Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

azuLine Hotel Bahamas & Bahamas II

682 arvostelua
8. sijalla El Arenalin 42 hotellista
Matkailija (517)
Huoneet ja sviitit (180)
Uima-allas ja ranta (143)
Yleiskatsaus
Avenida Europa S/N, 07600 El Arenal, Mallorca Espanja Katso kartalta
PALVELUT
Wi-Fi
Aamiaisbuffet
Ilmastointi
Uima-allas
Savuttomat huoneet
Ravintola
Perhehuoneita
3 tähden majoitus
Tietoja
Hotelliluokitus
Hotellin palvelut
HOTELLIN OMINAISUUDET
Uima-allas
Baari/cocktailbaari
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Ravintola
Ilmastointi
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneet
Kuivapesupalvelu
Sauna
Ulkouima-allas
Rannalla
Huonepalvelu
Maksuton pysäköinti
Kylpylä
Sisältää aamiaisen
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Huonetyyppi
Savuttomat huoneet, Perhehuoneita
Hotelliluokitus
Huonetyyppi
Savuttomat huoneet, Perhehuoneita
Huonemäärä
345
Hintaluokka
66 $ - 167 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Tunnetaan myös nimellä
Bahamas Hotel El Arenal
Sijainti
Espanja > Baleaarit > Mallorca > El Arenal
Lähellä
Lähistöllä olevia hotellejaKatso kaikki lähistön 1 079 hotellia
Santa Monica
220 arvostelua
0,06 km:n päässä
Manaus
326 arvostelua
0,06 km:n päässä
Hotel Mix Alea
422 arvostelua
0,08 km:n päässä
Costa Mediterraneo
192 arvostelua
0,11 km:n päässä
Lähistön ravintolatKatso kaikki lähistön 7 139 ravintolaa
Piccolo Sogno
378 arvostelua
0,5 km:n päässä
El Nilo
304 arvostelua
0,55 km:n päässä
Casa Do Pulpo
351 arvostelua
0,38 km:n päässä
Las Sirenas
477 arvostelua
0,55 km:n päässä
Lähistön nähtävyyksiäKatso kaikki lähistön 1 927 nähtävyyttä
Quad Tour Mallorca
10 arvostelua
0,09 km:n päässä
BAR CARAMBA
13 arvostelua
0,41 km:n päässä
Divine, wine + art
7 arvostelua
0,48 km:n päässä
Club nautic arenal
92 arvostelua
0,5 km:n päässä
Arvostelut ja muita tietoja
682arvostelua
830valokuvaa
137kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 180
  • 225
  • 172
  • 50
  • 55
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
  • Suodatin
  • suomi
Näytä arvostelut, joissa mainitaan
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Hotelli on puhdas, uudet pyyhkeet joka päivä. . . mutta: kovin kova ja ahkera kantti / ns. ravintola - syöminen ei ole miellyttävää kokeilua.

Ainoat lattiat, joiden lämpötila on hyväksyttävä, ovat noin 1 kerros. ilmasto ylimmissä kerroksissa kova työ
Lue lisää
Vastaajana Rebecca P, azuLinehotels Customer Service, azuLine Hotel Bahamas & Bahamas II
Vastattu 9.8.2018
Dear Martyna, Thank you for choosing azuLinehotels and for taking the time to share your opinion with us. We are, on the one hand, happy to read that you have enjoyed our high standards of cleanliness. However, we lament reading that our dinner room, has not been to your likeness. With reference to your impression about air conditioning, we have taken note and have relayed them to the hotels management for immediate consideration so we can check the good work of the general system. We apologize for not having totally meet your expectations on this occasion and hope that you will offer us another opportunity to serve you in the future. Kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Lue lisää
Hotelli oli peruuttanut varauksemme ilman erillistä ilmoitusta!
Nizzan yllätys sesonkiaikana Mallorcaan saapuessa. .
Ei voi hyväksyä tällaista liiketoimintaa ja varmasti kertoa muille välttää tämän hotellin välttää tällainen freakin surprise kuin me.
Melkein tuhosi pitkään odotta
Lue lisää
Vastaajana Rebecca P, azuLinehotels Customer Service, azuLine Hotel Bahamas & Bahamas II
Vastattu 9.8.2018
Dear Olga, In the case that the reservation should have been done directly through our page, and in the case that there is a cancellation, guests always receive a previous email informing about the fact and the reasons. Being the hotel also aware about this. Once again, we are extremely sorry about your experience and we apologize for not provide you, on this occasion, with a prompt solution as the issue was external to us. Your faithfully, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Lue lisää
No vain sanoa teille, jotka odottavat espanjalaisia ​​koululaisia ​​repeämästä paikkaa. . Kävin heinäkuussa ja ei siitä, vain ihana perhehotelli. Ruoka oli loistava all inclusive 3 tähden. . henkilökunta oli vielä parempi!
Samoin sanoa, että se on hyvin monikulttuurinen alue, jot
Lue lisää
Vastaajana Rebecca P, azuLinehotels Customer Service, azuLine Hotel Bahamas & Bahamas II
Vastattu 9.8.2018
Dear Ben, It is a pleasure to know that you have had a great family holiday in our facilities and we would like to thank you for sharing your rating and impressions through TripAdvisor. It is also nice to read that you have enjoyed our gastronomy and we hope to have the pleasure of your company soon at one of our azuLinehotels. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Lue lisää
+1
Hämmästyttävä kaveri, joka tekee lomamme täydelliseksi, tulemme varmasti palaamaan takaisin, ja Maria puuttuu sinusta! Kiitos taas, olet hämmästyttävä! ! 😘
Hotelli oli erittäin mukava, henkilökunta aina avuliaita, hyvää ruokaa ja erittäin mukavaa viihdettä!
Peefect heinäkuun lom
Lue lisää
Vastaajana Rebecca P, azuLinehotels Customer Service, azuLine Hotel Bahamas & Bahamas II
Vastattu 3.8.2018
Dear Sorina, Thank you very much for sharing such a motivating and pleasing review about your recent stay with us. We will, for sure, congratulate Jeffrey on your behalf and, also to our whole team for their nice work, friendliness and commitment. We will continue giving our best so that all our guests feel as good as you were during your stay and once again, thank you for your feedback. We certainly hope that we will have the pleasure of your company in the future at one of our azuLinehotels. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Lue lisää
Minä ja kumppani olimme heinäkuun puolivälissä 10 yötä. Hotelli itsessään on erinomaisella paikalla, vain muutaman minuutin kävelymatkan päässä rannalta ja nauhat, mutta tarpeeksi kaukana, jotta se ei vaikuta sinuun, jos et aio löytää sitä. Juomat olivat erittäin hyviä ja baari h
Lue lisää
Vastaajana Rebecca P, azuLinehotels Customer Service, azuLine Hotel Bahamas & Bahamas II
Vastattu 1.8.2018
Dear Megann, First of all, we want to take this opportunity to express our appreciation for your friendly, and at the same time very constructive, review of our azuLine Hotel Mar Bahamas & Bahamas II. We are delighted to read that overall you were pleased with our hotel and that you very much appreciate the cleanness of our establishment and that the location was up to your expectations. We would like also to thank you for your friendly words for our staff. However, we are extremely sorry to read that your culinary wishes were not completely satisfied during your stay with us. As our aim is to constantly improve and offer all our guests an all-round experience, we have taken note of your comments and will send them with immediately effect to our f&B department for serious consideration. Once again, thank you for your valuable feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you again in the future to one of our azuLinehotels. Kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Lue lisää
Edellinen
12
Albumiluokat
Kaikki valokuvatMatkailijaHuoneet ja sviititUima-allas ja rantaRuokailu Perhe- ja leikkialueet
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleazuLine Hotel Bahamas & Bahamas II
The Premium at the azuLine Hotel Bahamas
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleazuLine Hotel Bahamas & Bahamas II
The Individual Room at the azuLine Hotel Bahamas
Edellinen
What food is available at breakfast?
Evening is again a buffet , with fresh meat often cooked in front of you. Yes wine included in all inclusive!🍷🍷🍷🍷🍷
1 ääni
Näytä kaikki vastaukset
How much is the tourist tax at the hotel.Is it per person or per room. Thanks
we paid 22 euro per person for a 10 night stay
1 ääni
Näytä kaikki vastaukset
Volevo alcune info: - i biglietti per visitare vari posti dell’isola si fanno in hotel o direttamente sul posto? - I teli da mare occorre portarli o si possono prendere quelli della camera? - Quanto costa il wifi? - il minifrigo in camera è a pagamento? Grazie per le vostre risposte
Ciao saretta... I biglietti li trovi dagli aninatori..la mattina trovi sempre 2 persone italiane che spiegano i vari tour I teli da mare ti conviene portarli.. Quelli della camera non penso siano adatti.. Il wifi è a pagamento... Ma cmq puoi usare la tua connessione dati come in italia.. Il minifrigo non è a pagamento cmq. Buone vacanze... Se scegli azuline.. Non ti pentirai
1 ääni
Näytä kaikki vastaukset
Hi there, Can you tell what's included in All inclusive, please? Thank you
I have asked this question myself far as I know any food and drinks through out the day and night. this includes poolside bar I believe ice-cream but not crisps. I went fully comp because it made my life easer. John
1 ääni
Näytä kaikki vastaukset
Can anyone tell me what is the last meal you get on the last day of the all inclusive please ?
your last meal is the meal before you leave - our departure time was 4.30pm our last meal was lunch time meal however you can still get drinks etc. right up to your departure time. John
1 ääni
Näytä kaikki vastaukset
Edellinen
EdellinenSeuraava
11
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun