Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Landing Gold Villa

396 arvostelua
39. sijalla Siĕm Réabin 556 B&B:stä/majatalosta
Tallenna
Jaa
Matkailija (219)
Huoneet ja sviitit (70)
Ruokailu (28)
Yleiskatsaus
Chocolate Road Behind Angkor High School, Salakamroeuk Village, Siĕm Réab 17000 Kambodža Katso kartalta
PALVELUT
Maksuton Wi-Fi
Maksuton pysäköinti
Sisältää aamiaisen
Ilmastointi
Uima-allas
Savuttomat huoneet
Ravintola
3.5 tähden majoitus
Arvostelut (396)
Suodata arvosteluja
11 tulosta
Matkailijoiden arvio
3
3
1
3
1
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielisuomi
Lisää kieliä
3
3
1
3
1
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatinsuomi
Päivitetään luetteloa...
15/11 arvostelua
Arvosteltu 12. helmikuuta 2015

Todella siisti ,hyvällä maulla sisustettu hotelli . Henkilökunta erittäin ystävällisiä ja avuliaita. Uima-allas hyvän kokoinen ja hyvät auringonottotuolit. Aamiainen on todellä hyvä ja monipuolinen. Suosittelen☺

Kiitä käyttäjää upi2015
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 24. heinäkuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Tämä hotelli sijaitsee noin 1 kilometrin päässä kaupungista, joka on sekä hyvä että huono. On mukavaa, koska se on hiljaista, mutta ei aina Tuk Tukia, ja sitten sinun täytyy kävellä, ellet pyydä henkilökuntaa 1 tunti etukäteen varaamaan sinulle yhden. Huoneet ovat erittäin tilavia ja sängyt...ovat mukavia, mutta ne ovat vähän kuluneet täällä. Meillä oli yhdistettävä huone, joka on täydellinen, kun matkustat kahden teini-ikäisen kanssa. Hinta on oikeudenmukainen ja mielestäni se on vastinetta rahalle. Allas on melko pieni ja se ei ole asettanut mitään aurinkotuoleja, kun olimme siellä. Henkilökunta on erittäin avulias ja ystävällinen.Lisää

Arvosteltu 13. helmikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Tämä paikka on kauhea. Henkilökunta on suloinen ja hiljaa, mutta älä puhu englantia. huoneet haju kuin pipari. pyyhkeet ja lakanat ovat vanhoja ja likaisia. yksi ylläpitäjä, joka suorittaa varauksen, on kauhea palvelu. tarvitsee uutta hallintaa. Aloita puhdistamalla huoneet, hankkimalla uusia pyyhkeitä ja hankkimalla uuden varausmangerin.Lisää

Vastaajana luon A, Manager, Landing Gold VillaVastattu 19. helmikuuta 2018
Google-käännös

Lisää

Arvosteltu 11. helmikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Ennen Landing Gold Villa -hotellin oleskelua olimme oleskelleet Residence 101: ssa, joka on heidän "kumppanin" hotelli aivan nurkan takana. Residence 101: ssä olimme heti valoisat ja iloiset hymyilemättä tervetulleeksi miellyttävän innostuneelta henkilökunnalta. He nauttivat harjoitellessaan englantiaan kyselemällä meistä itsestämme ja matkoistamme tähän mennessä. Ihana puhdas...huone odotti meitä ja siellä oli herkullinen ja runsas valikoima tuoretta ruokaa ja juomaa aamiaiseksi. Meillä oli niin ihana kokemus siellä ja toivoimme pidentää oleskelua yhdellä yönä, mutta valitettavasti he olivat täysin varattuja, joten he viittasivat meidät Landing Gold Villa sijaan. Koska heillä oli kumppani-hotelli, he kuvittelisivat, että he olisivat samanlaisia. Mutta se oli erilainen kokemus. Haluan aloittaa positiivisilla. He saivat perusasiat enemmän tai vähemmän oikein:  1. ) Majoitus: Sen edessä Landing Gold Villa näyttää huippuluokan toimipaikalta, jossa on suuri ja ilmava vastaanottoalue, coy carp uima-altaissa ja paljon promootioita heidän näennäisesti upmarket-illanviettoon, joka on vastaanotto altaan vieressä. Meillä oli tilava ja puhdas makuuhuone, jossa on kaksi suurta mukavaa vuodetta. WiFi huoneissa oli hyvä, ja ilmaista vettä mukana. Kylpyhuone oli tilava, jos vähän kauhistunut, jossa oli melko vähän tarvikkeita (ei yleensä jotain, jonka priorisoin, vain havainto), ja siellä oli runsaasti kuumaa vettä, jotain, joka oli ollut tyytymätön tähän päivään asti ja iltaisin oli kylmä, joten tämä oli tervetullutta.  2. ) Hyödyllistä henkilökuntaa: Vastaanoton henkilökunta oli erittäin hyödyllinen. Yksi vanhempi henkilöstö erityisesti (olen pahoillani, etten saanut hänen nimeään!) Oli kunnollinen Englanti ja oli hyvin tarkkaavainen auttaa meitä kuljetuksen Phnomh Penh seuraavana päivänä. Hän myös auttoi tekemään päivällisiä varauksia illalla. Jotta voisimme säästää muovisen vesipullon käyttöä, kysyimme, voisimmeko käyttää uudelleenkäytettäviä pulloja ja hän auttoi meitä myös tämän kanssa. Tämä voi olla kaikkein useimpien ihmisten tarpeita, ja jos se on kaikki, mitä haluat, siirry sen eteen, ei ole mitään syytä lukea. Meillä oli vain äskettäinen ihastuttava oleskelu Residence 101 tuoreesta mieltämme, joka johtaa minut seuraavaan osaan. Seuraavassa on mielestäni parannettava aloja, ja toivon, että he voivat nähdä nämä kommentit rakentavana palautteenaan eikä ankaraa kritiikkiä.  1. ) Hospitality: Vastaanoton henkilökunnalta ei ollut hymyilevää tervetuloa tai sitoutumista lainkaan. Kasvot olivat hyvin vakavia ja vastaanoton ilmapiiri oli tumma, melkein kuin joku oli kuollut (ehkä joku oli kuollut, ja jos niin voin esittää osanottonani, niin se selittäisi paljon). Heidän vuorovaikutuksensa kaikkien kanssa oli hyvin toimivaa ja lähes hylkäävää. Vanhempi henkilökunta oli kunnollista englantia, mutta nuoremmilla työntekijöillä oli vain muutama sana (on vaikeaa kommunikoida aamiaisen tarjoilijasi kanssa, vaikka merkitykselliset sanat, kuten "ketchup", täyttyvät tyhjänä ilmauksena). Hänen oli kutsuttava vastaanottopäällikkö avustamaan. Ymmärrän, etten puhu khmeria (puhun ranskasta ja espanjasta, mutta en sitten toimi matkailualalla), joten olen haluttomia olemaan kovaa kenellekään tästä. Toivon kuitenkin, että hotellin ravintolan odotushenkilöstöllä voi olla peruskoulutusta ammatillisesti merkityksellisillä sanoilla kuten museli, kastike, ketchup, tomaatti, sipulit jne.). Ja taas, ei ollut hymyjä tai sitoutumista lainkaan tarjoilijamme, itse asiassa hän vain näytti peloissaan, mikä on häpeä, koska yritimme olla mukava hänelle. Koska todella ihana kokemus meillä oli juuri ollut Residence 101, se teki tämän vielä turhauttavaa.  2. ) Aamiainen Aamiainen oli heikko ja austerti. Ei ollut tunnelmaa, ja muut kuin pöytäliinat ja lautasliinat pöydät olivat paljaita. Ei ollut pehmeää musiikkia, kukkia eikä mausteita tai jopa suolaa ja pippuria pöydissä. Ei buffetaamiaista. Vain katkera suodatinkahvi oli käytettävissä. Voit valita vain yhden kohteen rajoitetusta valikosta. He toivat mukanaan "hedelmälautan", jossa oli muutamia viipaleita kuivattuja hedelmiä, jotka näyttivät siltä, ​​että se oli valmistettu edellisenä iltana (paitsi meillä oli vain yksi vieras siellä aamiaiseksi, henkilökunta ei kiirehtynyt, joten minä "En tiedä, miksi asiat eivät olleet valmistuneet tuoreiksi?" Meidän oli myös pyydettävä levyjä hedelmistämme. Vastaavasti viipaloitu leipä ja paahtoleipä olivat kuivia ja tuskin lämpimiä. Kun kysyin lisää voita, se tuli pakastetuksi ja käyttökelvottomaksi. Omeletti oli lämmin ja hyvin keitetty, mutta ketsuppi oli haaste. Omeletteiden täyttövaihtoehdot olivat paljon pienemmät kuin valikossa ja juusto oli jalostettua lajiketta, ei mainostettua cheddaria, ja se maistui kauhealta. Minulle jäi tunne hyvin kyllästynyt ja nälkä!  3. ) Hospitality (taas) Ei ollut "hyvästi" tai "Kiitos saapumisesta" vastaanoton henkilökunnalta lähtöämme. Meitä ei otettu huomioon, kun kuljetimme omia matkatavaroita tielle. Yhteenvetona: Palvelusta ei juuri ollut mitään runsautta tai anteliaisuutta. Ilmakehä oli kylmä ja ei-toivoton. Se oli erittäin pettymys kokemus verrattuna siihen, mitä tiedämme voidaan saavuttaa vain nurkkaan niistä Residence 101. Jätimme tunne melko surulliseksi ja että olimme ollut enemmän haittaa kuin arvostettu vieras. Landing Gold Villagen johtajaan ehdotan miellyttävää henkilökuntaa siitä, kuinka tervetuloa vieraisiin lämpimästi ja ystävällisesti, sekä opettaa matkailijoiden yleisimmillä kielillä (jopa vain englanninkielinen englanti), koska tämä on teollisuus, jossa he työskentelevät. Ehkä tapaaminen Residence 101: n henkilökunnan kanssa, miten he tekevät asioita, voisi olla idea? Jos he ovat teidän "kumppanisi" hotelli, olisi parempi, että olette samanlaisia ​​kuin heillä. Hyvin matkustuneille vieraille hotellikokemuksen on oltava enemmän kuin pelkästään perusasiat, joita voit päästä melkein mihin tahansa. Jos yrität saavuttaa laadukasta vieraanvaraisuutta, mielestäni on tehtävä joitain töitä. Kiitos.Lisää

Arvosteltu 23. joulukuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Kylpyhuone ei ole niin puhdas, varsinkin putki. Hotelli on melko kaukana Pub Streetiltä, ​​ja se on vaarallista kävelyä yöllä ja tukkumyymälöitä tukkumme pimeässä kadulla. Vaikka aamiaisen jälkeen tuntuu nälkä. Voit valita vain yhden järjestyksen valikosta. Jos syöt pannukakkuja (3 pientä), ei voi olla munia. Jos...tilaus vilja, ei voi syödä leipää. Kysyimme viljaa ja munia ja henkilökunta kertoi sen, ee ole mahdollista.Lisää

Näytä lisää arvosteluja
Tietoja
Hotelliluokitus
Hotellin palvelut
HOTELLIN OMINAISUUDET
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Uima-allas
Huonepalvelu
Ravintola
Baari/cocktailbaari
Maksuton pysäköinti
Sisältää aamiaisen
Concierge-palvelu
Ilmastointi
Kielitaitoinen henkilökunta
Kuivapesupalvelu
Lentokenttäkuljetus
Minibaari
Pesulapalvelu
Ulkouima-allas
Kylpylä
Huonetyyppi
Sviitit, Savuttomat huoneet, Perhehuoneita
Hotelliluokitus
Huonetyyppi
Sviitit, Savuttomat huoneet, Perhehuoneita
Huonemäärä
18
Hintaluokka
30 $ - 322 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Sijainti
Kambodža > Siĕm Réabin maakunta > Siĕm Réab
Hotelliluokitus
Huonetyyppi
Sviitit, Savuttomat huoneet, Perhehuoneita
Huonemäärä
18
Hintaluokka
30 $ - 322 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Sijainti
Kambodža > Siĕm Réabin maakunta > Siĕm Réab
Valokuvat
Matkailija (219)
Huoneet ja sviitit (70)
Ruokailu (28)
Uima-allas ja ranta (17)
Lähellä
Lähistöllä olevia hotellejaKatso kaikki lähistön 403 hotellia
G&Z Angkor Boutique
23 arvostelua
0,21 km:n päässä
Grand Élysée La Résidence
307 arvostelua
0,23 km:n päässä
Mane Boutique Hotel & Spa
372 arvostelua
0,24 km:n päässä
Antanue Spiritual Resort & Spa
97 arvostelua
0,33 km:n päässä
Lähistön ravintolatKatso kaikki lähistön 1 087 ravintolaa
Haven
1 737 arvostelua
0,24 km:n päässä
Georges French Restaurant Siem Reap
1 771 arvostelua
0,41 km:n päässä
Bavaria Siem Reap
92 arvostelua
0,4 km:n päässä
Cuisine Wat Damnak
1 810 arvostelua
0,31 km:n päässä
Lähistön nähtävyyksiäKatso kaikki lähistön 1 701 nähtävyyttä
Vespa Adventures
108 arvostelua
0,15 km:n päässä
Kingdom Fight Gym
41 arvostelua
0,17 km:n päässä
Rehash Trash
25 arvostelua
0,18 km:n päässä
Sombai
271 arvostelua
0,19 km:n päässä
Kysymyksiä ja vastauksia
Saat nopeita vastauksia kohteen Landing Gold Villa henkilökunnalta ja aiemmilta asiakkailta.
Huomaa: kysymyksesi tulee näkymään julkisesti Kysymyksiä ja vastauksia -sivulla.
Lähetä
Julkaisuja koskevat ohjeet
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun