Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Amsterdam

3 726 arvostelua
69. sijalla Amsterdamin 414 hotellista
Tallenna
Jaa
Apollolaan 138, 1077 BG Amsterdam Alankomaat
COVID-19-päivitys: katso, mihin terveyttä ja turvallisuutta koskeviin varotoimiin tämä yritys on ryhtynyt.Lue lisää
2 henkilöä tarkastelee tätä hotellia
Hotellin suora tarjous!Napsauta, jos haluat lisätietoja
Lukitse näiden sivustojen alhaisin hinta
eDreams193 $
Booking.com193 $
Trip.com191 $
Expedia.com192 $
Tripadvisor192 $
getaroom.com207 $
Katso kaikki 13 diiliä
Hinnat ovat kumppaneidemme toimittamia. Ne ovat yökohtaisia huonehintoja ja sisältävät kumppaneiden tiedossa olevat kiinteät verot ja lisämaksut. Katso lisätiedot kumppaneidemme sivustoilta.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Matkailija (1488)
Huoneet ja sviitit (497)
Videot (2)
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Matkusta turvallisesti koronapandemian aikana
Mitä voit odottaa vierailultasi
  • Henkilökunnan käytettävä kasvomaskia yleisissä tiloissa
  • Käsidesiä asiakkaiden ja henkilökunnan käytettävissä
  • Vilkkaat alueet desinfioidaan säännöllisesti
  • Henkilökunnan pestävä kätensä säännöllisesti
Päivitetty 10/8/20 Yritykset kertovat itse varotoimistaan eivätkä tiedot ole Tripadvisorin tarkistamia.
Viesti yritykseltä Hilton Amsterdam
Onko sinulla lisää kysyttävää?
Päivitetty 10/8/20 Yritykset kertovat itse varotoimistaan eivätkä tiedot ole Tripadvisorin tarkistamia.

Tietoja

69. sijalla kohteen Amsterdam 414 hotellista
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Vuoden 2020 Travellers’ Choice – parhaista parhaat

Jos haaveissasi on perheille sopiva hotelli Amsterdamissa, kannattaa valita Hilton Amsterdam!

Lähellä olevien maamerkkien, kuten Concertgebouw (0,7 km) ja Hagelswag (2,2 km), ansiosta Hilton Amsterdam on huippuvalinta vieraillessasi Amsterdamissa.

Amsterdam Hilton tarjoaa vierailleen erityisen miellyttävät huoneet, joissa on taulutelevisio, ja nettiinkin pääsee vaivattomasti internetin avulla.

Vuorokauden ympäri paikalla oleva vastaanoton henkilökunta, concierge-palvelu ja huonepalvelu – tässä muutamia tämän hotellin tarjoamista mukavuuksista. Sauna ja aamiaismahdollisuus auttavat viihtymään erityisen hyvin. Jos olet liikkeellä autolla, Hilton Amsterdam tarjoaa myös pysäköintimahdollisuuden.

Etsitkö välimerellistä ravintolaa? Hyviä vaihtoehtoja ovat Foodhallen, THE DUCHESS ja Zaza's. Amsterdam Hilton on kätevän lähellä niitä kaikkia.

Jos haluat lähteä tutustumisretkelle Amsterdamiin, kannattaa pitää mielessä hallintorakennus, kuten Gemeentearchief.

Hilton Amsterdam ja sen henkilökunta tekevät parhaansa, jotta viihtyisit!

Lue lisää
Huoneet ja sviitit (497)497
Koko ruudun näkymä
Yrityksen palvelut
Sähköauton latausasema
Wi-Fi
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Baari/lounge
Polkupyörävuokraus
Polkupyöriä saatavana
Autonvuokraus
Business Center, jossa Internet-yhteys
Maksullinen yksityispysäköinti alueella
Pysäköinti
Maksullinen Wi-Fi
Sauna
Ravintola
Aamiainen saatavana
Aamiaisbuffet
Aamiaistarjoilu huoneeseen
Lapsille sopiva noutopöytä
Lastenateriat
Ruokailualue ulkona
Taksipalvelu
Kokoustilat
Juhlatila
Kokoushuoneita
Salonki
Solarium
Matkatavarasäilö
Concierge
Valuutanvaihtopiste
Matkamuistokauppa
Sanomalehti
Savuton hotelli
Kaupat
Aurinkoterassi
Sateenvarjo
Vastaanoton henkilökunta paikalla vuorokauden ympäri
Nopea sisään-/uloskirjautuminen
Kemiallinen pesula
Pesulapalvelu
Silityspalvelu
Kengänkiillotus
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Pimennysverhot
Kylpytakit
Kirjoituspöytä
Huonesiivous
Yhdistettäviä huoneita saatavana
Kahvin-/teenkeitin
Taulutelevisio
Kylpyamme/suihku
Huonepalvelu
Kassakaappi
Puhelin
VIP-huoneet
Vaatekaappi/-komero
Silitysrauta
Tallelokero kannettavalle tietokoneelle
Omat kylpyhuoneet
Herätyspalvelu/herätyskello
Hintaan sisältyvät hygieniatarvikkeet
Hiustenkuivaaja
Näytä lisää
Huonetyypit
Kaupunkinäköala
Maamerkkinäköala
Morsiussviitti
Savuttomia huoneita
Sviitit
Katso lisätietoja huoneesta
Hyvä tietää
HOTELLILUOKITUS
HOTELLIN TYYLI
Perhe
Eko
Puhutut kielet
englanti, ranska, hollanti
Hotellilinkit
Erikoistarjous:Napsauta, jos haluat lisätietoja

Sijainti

Koko ruudun näkymä
85Hyvät kävelymahdollisuudet
Pisteet: 85/100
40ravintolaa 0,5 km:n säteellä
11nähtävyyttä 0,5 km:n säteellä
3 726arvostelua90kysymystä ja vastausta0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 2 087
  • 1 088
  • 355
  • 129
  • 67
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
xqueen_of_food kirjoitti arvostelun 2/2020
24 julkaisua4 kiitosta avusta
Sisäänkirjautuminen oli erittäin heikkoa, ohjaaja otti lähtöselvityksen kollegaltansa eikä maininnut mitään palveluita, aamiaisaikoja ja langatonta internetyhteyttä koskevia tietoja. Vaikka hän oli ohjaaja. . Huoneen kupit ja lusikka eivät olleet oikein puhtaita, ja kylpyammeessa oli myös pieni karva. Kun soitin alas vastaanotolle kysyäksesi wifi-yhteydestä, nainen kysyi puhelimen eikä hän ollut kovin ystävällinen aloittamaan. Hän ei maininnut nimeään ja kun sanoin hänelle, että wifi ei toiminut, hän vastasi: Miksi se ei toimi? Se oli erittäin töykeää. . Hän mainitsi myös, että minun piti ilmoittautua jostakin, jos haluaisin ilmaisen pääsyn wifi-palveluun. Muussa tapauksessa minun piti vain maksaa siitä, ja tarkistaessani minulle kerrottiin, että Internet oli ilmainen, mutta kollegani oli sanonut sen väärin. Henkilöstöä tulisi kouluttaa paremmin tähän. Pyysin illalla tyynyä, joka oli vaikeampaa kuin minulla oli huoneessa, joten joku vastaanotosta toi sen yöllä, se oli silti pehmeä. . En myöskään voinut katsella elokuvia televisiossa, en odottanut sitä viiden tähden hotellilta. . Minulta ei edes kysytty, kuinka oleskeluni kului uloskirjautumisen aikana. Tällaisissa asioissa pitäisi olla parannuksia. Onnittelut joillekin henkilöstölle:  - Kaveri oleskelutilasta vaaleilla hiuksilla, hän oli todella ystävällinen.  - Naomi vastaanotosta, hän oli myös erittäin ystävällinen ja mainitsi nimeni usein puhelimitse  - Ovelia pienen naisen siivouspalveluista (Anteeksi, jos kirjoitan väärin), hän oli todella kiltti, kun hän toi ylimääräisiä tossuja.  - Gio portinvartijalta, hän oli erittäin avulias ja ystävällinen, kun hän näytti joitain asioita kartalla ja käveli kanssamme oleskelutilaan.
Lue lisää
Vierailupäivä: helmikuu 2020
Hinta-laatusuhde
Palvelu
Nukkuminen
Google
Kiitä avusta
Jaa
Tim M kirjoitti arvostelun 2/2020
Roanoke, Virginia70 julkaisua29 kiitosta avusta
Lyhyen bussimatkan päässä AMS: stä (bussi 397) pääset korttelin päässä tästä jokseenkin kuuluisasta hotellista. Täällä John Lennon ja Yoko lavasivat sänkynsä rauhan puolesta. Olimme 4 yötä. Henkilökunta ja concierge olivat ensiluokkaisia. Puolikuu-baari ja Roberton italialainen ravintola olivat myös erinomaisia. Suosittelen tätä ominaisuutta, varsinkin jos et halua jäädä keskustakaupunkiin ja ehkä kokea sen sijaan joitain naapuruston ravintoloita. Palaamme ehdottomasti takaisin.
Lue lisää
Vierailupäivä: helmikuu 2020Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Google
1 kiitos avusta
Kiitä avusta
Jaa
LJMollard kirjoitti arvostelun 2/2020
Essex, Yhdistynyt kuningaskunta5 julkaisua
Tämän viikonlopun myrskyjen vuoksi pomoni ei voinut päästä Amsterdamiin. Vaikka olimme peruutuksen sisällä, Hilton suostui välittömästi luopumaan rangaistuksesta. Lawrence vastaanotossa oli uskomattoman ammattimainen ja tehokas. Hiltonilla on ehdottomasti oikea lähestymistapa jotain tällaista, ja keinot käyttävät Hiltonia aina, kun pomoni on Amsterdamissa.
Lue lisää
Vierailupäivä: helmikuu 2020
Google
Kiitä avusta
Jaa
maria m kirjoitti arvostelun 2/2020
Edinburgh, Yhdistynyt kuningaskunta10 julkaisua2 kiitosta avusta
Ollakseni rehellinen, odotin paljon enemmän tältä hotellilta, en puhu paikasta vaan henkilöstöstä, joka edustaa yritystä ja sen kasvoja. Ensimmäisenä päivänä, kun saavuimme hotellin henkilökuntaan vastaanotossa, se ei ilmoittanut meille talletuksesta, joka meidän on maksettava jokaisesta oleskelupäivästämme. Muutaman päivän kuluttua tajusimme, että hotelli on ottanut ilman rahan määrääni rahaa, koska minulla oli jo autoni yksityiskohdat aiemmin järjestelmässä varauksen tekemispäivästä. Sen jälkeen pyysimme vaihtamaan korttitiedot vaihtamaan toisiin kokonaismaksuun oleskelun viimeisenä päivänä ja pyysimme myös, että koko maksu suoritettaisiin oleskelupäivänä, ei koskaan tapahtunut muuten, koska meidän lähtöselvityspäivänä henkilö, joka tarkistaessaan meitä ei koskaan välittänyt tietoja kollegioilleen, ei edes tehnyt niistä muistiinpanoja järjestelmässä. Kuinka ymmärrämme, että pyydät helppoa muutaman päivän kuluttua, kun meillä oli aiemmin mainitsemani maksu, joka on suoritettu ilman minun lupaa pankkitililtäni, kysyin vastaanoton toiselta henkilökunnalta, onko meitä tarkistanut kollega tehnyt muistiinpanoja hän pysyi siellä viimeisen päivän maksuhuomautuksista. Joten sen jälkeen he kertoivat meille, että tämä summa, jonka he ottivat meiltä, oli talletukselle, jota emme edes uusia! ! ! ! ! ! Teimme muutoksia pankkitietoihimme, jotta voimme maksaa eri korteilla, ja he sanovat, että heidän on veloitettava meiltä uudestaan sama summa kuin normaalilla maksulla, ja kun hän huomautti, että tälle rahalle maksetaan palautus, arvaa mitä he palauttivat vain puolet summa siitä, mikä heille olisi palautettava. Ja en edes aloita aamiaishenkilökunnan kanssa, varsinkin vierailumme kolme ensimmäistä päivää kauheasta palvelusta siitä, kuinka henkilökunta on käyttäytynyt yleensä. Kuinka tuntuu siltä, että pysyt 5 tähden hotellissa, joka haluaa tilata kahvia tai tilata ruokaa ja näet, että henkilökunta jättää sinut jatkuvasti huomiotta tai juoksee lattialla kuin joku metsästää heitä 5 pöydällä saliaamiaisella alueella. Todella 5 tähden hotelli kuten tämä ja tällainen henkilöstön käyttäytyminen olen niin pettynyt. Olen yöpynyt hotellin alemmassa luokassa ja palvelu kaikesta vaihtoehdosta e on ollut paljon tätä korkeampi. Tämän hotellin johdon on kiinnitettävä enemmän huomiota tapaan, jolla tavarat käyttäytyvät heidän asiakkailleen. Lisäksi en ole koskaan ollut tilanteessa, jossa henkilökunta valehtelee asiakkaalle palautuksesta vain päästäkseen eroon niistä. TODELLA MAHTAVA! ! ! ! ! ! KOSKAAN TULE TAKAISIN TÄTÄ TÄTÄ  Sijoita ja EI koskaan ehdota sitä kenellekään. Jo pitkään hilton kunnioittaa jäsentä millä tahansa hilton-omaisuudelta on nähnyt niin kunnioittavan henkilökunnan. SITÄ muuten ehdotan, että vierailet Doubletreessä Amsterdamissa joen toisella puolella WARF: ssa ja ota esimerkki. Kaikkea tätä kirjoitan ei siksi, että haluan loput palautukset takaisin, mutta niin, että henkilökunta ei tyydytä tällaisia ihmisiä ja valehtelee heitä kasvoissa muissa tapauksissa.
Lue lisää
Vierailupäivä: tammikuu 2020Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Google
1 kiitos avusta
Kiitä avusta
Jaa
Sunil S kirjoitti arvostelun 2/2020
276 julkaisua13 kiitosta avusta
Erittäin hyvä omaisuus. Kohtelias henkilökunta. Kauniit tilavat huoneet. Hyvä kuntosali. Hyviä ravintoloita hotellissa. Erinomainen ruoka. Kätevästi kaupungissa. Nautit oleskelusta. Tehokas matkapöytä tarjosi oikea-aikaista apua lentokentän pudotus- ja iltatiellä. Ole ehdottomasti siellä seuraavan vierailun aikana.
Lue lisää
Vierailupäivä: tammikuu 2020Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
Google
Kiitä avusta
Jaa
Edellinen
HINTALUOKKA
205 $ - 474 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
hilton amsterdam hotel amsterdam, hilton international amsterdam, amsterdam hilton international
SIJAINTI
AlankomaatNoord-HollandAmsterdamApollobuurt / Amsterdam-Zuid / Oud Zuid
HUONEMÄÄRÄ
271
Onko tämä yrityksesi Tripadvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun
Hilton Amsterdam: usein kysytyt kysymykset
Mitä suosittuja nähtävyyksiä hotellin Hilton Amsterdam lähellä on?
Lähellä ovat esimerkiksi Cornelis Schuytstraat (0,4 km), Theater Toomler (0,05 km) ja Amsterdam dankt zijn Canadezen (0,3 km).
Mitä palveluita hotelli Hilton Amsterdam tarjoaa?
Ravintola, baari ja kuntokeskus ovat joitakin suosituimmista palveluista.
Mitä huoneominaisuuksia hotelli Hilton Amsterdam tarjoaa?
Suosituimmat huoneominaisuudet ovat taulutelevisio, pimennysverhot ja kirjoituspöytä.
Mitä ruoka- ja juomavaihtoehtoja hotelli Hilton Amsterdam tarjoaa?
Asiakkaiden saatavilla on vierailun aikana ravintola, baari ja aamiaismahdollisuus.
Tarjoaako Hilton Amsterdam pysäköintimahdollisuuden?
Kyllä, asiakkaiden käytössä on maksullinen yksityispysäköinti alueella ja maksullinen julkinen pysäköinti lähistöllä.
Mitä ravintoloita hotellin Hilton Amsterdam lähellä on?
Kätevän matkan päässä sijaitsevat esimerkiksi Roberto's Restaurant, Le Pain Quotidien ja De Kersentuin.
Tarjoaako Hilton Amsterdam kuntoilumahdollisuuksia?
Kyllä, kuntokeskus ja sauna ovat asiakkaiden käytössä vierailun aikana.
Tarjoaako Hilton Amsterdam siivouspalveluita?
Kyllä, tarjolla on kuivapesupalvelu ja pesulapalvelu.
Tarjoaako Hilton Amsterdam yrityspalveluita?
Kyllä, tarjolla on business center, kokoushuone ja juhlatila.
Mitä kieliä hotellin Hilton Amsterdam henkilökunta puhuu?
Henkilökunta osaa useita kieliä, joihin kuuluvat esimerkiksi englanti, ranska ja hollanti.
Onko hotellin Hilton Amsterdam lähellä historiallisia kohteita?
Monet matkailijat vierailevat mielellään kohteissa Anne Frank House (2,7 km), Concertgebouw (0,7 km) ja Portuguese Synagogue (2,9 km).