiikkia klo 2–3 asti. Sängyt olivat kovia kuin kallio ja tyynyt olivat kauheita. Kumpikaan meistä ei voinut nukkua, kunnes musiikki pysähtyi, ja heräsimme heti toisena aamuna vuorokauden vastaanottohenkilö saapui järjestämään aamiaista, koska kuulimme kaiken seinien läpi. Se oli matkan ainoa hotellin roska ja olimme loppuun seuraavana päivänä. Ennen tämän arvostelun kirjoittamista huomasin muiden kommentoivan, että heidän tilillään oli joitain luvattomia kuluja - en ole kokenut sitä heidän kanssaan (vielä), mutta varmasti seuraan toimittamaani luottokorttia.…
Olimme täällä lokakuun alussa 2019 2 yötä. Toinen matka Napoliin. Muutama kuukausi aikaisemmin varasimme 2 huonetta suoraan hotellin verkkosivustolta saksaksi asetettujen asetusten avulla. Varasimme 1 Deluxe-huoneen parvekkeella ja suoran merinäköalan. Alahuonekategorian toinen huone ilman parveketta ja merinäkymää halvemmalla. Saapuessamme molemmat huoneet olivat merinäköalalla. Valitimme kuitenkin, että henkilökunta ei ollut halukas auttamaan meitä ollenkaan. Molemmat olivat naurettavan epäystävällisiä ja ylimielisiä esittäen meille erilaisia argumentteja: 1) he eivät voineet lukea varausvahvistuksiamme, koska se oli saksaksi. Jälleen: saimme tämän suoraan hotellin oman verkkosivuston kautta. Ja käännös saksaksi “direkt” italiaksi “dirette” on jotain, mitä voit etsiä, jos haluat. Kesti pitkiä keskusteluja, sitten he keksivat: 2) kummallekin yölle ei ole saatavana suoria merinäköalan huoneita. Ymmärrän kyllä. 3) Pyysimme sitten korvausta ylimääräisestä rahasta, jonka vietimme suoraan merinäköalaan. He kielsivät. Palautus ei ole mahdollista. 4) pyysimme sitten peruuttaa varauksemme kokonaan, koska tässä tapauksessa haluamme etsiä toista hotellia. He sanoivat, että meidän on maksettava 100% peruutusmaksu! Joo. Kuulimme oikein. Emme voineet uskoa, että he olivat vakavia tässä asiassa! Lopussa heidän paras tarjouksensa oli, että voimme peruuttaa yhden varaaman huoneen, josta on suora merinäköala, mutta ei toista. Ikään kuin jakamalla 3 hengen ryhmä kahdessa hotellissa on niin järkevää. . . Huoneet: erittäin meluisa (katu, mutta vielä enemmän muita vieraita / ihmisiä, jotka asuvat rakennuksessa). Heikkolaatuiset huonekalut. Mutta huoneen koko on melko kätevä. Kylpyhuone: vähän likainen ja häiritsevä homeinen haju. Heikkolaatuinen sisustus. Aamiaishuone: pieni huone, jossa ei ole ikkunoita. Mutta voit nauttia aamiaisen huoneeseesi, mikä on mukavaa. Kaiken kaikkiaan: erittäin pettymys. Ei rahaa!…
Kiinteistö sijaitsee yhdellä Napolin parhaimmista alueista. Upeat näkymät merelle, upeat ravintolat ja yksi harvoista todella walkable alueista kaupungissa. Se on myös helppo päästä muualle kaupunkiin täältä jalkaisin. . . historiallinen keskusta on luultavasti 25 minuutin kävelymatka monien muiden hienojen asioiden kanssa matkan varrella. Hotellissa on tarjolla runsas mannermainen aamiainen joka aamu, jossa on munia, pekonia, prosciuttoa ja joitain Napoliin ainutlaatuisia leivonnaisia. Ainoa valitukseni tästä ominaisuudesta olisi se, että suihkumme oli pieni. . . niin pieni, että voisin tuskin liikkua siinä. Lisäksi ei ollut keinoa suihkuttaa ilman veden vuotamista ulos kylpyhuoneeseen. Muuten huone oli suuri, puhdas, tilava ja hyvin sisustettu.
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.
Ota profiili haltuun