Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Skyline Airport Hotel

445 arvostelua
8. sijalla Vantaan 11 hotellista
Tallenna
Jaa
Elannontie 9 Helsinki-Vantaa Airport, Vantaa 01510 Suomi
Edullisimmat hinnat valitsemillesi päiville
Booking.com
90 $
Katso diili
Hotels.com
90 $
Katso diili
Snaptravel
114 $
89 $
Katso diili
SÄÄSTÄ 25 $
Expedia.com90 $
Travelocity90 $
ZenHotels.com114 $
Katso kaikki 12 diiliä
Hinnat ovat kumppaneidemme toimittamia. Ne ovat yökohtaisia huonehintoja ja sisältävät kumppaneiden tiedossa olevat kiinteät verot ja lisämaksut. Katso lisätiedot kumppaneidemme sivustoilta.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Matkailija (161)
Ruokailu (20)
Huoneet ja sviitit (18)
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.

Tietoja

8. sijalla kohteen Vantaa 11 hotellista
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Skyline Airport Hotel on hiljattain remontoitu hotelli lähellä Helsinki-Vantaan lentoasemaa. Kaikki 211 huonettamme on nykyaikaisesti uusittu vuonna 2020 ja kaikista huoneistamme löytyy myös ilmastointi. Tarjoamme vieraillemme maksuttoman pysäköinnin 2 vkon ajaksi (kotisivujemme kautta varanneille) sekä lentokenttäkuljetukset mennen tullen. Lämpimästi tervetuloa tutustumaan uusittuun hyvän palvelun hotelliimme!
Lue lisää
Koko ruudun näkymä
Yrityksen palvelut
Maksuton pysäköinti
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Baari/lounge
Lemmikit sallitaan
Maksuton lentokenttäkuljetus
Business Center, jossa Internet-yhteys
Kokoushuoneita
Pysäköinti
Wi-Fi
Ravintola
Aamiaisbuffet
Maksuton kuljetus- tai taksipalvelu
Lentokenttäkuljetus
Bussikuljetuspalvelu
Matkatavarasäilö
Savuton hotelli
Vastaanoton henkilökunta paikalla vuorokauden ympäri
Kemiallinen pesula
Pesulapalvelu
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Ilmastointi
Taulutelevisio
Huonetyypit
Savuttomia huoneita
Perhehuoneita
Hyvä tietää
HOTELLILUOKITUS
HOTELLIN TYYLI
Keskihintainen
Puhutut kielet
suomi
445arvostelua9kysymystä ja vastausta12huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 69
  • 143
  • 157
  • 59
  • 17
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
MaryHannah kirjoitti arvostelun 4/2019
Helsinki, Suomi86 julkaisua35 kiitosta avusta
Olemme käyttäneet BonusInniä muutaman kerran. Palvelu on huippuluokkaa: aina todella ystävällistä. Hotellia käytetään varmasti eniten yhden yön pysähdykseen, enkä oikein ymmärrä miten tästä keksii valitettavaa. N. satasella saat huoneen hyvällä parisängyllä, hyvän aamiaisen, parkkipaikan kahdeksi viikoksi ja sujuvan kuljetuksen lentokentälle ja takaisin, mihin vuorokauden aikaan tahansa. Kahvia saa respan vierestä 24/7. Huonetta olemme saaneet myös pitää kauemmin, kuin klo 12 saakka. Erityiskiitos suomalaisten ruokien (=karjalanpiirakat, maksamakkara, saaristolaislimppu jne.) esilläolosta aamiaisella. Edistää suomalaista ruokakulttuuria. Pieni, mutta tärkeä asia. Aamupala alkaa muistaakseni klo 4.45. Alueella on myös viiden tähden luksusta, ehkä kannattaa mennä niihin, jos
Lue lisää
Vierailupäivä: huhtikuu 2019
Kiitä avusta
Jaa
Vastaajana Mari J, Asiakassuhdepäällikkö, Skyline Airport Hotel
Vastattu 2.5.2019
Hei! Ihana palaute, kiitos siitä! Ilahduttavaa lukea, että olette vierailleet meillä jo useampaan kertaan ja että lentomatkustajalle sopiva konsepti on mieleenne. Yksityisenä pienenä hotellina pyrimme juuri kodikkuuteen ja panostamme palveluun ja sujuvaan matkallelähtöön. Olen hyvin iloinen, että kaikki sujui kohdallanne mallikkaasti. Kotimainen aamiaisemme onkin tosi pidetty, hienoa, että se maistui teillekin. Välitän tämän mukavan palautteen keittiöllemme! Kiitos vielä luottamuksestanne ja uskollisuudesta hotelliamme kohtaan. Toivotamme teidät lämpimästi tervetulleiksi taas uudelleen viihtymään! Aurinkoa kevääseen, toivottavasti tapaamme teidät pian taas! Ystävällisesti, Mari J/ Guest Relations Manager
Lue lisää
Ulla H kirjoitti arvostelun 3/2019
Raisio, Suomi298 julkaisua43 kiitosta avusta
Hotelli on nuhjuinen ja tilanne huononee vuosi vuodelta. Hotelissa on kuitenkin hyvä parkkipaikka lomamatkan ajaksi, jos sellaista kaipaa ja kuljetukset lentoaseman välillä toimivat suhteellisen hyvin. Viimeksi oli kuitenkin bussi, jossa ei ollut erillistä tilaa matkalaukuille ja se oli todella ahdasta ja hankalaa liikutella isoja matkalaukkuja. Hintapolitikka on vähän outo. Hinnat ovat erit esim. matkatoimistosta riippuen ja jos et muista ilmoittaa matkatoimistoasi voit joutua maksamaan huomattavasti enemmän.
Lue lisää
Vierailupäivä: helmikuu 2019
Kiitä avusta
Jaa
Vastaajana MariJ559, Asiakassuhdepäällikkö, Skyline Airport Hotel
Vastattu 8.3.2019
Hei Ulla, Kiitos paljon, että valitsitte yksityisen hotelli Bonus Innin lentokentällä yöpymiseen! Kiva kuulla, että arvostatte konseptiamme, jossa auton saa jättää aina lomaparkkiin max 16 vrk:ksi ja lentokenttäkuljetukset kuuluvat hintaan. Kiitos myös palautteesta koskien huoneiden kuntoa. Hotellissamme on pian laaja remontti allkamassa, joka toteutetaan porrastetusti tämän vuoden aikana. Huoneet ja yleiset tilat tullaan uusimaan täysin ja ne saadaan raikkaiksi ja nykyaikaisiksi. Toivottavasti palaatte katsomaan lopputulosta. Tällä hetkellä Superior kahden hengen huoneet ovat jo remontoituja, joten suosittelen niitä, mikäli kaipaatte hieman lisämukavuutta yöpymiseen. Eivät ole paljoa muita huonetyyppejä kalliimpia. Mitä hintoihin tulee, meillä on olemassa erllinen lomamatka-hinta, joka oikeuttaa alennukseen, mikäli olette lähdössä jonkin matkanjärjestäjän valmismatkalle. Jos kyseessä ns. omatoimimatka, tätä alennusta ei voi tällöin hyödyntää. Tervetuloa jälleen uudelleen! Toivotan teille koko henkilökuntamme puolesta oikein aurinkoista kevään alkua! Ystävällisin terveisin, Mari J/ Guest Relations
Lue lisää
grberry2018 kirjoitti arvostelun 1/2019
Järvi-Suomi, Suomi14 julkaisua3 kiitosta avusta
Vastaanotossa meidät otti vastaan hymyilevän tyly virkailija. Huone oli karu ja kolkko, lisäksi kylmä. Olimme varanneet huoneen kolmelle aikuiselle, huoneessa oli kaksi vuodepaikkaa aikuiselle ja sohvasta levitetty sänky kahdella lyhyellä lasten peitolla. Lyhyt yö meni näin, koska halusimme heti nukkumaan ja vastaanotossa saatu huono vastaanotto sai jäädä viimeiseksi kanssakäymiseksi. Hintaansa nähden huono valinta. Lentokenttäkuljetus plussaa.
Lue lisää
Vierailupäivä: tammikuu 2019
Kiitä avusta
Jaa
Vastaajana MariJ559, Asiakassuhdepäällikkö, Skyline Airport Hotel
Vastattu 29.1.2019
Hei, kiitos palautteestasi ja yöpymisestäsi Hotelli Bonus Innissä. Voi itku, onpa tosi kurja kuulla pettymyksestä hotelliamme ja saamaanne palvelua kohtaan. Olen vilpittömän pahoillani kuullessani, että vastaanotto hotellissamme ei ollut mieleenne. Yksityisenä hotellina meidän tärkein tehtävämme on palvella jokaista asiakasta huomioiden ja lämmöllä. Koulutamme henkilöstöämme jatkuvasti, jotta he voisivat antaa parhaan panoksensa asiakkaiden kohtaamiseen. Nyt emme selvästikään ole onnistuneet, joten kuulisin mielelläni enemmän tapahtuneesta. Voisitko ystävällisesti laittaa minulle sähköpostia mari.jaaskelainen(at)bonusinn.fi Mielipiteesi on meille tärkeä. Kiitos vielä kun näit vaivaa vastataksesi. Yst. terv. Mari Jääskeläinen/ Guest Relations Manager/ Airport Hotel Bonus Inn
Lue lisää
Harri a kirjoitti arvostelun 12/2018
Pirkanmaa, Suomi69 julkaisua25 kiitosta avusta
Kulunut ja askeettinen hotelli. Aamupala aika onneton, jos syö kalaa ja haluaa aamiaismunat paistettuina tai löysäksi keitettyinä. Munia ei saanut kuin kovaksi keitettyinä, vaikka olisi ollut aikaa odottaa. Tyly ja ilmeetön palvelu. Lentokenttäkuljetus plussaa.
Lue lisää
Vierailupäivä: joulukuu 2018
Kiitä avusta
Jaa
Vastaajana MariJ559, Asiakassuhdepäällikkö, Skyline Airport Hotel
Vastattu 17.12.2018
Hei HarriPH, kiitos paljon palautteestasi ja käynnistä hotelli Bonus Innissä! Välitän palautteesi keittiöllemme. Kiitos, että toit esille asioita, joissa voisimme parantaa. Hotellimme (huoneet sekä yleiset tilat) tullaan remontoimaan täysin ensi vuoden aikana, mukaan lukien myös ravintolan. Samalla kehitämme ja uudistamme myös aamiaistuotettamme, joten kiitämme kovasti kehitysideioista. Mitä tulee palveluun, olen vilpittömän pahoillani.Yksityisenä hotellina pyrimme panostamaan palveluun erityisesti, ja teemme sen eteen kaikkemme, että vieraamme viihtyisivät ja lomalle lähtö olisi aina stressitöntä. Toivottavasti saamme uuden mahdollisuuden näyttää miten tämä homma kuuluu hoitaa. Tapahtuneesta huolimatta toivotamme teidät erittäin tervetulleiksi uudelleen ja oikein mukavaa joulun odotusta! Ystävällisin terveisin, Mari J /Guest Relations
Lue lisää
Culture818610 kirjoitti arvostelun 9/2018
2 julkaisua
Olimme kaksi yötä hotellissa, ennen matkaa yksi ja matkan jälkeen toinen. Ensimmäisenä yönä palvelu oli ok mutta huone oli todella pettymys. Vanhanaikainen ja kulahtanut. Toisena yönä saavuimme myöhään mutta saimme hyvää palvelua, mutta huone oli edellistä yötä epäsiistimpi. Aamulla herätessäni miehelläni ja itselläni punaisia puremia pitkin jalkoja ja käsiä. En tiedä mitä mahtoi olla yöllä olla mutta enää en kyseiseen hotelliin mene. Muuten antaisin yhden tähden mutta kyyditys kentälle ja pois antaa yhden tähden lisää.
Lue lisää
Vierailupäivä: syyskuu 2018
Kiitä avusta
Jaa
Vastaajana MariJ559, Asiakassuhdepäällikkö, Skyline Airport Hotel
Vastattu 3.10.2018
Hei Sara K, Kiitos palautteestanne ja vierailusta hotellissamme. Mukava kuulla, että arvostitte lentokenttäkuljetuksiamme. Erittäin ikävää kuitenkin jos emme vastanneet odotuksiinne, mitä hotellin kuntoon tulee. Suunnittelemme hotellihuoneiden remontointia parhaillaan, joka tapahtuisi lähitulevaisuudessa. Tällä hetkellä Superior kahden hengen huoneet ovat jo remontoituja, suosittelen niitä, mikäli kaipaatte hieman lisämukavuutta yöpymiseen. Palautteiden perusteella voimme kehittää palveluamme lisää. Kiitos siis kommenteistasi ja siitä, että näit vaivaa kirjoittaaksesi arvion. Kaikesta huolimatta toivomme kovasti, että saisimme teidät vieraaksemme uudelleen! Ystävällisesti, Mari J / Airport Hotel Bonus Inn
Lue lisää
HINTALUOKKA
95 $ - 163 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
airport hotel bonus
VANHA NIMI
Airport Hotel Bonus Inn
SIJAINTI
SuomiUusimaaVantaa
HUONEMÄÄRÄ
214
Onko tämä yrityksesi Tripadvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun