Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Bristol Hotel

572 arvostelua
57. sijalla Pietarin 426 hotellista
Yleiskatsaus
Rasstannaya St., 2/1, Pietari 192007 Venäjä Katso kartalta
Nimi/osoite paikallisella kielellä
PALVELUT
Maksuton Wi-Fi
Sisältää aamiaisen
Ilmastointi
Savuton hotelli
Ravintola
Lentokenttäkuljetus
Huonepalvelu
3 tähden majoitus
Tietoja
Hotelliluokitus
Hotellin palvelut
HOTELLIN OMINAISUUDET
Ravintola
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Huonepalvelu
Baari/cocktailbaari
Sisältää aamiaisen
Aamiainen saatavana
Concierge-palvelu
Ilmastointi
Juhlatila
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneet
Konferenssitilat
Kuivapesupalvelu
Lentokenttäkuljetus
Minibaari
Pesulapalvelu
Savuton hotelli
Uima-allas
Rannalla
Maksuton pysäköinti
Kylpylä
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Palkinnot ja tunnustukset
Travellers’ ChoiceVoittaja 2018
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Travellers’ ChoiceVoittaja 2018
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Hotellin tyyli
Paras vastine rahalle
,
Romanttinen
,
Bisnes
Huonetyyppi
Savuttomat huoneet, Perhehuoneita
Hotelliluokitus
Palkinnot ja tunnustukset
Travellers’ ChoiceVoittaja 2018
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Travellers’ ChoiceVoittaja 2018
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Hotellin tyyli
Paras vastine rahalle
,
Romanttinen
,
Bisnes
Huonetyyppi
Savuttomat huoneet, Perhehuoneita
Huonemäärä
119
Hintaluokka
21 $ - 93 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Sijainti
Venäjä > Luoteinen federaatiopiiri > Pietari
Lähellä
Lähistöllä olevia hotellejaKatso kaikki lähistön 426 hotellia
City Hotel Comfitel
89 arvostelua
0,32 km:n päässä
RA Rybinskaya 7
31 arvostelua
0,35 km:n päässä
Hotel AlexanderPlatz
63 arvostelua
0,45 km:n päässä
Neptun Hotel
162 arvostelua
0,84 km:n päässä
Lähistön ravintolatKatso kaikki lähistön 11 672 ravintolaa
Woody Bar
32 arvostelua
0,62 km:n päässä
Crazy Hunter
72 arvostelua
0,05 km:n päässä
Coffee House
26 arvostelua
0,33 km:n päässä
Chyornaya Metka
15 arvostelua
0,17 km:n päässä
Lähistön nähtävyyksiäKatso kaikki lähistön 3 381 nähtävyyttä
Planet Neptune Oceanarium
532 arvostelua
1,12 km:n päässä
Literatorskiye Mostki Museum Necropolis
23 arvostelua
0,08 km:n päässä
Museum-Exhibition of LEGO Samples Game Brick
26 arvostelua
0,69 km:n päässä
Planetarium №1
117 arvostelua
0,57 km:n päässä
Arvostelut ja muita tietoja
571arvostelua
469valokuvaa
14kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 310
  • 165
  • 59
  • 22
  • 16
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
  • Suodatin
  • suomi
Näytä arvostelut, joissa mainitaan
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Suosittelen hotellia turisteille, jotka tarvitsevat pienen hotellin, jossa on upea sijainti ja edullinen. Jäin Bristol Hotelissa 26. kesäkuuta-29. Se on erittäin hyvä hotelli, lähellä bussiasemaa, hyvin lähellä valtavaa supermarketia (Auchan), hyvin lähellä kaikkia nähtävyyksiä.
Lue lisää
Vastaajana CityHotelGroup_mngr, Менеджер по связям с общественностью, Bristol Hotel
Vastattu 2.7.2018
Dear Mohannad! Let us thank you for your reply! We are glad that you have estimated the staying at our hotel, also our breakfast and our professional staff! We apologize that you had any inconveniences during your stay. By the Russian law about registration of the foreign people we charge 300 rub per person for your registration. This information is said on the site where you did a reservation. We thank you for choosing of the Hotel BRISTOL and we hope to see you again very soon! With best regards, Azarenok Leonid, BRISTOL hotel.
Lue lisää
Oli jäädä hotelliin kolme päivää, hotelli on erittäin mukava lähellä rautatieasemaa, mutta se on kaukana keskustasta sinun täytyy ottaa metroasema obvandy kanavan violetti linja, joka on noin 15 minuutin kävelymatkan päässä ja kaksi pysäkin päässä kaupungin keskustaan ​​asema Adm
Lue lisää
Vastaajana CityHotelGroup_mngr, Менеджер по связям с общественностью, Bristol Hotel
Vastattu 2.7.2018
Dear Guest! We're thankful for your informative review which will be very useful for our guests! We're very glad that you have enjoyed of staying at our hotel! We will say that kindest words to our staff from you! Thank for your feedback once again and we will very pleased to host you on the next time! With best regards, Azarenok Leonid, BRISTOL hotel.
Lue lisää
Erittäin puhdas ja hyvä 3 tähden hotelli, mutta sijainti ei ole hyvä ensimmäinen vierailu Saint Peterburg ja kaukana kaupungin keskustassa ja Nevsky kadulla. Hinta on hyvä ja brekfast on hyvä ja vaihteleva. stuf on täydellinen, mutta huoneet ovat pieniä.
Lue lisää
Vastaajana CityHotelGroup_mngr, Менеджер по связям с общественностью, Bristol Hotel
Vastattu 22.6.2018
Dear guest! Thank you for your review! We are delighted that you enjoyed our breakfast, stuf and room cleaning! We are sincerely sorry for inconveniencies you had. We hope to be able to welcome you back to enjoy our improved service! With best regards, Azarenok Leonid, BRISTOL hotel.
Lue lisää
Suuria ryhmäretkiä aasialaisilla bussimatkoilla. Awoken by kovaa "huutaa" hallissa useimmat aamuisin jälkeen 5. 00 ei ole mahdollisuutta miellyttäväyn uneen. Ei kunnioitusta henkilöille, jotka eivät ole ryhmässä. Myös heidän käyttäytymisensä häiritsee mahdollisuutta hiljaiseen aa
Lue lisää
Vastaajana CityHotelGroup_mngr, Менеджер по связям с общественностью, Bristol Hotel
Vastattu 15.6.2018
Dear Colin! Thank you for your review and for the choosing of our hotel! Your opinion is very important to us. We are sincerely sorry for inconveniencies that you have had. We will pay more attention for the organization of our groups. We hope to be able to welcome you back to enjoy our improved service. With best regards, Azarenok Leonid, BRISTOL hotel.
Lue lisää
Minulla on ennakkoon maksetut 10 päivän soolopäiväkirja. Saavuin eilen kerrottavaa, että varaus oli peruutettu. Hotelli oli tehnyt neuvomatta matkatoimistoani. Ongelma lajiteltiin, mutta tunsin ongelman, vaikka olen päivittänyt mukavaan sviititasoon (yli vakio kaksinkertainen). N
Lue lisää
Vastaajana CityHotelGroup_mngr, Менеджер по связям с общественностью, Bristol Hotel
Vastattu 10.6.2018
Dear Willam! Thank you for your choosing of the BRISTOL hotel and for your reply! We're really sorry for inconviniences that you had and will try to explain these situations. Your reservation was cancelled in the last year and your travel agency was informed about it straight away. You have booked a Standard Single room for one period and a Standart Double room with another period. According to your desire you were upgraded to a Comfort room with special hotel discount to avoid room changing. The Comfort room that you have got is being added daily only for one bottle of water. It depends on a room rate and your room rate only for one person. Unfortunately the hotel doesn't have the fridge, the room has a mini-bar storage with a middle temperature. It means that you can't use it like the fridge. The hotel provided you a free city map which has the nearest metro station nearby hotel. In addition to a card holder has a route between the hotel and nearest metro station and bus stops. We apologize for the situation on the breakfast time and we will do our best to achieve the best service! With best regards, Azarenok Leonid, BRISTOL hotel.
Lue lisää
Edellinen
12
Albumiluokat
Kaikki valokuvatMatkailijaHuoneet ja sviititRuokailu Business center ja tapahtumatilat
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleBristol Hotel
The Superior Room at the Bristol Hotel
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleBristol Hotel
The Deluxe Room at the Bristol Hotel
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleBristol Hotel
The Standard Double - Twin Room at the Bristol Hotel
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleBristol Hotel
The Comfort Double - Twin Room at the Bristol Hotel
Edellinen
Hôtel moyen ne mérite pas le certificat attribué par tripadvisor (séjour du 25 au 28 septembre 2018)
Dear Guest! We are disappointed to hear that your stay with us did not meet your expectations! We hope you will decide to give us another try, we guarantee your next visit will be more pleasant. Hope to welcoming you back soon! With best regards, Azarenok Leonid, BRISTOL hotel.
0 ääntä
Здравствуйте!можно ли у вас остановиться с домашним питомцем?(собака средней породы)
Добрый день! Благодарим Вас за интерес, проявленный к отелю "Бристоль"! К сожалению, в нашем отеле размещение с животными не предоставляется возможным. Данную услугу предоставляет гостиница "Турист". Вы можете оставить нам свои контактные данные и с Вами обязательно свяжутся в ближайшее время. С уважением, Азаренок Леонид, отель "Бристоль".
0 ääntä
прилет 3 часа ночи. есть возможность заселиться?
Добрый день, Эдуард! Отель "Бристоль" работает 24 часа в сутки к Вашим услугам! Также для того, чтобы для Вас был заранее подготовлен номер Вам необходимо забронировать его с 14:00 часов предыдущего дня. С уважением, Азаренок Леонид, отель "Бристоль".
0 ääntä
Dobre den, is there an airport shuttle from and to the airport, Pulkovo? How far is the hotel from Sankt Peterburg Stadyon? Spasiba
Dear Guest! We provide a shuttle service from the airport. The price depends on the type of car (since 1700 rub). The Stadium is in 10 kms from our hotel. You may book a taxi from the reception desk or travel by public transport. With best regards, Azarenok Leonid, BRISTOL hotel.
0 ääntä
Добрый день, в январе 2018 я отменил бронирование в вашем отеля бесплатно.Но деньги были сняты с моей кредитной карты и до сих пор не возвращены мне.Несколько месяцев не было ответа на мои письма по е майлу и только после моего обращения в Booking мне написали с Bristol какие документы я должен предоставить для возврата денег. ваш Генеральный директор ООО «Альбион»Галиуллин Р. С.мог бы дать распоряжение Шаталиной Яне Владиславовнемне или Татьяне Беляевой прислать мне подписаный им порядок выплаты денежных средств клиенам для ознакомления.
Добрый день, Роман! Благодарим Вас за обращение! Письмо, в котором имеется образец заявления на возврат и подробные условия данной процедуры было выслано Вам на почту, которая указана в профайле Букинга (так как у нас не имеется Вашей личной почты) 06/02/2018. Если до Вас не дашло данное сообщение, то Вы можете сообщить свою личную почту (либо мы можем продублировать на почту Букинга), на которую мы отправим данное письмо. По любым вопросам Вы можете позвонить по следующему номеру: 8 (812) 242-99-00. С уважением, Азаренок Леонид, отель "Бристоль".
0 ääntä
Edellinen
EdellinenSeuraava
11
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun