Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Melas Resort Hotel

551 arvostelua
10. sijalla Siden 231 hotellista
Jaa
Matkailija (588)
Ruokailu (258)
Matkailija (588)
Ruokailu (258)
Uima-allas ja ranta (186)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Tietoja
Yrityksen palvelut
Uima-allas
Huonepalvelu
Maksuton pysäköinti
Ravintola
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Baari/cocktailbaari
Kylpylä
Lentokenttäkuljetus
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Sviitit
Savuttomat huoneet
Ilmastointi
Perhehuoneita
Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet
Jääkaappi huoneessa
Minibaari
Hyvä tietää
HOTELLIN TYYLI
Näkymä merelle
Klassinen
HOTELLILUOKITUS
Arvostelut (551)
Suodata arvosteluja
10 tulosta
Matkailijoiden arvio
4
4
2
0
0
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielisuomi
Lisää kieliä
4
4
2
0
0
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatinsuomi
Päivitetään luetteloa...
15/10 arvostelua
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 3. heinäkuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Tämä on toinen kerta Melaksella ja ollakseni rehellinen olimme epäilevästi pettyneitä 11 päivää kestävään oleskeluun. Vielä toinen sekoittaa huoneita meidän puolueen välillä matkatoimisto, Thomas Cook ja hotelli tervehti meitä saavuttaessa. Olin laittamassa huoneeseen pojanpoikanen ja pojan kanssa, vaimoni kanssa poikamme ja muun poikan 40-vuotiaan tyttären...kanssa. Yritimme lajitella huoneet meidän välille, mutta tämä tarkoitti siirrettäviä kustannuksia ja sänkyjä. Tämä aiheutti myös suuria sekaannuksia WiFi-kirjautumis- ja varausravintoloiden kanssa, sillä useimmat ihmiset olivat väärässä huoneessa. Se merkitsi myös sitä, että merinäkymän huone, jonka varasin vaimolleni ja minulle, meni päästä tyttäreni, poika ja pojanpoika. Tämä on toinen kerta, kun Melas Resort -hotellissa on varauksia. Meidän huone oli miellyttävä ja melko suuri, mutta taustalla oleva ruoan tuoksu. Ensimmäisen yön jälkeen me molemmat heräsimme tiukalla arkilla ja löysimme vaikeuksia hengittää, kun ilmastointi puhalsi kylmää ilmaa likaisella poltetulla rasvalla tuoksulla. Saimme vastaanottoa tarkastelemaan ilmaa ja tarkastuksen aikana suodattimet olivat paksuja likaisilla ja rasvilla. Me taas heräsimme seuraavana päivänä, joka ei pysty hengittämään tuulesta, joka vielä tuli ilmasta. Muutimme huoneet yläpuolelle lattialle ja huoneen pitemmälle, missä haju ei ollut niin huono. Myöhemmin selvitimme, että huoneilmakone oli yhdistetty ravintolan keittovälineisiin ja sen jälkeen, kun he olivat katsoneet mustan savun pilviä, luulemme, että saimme melkoisen onnekasta. Varo, jos lattian 5, 6, 7, 8, 9 huoneissa on huoneen numeroita 39 - 45 kostean rasvan hajua. Ruoka ja baari palvelu oli yleensä erittäin hyvä henkilökunnan ystävällinen mutta yrittää saada maitoa meidän 2 vuotta vanha pojanpoika oli painajainen, meidät lähetettiin aulabaari, sitten ravintola sitten allasbaari jossa jokainen lähettää sinut muualle, päädyimme ostaa sen lopulta myymälästä. Siivouspalvelu oli yleensä hyvä, mutta jos sinulla on huoneita 39 ja 40 lattiat 5, 6, 7, 8, 9 varokaa puistossa puhdistushytteistä huoneiden ulkopuolella klo 7 ja kuormata ne kaiken kanssa puhtaiksi ja huoltohuoneeksi se ei ole kovin varsin. Kaiken kaikkiaan ensimmäinen viikko ei ollut liian huono ja paikka oli ystävällinen ja rento. Tämä kaikki muuttui toisena viikkona, jossa meillä oli virtaa Venäjää hotellille. Meillä oli argumentteja ja taistelu huoneissa, huutaminen lapsille ravintolassa, autotalli rap-musiikki (musiikin kieli oli inhottavaa), soittaminen äänekkäästi lasten uima-altaan vieressä ja yleisö ottaa kaiken huomioon muiden vieraiden osalta. Olin iloinen mennä kotiin ja jos olisimme voineet mennä kotiin aiemmin, olisimme. Tulemme aina tuomitsemaan hotelli kriteereillä tulisimme jälleen! Emme todellakaan halua palata tällä kertaa vuoden kanssa venäläisten määrä hotelli ja käyttäytyminen ja asenne. Emme ole palanneet Turkkiin kolmessa vuodessa, ja tämä vierailu kaasu ei todellakaan kannustanut meitä palaamaan takaisinLisää

Arvosteltu 28. kesäkuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Hotelli oli erinomaiset huoneet olivat ihania. Siivouspalvelu ja puhtaat pyyhkeet päivittäin. Minibaari täyttyi joka päivä myös. Ateriat olivat erittäin hyviä. Henkilökunta oli ihana erittäin avulias ja ystävällinen. Animaation henkilökunta oli erittäin mukava. Jos menet yksityiselle rannalle, siellä on jääkaappi, jossa on pullot vettä. Heillä on...teeikaa vasta klo 16 jälkeen kakkuilla ja pannukakkuilla. En todellakaan suosittele sitä, jos et pysty koristamaan, koska siellä on paljon portaita ja hissi pysähtyy joka 2. kerroksessa. Mutta on runsaasti aurinkotuoleja ja brollies mennä ympäri. Haluan ehdottomasti suositella hotellia ja palata siihen itse.Lisää

Vastaajana Melas_Hotels, Guest Relations, Melas Resort HotelVastattu 5 päivää sitten
Google-käännös

Lisää

Arvosteltu 18. kesäkuuta 2018

Olemme juuri palanneet Melas Resort Hotel ja hieman pettynyt! Ylöspuolella hotelli on puhdas ja HOTEL-henkilökunta oli ystävällistä ja kaikilla oli hyvää englantia (lukuunottamatta uima-altaan vartijoita) kylpylän ja kampaajien henkilöt olivat todella ahkeria! ja aviomieheni hiustenleikkuus ja ajelu lähes maksoivat hänelle 50 euroa, jos hän olisi...ostanut kaikki tuotteet, joita Barber piti painostaa häntä ostamaan! Otin yhteyttä hotelliin muutaman päivän ennen nähdä, voisimmeko päivittää huoneemme merinäkymät, sillä se oli meidän 25-vuotissyntymäpäiväjuhlat tyttären ja veljen ja veljenpoikan kanssa, kerroin heille syystä ja saapuessaan he sanoivat voivamme päivittää se maksoi minulle lähes 200 puntaa päivittää kaksi huonetta ei alennusta tai erityisiä herkkuja meidän tilaisuus - ei edes kulhoon hedelmiä tai kukkia! Olemme jättäneet muita hotelleja tähän riviin viimeisten 20 vuoden aikana Arum, Sunrise Queen, Side Star Elegance syntymäpäiville jne. Ja saivat kakkuja / kukkia / hedelmiä jne. . Ruoka on kunnossa jälleen ole niin paljon valinnanvaraa tai määrää kuin muut hotellit, joissa olemme asuneet, mutta jos meillä ei ollut mitään vertailla, niin me emme olisi pettynyt. Syömme muutaman yön muutokseen Vain muutamia muita asioita, jotka löysimme hotellien erilaisilta - sinun täytyy maksaa vaihtaa rantapyyhkeesi (kaikki muut hotellit saavat puhtaan rantapyyhkeen joka päivä ILMAISEKSI) Oli vain noin 12 mukavaa mattoa uima-altaan aurinkotuoleille, jotka löysimme saksasta, että sinun täytyy olla paikalla kello 7.00 saada ne TAI ellet lajitella sitä hengenpelastaja, joka säästää heitä ja hän myös säästää tiettyjä vieraita aurinkotuoleja! ! ! josta olen pettynyt. Alkoholijuomat olivat valinnanvaraisia ​​jälleen verrattuna muihin hotelleihin. Olimme todella järkyttyneitä ja pettyneitä siitä, että ystäväni 20 vuotta matkusti Antaljasta viettämään 4 tuntia kanssamme yllätyksenä vuosipäivämme kerrottiin, että oli 40 euroa, mikä ei ollut ongelma, jonka olimme iloisia voidessamme sitten pyytää anteeksi hotelli on täynnä! ! ! Jälleen muut hotellit ovat sallineet tämän aiemmin ja jopa pysyä yli! 1 henkilö 4 tuntia oli todella ongelma! ! ! ! Ei ole varmaa, onko sen asia kaikille, mutta veljentytär veljenpoika ja tytär (aikuiset) jakavat huoneen ja 3. sänky oli todella leposohva (joka oli kovaa kovaa) Kaikki yllä eivät pilahtaneet vierailumme rakastamme Side ja palataan, mutta valitettavasti ei todennäköisesti Melas on parempia hotelleja pysyä olemme löytäneet.Lisää

Arvosteltu 2. kesäkuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Jäin Melas-hotellissa 16.-30.5. Kumppanini kanssa. Olemme pari 40-vuotiaita ja matkustelemme laajasti, joten tunne, että minulla on tarpeeksi kokemusta vertausten tekemiseksi. Olen kirjoittanut rehellisen katsauksen paikasta, kun löysin sen. Ensinnäkin meillä oli loistava loma, enkä halua vähentää sitä parannuspisteilläni. Sisäänkirjautuminen oli sileä. Meille myönnettiin perhehuone kahdelle...meistä, joilla oli runsaasti tilaa ja erillinen rakkausalue, vaikka parveke oli pieni, mikä ei häirittänyt meitä. Huone pidettiin tahrattomana koko oleskelun ajan ja ilma con oli riittävä. Hotellin ulkoasu on loistava, vaikka paikka ei koskaan näyttänyt olevan yli muutama minuutti. Vihje - hotellin uima-allas on hiljainen ja muutaman lapsen ympärillä ollessamme siellä. Lomakylän uima-allas on kiireisempi musiikkiäänessä ja säännöllisessä toiminnassa. Jääkaapit ovat veteen hajallaan paikan päällä. Perusteet on kauniisti säilytetty ja ilo kävellä ympäri. Hotellin sijainti on täydellinen puolen tunnin kävelymatka Side-satamaan ja mitä vanha kaupunki tarjoaa. Lasi-fronted hissien ympäri hotelli ovat tehokkaita ja tarjoavat mahdollisuuden näkymät keinona, joka on mukava. Emme ottaneet suurta osaa iltaviihdystä, koska olemme nähneet suurimman osan useista eri hotelleista, mutta ulkona disko-ilta oli vierailun arvoinen lomakylässä ja elävää musiikkia oli kohtuullista ja hyvälaatuista. 11: 30 am on aqua aerobic aika pääpoolissa ja kuultu nuoren naisen laskea 8 saksaksi saksaksi vahvasti, kun parin tunnin tunti joka päivä sai hieman väsyttävää. Ei ole varmaa, että on tarpeen huutaa niin kovaa kuin hän. Se tuli vähän vitsi kahden viikon lopulla muiden parien kanssa, joihin puhuimme. Iltapäivällä oli paljon hiljaisempi. Kuten edellisissä arvioinneissa, henkilökunta tekee tämän paikan. 95% + ovat ystävällisiä, kaikki ovat ahkeria erittäin kuumissa lämpötiloissa ja ovat luottoa hotelliin. Kun varasimme hotellin Thomas Cookin kautta, se oli 5 *, mutta näyttää siltä, ​​että se on alennettu 4: ksi. 5 * tällä kaudella. Voin vain päätellä, että tämä on ruoanäkökulman ympärillä, joka meille oli loman pettymys. Kuten sanoin, matkustan paljon työtä ja iloa kohtaan ja olen asunut monissa 4: ssa. 5 ja 5 * hotellit. Buffetravintolassa oli vaikutelma, että he yrittivät kontrolloida kustannuksia. Ruoan laatu oli hieno, minulla ei ollut koskaan mitään kylmää, mutta lajike minulle oli samanlainen kuin 3. 5 - 4 * matkustuskokemusten perusteella. Kun puhun lajikkeesta, viittaan aterian tärkeimpään näkökohtaan. Yleensä 5 * hotelleissa minä päätän, mitä lihaa on minun salassani, koska se on runsaasti. Melaksessa olit hyvin rajoitettu valintaan. Yksi grillattu / paistettua lihaa iltaisin ja ehkä joitain broilerin siipiä. Myös hedelmät ovat aina samat joka päivä. Vesimeloni greippi ja oranssi leikataan valitulla toisella ulos. Olimme siellä kaksi viikkoa ja mansikat tulivat ulos viimeisenä päivänä. Uskon, että heillä oli ne lauantaina, mutta olimme ulkona. Haastetta, jonka olin buffet-iltana, syömme myöhään. Noin 09:30 aamiaiselle ja 20: 00 ilta-aterian yhteydessä. Valitsin johtamaan tarjoilijaa neljän peräkkäisen päivän kuluttua, ei ollut croissantteja jäljellä klo 09.30 ja aamiainen kestää klo 11.00. Tämä tilapäisesti ratkaistiin kahden päivän ajan, mutta palasi takaisin lomapäivämme viime päivinä. Olimme turvautuneet leivonnaisiin, koska heillä oli ongelmia liesi, joten vain yksi pannu omelettejä niin jonossa oli 10 minuuttia odottaa. Tämä vahvistettiin ennen kuin lähdimme. Iltapäivällä oli omat haastajansa, jotka syövät klo 20.00 kelloa. Yhtenä iltana minulla oli keittoa aloituspisteenä, mutta ei ollut jäljellä valkoista leipää eikä sitä lisätty, vaikka ilta-ateria jatkui klo 21.00 asti. Nyt tiedän, että jotkut näistä kohdista saattavat tuntua vähäisiltä, ​​mutta kun se on yksi tai useampi toistuva päivä päivässä, siitä tulee ärsyttävää. Varataan 5 * välttää nämä asiat, mutta huomiota yksityiskohtiin ja valvonta ympäri buffet oli riittämätön hotellin tasolle. Me pysähdymme sentido perissia pari ovet ylös meidän viimeinen vierailu ja buffet ruoka oli pää ja olkapäät edellä Melas. Teimme tämän lausunnon toisena päivänä. Päinvastoin kuin buffet Söimme kolme a la carte ravintolaa (Länsi / Itä-Turkki), jotka kaikki olivat erinomaista palvelua ja ruokaa. Löysimme rantabaarin Lisää rentouttavaa lounaalle, koska se on pöytäpalvelu pikemminkin kuin buffet ja voit katsella maailman menoa. Lomakylän allasbaarissa oli myös itsepalvelua ruokaa koko iltapäivällä ja tarjottiin herkullisia herkkuja jne. Illalla samalla kun viihde oli mukava kosketus. Kaiken kaikkiaan meillä oli loistava loma. Ainoa muu kysymys oli sunbed varaus. Pariskumppani meni alas ja varasi pari vuodetta noin klo 8. Sain alas aamiaisen jälkeen löytää saksalainen pari istui meidän pyyhkeet ja sängyt. He kiittivät, että he varasivat heidät. Kuumennetun 10 minuutin kuluttua, jolloin he kieltäytyivät lähteä, todettiin, että jotkut vieraat ovat lahjoa yöhenkilökuntaan sijoittamaan pyyhkeitä haluttuihin vuoteisiinsa, kun baari sulkeutuu. Se tapahtui, että tämä oli tapahtunut varatuilla vuoteilla, mutta se oli satoi yön aikana, joten altaiden siivoojat pyyhkivät pyyhkeet noin seitsemältä päivältä. Sitten käytit puolen tunnin ajan yrittäen saada puhtaita pyyhkeitä, koska pyyhkeiden vaihtoa ei ollut miehitetty huolimatta siitä, että se oli aukioloaikoja ja turvautunut minuun menossa vastaanotto, joka sitten yrittää veloittaa minulle kaksi euroa korvata minun varastettuja pyyhkeitä, jotka minä kieltäytyi maksamasta . Kaikki tämä voitaisiin välttää, jos hotelli noudattaa omia käytäntöjään sunbed varauksen ympärille. Toinen pieni piste siitä, mitä puuttuu 5 * näkökulmasta. Näistä naurusta huolimatta meillä oli loistava loma. Hotellin ulkoasu, huoneet, siisteys ja ihmiset tekevät hotellista. Tämä voisi olla erittäin hyvä 4. 5 - 5 * hotelli olisin onnellisella paluulla, mutta mielestäni puuttui joitain perusasioita ja arvioitava se kiinteänä 4 *. Palaanko takaisin? Jos hinta oli alueella samanlainen 4 * kyllä, mutta jos hinta 4. 5 - 5 * sitten luulen menen muualle. Kysymyksiä voi kysyä. SinäLisää

Arvosteltu 20. toukokuuta 2018

ihana hotelli tervehti vastaanotossa tervetuliaisdrinkin otettu huoneeseeni pussit, jotka on kasvatettu perinpohjaisella ihastuttavalla suurella kahden hengen huoneella merinäköalalla asuinalueella, jossa on ilmainen pääsy turvalliseen:) ilmainen wifi ja minibaari kaikki mukana varustettuna juomilla nähdäksesi sinut läpi päivän varastossa päivittäin ensimmäinen asia aamulla sängyt tehty ja huone...puhdistaa päivittäin frsh pyyhkeet päivittäin myös joka on ihana perk jälkeen kuuma päivä rannalla ruoka! valintoja valintojen jälkeen eri valinnan mukaan joka ilta teemoitetuilla iltoilla suuria valintoja lounaalle uima-altaan puolella BBQ yhden iltapäivän, jos et halua päästä tärkeimpään resturan voit nauttia lounasta, mutta rannalla rannalla baari tarjoilee joitakin ihastuttavia ruokia pastaa pizza ja turkki kebabs pizza oli paras: D ihastuttavia cocktaileja jumalaa valinta byend ofthe 7 päivää he tiesivät, mitä halusin kuin he näkivät minut tulossa ihana yksityinen ranta-alue, jossa on paljon aurinkotuoleja kanssa secruity mikä tekee sinusta tuntuu erittäin turvallinen oli paras viikko melassa lomakeskus hotelli defo menossa takaisin viikon rentoutumista VAIN CONs valokuvaaja oli erittäin ärsyttävää ottaa kuvia sinusta ilman kysyvää ja se oli joka ilta hässäkkää sinä kun mennä illalliselle ilmastointi huoneessa erittäin äänekäs ja wc-tuuletin ja tv-kanavat eivät ole englanninkielisiä ilman tekstitystä, ellei haluat katsoa uutisia 7 päivän ajan: / mutta se on ainoa haittaani! ihanan ihastuttavan henkilökunnan kaikki tervetulleita tervehtiä sinua aina kun he näkevät sinut johtajat tarkkailevat kanssasi ja tervehtivät sinua, kun he näkevät sinulle niin ihana paikka!Lisää

Näytä lisää arvosteluja
Kysymyksiä ja vastauksia
Saat nopeita vastauksia kohteen Melas Resort Hotel henkilökunnalta ja aiemmilta asiakkailta.
Huomaa: kysymyksesi tulee näkymään julkisesti Kysymyksiä ja vastauksia -sivulla.
Lähetä
Julkaisuja koskevat ohjeet
HINTALUOKKA
81 $ - 457 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
melas hotel side
SIJAINTI
TurkkiTurkin Välimeren rannikkoAntalyan maakuntaManavgatSide
HUONEMÄÄRÄ
304
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun