Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Capella The Club Residences Singapore

54 arvostelua
2. sijalla Sentosan 2 erikoismajoituksesta
Tallenna
Jaa
1 The Knolls, Sentosa 098297 Singapore
Edullisimmat hinnat valitsemillesi päiville
Lukitse näiden sivustojen alhaisin hinta
Expedia.com
770 $
Katso diili
Hotels.com770 $
CheapTickets770 $
Tripadvisor770 $
Prestigia.com
Orbitz.com770 $
Travelocity770 $
Katso kaikki 10 diiliä
Hinnat ovat kumppaneidemme toimittamia hintoja yhdelle huoneelle yrityksen määrittelemän henkilömäärän mukaisesti. Ne ovat yökohtaisia huonehintoja ja sisältävät kumppaneiden tiedossa olevat kiinteät verot ja lisämaksut. Katso lisätiedot kumppaneidemme sivustoilta.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Matkailija (118)
360
Panoraamat (46)
Huoneet ja sviitit (381)
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.

Tietoja

2. sijalla kohteen Sentosa 2 erikoismajoituspaikasta
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Koko ruudun näkymä
Yrityksen palvelut
Maksuton pysäköinti
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Uima-allas
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Maksuton aamiainen
Lemmikit sallitaan
Maksuton kuljetus- tai taksipalvelu
Business Center, jossa Internet-yhteys
Wi-Fi
Baari/lounge
Ravintola
Bussikuljetuspalvelu
Spa
Concierge
Kemiallinen pesula
Pesulapalvelu
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Ilmastointi
Huonepalvelu
Keittokomero
Huonetyypit
Savuttomia huoneita
Sviitit
Perhehuoneita
Hyvä tietää
HOTELLILUOKITUS
HOTELLIN TYYLI
Luksus
Viehättävä
54arvostelua1kysymys ja vastaus0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 35
  • 7
  • 8
  • 2
  • 2
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Along came Polly kirjoitti arvostelun 2/2020
Leeds, Yhdistynyt kuningaskunta25 julkaisua2 kiitosta avusta
+1
Majoitimme 3 yötä capella-hotellissa sentosassa. Alkuperäinen saapuminen oli vieraanvaraista, sujuvaa ja täydellistä. Uloshuone oli puhdas, hyvin kalustettu ja rentouttava. . . erittäin zen. Allasalueet ovat täydellisiä! ! ! mikä upea paikka! Altaan puolella hoitajat ovat myös loistavia. Ruoka sekä Bobin baarissa että rullaluisteissa oli myös 5 tähden! Alueita, joita voitaisiin parantaa, parveke oli syy siihen, että varaimme tämän huoneen. . matkustettuaan Ison-Britannian kylmästä säästä, parveke on upea istua ulkona ja nauttia lämpimästä säästä. . mutta parvekkeella on 1 penkki. Se on kaunis sielu - vähemmän! Erittäin pettymys, emme edes käyttäneet sitä! 2 tuolia ja pieni pöytä olisivat todella parantaneet tätä aluetta, tämä oli pääasiamme. Mukava kasvi ja valo tekevät siitä erittäin mukavan ja rentouttavan istua ulkona ja nauttia upeista näkymistä! Puhelinten USB-pistokkeet / pistorasiat ovat vain yksi sängyn puoli, kuten säätimetkin. . joten minusta oli hienoa olla oikealla puolella. . mutta toisella puoliskolla ei ollut valaisimia tai sängyn puolia puhelimen lataamiseksi! ? Minibaarissa ei ole alkoholia. . sen hieno minibaari täydentää toisiaan, mutta vaikka alkoholista veloittaisi, se olisi ollut kiva saada vaihtoehto. Sitten kun yritimme tilata huonepalvelua viinipulloa varten, meitä soitettiin takaisin kolme kertaa sanoen meille 1. Loppuimme chablista. . mitään muuta? ! . . . ok pinot G.. . 2. soittopyyntö, loppui myös pinotista. . . ok sauvignon Blanc. . . 3. soita takaisin. . . Loppuimme myös Sauvignon blancista. . . 3 yrityksen jälkeen olemme nousseet ja saaneet kupillisen teetä Haha! ! Joten jos etsit yölakia. . Suunnittele ennakkoon! Muut kuin ne, joissa meillä oli loistava oleskelu, palvelu oli moitteetonta ja hotelli on niin puhdas ja sisustus on kaunista! Palasin takaisin. . mutta toivon, että palautteeni on otettu hyvin ja siellä on joitain pieniä muutoksia tämän hotellin täydellisyyden parantamiseksi! ****
Lue lisää
Vierailupäivä: helmikuu 2020Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Google
Kiitä avusta
Jaa
AD121083 kirjoitti arvostelun 11/2019
Kanada4 julkaisua1 kiitos avusta
Kolmas vierailumme Kappelassa oli poikkeuksellinen! Se oli kuukauden oleskelu heinä-elokuussa 2019. Kauniiden lumottujen vihreiden keskuksissa oli ylellinen kartano, jolla oli koskematon sininen uima-allas. Lapsilla oli räjähdys uima-altaassa kesälämpönä. Erittäin tehokas myyntipäällikkö Darren Chang löysi jälleen meille täydellisen majoituksen, vaikka lomakeskus on aina poikkeuksellisen täynnä tänä vuoden aikana. Hän on aina huolehtinut tarpeistamme ja varmistanut, että vierailumme oli enemmän kuin mukavaa. Lapsilla oli mahtava aika pyöräillä lomakeskuksen sisällä ja tutkia Sentosa-saarta. Henkilökunta oli tavallisesti erittäin avulias avulias taloudenhoitajan kanssa. Huoneen ruokailutilat ja ravintolat Kapllan sisällä ovat upeita. Auriga Spa on uskomaton! Meillä oli loistava oleskelu valtavassa ihanassa kartanossa. Riippumatta siitä, missä maassa vierailemme, ja ei väliä kuinka ylellisiä hotelleja varaamme muissa maissa. . mikään ei voi voittaa viehätysvoimaa ja lämpöä, jonka saamme Capella Singaporesta. Kuten aina sanon. . . se on kotona poissa kotoa:) Odotamme kaikki todella innolla tulevaa talvitaukoamme Kappelassa! Aysha
Lue lisää
Vierailupäivä: elokuu 2019Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Google
Kiitä avusta
Jaa
Bobik kirjoitti arvostelun 8/2019
London71 julkaisua22 kiitosta avusta
+1
Nautimme vierailustamme Capella Residencesissä 7 kuukautta vanhan vauvan kanssa. Valitsimme hotellin rentoutuneen ja luonnollisen sijaintinsa vuoksi ja olimme tyytyväisiä valintaan. Sviitit, joissa on 2 tai enemmän makuuhuoneita, tarjoavat runsaasti tilaa. Keittiö ja pesukone olivat erittäin tervetulleita 2 viikon oleskelun aikana. Huoneet eivät ole uusia, mutta hotelli pyrkii pitämään yksiköt kunnossa. He myös tekevät kiinteistön säännöllisestä sumusta, joten virheet pidetään hallinnassa, vaikka hotelli sijaitsee trooppisella saarella. Nautimme paljon aamiaisistamme Knolls-ravintolassa, jossa kokki David pilasi meitä munatuotteillaan joka aamu. Vauvamme sai myös joka aamu myös vasta valmistettuja vauvanruoita ja hän todella nautti siitä, että kokki ja tarkkaavainen tiimi hemmottelivat ravintolassa. Cassia-ravintolassa (kiinalainen) on hyvä tunnelma, mutta yllättävää istua ulkona ei kannusteta. Ymmärrämme, että he neuvoivat meitä vastaan vauvan ja potentiaalisten hyttysten takia, mutta emme nähneet muita vieraita ulkona, mikä oli outoa, mikäli siellä on tuulinen illalla ja pöytien asetukset ovat kauniita. Myös valikon selitys oli melko epäselvä. Knolls-ravintola illalla oli ok, mutta ruokia olivat hyvin pieniä eikä erityisiä. Toisaalta Bobs Bar tarjoaa kauniit puitteet hienolla juomavalikolla ja jyrkillä hinnoilla. Nautimme baarista muutaman kerran, koska siinä on todella viihtyisä ja rentouttava ilmapiiri. Toinen hieno asia hotellissa on sen uima-altaat. Klubiallas on yksityinen ja tilava, kun taas Knollsin vieressä olevalla hotellin uima-altaalla on hyvä palvelu päivystyshenkilöiden kanssa ja mukava yleinen tunnelma. Kaiken kaikkiaan vierailumme oli erittäin hyvä ja se, mikä alun perin oli suunniteltu olevan 11 yön oleskelua, pidennettiin kahteen viikkoon kokonaan ilman katumusta. Erityiset kiitokset Knolls-joukkueelle, mukaan lukien kokki David, keittiömestari Ignacio, Canny, Mernard, Vicky, Lau Hoon, klubin johtaja Swaran ja hänen johtajat Quai ja Jasper, Khai F & be-tiimistä ja Ms Murni, johtaja Bob's Barista sekä Nizam suunnittelutiimiltä. Kuulimme, että Capella avaa uuden kiinteistön Bangkokissa vuonna 2019, ja olemme nyt uteliaita kokeilemaan sitä.
Lue lisää
Vierailupäivä: heinäkuu 2019
Sijainti
Palvelu
Nukkuminen
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Huonevinkki: Higher floors have more light
Katso lisää huonevinkkejä
Google
Kiitä avusta
Jaa
Carmen C kirjoitti arvostelun 4/2019
1 julkaisu
Olen asunut Capellassa 3 vuotta sitten ja päättänyt pitää toisen majoituksen perheeni kanssa 19. huhtikuuta yhden yön ajan, sillä kokemus oli fantastinen! Valitettavasti tällä kertaa olimme pettyneitä Capellan tarjoamaan palveluun. Meidät näkyivät huoneessamme myöhään. Olin pyytänyt varhaisen sisäänkirjautumisen klo 14 puhelimitse, ja minulle kerrottiin ottavansa pyyntöni. Niinpä pääsin hotelliin klo 14, mutta kerrottiin sen jälkeen, kun olen täyttänyt tietoni, että saan huoneeni vain klo 15.00. Kun sää oli kuuma, päätimme odottaa vastaanotosta. Kukaan ei tullut tapaamaan minua 3: 10 pm: ssä, joten menin laskuriin tarkistaakseni. Henkilökunta tarkisti järjestelmän, kuten he eivät tiedä, että olen odottamassa koko ajan! Sitten minulle kerrottiin, että se on valmis 15 minuutin kuluttua. Lopuksi näytin huoneeseeni noin 3: 30 pm. Meitä päivitettiin suurempaan huoneeseen korvaukseksi odotusajastamme. Mutta meidän pettymyksemme vuoksi huoneessa oli voimakas liimahiija. Henkilökunta, joka näytti meille huoneeseen, oli järkyttynyt liian n heti lupasi tarkistaa toisen käytettävissä olevan huoneen. Meitä pyydettiin pysymään "haisevassa huoneessa" odottamaan. Olen pahoillani siitä, että olin samaa mieltä. Haju oli niin voimakasta, että meidän oli pakotettava parvekkeelle, mutta silti voimme haistaa liimaa. Puolen tunnin odottamisen jälkeen meille kerrottiin, että he löysivät huoneen ja ovat valmiina klo 16.30 ja pyydettiin odottamaan haisevaa huonetta. Koska emme voi enää pitää hajua, pyydimme odottamaan vastaanottoa. Lopuksi näytettiin toiselle huoneelle kello 445. Henkilökunta, joka näytti meille huoneeseen, oli anteeksipyyntö ja tarjosi meille ilmaisen aamiaisen ja myöhäisen uloskirjautumisen klo 18 asti. Olin tyytyväinen järjestelyyn, koska olen kompensoinut aikaa menetetylle ajalle. Aloitimme suunnitelmien laatimisen vasta klo 18.00, jolloin seuraavana päivänä pidetään uima-altaalla pidempään, koska itse päivä ei ole mahdollista altaaseen - kun olemme asettuneet asumaan, lapset tarvitsevat illallisen ja sen pimeyden. Mutta pettymykseni sain puhelun klo 18 ja ilmoitin minulle, että minun täytyy tarkistaa klo 14.00 sen sijaan, että huoneet ovat täysin varattuna. Ensinnäkin, suurempien huoneiden ja ilmaisen aamiaisen tarjoaminen ei auta tilannetta, kun meillä ei ollut riittävästi aikaa nauttia itse huoneesta! Toiseksi ei ole yksilöllistä palvelua. Minulla on erittäin suuret odotukset Capellasta. Tällä kertaa olen kuitenkin täysin pettynyt. Haluaisin todella mennä takaisin Capellaan eikä saada enää pettymään. Toivottavasti tämä palaute auttaa.  - Carmen
Lue lisää
Vierailupäivä: huhtikuu 2019Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Google
Kiitä avusta
Jaa
FemmeAvidTraveler kirjoitti arvostelun 4/2019
Gstaad, Sveitsi104 julkaisua31 kiitosta avusta
+1
Emme olisi voineet pyytää täydellisempää oleskelua Club Residencesissä Capellassa kahden nuoren poikamme (ikä 3 ja 7) kanssa. Pysyimme 3 makuuhuoneen asuinpaikassa ja saimme lämpimän henkilökohtaisen tervetuloa koko front office -tiimistä ja GM Mr. Fernando Gibajasta. Sisäänkirjautumisen yhteydessä tarjoiltiin virkistäviä tervetuliaisjuomia, välipalaa ja lapset saivat hienoimpia riikinkukkoisia täytettyjä eläimiä, joita he olivat innoissaan tietämään, että voit havaita ne omaisuudelle. Asuinpaikka oli täynnä kaikkea mitä voit pyytää lomallasi (tärkeintä meille oli pesukone ja kuivausrumpu ja keittiö), kuten olimme olleet matkalla lähes 2 viikkoa. Olimme täysin räjäytetty, kun yöpöydät ja olohuone olivat henkilökohtaisia kehystettyjä perhekuvia. Se oli melkein kuin palata kotiin! Buginen palvelu oli tehokasta ja nopeaa joka kerta, kun soitimme ja palatessamme, taksi menettäisi meidät pois asuinhuoneiston sisäänkäynnistä, joka teki siitä helpon. Aamiainen (tarjoillaan klo 11 asti) oli kuin brunssi päivittäisillä a la carte -herkkeillä kokin, paikallisten ruokien ja munien tilauksesta; lapset suosikkina olivat fluffiest piimäpannukakut, vohvelit ja ranskalainen paahtoleipä. Voimme jopa tilata tuoreita puristettuja mehuja ja kookospähkinöitä mehupalkista. Arvostimme todella ruoan leviämistä ja valintoja (japanilaisesta keittiöstä - sushistä, paikallisista herkuista - nasi lemak, dim sum, tuoreita hedelmiä, jogurttia, viljaa, ranskalaista käsityöläistä, jopa kajaa). kaikki kaikki yhdellä aterialla! Palvelutiimi osoitti meille nimen henkilökohtaisesti, ja juoma-tilauksemme annettiin nopeasti ja levyt puhdistettiin joka kerta, kun nousi ylös saadaksemme lisää ruokaa. Pool-palvelu oli promt & erinomainen ja saimme kylmän kivennäisveden ja mehut muutamassa minuutissa saapumisen ja heillä oli jopa pelastusliivit lapsille, jotka eivät ole vahvoja uimareita. Enemmän altaan leluja tai kelluvia flamingoja olisi ollut hauska lapsille leikkiä. Kirjasto oli viihtyisä huone, jossa voit nauttia juomia, vähän välipalaa ja hiljaista lukuaikaa. Käytimme myös Knolls-ravintolan kätevästi sijaitsevaa kuntosalia ja tarvitsimme kaikki modernit kuntosalilaitteet. Ainoa puuttuu joskus keskikokoiset pyyhkeet, joita ei vaihdettu edellisestä päivästä, ja puhelin olisi ollut kätevä pyytää apua tarvittaessa. Rakastimme asuinympäristön lämpimän ja kodikkaan tunteen, joka tuntui olevan vieraana jonkun kotona eikä modernissa, pilvenpiirtäjässä sijaitsevassa hotellissa. Kaiken kaikkiaan se oli todella henkilökunta, joka teki siitä uskomattoman loman ja kaupungin ja läheisten nähtävyyksien saatavuus oli kätevä. Nautimme yöpyä Sentosan alueella vilkkaan kaupungin sijasta, koska se tuntui enemmän erityisestä piilopaikkakokemuksesta. Ei voi odottaa palata ja suuri kiitos kaikille henkilökunnalle ja herra Gibajalle uskomattomasta oleskelusta!
Lue lisää
Vierailupäivä: huhtikuu 2019Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Google
Kiitä avusta
Jaa
Edellinen
HINTALUOKKA
528 $ - 1 002 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
SIJAINTI
SingaporeSentosaSentosa Island
HUONEMÄÄRÄ
81
Onko tämä yrityksesi Tripadvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun
Capella The Club Residences Singapore: usein kysytyt kysymykset
Mitä suosittuja nähtävyyksiä hotellin Capella The Club Residences Singapore lähellä on?
Lähellä ovat esimerkiksi Universal Studios Singapore (0,5 km), Floating Bridge at Siloso Beach (0,2 km) ja KidZania Singapore (0,3 km).
Mitä palveluita hotelli Capella The Club Residences Singapore tarjoaa?
maksuton WiFi, aamiaismahdollisuus ja uima-allas ovat joitakin suosituimmista palveluista.
Mitä ruoka- ja juomavaihtoehtoja hotelli Capella The Club Residences Singapore tarjoaa?
Asiakkaiden saatavilla on vierailun aikana aamiaismahdollisuus, ravintola ja baari.
Tarjoaako Capella The Club Residences Singapore pysäköintimahdollisuuden?
Kyllä, asiakkaiden käytössä on maksuton pysäköinti.
Mitä ravintoloita hotellin Capella The Club Residences Singapore lähellä on?
Kätevän matkan päässä sijaitsevat esimerkiksi Cassia Restaurant, The Knolls ja The Garden.
Tarjoaako Capella The Club Residences Singapore kuntoilumahdollisuuksia?
Kyllä, uima-allas ja kuntokeskus ovat asiakkaiden käytössä vierailun aikana.
Sijaitseeko Capella The Club Residences Singapore lähellä kaupungin keskustaa?
Kyllä, matka kohteen Sentosa keskustaan on 0,7 km.
Tarjoaako Capella The Club Residences Singapore siivouspalveluita?
Kyllä, tarjolla on kuivapesupalvelu ja pesulapalvelu.
Ovatko lemmikit sallittuja hotellissa Capella The Club Residences Singapore?
Kyllä, yleensä lemmikit ovat sallittuja. Suosittelemme kuitenkin aina varmistamaan asian ottamalla etukäteen yhteyttä yritykseen.
Onko hotellin Capella The Club Residences Singapore lähellä historiallisia kohteita?
Monet matkailijat vierailevat mielellään kohteissa Battlebox (5,7 km), Fort Siloso (0,6 km) ja Chijmes (5,9 km).
Sopiiko Capella The Club Residences Singapore liikuntarajoitteisille?
Kyllä, saatavilla on pääsy pyörätuolilla. Suosittelemme varmistamaan tiettyjen palveluiden saatavuuden ottamalla etukäteen yhteyttä yritykseen.