Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sofitel Philippine Plaza Manila

5 900 arvostelua
7. sijalla Manilan 126 hotellista
Matkailija (3533)
Huoneet ja sviitit (1044)
Ruokailu (584)
Erinomainen kohde -sertifikaatti

Tietoja

7. sijalla kohteen Luzon 126 hotellista
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Yrityksen palvelut
Ravintola
Huonepalvelu
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Baari/cocktailbaari
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Uima-allas
Kylpylä
Aamiainen saatavana
Business Center, jossa Internet-yhteys
Bussikuljetuspalvelu
Concierge-palvelu
Juhlatila
Kasino ja uhkapelit
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneita
Konferenssitilat
Kuivapesupalvelu
Lastenvahti
Lentokenttäkuljetus
Pääsy pyörätuolilla
Pesulapalvelu
Poreallas
Puuhaa lapsille (sopii lapsiperheille)
Sauna
Savuton hotelli
Ulkouima-allas
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Ilmastointi
Jääkaappi huoneessa
Minibaari
Huoneita tupakoitsijoille
Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet
Perhehuoneita
Savuttomia huoneita
Sviitit
Hyvä tietää
HOTELLILUOKITUS
HOTELLIN TYYLI
Hieno näköala
Näkymä venesatamaan

Sijainti

Koko ruudun näkymä
5 899arvostelua
95kysymystä ja vastausta
1huonevinkki
Matkailijoiden arvio
  • 3 134
  • 1 659
  • 651
  • 263
  • 193
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Tässä hotellissa on kaikki kohdallaan, huone oli ehkä hieman pieni mutta todella siisti ja toimiva. Hotellin aamiainen on ihan omaa luokkaansa, kaikille löytyy jotakin ja vielä vähän lisääkin, eli erittäin laaja valikoima niin aasialaisia ruokia kuin eurooppalasiakin. Erityisesti jäi mieleen juustohuone ruokasalin keskellä, herkuttelijan unelma. Asiallinen ja palvelualtis henkilökunta otti jokaisen asiakkaan huomioon.
Lue lisää
Vastaajana Sofitel-Philippines, Manager, Sofitel Philippine Plaza Manila
Vastattu 25.2.2018
Dear JyrkiSa, Bonjour Mabuhay! Sofitel Philippine Plaza Manila is the only 5-star luxury hotel in Manila with a resort setting. We are the perfect location for an escapade from the bustling city life. We are delighted to read that you had an amazing gastronomic breakfast experience in our Spiral restaurant, and enjoyed the famous Cheese Room. We appreciate your feedback and we look forward to welcoming you again on your next visit. Sincerely, Michelle Olea Quality Manager
Lue lisää
Eräs asia mitä haluan tehdä koko päivän kävelemisen ja nähtävyyksien katselemisen jälkeen on ottaa kylpy, joten on iso pettymys ettei huoneessani ole ammetta. Hotelli oli muuten hyvin ylläpidetty ja henkilökunta oli ystävällinen tyypilliseen viiden tähden tapaan. Huoneeseen sisältyi aamiainen Spiralissa, mikä ei omasta mielestäni ollut mitään ihmeellistä (odotin sitä kovasti kaikkien mielipuolisten arvostelujen perusteella). Lyhyesti sanottuna sitä yliarvioidaan. Ruoan valikoima oli hyvä, oli filippiiniläistä, hieman aasialaista ja myös manneraamiainen. Juustohuone oli okei, ainutlaatuinen, mutta vain okei. Ajoimme suurimmaksi osaksi taksilla, koska julkinen liikenne ei kulje sielläpäin seutua. Jotkut saattavat pitää asiasta niin, toiset eivät. Minulla ei ollut koskaan ongelmia asian kanssa, jokainen muodostakoot oman mielipiteensä. Mall of Asialle on noin viiden minuutin taksimatka, siellä on VALTAVASTI kauppoja ja ruokapaikkoja. Jos olet aamulenkkeilijä, tämä paikka on täydellinen. Manilan lahti on todella lähellä (kunhan et välitä hajusta, se ei ole kamala, muttei miellyttäväkään), lisäksi Filippiinien kulttuurikeskus CCP vaikuttaisi olevan juoksijoiden magneetti. Lähellä CCP:tä, PICC (Philippine International Convention Center) tarjoaa joitakin näytöksiä. CCP:llä pyöri "Wicked" kun olin siellä. CCP:n toisella puolella on ostoskeskus jossa on jonkinlainen ruokavalikoima, mukaan lukien Jollibeen. On myös Star City, huvipuisto. Kaiken kaikkiaan nautin vierailustani, todella rentouttavaa.
Lue lisää
Vastaajana Sofitel-Philippines, Manager, Sofitel Philippine Plaza Manila
Vastattu 7.4.2014
Dear Valued Guest, Bonjour Mabuhay! Thank you for taking the time in sharing your insights on your recent stay with us and with the TripAdvisor community. We are glad to know that you had a nice and relaxing overall stay and also appreciated the friendly attitude of our ambassadors. However, we regret that there were some areas where we did not meet your expectations. You may wish to know that rooms with bathtubs are limited and will be subject to availability. Prior reservations are highly advised to be able to accommodate your request. Jogging maps, cold towels, and bottled waters are available at the Concierge Desk for your convenience. We aim to provide only the finest for our dear guests. Thus, we continuously strive to better our products and services. Your feedback enables us to assess where we stand and helps us develop the quality of what we provide. We do hope to have another opportunity to show to you what the Sofitel brand is known for. Kind Regards, Maureen Lagarto Quality Manager
Lue lisää
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Meillä oli miellyttävä oleskelu Sofitel Manilassa. Pidin uima-altaasta, buffetaamiaisesta ja kaikkien henkilökunnan ystävällisyydestä ja palvelutasosta. Huoneet ja kylpyhuoneet eivät ole enää 5 tähden. Ne on kunnostettava ja kunnostettava kiireellisesti huoneen hinnan perustelemiseksi. Huomautus: Parveke, jossa ei ole huonekaluja, ei palvele mitään tarkoitusta. . . Wifi on rajoitettu 3 Mbps: iin, ellet ole valmis maksamaan 700 PHP päivässä ylimääräistä, mikä on mielestäni säälittävä. Se on 2019! ! ! Henkilökohtainen korostukseni oli yhtä hauska kuin ehkä kuulostaa Bucatini Bolognese, jonka tilasin huonepalvelusta. Kädet alas parhaaseen Bolognese-kastikkeeseen, jota olen koskaan ollut ympäri maailmaa. Kudos kokille, haluaisin, että saisin reseptin. . . : -)
Lue lisää
Meillä ei ole sanoja, jotka kiittäisivät hämmästyttävää palvelua, ystävällisyyttä ja rakkautta, jonka olemme saaneet loman aikana kaikilta Sofitel-tiimeiltä Nikkaan, joka ohjaa meitä hotellin läpi ja antaa meille mahdollisuuden nauttia eduista. kaunis hotelli. Huonepalvelu, siivous ja erityisesti Le Bar -tiimi, joka päivittäin ruokailee ateriamme lääketieteellisten vaatimusten mukaisesti hotellin eri ravintoloista, tuo meille kaikki tarpeelliset ateriat, kuumaa vettä sitruunalla, suullista hydraattisuolaa vain auttamaan me tunnemme paremmin. Pavino kiittää sinua niin paljon kaikesta, mitä teit, ja menit edellä ja sen jälkeen auttamaan meitä kaikilla pienillä yksityiskohdilla. Olet jättänyt meidät sanattomiksi, ei elämässämme, kun meitä on koskaan kohdeltu tällä paljon ystävällisyydellä, rakkaudella ja kunnioituksella, kuten olemme täällä kokeneet. Jumala siunatkoon teitä kaikkia . Pidämme teidät kaikki sydämessämme ikuisesti. Ystävällisin terveisin Alvin & Jenny Dueck
Lue lisää
Meillä oli lomanvietto täällä juhlimaan äidin päivää. Palvelu oli poikkeuksellista. Kun saavut aulaan, he palvelivat jäätelöä kaikille vieraille, jotka odottivat sisäänkirjautumista. Saimme heti huoneemme ja oli erittäin kaunis näkymä merelle. Vaellimme ympäri ja saimme selville, että heillä oli iltana bayq-illallinen kulttuurinäyttelyillä. Varasimme paikat ja tulimme juuri auringonlaskun jälkeen. Heillä on mukava alue, jossa voit istua ja katsella auringonlaskua. Illallisella se oli hyvä valikoima äyriäisiä, lihaa, siipikarjaa, jälkiruokia ja juomia. Se, mitä rakastimme, oli rajoittamaton hummeri ja viinin viini! Se todella teki tapahtuman erityisen. Seuraavana päivänä meillä oli myöhäinen aamiainen Spiralsissa. Ruoka-asetukset olivat paljon! ! ! ! Kaikentyyppiset elintarvikkeet kustakin maasta. Oli myös henkilökunta, joka käveli ympäriinsä kuin "taho" -myyjät, jotka olivat söpöjä. Aamiaisen jälkeen saimme pulahtaa suurelle uima-altaalle. Alueella oli osa aikuisille ja lapsille sekä dioja ja vesiputouksia. Checkout oli myös tuulta. Pystyin käyttämään Le Club accor -korttia alennuksiin. Kaiken kaikkiaan se oli erittäin ikimuistoinen ja perheeni varmasti palaa takaisin tähän hotelliin.
Lue lisää
Edellinen
HINTALUOKKA
122 $ - 240 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
philippine travel, sofitel manila, accor philippine plaza manila, philippine plaza, hotel philippine plaza, sofitel philippine plaza, sofitel philippines, manila sofitel, westin philippine plaza
SIJAINTI
FilippiinitLuzonManilan metropolialueManila
HUONEMÄÄRÄ
609
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun