Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Howard Hotel

104 arvostelua
492. sijalla Bangkokin 972 hotellista
Tietoja
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Yrityksen palvelut
NTV
Uima-allas
Business Center, jossa Internet-yhteys
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Maksuton pysäköinti
Ravintola
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Sisältää aamiaisen
Kuivapesupalvelu
Kokoushuoneet
Pesulapalvelu
Aamiainen saatavana
Puuhaa lapsille (sopii lapsiperheille)
Bussikuljetuspalvelu
Huonepalvelu
Pääsy pyörätuolilla
Baari/cocktailbaari
Lentokenttäkuljetus
Poreallas
Tenniskenttä
Kielitaitoinen henkilökunta
Konferenssitilat
Savuton hotelli
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Sviitit
Savuttomat huoneet
Ilmastointi
Jääkaappi huoneessa
Minibaari
Perhehuoneita
Mikroaaltouuni
Hyvä tietää
HOTELLIN TYYLI
Näkymä joelle
Idyllinen
HOTELLILUOKITUS
Arvostelut (104)
Suodata arvosteluja
9 tulosta
Matkailijoiden arvio
2
5
0
1
1
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielisuomi
Lisää kieliä
2
5
0
1
1
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatinsuomi
Päivitetään luetteloa...
15/9 arvostelua
Tämä arvostelu suomennettiin kielestä englanti. Näytä alkuperäinen
Arvosteltu 3. huhtikuuta 2014

Koko henkilökunta jonka tapasin tarjosi erinomaista palvelua. Buffet aamiainen oli huikea ja hotelli ja huoneet olivat todella puhtaita. Henkilökunta ehdotti meille Asiatique Night Marketia shoppailua ja ruokailua varten yhdeksi illaksi. Kokemus oli kiva, ja arvostamme vinkkiä.Lisää

2  Kiitä käyttäjää tfal06
Vastaajana Anupab M, General Manager, Grand Howard HotelVastattu 4. huhtikuuta 2014
Google-käännös

Dear tfal06, Thank you for your 5 stars review! The Team are delighted to note that you enjoyed your time...Lisää

Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 14. kesäkuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Vaikka olimme erittäin lyhyessä ajassa tässä hotellissa, löysimme paikan hyvältä. Palvelu oli hyvä. Kun aloitimme varhain aamulla, ei liikennettä päässyt lentoliikenteeseen ajoissa. Illalla todettiin, että ajoneuvot liikkuvat hyvin kaupunkiliikenteessä.

Vierailupäivä: kesäkuu 2018
Arvosteltu 24. toukokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Saapuivat suoraan pois 12 tunnin lennosta noin klo 11 vastaanotolla, joka houkutteli hänen pieni merkki, jossa ilmoittautui kaksitoista sisäänkirjautumista! Onneksi matkatoimisto oli varannut minulle edellisen yön. Ei kovin tyytyväinen! Huone oli ihana, hyvin varustettu, upea näköala, puhdas ja hyvä koko. Tämä hotelli on täynnä kiinalaisia...​​pakettimatkoja ja hotelli sopii sen mukaisesti. Aamiainen tarjoaa monia vaihtoehtoja kiinalaisille makuille, mutta muut kansallisuudet voivat kamppailla. Muovilevyt, kupit jne. Ovat myös hieman pois päältä. Ateri täällä pari kertaa illalla, mutta ei suosittelisi. Ruoka ei ole hieno ja esineet katoavat valikosta, jos niitä ei yksinkertaisesti voi vaivata mikroaaltouuniin. Thaimaan vaihtoehdot ovat rajalliset - mitä thai-ravintola ei voi tarjota Pad Thai? Jouduin jättämään pizzan kylmänä ja kamala. Kukaan ei välittänyt tarpeeksi kysyä palautetta! Bellboys ovat viehättäviä ja yksi tämän hotellin parhaista ominaisuuksista. Tavallisesti onnellinen auttaa lippumaan taksiin. Ei paljon läheisyydessä tai kävelyetäisyydellä.Lisää

Vierailupäivä: toukokuu 2018
Arvosteltu 12. maaliskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Upeat näkymät, ok breakfest, kuntosali ja uima-allas. Vain valitus oli, että ympäröivästä rakennuksesta peräisin oleva musiikki oli kello 3 (voimme kuulla, että jopa 23. krs). Mutta muuten se oli mukavaa jäädä Bangkokiin.

Vierailupäivä: maaliskuu 2018
Arvosteltu 30. marraskuuta 2017

Yksi huonosti kommunikoiduista hotelleista, joita olen koskaan törmännyt. Tein varauksen varaamalla. com ja pyysi, että hotelli antaa minulle henkilökohtaisen verolaskun. Selitin pyyntöni yhden viikon ennen vierailemani kirjanpitäjän henkilökuntaan, K'Poo Napaphat. Jossa kirjanpitäjä oli luvannut suorittaa tämän yksinkertaisen tehtävän ja läpäisi verolaskun sisäänkirjautumiseni aikana. Kun hän...oleskeli, kun hän puhui kirjanpitäjälle uudelleen puhelimessa, hän lupasi siirtää asiakirjan vastaanottoon, mutta ei tee niin ja jättänyt huomiotta sähköpostini, jossa on henkilökohtaisia ​​tietoja verolaskusta. Minun täytyi soittaa puhumaan uudelleen vastaanottopalvelun henkilökunnalle, joka lupasi auttaa ratkaisemaan ongelman tilintarkastajan puolesta. Saapumistasi, asiakirjat eivät olleet valmiita, joten minulla oli messenger, joka nosti verolaskun. Vastaanoton henkilökunta oli hyvin hukassa, mitä voisin tehdä, enkä vielä saanut verolaskun. Tämä osoittaa, että yrityksen sisäistä viestintää on hyvin järkevästi hoidettu ja että kun heitä pyydettiin puhumaan esimiehille, ei annettu perusteltua syytä olla kykenemätön tekemään tällaista yksinkertaista tehtävää.Lisää

Vierailupäivä: marraskuu 2017
Näytä lisää arvosteluja
Kysymyksiä ja vastauksia
Saat nopeita vastauksia kohteen Grand Howard Hotel henkilökunnalta ja aiemmilta asiakkailta.
Huomaa: kysymyksesi tulee näkymään julkisesti Kysymyksiä ja vastauksia -sivulla.
Lähetä
Julkaisuja koskevat ohjeet
HINTALUOKKA
39 $ - 149 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
VANHA NIMI
BEST WESTERN Plus Grand Howard
SIJAINTI
ThaimaaBangkok
HUONEMÄÄRÄ
256
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun