Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Airport Hotel Bonus Inn

403 arvostelua
9. sijalla Vantaan 11 hotellista
Matkailija (122)
Huoneet ja sviitit (49)
Ruokailu (9)

Tietoja

Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Yrityksen palvelut
Maksuton pysäköinti
Ravintola
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Baari/cocktailbaari
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Business Center, jossa Internet-yhteys
Bussikuljetuspalvelu
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneita
Konferenssitilat
Kuivapesupalvelu
Lemmikit sallitaan
Lentokenttäkuljetus
Pääsy pyörätuolilla
Pesulapalvelu
Savuton hotelli
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Perhehuoneita
Savuttomia huoneita
Hyvä tietää
HOTELLIN TYYLI
Hiljainen
Keskihintainen
HOTELLILUOKITUS

Sijainti

Koko ruudun näkymä
46Autoa suositellaan
Pisteet: 46/100
21ravintolaa 1 km:n säteellä
3nähtävyyttä 1 km:n säteellä
403arvostelua
9kysymystä ja vastausta
11huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 60
  • 128
  • 146
  • 54
  • 15
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
  • Suodatin
  • suomi
Olemme käyttäneet BonusInniä muutaman kerran. Palvelu on huippuluokkaa: aina todella ystävällistä. Hotellia käytetään varmasti eniten yhden yön pysähdykseen, enkä oikein ymmärrä miten tästä keksii valitettavaa. N. satasella saat huoneen hyvällä parisängyllä, hyvän aamiaisen,
Lue lisää
Hotelli on nuhjuinen ja tilanne huononee vuosi vuodelta. Hotelissa on kuitenkin hyvä parkkipaikka lomamatkan ajaksi, jos sellaista kaipaa ja kuljetukset lentoaseman välillä toimivat suhteellisen hyvin. Viimeksi oli kuitenkin bussi, jossa ei ollut erillistä tilaa matkalaukuille
Lue lisää
Vastaajana MariJ559, Asiakassuhdepäällikkö, Airport Hotel Bonus Inn
Vastattu 8.3.2019
Hei Ulla, Kiitos paljon, että valitsitte yksityisen hotelli Bonus Innin lentokentällä yöpymiseen! Kiva kuulla, että arvostatte konseptiamme, jossa auton saa jättää aina lomaparkkiin max 16 vrk:ksi ja lentokenttäkuljetukset kuuluvat hintaan. Kiitos myös palautteesta koskien huoneiden kuntoa. Hotellissamme on pian laaja remontti allkamassa, joka toteutetaan porrastetusti tämän vuoden aikana. Huoneet ja yleiset tilat tullaan uusimaan täysin ja ne saadaan raikkaiksi ja nykyaikaisiksi. Toivottavasti palaatte katsomaan lopputulosta. Tällä hetkellä Superior kahden hengen huoneet ovat jo remontoituja, joten suosittelen niitä, mikäli kaipaatte hieman lisämukavuutta yöpymiseen. Eivät ole paljoa muita huonetyyppejä kalliimpia. Mitä hintoihin tulee, meillä on olemassa erllinen lomamatka-hinta, joka oikeuttaa alennukseen, mikäli olette lähdössä jonkin matkanjärjestäjän valmismatkalle. Jos kyseessä ns. omatoimimatka, tätä alennusta ei voi tällöin hyödyntää. Tervetuloa jälleen uudelleen! Toivotan teille koko henkilökuntamme puolesta oikein aurinkoista kevään alkua! Ystävällisin terveisin, Mari J/ Guest Relations
Lue lisää
Vastaanotossa meidät otti vastaan hymyilevän tyly virkailija. Huone oli karu ja kolkko, lisäksi kylmä. Olimme varanneet huoneen kolmelle aikuiselle, huoneessa oli kaksi vuodepaikkaa aikuiselle ja sohvasta levitetty sänky kahdella lyhyellä lasten peitolla. Lyhyt yö meni näin,
Lue lisää
Vastaajana MariJ559, Asiakassuhdepäällikkö, Airport Hotel Bonus Inn
Vastattu 29.1.2019
Hei, kiitos palautteestasi ja yöpymisestäsi Hotelli Bonus Innissä. Voi itku, onpa tosi kurja kuulla pettymyksestä hotelliamme ja saamaanne palvelua kohtaan. Olen vilpittömän pahoillani kuullessani, että vastaanotto hotellissamme ei ollut mieleenne. Yksityisenä hotellina meidän tärkein tehtävämme on palvella jokaista asiakasta huomioiden ja lämmöllä. Koulutamme henkilöstöämme jatkuvasti, jotta he voisivat antaa parhaan panoksensa asiakkaiden kohtaamiseen. Nyt emme selvästikään ole onnistuneet, joten kuulisin mielelläni enemmän tapahtuneesta. Voisitko ystävällisesti laittaa minulle sähköpostia mari.jaaskelainen(at)bonusinn.fi Mielipiteesi on meille tärkeä. Kiitos vielä kun näit vaivaa vastataksesi. Yst. terv. Mari Jääskeläinen/ Guest Relations Manager/ Airport Hotel Bonus Inn
Lue lisää
Kulunut ja askeettinen hotelli. Aamupala aika onneton, jos syö kalaa ja haluaa aamiaismunat paistettuina tai löysäksi keitettyinä. Munia ei saanut kuin kovaksi keitettyinä, vaikka olisi ollut aikaa odottaa. Tyly ja ilmeetön palvelu. Lentokenttäkuljetus plussaa.
Lue lisää
Vastaajana MariJ559, Asiakassuhdepäällikkö, Airport Hotel Bonus Inn
Vastattu 17.12.2018
Hei HarriPH, kiitos paljon palautteestasi ja käynnistä hotelli Bonus Innissä! Välitän palautteesi keittiöllemme. Kiitos, että toit esille asioita, joissa voisimme parantaa. Hotellimme (huoneet sekä yleiset tilat) tullaan remontoimaan täysin ensi vuoden aikana, mukaan lukien myös ravintolan. Samalla kehitämme ja uudistamme myös aamiaistuotettamme, joten kiitämme kovasti kehitysideioista. Mitä tulee palveluun, olen vilpittömän pahoillani.Yksityisenä hotellina pyrimme panostamaan palveluun erityisesti, ja teemme sen eteen kaikkemme, että vieraamme viihtyisivät ja lomalle lähtö olisi aina stressitöntä. Toivottavasti saamme uuden mahdollisuuden näyttää miten tämä homma kuuluu hoitaa. Tapahtuneesta huolimatta toivotamme teidät erittäin tervetulleiksi uudelleen ja oikein mukavaa joulun odotusta! Ystävällisin terveisin, Mari J /Guest Relations
Lue lisää
Olimme kaksi yötä hotellissa, ennen matkaa yksi ja matkan jälkeen toinen. Ensimmäisenä yönä palvelu oli ok mutta huone oli todella pettymys. Vanhanaikainen ja kulahtanut. Toisena yönä saavuimme myöhään mutta saimme hyvää palvelua, mutta huone oli edellistä yötä epäsiistimpi.
Lue lisää
Vastaajana MariJ559, Asiakassuhdepäällikkö, Airport Hotel Bonus Inn
Vastattu 3.10.2018
Hei Sara K, Kiitos palautteestanne ja vierailusta hotellissamme. Mukava kuulla, että arvostitte lentokenttäkuljetuksiamme. Erittäin ikävää kuitenkin jos emme vastanneet odotuksiinne, mitä hotellin kuntoon tulee. Suunnittelemme hotellihuoneiden remontointia parhaillaan, joka tapahtuisi lähitulevaisuudessa. Tällä hetkellä Superior kahden hengen huoneet ovat jo remontoituja, suosittelen niitä, mikäli kaipaatte hieman lisämukavuutta yöpymiseen. Palautteiden perusteella voimme kehittää palveluamme lisää. Kiitos siis kommenteistasi ja siitä, että näit vaivaa kirjoittaaksesi arvion. Kaikesta huolimatta toivomme kovasti, että saisimme teidät vieraaksemme uudelleen! Ystävällisesti, Mari J / Airport Hotel Bonus Inn
Lue lisää
Edellinen
Aamiainen on milloin?
Vorrei sapere come raggiungere l’albergo dal centro di Helsinki.
Hei Itse menisin Rautatieasemalta Finnairin bussilla lentoasemalle ja siltä hotellin ilmaisella kuljetuksella hotelliin.
-1 ääntä
I think the question is about where at the airport not at the hotel. There are a row of bus shelters outside the terminals and each has a shuttle pick up point. It is not easy to spot but there is a small A 4 sheet of paper at the relevant stops which has a timetable. It can be a mini bus or a coach - we had a mini bus from the airport and a coach to the airport. Coming from the hotel you book at reception and wait in the lobby
1 ääni
Näytä kaikki vastaukset
EdellinenSeuraava
12
"Mitä korkeammalla sitä hiljaisempi"
"Huoneen sijainnilla tuskin suurta väliä, meillä oli huone 5. kerroksessa."
"Rauhallinen,hyvä sijainti ja edullinen."
"hotelli on niin rauhallisella paikalla , ettei ole merkikttävää melua. 5 ja 6 kerro ainakin hyviä-"
"Uskoisin melutason olevan sellainen, että herkkä unisimmat tarvitsevat apuvälineitä nukkumiseen. 90% varmaan pärjää mainiosti."
EdellinenSeuraava
123
HINTALUOKKA
97 $ - 174 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
airport hotel bonus
SIJAINTI
SuomiUusimaaVantaa
HUONEMÄÄRÄ
211
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun