Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Tentrem Yogyakarta

1 229 arvostelua
7. sijalla Yogyakarta 227 hotellista
Matkailija (1329)
Huoneet ja sviitit (420)
Ruokailu (110)
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Tietoja
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Yrityksen palvelut
Uima-allas
Maksuton pysäköinti
Ravintola
Baari/cocktailbaari
Kylpylä
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Huonepalvelu
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Sisältää aamiaisen
Aamiainen saatavana
Business Center, jossa Internet-yhteys
Concierge-palvelu
Juhlatila
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneet
Konferenssitilat
Kuivapesupalvelu
Lastenvahti
Pääsy pyörätuolilla
Pesulapalvelu
Puuhaa lapsille (sopii lapsiperheille)
Ulkouima-allas
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Huoneita tupakoitsijoille
Ilmastointi
Jääkaappi huoneessa
Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet
Minibaari
Perhehuoneita
Savuttomat huoneet
Sviitit
Hyvä tietää
HOTELLIN TYYLI
Luksus
Turvallinen
HOTELLILUOKITUS
1 227arvostelua
1 604valokuvaa
25kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 831
  • 298
  • 64
  • 22
  • 14
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Hotelli on loistava, mutta mitä on vaikuttunut minulle ovat henkilökunnan vieraanvaraisuus. erityisesti arvostan etupuolen henkilökunnalle, mielestäni hänen nimensä on Eka, hyvännäköinen ja ystävällinen. Onnettomuus tapahtui, kun annoin pyykkinyt silityssi vaatteeni - mainitsin,
Lue lisää
Vastaajana Mey N, General Manager, Hotel Tentrem Yogyakarta
Vastattu 15.8.2018
Dear Mrs. Yoke, Greetings from Hotel Tentrem Yogyakarta. We do appreciate you sharing your experience on your recent stay at Hotel Tentrem. First and foremost, we would like to convey our apology for the laundry case that made an unpleasant experience for you. We understand the situation faced by you and your family at that time. Your heartfelt message to our staff who dropped the laundry to your room, named Jadi, has been passed to him and will be shared with the entire team, for his effort and good willing to make it done. We thank you for your appreciation and positive feedback for this case. We do hope that we are still having a chance to make a better staying experience, next time you visit Yogyakarta and stay with us again. We are looking forward to welcoming you and your family at Hotel Tentrem Yogyakarta. Best regards, Mey Nurnaningsih Corporate General Manager
Lue lisää
Suosittelisin majoittuessa Hotel Tentremissa, kun Jogyakarta. Perheeni ja minä olimme tässä upeassa hotellissa Executive Lounge -tilassa 9 päivää ja nauttivat hotellin mukavuuksista ja ravintoloista. Huoneet ovat viihtyisiä, tilavia ja erittäin puhtaita. Henkilökunta on ihana,
Lue lisää
Vastaajana Mey N, General Manager, Hotel Tentrem Yogyakarta
Vastattu 15.8.2018
Dear Mrs. Ester, Greetings from Hotel Tentrem Yogyakarta. Thank you for choosing Hotel Tentrem as a place to spend your family time in Yogyakarta. Your positive feedback brings a lot of pride and joy for us, and everyone mentioned in your review shall get the recognition they deserved as their hard works that made your stay more wonderful. We also taking notes that you enjoyed the fitness center and have had a lovely experience at our spa. That facility really one of the things that we really proud of. Last words, we thank you for recommending us to other travelers. We do hope to welcome you back again soon at Hotel Tentrem Yogyakarta for another wonderful trip. Best regards, Mey Nurnaningsih Corporate General Manager
Lue lisää
+1
se on upea! Ilmeisesti myös herra Obama on ollut täällä, koska hän vieraili Indonesiassa lapsena ja palasi viime vuosina. Hotellissa on tilava ja puhdas huone, hyvä henkilökunta, mukava uima-allas, mukava ja tyylikäs sisustus, hyvät ravintolat ja uskomaton henkilökunta, jossa
Lue lisää
Vastaajana Mey N, General Manager, Hotel Tentrem Yogyakarta
Vastattu 15.8.2018
Dear Mrs. Camo, Greetings from Hotel Tentrem Yogyakarta. We were pleased to read the positive feedback of your recent stay with us. Thank you for mentioning our room, swimming pool, and restaurants, also the incredible staff, and glad to note that they are all met your needs and expectations. We are taking note that you also tried and enjoyed our massage. Our very well-trained massage therapists promise you the best massage experience in town. Thank you for staying at Hotel Tentrem, we look forward to welcoming you back to the Hotel in the near future. Best regards, Mey Nurnaningsih Corporate General Manager
Lue lisää
Paras hotelli Yogyakarta. Heillä on kohtelias, nopea ja ystävällinen palvelu siellä. He antavat erittäin hyvän aamiaisen, erityisesti rakastan munia, leipiä ja kahvia. Huone on erittäin puhdas ja mukava, lämmin vesi toimii hyvin. Tyyris? Ehdottomasti kyllä.
Lue lisää
Vastaajana Mey N, General Manager, Hotel Tentrem Yogyakarta
Vastattu 15.8.2018
Dear Mr. Jeffry, Greetings from Hotel Tentrem Yogyakarta. It was a pleasure to welcome you to our heartwarming Yogyakarta and thank you for choosing Hotel Tentrem Yogyakarta for your place to stay. We are very pleased to hear that our polite, kind and quick services made your stay more pleasant and thank you for loving our eggs menu, loaves of bread, and coffee. We appreciated your kind words and your time for taking a review of your stay. We are looking forward for the opportunities to serve you again and present you best staying experience in the future, next time you visit Yogyakarta. Best regards, Mey Nurnaningsih Corporate General Manager
Lue lisää
Tämä Jogjan keskustassa sijaitseva hotelli tarjoaa ylellistä majoitusta ja palvelua, mutta tiheän väestön ympäröimänä ja rajallisena maastossa ei ole paljon näkemyksiä. Ruoat olivat hyviä ja palvelu oli myös mukavaa. He palvelivat mukavia paikallisia ruokia (kuten gudeg, pecel,
Lue lisää
Vastaajana Mey N, General Manager, Hotel Tentrem Yogyakarta
Vastattu 15.8.2018
Dear Mrs. Rossa, Greetings from Hotel Tentrem Yogyakarta. We thank you for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that our foods and service could accommodate your expectations. We are continually trying to improve the variety and quality of food items, and the services that we give to our future guests. Thank you for staying at Hotel Tentrem Yogyakarta, we are looking forward to welcoming you again for another occasion or business trip, in the near future. Best regards, Mey Nurnaningsih Corporate General Manager
Lue lisää
Edellinen
12
Albumiluokat
Kaikki valokuvatMatkailijaHuoneet ja sviititRuokailu Uima-allas ja rantaBusiness center ja tapahtumatilatPerhe- ja leikkialueet
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel Tentrem Yogyakarta
The Presidential Suite at the Hotel Tentrem Yogyakarta
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel Tentrem Yogyakarta
The Prambanan Suite at the Hotel Tentrem Yogyakarta
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel Tentrem Yogyakarta
The Presidential Suite at the Hotel Tentrem Yogyakarta
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel Tentrem Yogyakarta
The Presidential Suite at the Hotel Tentrem Yogyakarta
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleHotel Tentrem Yogyakarta
The Presidential Suite at the Hotel Tentrem Yogyakarta
EdellinenSeuraava
12345684
Apa boleh anak yang belum mempunyai ktp menginap di hotel tanpa orang tua?
Hi, is there any balcony in Deluxe Smoking Room?
Dear Mrs. Primilady, Greetings from Hotel Tentrem Yogyakarta. Happy to answer your question. Yes, some of our Deluxe room in smoking-floor (not all Deluxe Rooms), has a small balcony. Yet, all of the Premier Room in smoking-floor has bigger balcony. We suggest you to choose a bigger balcony, facing the swimming pool, for a relaxing and enjoyable day, staying in our Hotel. But of course, will be based on the room availability of the day. We are looking forward to welcome you as a guest in our beautiful Hotel. Best regards, Mey Nurnaningsih Corporate General Manager
1 ääni
Dear Mr. Hans, Greetings from Hotel Tentrem Yogyakarta. It's been a pleasure for us to answer your question. Our standard rooms have maximum room occupancy for 2 Adults and 2 Children under 6 years old. If: you would like to invite another guest to join Breakfast time with you, you may add the Breakfast charge per additional person. But, if: you would like to invite another guest (more than the maximum room occupancy) to stay over, we suggest you add some extra bed. The price of our extra bed has included a Breakfast for 1 (one) pax. We hope that our information is sufficient for your question. We are looking forward to welcoming you to our beautiful Hotel. Best regards, Mey Nurnaningsih Corporate General Manager
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
Dear Mrs. Alyssa, Greetings from Hotel Tentrem Yogyakarta. It is with a great pleasure to answer your question. Yes, the free shuttle service to Malioboro is still provided here, for drop-off only, in every one-hour. We do apologize that picking up from Malioboro to the Hotel is not provided, we only give a free facility for the drop-off. If you would like to continue the tour around Yogyakarta, we suggest you use our rental car services with an affordable price, and we could help you arrange the schedule completed with the driver. Let us know if you need any assistance for this case, you may call +62(0)274 6415 555 for further information. We are looking forward to welcoming you to our beautiful Hotel. Best regards, Mey Nurnaningsih Corporate General Manager
0 ääntä
Dear Mrs. Alyssa, Greetings from Hotel Tentrem Yogyakarta. It is with a great pleasure to answer your question. Yes, the free shuttle service to Malioboro is still provided here, for drop-off only, in every one-hour. We do apologize that picking up from Malioboro to the Hotel is not provided, we only give a free facility for the drop-off. If you would like to continue the tour around Yogyakarta, we suggest you use our rental car services with an affordable price, and we could help you arrange the schedule completed with the driver. Let us know if you need any assistance for this case, you may call +62(0)274 6415 555 for further information. We are looking forward to welcoming you to our beautiful Hotel. Best regards, Mey Nurnaningsih Corporate General Manager
0 ääntä
EdellinenSeuraava
12345
EdellinenSeuraava
11
HINTALUOKKA
92 $ - 148 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
SIJAINTI
IndonesiaJaavaYogyakarta
HUONEMÄÄRÄ
274
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun