Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Getz Hotel

15 arvostelua
99. sijalla Manilan 116 hotellista
Jaa
Yleiskatsaus
1679 Tayuman Sta Cruz, Manila, Luzon 1004 Filippiinit Katso kartalta
Nimi/osoite paikallisella kielellä
PALVELUT
Maksuton Wi-Fi
Maksuton pysäköinti
Sisältää aamiaisen
Ilmastointi
Savuton hotelli
Ravintola
Lentokenttäkuljetus
2 tähden majoitus
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Arvostelut (15)
Suodata arvosteluja
6 tulosta
Matkailijoiden arvio
0
0
2
3
1
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielisuomi
0
0
2
3
1
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatinsuomi
Päivitetään luetteloa...
15/6 arvostelua
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 21. elokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Me vain nautimme sisätiloista - huoneissa, jotka keskustelivat ja aikataulutettuina jne. Seuraavana päivänä. Huone oli tilava 4 hengelle. ilmastointi kestää kauan saadaksesi huoneen oikean lämpötilan. Varaus 4 vain 2 sarjaa ilmaista aamiaista, joten joudut tilata jäljellä 2 pax

Arvosteltu 4. elokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Jos ei sen lähellä SM San Lazaroa ja UST: tä, en olisi käynyt täällä. Vastaanottovirkailijat eivät ole kovin tyytyväisiä ja heillä on huono asiakaspalvelu. Huoneissa on huono verkkoyhteys ja kaapeli.

Arvosteltu 30. heinäkuuta 2017

paikat ovat kunnossa, koska se on lähellä SM san lazaroa ja muuta linja-autoasemaa, joka menee pohjoiseen. jäivät 3 päivää 2 yötä siellä äitini kanssa, koska meillä ei ole niin paljon aikaa, joten tarkistamme tänne, koska hotelli lähellä ostoa, jonka olemme aina menossa on täynnä. otimme...joustavan ajan tarjotaan ja standardi huone, valitettavasti hotelli, jolla ei ole internetyhteyttä ja kaapeli! Vain 1 paikallinen CHANEL on saatavilla meidän huone! JA TEHTÄ EI ANNA KERROSIA, ETTÄ JOUSTAVA AIKA EI OLE ILMAISIA AJANSA! TEHTÄVÄT EIVÄT ole hyvä kommunikoida! ÄLÄ KOSKAAN tiedä, kuinka hiljaa! HUONEET EIVÄT ÄLÄ HUOMAUTTAA, PESÄHUONEET EIVÄT KÄYTÄ SIITÄ, ON OLEMASSA PITKÄLLÄ KAIKKI KUN NUORISSA! OMA SÄÄNNÖLLINEN ON NO NOUSI. En odottanut tätä, koska hinta yksin on liian kallista huoneisiin! Pyydämme myös, voimmeko palauttaa yhden päivän oleskeluamme, mutta he eivät halunneet antaa meille takaisin rahaa. sen oikeus vaatia sitä erityisesti ei ole ilmoitusta siellä säännöt ja reg. että he eivät voi palauttaa rahaa! En aio palata tänne ja en suosittele tätä hotellia!Lisää

Arvosteltu 21. heinäkuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Olemme usein asuneet täällä, kun olemme Manilla, varsinkin jos käsittelemme papereita kaupungissa tai olemme liian väsyneitä matkustamaan takaisin Bulacaniin. Viime vuonna pysyimme täällä myös, mutta viime vuonna oli paljon parempi. Huone meillä oli paljon mukavampaa ja puhtaampaa. Tänä vuonna meillä oli huone 3. kerroksessa se...on queen-size-vuode ja yhden hengen vuode kolmelle meistä. Huoneessa on minijääkaappi ja vaatekaappi. WC: llä ei ole käsisuihkua, mutta siinä on "tabo" ja suihku, jossa on kuuma ja kylmä vesi. Televisiossa on useita kanavia ja kaikki toimivat. Huone oli puhdas ja pyyhkeet ovat kunnossa. Heillä on ilmainen aamiainen 2 hengelle. He antoivat meille 3 sarjaa hygieniatuotteita ja pyyhkeitä. Ruoka täällä on hyvä varsinkin porksilog ja patatim. Vaikka melko kallis, se on maukasta. Naispuolinen rehtori oli erittäin mukava ja vartija oli erittäin avulias. Ainoa rpobelm oli pieniä cockraoches on tarjotin pöydän yläpuolella, joka kerroimme vastaanottovirkailija siitä päivästä, kun meiltä ulos. Seuraavalla kerralla meillä oli vain muutaman viikon kuluttua, kohtaamme miespuolinen vastaanottovirkailija, joka ei ole täysin ystävällinen. Minun mieheni jopa kertonut hänelle niin. Tarkastelimme sisään ja saimme huoneen 5. kerroksessa, jossa on 1 queen-size-vuode ja 1 yhden hengen vuode. Huoneessa on vain 2 pyyhettä, 2 sarjaa kylpytuotteita, 1 huopa / lakanat. Huoneessa on sama wc ilman käsisuihkuja, mutta "tabo" ja suihkulla kuuma ja kylmä vesi. Ainoa hyvä asia on, että molempien huoneiden kylpyhuone on tilava. Televisiossa on useita kanavia, mutta vain yksi on selkeä kuva. Huoneeseen kuuluu 2 ilmaista aamiaista. Me kutsuttiin vastaanotto lisäpyyhe, shampoo, saippua ja lakanat, jotka olisi annettava, koska huone on kolminkertainen jakaminen. Seuraavana päivänä söimme aamiaisen kermakylpypulloa, jolla oli torakka, joten ne korvaavat sen uudella ja kaikki sokeri ovat pussissa. Henkilökunta pyysi anteeksi. Meillä oli mukava aamiainen, ruoka on edelleen hyvä kummastakin torakasta huolimatta. Sen jälkeen jätimme poikamme huoneeseen suorittamasta joitain tehtäviä ja palasimme takaisin ulos. Päätimme syödä lounasta siellä patatukselle ja chopsuey se oli maukasta. Meillä oli keskustelu naispuolisen vastaanottovirkailijan kanssa torakoista ja heidän miespuolisen vastaanottovirkamiehensä suhteesta. Tavallisen hotellin asiakkaana mielestäni he tarvitsevat parantamaan huoneitaan, laittamaan käsisuihkullinen bidetti. Puhdista huoneet huolellisesti, puhdista huoneet huolellisesti jokaisen käytön jälkeen, tarkista huoneen sisältö ennen vieraiden tarkistamista, onko huoneessa kaikki tarvittavat tavarat. Tarkista televisio ja jääkaappi, jos se toimii. Lopuksi on annettava asiakkaalle koulutusta henkilökunnalle. Huonehinta on melko korkea palvelun tarjoamalle palvelulle, jos he pysyvät näin, he menettävät asiakkaitamme kuten me. Se oli perheystävällinen hotelli ja toivon, että he päivittävät ja parantavat sitä rahansa arvosta.Lisää

Arvosteltu 12. toukokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Vastaanotossa olevat tytöt eivät tuntuneet tietävän, mitä he tekevät. Kun tulet huoneeseen, se on melko tumma, vaikka käännät valot päälle. Liinavaatteet ovat sotkuisia. Huone on likainen. Ainoa lohdutus meillä oli ruokaa, se oli hyvä. Ei paluuta tähän paikkaan.

Näytä lisää arvosteluja
Tietoja
Hotelliluokitus
Hotellin palvelut
HOTELLIN OMINAISUUDET
Maksuton pysäköinti
Ravintola
Sisältää aamiaisen
Huonepalvelu
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Bussikuljetuspalvelu
Golfkenttä
Ilmastointi
Jääkaappi huoneessa
Lentokenttäkuljetus
Pääsy pyörätuolilla
Savuton hotelli
Huonetyyppi
Savuttomat huoneet, Perhehuoneita
Hotelliluokitus
Huonetyyppi
Savuttomat huoneet, Perhehuoneita
Huonemäärä
60
Hintaluokka
20 $ - 38 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Sijainti
Filippiinit > Luzon > Manilan metropolialue > Manila
Hotelliluokitus
Huonetyyppi
Savuttomat huoneet, Perhehuoneita
Huonemäärä
60
Hintaluokka
20 $ - 38 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Sijainti
Filippiinit > Luzon > Manilan metropolialue > Manila
Lähellä
Lähistöllä olevia hotellejaKatso kaikki lähistön 922 hotellia
Winford Hotel and Casino
67 arvostelua
0,35 km:n päässä
Fersal Hotel - Manila
50 arvostelua
0,63 km:n päässä
Skyloft Hotel
11 arvostelua
0,94 km:n päässä
Manila Grand Opera Hotel
208 arvostelua
1,33 km:n päässä
Lähistön ravintolatKatso kaikki lähistön 13 527 ravintolaa
Boulangerie22 - SM San Lazaro
26 arvostelua
0,17 km:n päässä
Mang Inasal
112 arvostelua
0,68 km:n päässä
Congo Grille
8 arvostelua
0,15 km:n päässä
McDonald's
5 arvostelua
0,31 km:n päässä
Lähistön nähtävyyksiäKatso kaikki lähistön 2 404 nähtävyyttä
University of Santo Tomas
263 arvostelua
1,5 km:n päässä
Chinese Cemetery
130 arvostelua
1,09 km:n päässä
Binondo
152 arvostelua
1,51 km:n päässä
Manila North Cemetery
14 arvostelua
1,16 km:n päässä
Kysymyksiä ja vastauksia
Saat nopeita vastauksia kohteen Getz Hotel henkilökunnalta ja aiemmilta asiakkailta.
Huomaa: kysymyksesi tulee näkymään julkisesti Kysymyksiä ja vastauksia -sivulla.
Lähetä
Julkaisuja koskevat ohjeet
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun