Sunstar Hotel Grindelwald on erinomainen valinta vieraillessasi Grindelwaldissa. Tässä hotellissa on perheille sopiva ilmapiiri sekä monia vieraiden viihtyvyyttä silmällä pitäen suunniteltuja palveluja.
Jos olet kiinnostunut tutustumaan suosittuihin maamerkkeihin vieraillessasi Grindelwaldissa, Sunstar Hotel Grindelwald sijaitsee lyhyen kävelymatkan päässä näistä maamerkeistä: Alpiglen (3,9 km) ja First Cliff Walk by Tissot (4,1 km).
Sunstar Hotel Grindelwald tarjoaa vierailleen hyvin varustellut huoneet, joissa on taulutelevisio ja minibaari. Myös verkkoyhteys on huomioitu, sillä asiakkaiden käytössä on maksuton WiFi.
Tässä hotellissa on concierge-palvelu ja huonepalvelu, jotta vierailusi olisi mahdollisimman miellyttävä. Yrityksessä on myös uima-allas ja aamiaismahdollisuus. Tarjolla on myös maksuton pysäköinti autolla liikkeellä oleville vieraille.
Grindelwaldissa ollessasi kannattaa maistaa wieninleikettä joissakin lähialueen ravintoloista. Restaurant Kreuz & Post on hyvä valinta.
Nauti vierailustasi Grindelwaldissa!
Majoitimme 7 yötä viimeisenä hotellina 7 viikon matkalla Euroopassa ja Isossa-Britanniassa. Minibaari täytettiin päivittäin ja se oli tervetullut lisäys, kun hinnat Grindlewaldissa syövät budjettiasi. Vastaanoton henkilökunta oli upeaa. Poikamme näytti olevan ainoa lapsi (10-vuotias), joka majoitti hotellissa viikon aikana, mutta se näytti olevan sesonkiajan ulkopuolella. Palvelu päiväkylpylässä menetti viidennen tähden tästä arvostelusta. Kerran jäin odottamaan 30 minuuttia (luopui sitten ja lähdin) palvellakseen. Tunsin, että raskaana olevia naisia ei kohdeltu kovin ystävällisesti päiväkylpylässä - varsinkin kun yövyt yhdessä kalleimmista sviiteistä. Taloudenhoitajat olivat upeita ja heidän huomionsa yksityiskohtiin on upea. Sängyt olivat todella mukavia, enkä voi uskoa kuinka tilava huone oli! Suosittelemme Eiger Suite -sovellusta.…
Yhden hengen huone, jossa yöpyin, oli Budget Nova. Vain muutama hylly oli vaatteiden asettamista varten ja joitain ripustimia, joten se ei ollut mahtava vaatteille 11 yön oleskelua varten ja se oli hieman pettymys. Sisäänkirjautumiseni oli ok. Vastaanottovirkailija pyysi korttia, joka oli hänen mukaansa käytettävä lisälaitteille, kuten huonepalvelu tai jos tilataan hieronta. Sanoin hänelle, että en aio tehdä kumpaakaan, mutta hän kertoi minulle, että tämä oli sääntö. En näe miksi hotellin pitäisi kysyä minulta korttitietoja, kun korttia ei vaadita. Se oli ärsyttävää. Ylivoimaisimmin pahinta vierailustani oli varpunen esiintyminen ja kärpien esiintyminen ruokasalissa aamiaisen aikaan. Olin siellä viime vuonna 7 yötä ja varpunen päästiin ruokasaliin, niin myös vuonna, siitä lähtien mitään ei ole tehty tämän estämiseksi. Eri tavoin pöydille, kupeille, lautasille ja ruoalle laskeutuvat kärpäset ovat hiukan inhottavia, ja jos laitat ruoan alas ja menet hakemaan jotain juotavaa, ei ole mitään takeita siitä, että perho ei ole laskeutunut ruokaan ennen paluuta. Itse asiassa, kun avoin ruoka on osa buffetia, ei ole mitään takeita siitä, että perho ei ole laskeutunut siihen ennen kuin edes noudetaan. Varmasti vuonna 2019 4 tähden hotelli, joka väittää olevansa 4 tähteä, voi asentaa jotain, joka poistaa kärpäsiä ruokasalista. Olen iloinen, että olin vain bed and breakfast eikä puolihoito. Hotellin sijainti oli hyvä, noin 10 minuutin kävelymatkan päässä asemalta. Mainitsin tämän tarkistellessani, ja vastaanottovirkailijaa ei häirinnyt vähiten. On epätodennäköistä, että palaan takaisin tähän hotelliin. Olen arvioinut sen huonoksi, koska se on suhteessa odotettua neljän tähden kokemukseen.…
Suosittelemme. Erinomainen ruoka ja baari. Erinomainen sijainti lähellä ensimmäistä ja tärkeintä ostoksia. Helppo kävelymatka kaikkiin tärkeimpiin nähtävyyksiin, kuten rautatieasemalle ja ruokakauppaan. Nautimme yökapsusta suuren takan ääressä näkymästä vuorelle joka ilta. Täytyy pysyä!
Halusin odottaa ja kirjoittaa tämän arvion, kun olin kotona, mutta en voi. Vastaanottovirkailija Naomi oli vain vähän nuuskainen minun ja ystävieni kanssa noin tunti sitten. Olemme yhdeksän päivän seurassa Sveitsin kiertueella matkanjärjestäjän kanssa. Tämä on toinen päivä ja viimeinen päivä tai oleskelupäivä täällä. Tiedän, että tämä on Sveitsi, ja siellä on paljon pankkeja ja pankkiautomaatteja, mutta emme löytäneet sellaista puoli mailin päässä hotellista, joten pyysimme Naomilta apua. Pyysimme häntä auttamaan meitä muuntamaan 100 dollaria USD Sveitsin frankeiksi tai neuvomaan meitä lähimpään pankkiautomaattiin. Hän nostaa kätensä ja heiluttaa sitä vasemmalta oikealle sanomalla, että "tässä on Sveitsi, meillä on paljon pankkeja ja meillä on paljon pankkiautomaatteja. Olen varma, että löydät jotain." Sitten kun selitimme hänelle, että me t löytänyt mitään, mitä hän suostui vaihtamaan valuutan meille. Tapahtuman lopussa hän sanoo äänekkäästi "mikä on vialla? Etkö ole tyytyväinen yöpymiseen hotellissamme? Voinko tehdä jotain, jotta voin tehdä siitä sinulle paremman? Hyvin sarkastisella tavalla hammastettujen hammasten läpi! Joten sanoin Naomi sinun ei tarvitse huutaa meitä ja sitten kävelimme pois. En ole varma, miksi hän ajatteli, että emme ole onnellinen, koska pyysimme häneltä tietoja, joiden mielestämme oli melko helppo neuvoa tai ehkä hänellä oli vain paha päivä. Kuitenkin tällä liiketoiminta-alueella huono päivä ei ole hyväksyttävää, kun olet tekemisissä yleisön kanssa. Kun kävelimme pois, kuulin hänen keskustelevan liiketoimestamme ja keskustelumme työtoverin kanssa. Tämä on rakkaani erittäin epäammattimaista. En koskaan varaa asiakkaita tässä hotellissa enkä koskaan enää yöpyisi tässä hotellissa.…
Hyvää päivää kaikille Minulla oli paras kokemus kylpylästä. Tulimme vähän myöhässä spa on lähellä klo 9. Tulimme kello 8. 30. Anja oli niin apua täydellinen super mukava. Hän näyttää kaiken. Paras henkilö hotellissa. Kun olemme menneet baariin juomasta, pyydän todella perusjuomia. Gimlet, kuiva Martini, bla bla. Tajusin, että baarimikkalipulla on aavistustakaan. Joten menin vastaanotolle auttamaan minua kirjoittamaan luettelo cocktaileista, joista pidän. Hänen nimensä on Noem tai Noemi, hän heittää roskat luettelooni etsimällä siitä, että se ei auta minua lainkaan. Kun kysyin häneltä, miksi hän teki sen. Hänen vastauksensa oli, etten ole täällä tulostamassa cocktail reseptejä. Haluan vain auttaa varmistamaan, että vierailla on oikeat ajatukset. Olen niin pettynyt vastaan Naomi vastaanotossa. Adervise baarimestari, joka on mukava tapahtuma, joka ei tiedä perusjuomaa.…
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.
Ota profiili haltuun