Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Airport Hotel Pilotti

404 arvostelua
11. sijalla Vantaan 11 hotellista
Matkailija (83)
Huoneet ja sviitit (61)
Ruokailu (5)

Tietoja

11. sijalla kohteen Vantaa 11 hotellista
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Yrityksen palvelut
Ravintola
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Maksuton pysäköinti
Sisältää aamiaisen
Avoin Wi-Fi
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneita
Lemmikit sallitaan
Lentokenttäkuljetus
Sauna
Savuton hotelli
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Perhehuoneita
Savuttomia huoneita
Hyvä tietää
HOTELLILUOKITUS
404arvostelua
4kysymystä ja vastausta
9huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 26
  • 125
  • 154
  • 65
  • 34
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Pilotin ilme on raikastunut pintaremontin myötä. Huoneissa on nyt myös inhimillisen kokoinen kylpyhuone. Ilmastoinnin puuttuminen on yhä iso miinus. Hotellissa on todella tukala yöpyä kesäisin. Plussaa ilmainen (jopa viikon) parkki ja kuljetus lentokentälle.
Lue lisää
Vastaajana Mari J, Asiakassuhdepäällikkö, Airport Hotel Pilotti
Vastattu 1 viikko sitten
Hei! Kiitos arvokkaasta palautteestasi! Onpa hienoa, että olemme pystyneet vastaamaan odotuksiinne ja olette olleet tyytyväisiä erityisesti konseptiimme sekä hiljattain uusittuihin huoneisiimme. Kylpyhuonetta oli tosiaan ensisijaisesti suurennettava, hienoa, että arvostitte muutoksia. Tulemme uusimaan myös yleisiä tiloja lähitulevaisuudessa, jotta niistä saadaan myös entistä viihtyisämpiä. Huoneissamme ei valitettavasti ole viilennystä, mutta ikkunaa saa onneksi avattua ja olemme tuoneet tuulettimia huoneisiin helpottamaan hellepäivinä nukkumista. Toivottavasti tulette uudelleenkin! Aurinkoista viikonloppua, Ystävällisin terveisin, Mari J/ Guest Relations
Lue lisää
Oikein hyvä hotelli lennon jälkeen yöpymiseen. Huone on oikein sopiva lyhyeen majoittumiseen. Lentokenttäkuljetus tekee siirtymisistä vaivattomia. Henkilökunta on erittäin ystävällistä ja palvelualtista. Ei ilmastointia, huone oli aika lämmin. 24h vastaanotto, josta voi myös ostaa pientä purtavaa. Runsaasti hyllytilaa. Iso telkkari ja puhdas, pehmeä sänky :)
Lue lisää
Vastaajana Mari J, Asiakassuhdepäällikkö, Airport Hotel Pilotti
Vastattu 1 viikko sitten
Hei, lämmin kiitos mukavista kommenteistasi. Ihana kuulla, että huippuhieno henkilökuntamme ja heidän ammattitaitonsa on jäänyt mieleen. Tervetuloa taas vieraaksemme seuraavalla Vantaan reissulla! Aurinkoista kesää koko henkilökuntamme puolesta! Terveisin, Mari J/ Guest Relations
Lue lisää
Kätevä paikka matkalaiselle: hyvää ruokaa, mukava sänky ja ilmainen pysäköinti. Vastaanotossa hyvä palvelu, samoin ravintolassa (parhaat valkosipulietanat, jotka olen syönyt ravintolassa). Kahvia saatavilla aulassa. Huone oli hieman pieni, mutta eipä siellä tullut paljon oltuakaan. Hyvät unet sängyssä riittivät. Erittäin isona plussana aikainen aamupala, joka alkoi jo klo 3.30 kylmällä aamiaisella, joka olisi riittänyt sellaisenaankin, mutta klo 5 vielä lämpimät ruoat, joten jaksaa kyllä monta tuntia matkustaa.
Lue lisää
Vastaajana Mari J, Asiakassuhdepäällikkö, Airport Hotel Pilotti
Vastattu 4 viikkoa sitten
Hei, lämmin kiitos ihanasta palautteestasi ja käynnistä yksityisessä Airport Hotel Pilotissa! Olipa ilahduttavaa lukea, että teillä sujui kaikki mukavasti ja koitte palvelun hotellissamme ystävällisenä ja mutkattomana, ja pääsitte näin sopivaan lomatunnelmaan. Nämä terveiset olikin ilo välittää koko tiimillemme! Lämmin kiitos, että näit vaivaa jakaaksesi kokemuksesi ja että voinet suositella meitä muillekin lentomatkustajille! Olisitpa nähnyt keittiömestarimme ilmeen kun kerroin, että etanat olivat parhaat ikinä. Tällainen palaute todella piristää, meitä kaikkia! Oikein aurinkoista alkukesää ja tervetuloa pian uudelleen! Ystävällisin terveisin, Mari J/ Guest Relations
Lue lisää
Varasin huoneen siinä uskossa, että matkalle lähtö parkkipaikkoineen ja shuttle -palveluineen olisi ollut helppoa. Ajoin reilut 300km ja saavuin perille noin klo 21.00 toiveena päästä nukkumaan aikaisen lähdön vuoksi. Perillä lupailtua parkkipaikkaa ei ollutkaan vaan minun piti ajaa Lentoparkkiin, sieltä bussilla lentokentälle ja sieltä edelleen hotellin shuttlella hotellille!!! Siis yöllä tuo jopa puolentoista tunnin lisäreissu! Vastaanotossa oli muitakin pettyneitä, eräskin vanhempi rouva itku kurkussa neuvottomana. Sääliksi kävi. Minulle Lentoparkki oli tuttu joten osasin sinne ja vein autoni parkkiin. Otin taksin ja maksoin ylimääräisen matkan hotellille koska minulla ei ollut aikomustakaan hukata yöuntani enempää edestakaisen, yllättävän poukkoilun vuoksi. Suututti :-( Tämän lisäksi jouduin ottamaan matkavaatteeni, talvikenkäni ym. mukaan kannettavakseni vaikka olin suunnitellut vieväni ne aamulla autoon. Vastaava sattui meille mieheni kanssa kerran aikaisemminkin, olimme silloin matkalla maasturilla joten ajoimme auton ns. sisulla keskelle puskaa hotellin pihalla ja saatoimme näin ollen jättää automme sinne viikoksi. Tätä hotellia en käytä enää ikinä vaan maksan suosiolla isomman hinnan ja saan sen mitä luvataan. Edullisuus ei tässäkään toteutunut huomioiden ylimääräisen taksimatkan puhumattakaan vaivasta ja pettymyksestä. Ai niin, sänky huoneessa oli hyvä.
Lue lisää
Vastaajana MariJ559, Asiakassuhdepäällikkö, Airport Hotel Pilotti
Vastattu 22.3.2019
Hei 641mirjap, kiitos palautteesta ja siitä, että valitsit hotelli Pilotin majoituspaikaksi. Meille yksityisenä hotellina tyytyväinen asiakas on aina ensisijainen asia ja teemme sen eteen paljon töitä, joten on ikävä kuulla pettymyksestänne. Selviteltyäni asiaa kuulin, että asiaa oli teidän kanssa hoidettu jo paikan päällä ja olitte saaneet kompensaatiota Lentoparkin suhteen? Hiihtolomien aikaan pysäköintimme oli ajoittain aivan ääriään myöten täynnä. Kotisivuillamme kerromme, että pysäköintipaikkoja on rajoitetusti ja ne jaetaan saapumisjärjestyksessä. Tällä hetkellä osa Pilotin piha-alueesta on remontin alla, jotta saamme siihen jatkossa hieman lisää paikoitustilaa autoille. Olen hyvin pahoillani, että auto ei tällä kertaa pysäköintialueelle tai lisäalueellemme mahtunut, vaikka siihen aina toki pyrimme. Toivon, että palaatte meille vielä ja saamme teille onnistuneen kokemuksen. Mikäli haluat olla asian suhteen vielä yhteydessä, voit lähettää minulle sähköpostia: mari.jaaskelainen@bonusinn.fi Kaikesta huolimatta oikein aurinkoista kevättä toivotellen, Mari J Guest Relations Manager Airport Hotel Pilotti
Lue lisää
Siisti ja pieni huone, iloinen ja lämmin asiakaspalvelu, ok aamupala ja perustoiminnot. Autolle oli hyvin tilaa parkkipaikalla ja Shuttle toimii. Voi suositella muillekin, hinta/laatu kohdallaan ja rauhallinen sijainti.
Lue lisää
Vastaajana MariJ559, Asiakassuhdepäällikkö, Airport Hotel Pilotti
Vastattu 8.3.2019
Hei, kiitos yöpymisestä meillä hiljattain yksityisessä hotelli Pilotissa! Kiitos myös, kun näit vaivaa kirjoittaaksesi kokemuksestasi. Meille yksityisenä hotellina laadukas ja ystävällinen palvelu on sydämen asia ja teemme sen eteen paljon töitä, joten mahtavaa kuulla, että olemme onnistuneet. Välitän viestisi eteenpäin tiimillemme! Kiitos myös, että suosittelet hotelliamme muillekin matkaanlähtijöille! Lupaamme tehdä parhaamme ensi kerrallakin. Lämpimästi tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin, Mari J / Guest Relations/ Airport Hotel Pilotti
Lue lisää
Edellinen
HINTALUOKKA
108 $ - 207 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
SIJAINTI
SuomiUusimaaVantaa
HUONEMÄÄRÄ
112
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun