Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Iberostar Selection Lagos Algarve

1 943 arvostelua
13. sijalla Lagosin 55 hotellista
Matkailija (1240)
Huoneet ja sviitit (327)
Uima-allas ja ranta (207)
Erinomainen kohde -sertifikaatti

Tietoja

13. sijalla kohteen Lagos 55 hotellista
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Yrityksen palvelut
Maksuton pysäköinti
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Uima-allas
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Baari/lounge
Uimaranta
Iltaviihdettä
Lentokenttäkuljetus
Maksuton internet
Wi-Fi
Avoin Wi-Fi
Internet
Uima-allas aikuisille
Sisäuima-allas
Ulkouima-allas
Lämmitetty uima-allas
Ravintola
Aamiainen saatavana
Aamiaisbuffet
Baari uima-altaan vierellä
Business Center, jossa Internet-yhteys
Kokoustilat
Kokoushuoneita
Spa
Vain aikuisille
Concierge
Kemiallinen pesula
Pesulapalvelu
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Merinäköala
Savuttomia huoneita
Sviitit
Perhehuoneita
Ilmastointi
Oma parveke
Minibaari
Taulutelevisio
Huonepalvelu
Kassakaappi
Näytä lisää
Hyvä tietää
HOTELLILUOKITUS
HOTELLIN TYYLI
Näkymä merelle
Hieno näköala

Sijainti

Koko ruudun näkymä
55Kohtuulliset kävelymahdollisuudet
Pisteet: 55/100
11ravintolaa 1 km:n säteellä
1nähtävyys 1 km:n säteellä
1 942arvostelua
261kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 907
  • 696
  • 236
  • 63
  • 41
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
+1
Tällainen suuri hotelli, 2 ulkouima-allasta, sisäuima-allas, kuntosali. Rakastin aamiaista! Henkilökunta on erittäin kohtelias ja mukava. Näkymä on upea, ranta on vain 4 minuutin kävelymatka, käytin joka aamu rannalla. Oli hyvin aika, joten meillä oli rannalla itse. Hotelli on erittäin valoisa ja viihtyisä!
Lue lisää
Mistä aloittaa. . . sijainti on todella hyvä. Suoraan rannalla, vain 5 minuutin kävelymatkan päässä joistakin juna- ja dyynit. Tulin tänne surffaamaan ja ajoin joka päivä Atlantin rannikolle (30 - 40 minuuttia). Pidin myös siitä, että se oli Lagosin ulkopuolella ja näin ollen tuntui vähemmän turisteilta. Joitakin hyviä ravintoloita ja kävelyetäisyydellä. Meillä oli juuri aamiainen, joka oli iso buffet. Hyvä mutta ei mitään erikoista. Tämä hotelli ei ole 5 tähden, kuten se on etiketissä. Saavuimme kauden alkuun, kun he olivat juuri avanneet viikon aikaisemmin.   NOTHING oli valmis ja valmis, niin paljon korjaus- ja huoltotarpeita oli kertynyt, kun hotelli oli suljettu talven aikana. Miksi he eivät voi aloittaa korjauksia kuukaudessa ennen kuin vieraat tulevat? Perheenä meillä oli kaksi huonetta. JOKAISEN PÄIVÄN JÄLKEEN oli jotain, joka ei toiminut tai ei tehty. Ja näin oli 1. päivästä alkaen. Joitain esimerkkejä:  - Vedenkeitin rikki yhdessä huoneessa  - Kahvinkeitin rikki toisessa huoneessa  - Lämpimät jääkaapit (et voi virittää niitä kylmemmiksi)  - Saippuanpesä kaatui seinään yhdessä huoneessa  - Kylpyhuoneen / suihkun ovi kallistuu toisessa huoneessa, joten suihkuvesi roiskui koko kylpyhuoneen lattialle  - Kylmä vesi 24 tuntia  - Huoneet suurimman osan ajasta, jota ei ole tehty silloin, kun pyydimme (pyysimme heitä puhdistamaan, kun olemme joka aamu). Häirivät meitä iltapäivällä, kun saimme takaisin rannalta; huoneet eivät usein ole tehty, joten tarvitsimme soittaa vastaanottoon (siivoojat näyttävät vievän pitkään siestaa, sitten palaavat siivoamaan klo 19 asti?). Tämän seurauksena pystyimme myös tarkkailemaan "puhdistusrutiinia", joka sisältää roskakorin tyhjennyksen, huuhtelu-WC: t, sängyn tekemisen. Suihku, wc, kylpyamme tai pesuallas ei ole kunnolla puhdistettu. Jotkut hiekka on edelleen suihkussa, peilit ovat edelleen samoja sormenjälkien kanssa. . .  - Likaisia kahvia ja teekuppeja, joita ei ole kerätty - tarvitaan kutsumaan vastaanottoon joka toinen päivä korvaamista varten  - Kahvinkeittimet ravintolassa rikkoutuivat viikon ajan (joka tekee mukavan vaahdotetun maidon)  - Pysäköintihalli täynnä puutarhatuoleja / -materiaaleja / rakennus- ja kunnossapitoaineita, joten sitä ei voi käyttää kunnolla Yleisesti ottaen yksityiskohtien puutteellisuus, perusteellisuus, palvelun puute. Näyttää siltä, että se on johdon / johtamisen ongelma. Ravintola- ja siivoushenkilökunnalla ei ole aavistustakaan, kun heiltä pyydetään tietoja. Olemme tottuneet palaamaan matkoista / rannoista / päivällisistä ja ainakin yksi uusi asia ei toiminut. Olemme kyllästyneet kutsumasta vastaanottoa. Aloitin tarttua tuoreisiin pyyhkeisiin puhtaammasta vaunusta itsestään, kun he olivat unohtaneet antaa meille tuoretta rantapyyhettä, mutta otti pois vanhan. Myös huoneiden väliset seinät ovat melko ohuita. Vauva asui naapurissa ja kuulin itkemisen koko ajan. Yläkerrassa voit kuulla jokaisen tuolin siirtyvän lattialle.
Lue lisää
Ostimme 5 yötä sisältävän majoituksen. Saapuessamme olimme yllättyneitä siitä, että vastaanottovirkailija ei tuntenut mitään. Yritimme sovellusta, koska paperilla ei ole mitään tietoa ja hotelli ei ole sovelluksessa. Kun palasimme vastaanottoon, he eivät tienneet lukea mainostettujen toimintojen symboleja. He sanoivat, ettei tapahtumia ole, mutta joskus viikonloppuisin on elävää musiikkia (maanantai ja lähdemme lauantaina!). Menimme uima-altaalle ja ei ollut altaan palvelua. Tämä paikka ei todellakaan ole 5 tähden lomakeskus mainostettuna. Mikään kolmesta poolista ei ole edes musiikkia. Kun menimme välipalabaariin (koska ei ole altaan palvelua), he eivät edes palvelleet kaikkea valikossa. Voisimme saada paahtoleipää tai quinoa-salaattia (jonka tilasimme ja olimme ihanan ja ei ruokahalua). Allasvarusteet ovat lentäneet ympäri vuorokauden, eikä kukaan työskentele altaissa. Saatamme yrittää saada rahamme takaisin ja mennä toiseen lomakeskukseen. En ole koskaan käyttänyt tätä paljon rahaa tällaiseen pettymykseen. Se ei ole mitään sellaista, että sitä mainostetaan verkossa.
Lue lisää
Juuri palasi 7 yön oleskelusta iborstarissa, joka avattiin vasta 12. huhtikuuta Luin kaikki arviot kuulosti hyvältä, mutta kaikki ennen tätä päivämäärää koskevat arviot olivat aikaisemmille omistajille, joten ne eivät liity tähän hotellien toiveeseen. Kun saavuimme vastaanottohenkilökunnalla ei ollut aavistustakaan siitä, että mitään ilmeisesti ei koulutettu. 3 makuuhuonetta ja 3 tuntia myöhemmin saimme huoneen, jonka olimme maksaneet hotellilta, joka ei ole valmis avaamaan. Al acarte -ravintola ei ole auki. Uima-allasbaari ei ole avoinna Snackbaari-ruokaa ei voitu keittää keittiössä ei toimi Buffet-ravintola ruoka kylmä ei pystynyt tunnistamaan suurinta osaa siitä, että syöminen useimmista alueista, jotka eivät olleet valmiita eli uima-altaat, jotka saavat puhdistettuja aurinkotuoleja siivottuina koristeluina, jotka jäävät seinille jatkuu ja jatkuu. Olen matkustanut 40 vuotta ensimmäisenä katsauksena, jonka olen kirjoittanut, mutta tuntui, että kaikki arviot ovat hyödyttömiä, koska ne eivät ole uutta yritystä, jossa hotelli on melko harhaanjohtava. Ehkä kun se on valmis ja henkilökunta koulutettu on ok, mutta ei nyt
Lue lisää
Tämä hotelli on nyt Iberostarin omistuksessa. Kaikki aiemmat arviot ovat peräisin siitä, kun ne olivat Yellow Hotelsin hallinnassa. Päivänä saapui se uudelleen kaikkeen kaaokseen eli henkilökunta ei koulutettu tietokonejärjestelmä ei toimi. Buffetiruokaa, jota et voi tunnistaa etsimällä ja millä ei ole tietoa siitä, mitä se on, ravintolan henkilökunta kysyy, sanoisiko kalaa, naudanlihaa, sianlihaa ja ei tiennyt mitään ruokasta. Oli turvautua syömiseen.
Lue lisää
Edellinen
HINTALUOKKA
158 $ - 329 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
yellow lagos meia praia hotel lagos
VANHA NIMI
Iberostar Lagos Algarve
SIJAINTI
PortugaliAlgarveFaron piirikuntaLagos
HUONEMÄÄRÄ
220
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun