Sijainti. . . Rannalla rantatiellä pääsee upeaan hiekkarantaan. Noin tunti taksilla Faron lentokentältä, 65 euroa kumpaankin suuntaan. Lähellä on pieniä hyvin varustettuja supermarketteja. Huoneet. . . Huomaamaton ja siivoojien hoitamassa päivittäin. Merinäköalahuoneissa on aurinko parvekkeella koko päivän. Paljon pyyhkeitä ja kylpytuotteita, ilmainen ilmastointi, ilmainen tallelokero ja ilmainen langaton internet. Aterioita. . . olivat erinomaisia ja monipuolisia erinomaisen aamiaisen kanssa Ulkona. . . hullu golf tenniskenttä ja uima-allas pöytätennis snookerilla / biljardipöytä ja lukusali Viihde on makuasia, ja on reilua sanoa, että minusta ei ollut vaikuttunut joka ilta, mutta piti sitä ok Mielestäni miksi se ei ole neljä tähteä, on se, että se on kuusikymmentäluvun muotoilu, joka sisältää monia portaita, vaikkakin on ramppeja mahdollisuuksien mukaan, mutta ravintola huutaa hissille pääsystä. On onnellinen tunti @ 50% ja ilmaista viiniä annetaan erilaisina juhlapäivinä. Vierailemme vain varhain keväällä tai syksyllä, joten arvioni perustuu noihin vuodenaikoihin…Saapui tänne 15. lokakuuta 6 yön lomalle. Meillä oli varhainen lento, joten huoneemme ei ollut valmis. Pudotimme laukkamme ja kävelimme ulos hotellin takaosasta, rantatietä pitkin ja suoraan rannalle. Tämä on todella kaunis lisä hotelliin. Kävelykadu oksittuu kumpaankin suuntaan, ja sillä on valikoima ravintoloita, joista on näkymä rannalle. Huoneemme oli erittäin mukava, runsaasti tilaa, puhdas, iso vaatekaappi ja ilmainen tallelokero. Suurin haittapuoli, ei vedenkeitin. Siellä on jääkaappi, mutta emme missään vaiheessa tehneet omia kuumia juomia huoneeseen. Hotellibaarissa on onnellinen tunti välillä 6 - 7, mutta varmista, että pääset sinne ajoissa, kun he ovat kuolleet 7. päivänä, mutta älä syytä baarin henkilökuntaa, koska mielestäni kassa on asetettu niin, että se palaa täyteen hintaan 7 . Baarin henkilökunta tekee tuoreita cocktaileja, mutta ovat erittäin kiireisiä onnelliseksi tunniksi. Gill oli erittäin mukava ja hänen englannin kielensä erinomainen niin helppo keskustelu. Iltaviihde muistutti enemmän jotain, mitä voisin odottaa vanhan ihmisen kodissa. Aamiainen oli hyvä englantilaisilla makkareilla ja pekonilla, mutta oli hauskaa katsomassa, miten kokki kokki munia pannulla, jonka koko olisi kotona. Allas oli mukava, mutta vaikka tervetuliaispaketissa sanotaan, ettei se laita pyyhkeitä aurinkotuoleille, ihmiset tekivät silti niin Roomassa (tai Portugalissa). . . . . . . . . . . . Kaiken kaikkiaan, ei huono hotelli ja olen varma, että se olisi täysin erilainen kesäkaudella. Kaupunki on melko mukava, mutta ei paljon tekemistä, jos sataa, mitä se teki, kun olimme siellä.…Tämä on hyvä hotelli, olin siellä lokakuussa 2019 be be be, aamiainen oli erittäin hyvä erinomainen ruuanvalinta ja laatu. Huoneet olivat hyvä koko, mukavat vuoteet. Henkilökunta on erittäin ystävällistä ja avuliasta. Maksoin siitä, että meillä oli merinäköalahuone, joka oli näkemysten ylimääräisten kustannusten arvoinen. Allasbaarissa on tarjolla välipaloja ja juomia. Vaikka uima-allas on suuri, se on hyvin kylmä ja ei näytä lämpenevän.Toistuvat vierailijat Algarven rannikolla, mutta ensimmäistä kertaa Monte Gordossa. Olimme 10 päivää ja hotelli palveli kaikkia tarpeitamme. Kuten muut ovat kommentoineet, huomasimme, että makuuhuoneen kalusteet olivat hieman vanhanaikaisia sängyn, peilipöydän ja lipastojen suhteen, ja sängyt vaativat varmasti huoltoa, koska ne olivat aika pirteitä. Huoneessa oli kuitenkin televisio, erittäin kunnollinen suihku ja todella hyvän kokoinen parveke (olimme 5. kerroksessa). Ensi silmäyksellä vaatekaappitila ei vaikuttanut paljolta, mutta vaatekaiteet veivät hiukan ulos ja osoittautuivat pitävän enemmän kuin ensi ajattelin. Siellä oli runsaasti laadukkaita puisia ripustimia - en voinut uskoa sitä - ensimmäistä kertaa minulla on ollut liian monta ripustinta hotellissa yöpyessäsi! Kaikissa huoneissa oli runsaasti laatikkotilaa, ehkä 12 laatikkoa ja yhdessä vaatekaapissa runsaasti hyllyjä. Kylpyhuoneen pesuallas oli neliömäinen pesuallas, joka istui laatoitetulla neliöyksiköllä, ja yksikön reunan ja pesualtaan välissä oli pari tuumaa, joka pienelle ihmiselle oli vähän hankala, koska minun piti mennä kärjelläni - varpaisiin tuntuu mukavalta korkeudelta pestä kasvoni tai käteni, mutta kylpyhuoneessa oli kirkkaasti valaistuja lamppuja peilin yläosassa, joten se oli hyvin valaistu, ja siinä oli ikkuna, joka helposti avautui ja sulkeutui. Parvekkeella oli kaksi tuolia, pieni ja iso pöytä ja 2 aurinkotuoleja. Se oli pieni aurinko ansa iltapäivällä ja hieno katsella auringonlaskua illalla. Televisiossa oli laaja valikoima kanavia eri kielillä, mutta vain uutiskanavat olivat englanniksi. Voit muuttaa lähdettä, joka ilmeisesti antoi pääsyn englanninkielisille / kopioiduille kanaville, mutta tämän vastaanotto oli aika huono, joten sitä ei voitu käyttää. Hotellin ruoka oli todella hyvälaatuista ja yleensä melko terveellistä kamaa. Sitä oli paljon, ja lämmin ruoka oli aina kuumaa, eikä se maistu koskaan kuin lämmittäminen, ne vaihtelivat valintaa joka ilta. Jälkiruoat olivat ihania, mutta minusta tuntui, että he olisivat voineet tehdä hieman enemmän jälkiruokavalinnallaan ja ottaen huomioon, että siellä oli niin paljon kakkuja sienetyyppisellä pohjalla, kaipasin todella kaatavaa kermaa. Oli tarjolla valikoima jäätelöitä, mutta ei kaatamista tai kermavaahtoa, mikä olisi ollut hienoa. Ravintolan henkilökunta sai tasapainon ollakseen tarkkaavainen, mutta ei liian kantava, Hotellissa oli paljon askelia. Käytössämme oli kaksi hissiä, jotka menivät vastaanottoalueelta viidenteen kerrokseen, ja siellä oli tuolihissi, joka nosti pyörätuolin sisäänkäynnin eteiseltä alueelta vastaanottoalueelle. Ruokasali oli alakerrassa vastaanottoalueelta, enkä nähnyt mitään hissiä ottamaan asiakkaita alakertaan, mutta hotellissa oli pyörätuolin käyttäjä, joten olen saattanut unohtaa sen. Lisäksi päästäkseen vastaanotosta uima-altaalle tapahtui useita askelia. Kerran uima-altaalla, se oli vain lyhyt kävelymatka pitkin lauta kävelymatkan päässä rannalta. Sijainti oli loistava. Alueella oli paljon kauppoja, paljon ruokailupaikkoja, jäätelöbaareja jne. Alue on erittäin tasainen verrattuna joihinkin muihin Algarven alueisiin, ja hotellilla oli runsaasti polkupyöriä vuokraavia asiakkaita - voit nähdä ne kaikki pysäköityinä yö illallisen jälkeen. Bussipysäkki oli noin 10 minuutin kävelymatkan päässä hotellista ja sieltä voit mennä Vila Realiin yhteen suuntaan tai aina Faroon toiseen suuntaan. Kävelimme yhtenä päivänä rannan tuntumassa Vila Realiin ja toisena päivänä kävelimme vastakkaiseen suuntaan Praia Verden suuntaan. Ranta näyttää venyvän mailia. Uimme meressä, mutta tällä alueella näytti olevan PALJON meriruohoa, jota emme ole kokeneet tämän rannikon muilla alueilla. Lisäksi - siellä oli melko vähän hyytelökaloja, jotka pestiin maihin. Tämä ei estänyt ihmisiä menemästä uimaan. Rannalla on erittäin hyvät henkilökunnan henkilökunta, joka on sijoitettu säännöllisiin pisteisiin suosituimpien alueiden varrella. Jos ranta on hiljaisempi, siellä on vähemmän läsnäoloa. On myös ihmisiä, jotka kävelevät T-paitojen kanssa sanoen “Beach Staff”, jotka näyttivät olevan myös varsin hyödyllisiä. Tämä on paras henkilöstön omaava ranta, jonka olen nähnyt. Kaiken kaikkiaan meillä oli erittäin nautinnollinen oleskelu. Hotellin vastaanottohenkilökunta pystyi vastaamaan kaikkiin kysymyksiimme ja vastasi nopeasti nopeasti pyyntöihin. Siivoushenkilökunta oli erittäin ystävällistä ja teki loistavaa työtä. Hotelli toimitti rantapyyhkeet ilmaiseksi, ja siellä oli ilmainen pääsy tallelokeroon ja langattomaan verkkoon, joita et pääse kaikkialle, joten se oli mukava kosketus.…Vaikka osa hotellista on vähän päivättyjä, se on tahrattoman puhdas. Huoneet ovat runsaskokoisia, laadukkaita vuodevaatteita, tyynyjä jne. Ja kylpyhuone varustettu mukavilla pyyhkeillä, kylpytuotteilla ja loputtomalla kuumalla vedellä. Aamiaisella oli runsaasti valinnanvaraa korkealaatuisella ruoalla. Meillä oli nopea lähtöselvitys myöhään saapumisellemme (kello 1), ja vastaanottovirkailija teki tämän mahdollisimman nopeasti myöhäisen tunnin aikana. Niille, jotka ovat lukeneet kommentteja siitä, että wifi ei ole käytettävissä, tämä ei ole tilanne. En tuntenut muodostavan yhteyttä, mutta kun kysyin vastaanotosta, he lajittelivät sen nopeasti ja meillä oli wifi koko oleskelun ajan. Uima-allasalue on erittäin puhdas ja tilava, ja jos haluat rannalta, hotellissa on myönnytyksiä aurinkotuoleilla yhdellä alialueista, mutta sinun on tehtävä varaus vastaanoton kautta. Sijainti on erittäin kätevä rannalle ja rantaravintoloille sekä kaupungin ravintoloille ja baareille. Huoneemme on unohdettu hotellin puolelle, josta parkkipaikka sijaitsee, merinäköalalla / rannalle yhdellä suunnalla ja päätiellä toisella. Vähän melua tai ei melua ja kaiken kaikkiaan erinomainen huone, jossa on auringonvaloa.…Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.
Ota profiili haltuun