Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hyatt Shanghai

2 660 arvostelua
68. sijalla Shanghain 5 418 hotellista
Yleiskatsaus
Käy hotellin verkkosivustolla
Jin Mao Tower, No.88 Century Avenue, Pudong New Area, Shanghai 200121 Kiina Katso kartalta
Nimi/osoite paikallisella kielellä
PALVELUT
Maksuton Wi-Fi
Pysäköinti
Aamiaisbuffet
Ilmastointi
Uima-allas
Savuton hotelli
Ravintola
5 tähden majoitus
Lisätietoja
Käy hotellin verkkosivustolla
Kohteen Grand Hyatt Shanghai tarjoukset
Hotellitarjoukset
Tietoja
Hotelliluokitus
Yhteystiedot
Hotellin palvelut
HOTELLIN OMINAISUUDET
Uima-allas
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Huonepalvelu
Ravintola
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Baari/cocktailbaari
Kylpylä
Business Center, jossa Internet-yhteys
Concierge-palvelu
Ilmastointi
Juhlatila
Jääkaappi huoneessa
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneet
Konferenssitilat
Kuivapesupalvelu
Lastenvahti
Lentokenttäkuljetus
Lämmitetty uima-allas
Minibaari
Pesulapalvelu
Poreallas
Pääsy pyörätuolilla
Savuton hotelli
Sisäuima-allas
Rannalla
Maksuton pysäköinti
Sisältää aamiaisen
Palkinnot ja tunnustukset
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Hotellin tyyli
Perheille sopiva
,
Bisnes
,
Romanttinen
,
Kylpylä
,
Luksus
,
Paras vastine rahalle
Huonetyyppi
Sviitit, Savuttomat huoneet, Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet
Hotelliluokitus
Palkinnot ja tunnustukset
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Yhteystiedot
Hotellin tyyli
Perheille sopiva
,
Bisnes
,
Romanttinen
,
Kylpylä
,
Luksus
,
Paras vastine rahalle
Huonetyyppi
Sviitit, Savuttomat huoneet, Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet
Huonemäärä
548
Hintaluokka
180 $ - 330 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Tunnetaan myös nimellä
Grand Hyatt Shanghai Hotel Shanghai
,
Shanghai Grand Hyatt
,
Hyatt Shanghai
,
Shanghai Hyatt
Sijainti
Kiina > Shanghain alue > Shanghai > Lujiazui
Lähellä
Lähistöllä olevia hotellejaKatso kaikki lähistön 5 418 hotellia
Park Hyatt Shanghai
1 347 arvostelua
0,17 km:n päässä
Oriental Pearl Tower Space Hotel
12 arvostelua
0,21 km:n päässä
Four Seasons Hotel Shanghai at Pudong
887 arvostelua
0,38 km:n päässä
The Ritz-Carlton Shanghai, Pudong
2 321 arvostelua
0,44 km:n päässä
Lähistön ravintolatKatso kaikki lähistön 17 669 ravintolaa
Blue Frog (SWFC)
340 arvostelua
0,12 km:n päässä
100 Century Avenue Restaurant
178 arvostelua
0,17 km:n päässä
Eileen
33 arvostelua
0,24 km:n päässä
Dining Room at Park Hyatt Shanghai
152 arvostelua
0,17 km:n päässä
Lähistön nähtävyyksiäKatso kaikki lähistön 1 808 nähtävyyttä
Shanghai Tower
1 462 arvostelua
0,16 km:n päässä
Shanghai World Financial Center
4 164 arvostelua
0,2 km:n päässä
Jin Mao Tower
1 116 arvostelua
0,03 km:n päässä
Oriental Pearl Tower (Dongfang Mingzhu)
6 227 arvostelua
0,77 km:n päässä
Arvostelut ja muita tietoja
2 660arvostelua
2 102valokuvaa
15kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 1 601
  • 757
  • 212
  • 55
  • 35
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
  • Suodatin
  • suomi
Näytä arvostelut, joissa mainitaan
Huikea hotelli Jin Mao tornissa. Suosittelen! Vastaanottoon hissillä, 59 kerros.
Huikeat näkymät huoneista ja ravintolasta. Ikkunoista Oriental Pearl tornin valoshow. Piccolot hoitavat alhaalla hommansa 110%, muutenkin palvelu parasta Shanghaissa
Lue lisää
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Kun työmatkani käyttämät matkatoimistot kertoivat minulle, että minua varattiin Shanghain Grand Hyattiin, en ajattanut mitään siitä. Kuitenkin kun puhuin toisille hotellin töissä, heidän silmänsä syttyivät. "Olette onnea, että monet t on varattu siellä". He olivat oikeita.

Kun t
Lue lisää
Vastaajana Will L, Manager, Grand Hyatt Shanghai
Vastattu 10.8.2018
Dear Guest, Warm greetings from Grand Hyatt Shanghai! Many thanks for making Grand Hyatt Shanghai your preferred hotel during your recent visit to Shanghai and for subsequently taking the time to share your feedback on TripAdvisor. At Hyatt, it is our aim to make sure our guests leave feeling better than when they arrived. We are pleased to hear that you had enjoyed your stay with us. Please accept our sincere appreciation for your kind comments on our team members that were involved in your visit. We thank you once again for taking the time to share your feedback with us and look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Grand Hyatt Shanghai
Lue lisää
Ongelmia ilmeni ennen saapumista. Hyatts verkkosivuilla hotellin pääsyä koskevia tietoja on vakavasti puuttuu. Saavuimme metrolla ja kaikki se sanoo olevan lähellä Liujazi-asemaa. Mitä he eivät mainitse, tämä on yksi Shanghain suurimmista asemista - kuinka vaikeaa olisi kertoa mi
Lue lisää
Vastaajana Will L, Manager, Grand Hyatt Shanghai
Vastattu 6.8.2018
Dear Guest, Warm greetings from Grand Hyatt Shanghai! Thank you very much for taking your precious time to complete our on-line guest satisfaction survey following your recent stay at Grand Hyatt Shanghai. We have well noted your comments on the operation part and the facilities in our hotel. First of all, please accept our sincere apologies for the disappointment and inconvenience you have experienced during your stay. Please kindly be advised that we have shared your comments with all the relevant department managers to work towards the better quality of services. We truly regret that we fell short of providing the best of our service with you, and we will continuously make improvements on the areas where we have displayed a decline such as the speed of check-in, timeliness of service, facilities in the room and especially the shortfalls of in-room dinning service. Thank you once again for taking your previous time to provide us with your invaluable feedback as this is the only way for us to improve. Please do not hesitate to contact us via SHAGH-Digital@hyatt.com personally or you could send your contact information or email to us so that we can be of your any further assistance. We hope to host you again whenever your travels bring you to Shanghai. Best regards, Grand Hyatt Shanghai
Lue lisää
En ehdottomasti suosittelisi liikematkailijoille. Kokemukseni sekä edessä täällä (sekä keskusvaraamo) oli kauhea. Kaikki olivat erittäin kohteliaita, mutta lopulta ei voinut tehdä minkäänlaisia ​​peruskorjauksia tekemäni yritystoimintaan. Päätyi tuhlata paljon aikaa ja rahaa vuor
Lue lisää
Vastaajana Will L, Manager, Grand Hyatt Shanghai
Vastattu 3.8.2018
Dear Guest, Thank you very much for taking your precious time to share your experience following your recent stay at Grand Hyatt Shanghai. Please accept our sincere apologies for our service shortfall. I would like to assure you that we constantly strive to achieve the highest level of service and I truly regret that we fell short of our goal with you. Your feedback has been shared with our team in order to reinforce the necessary changes, raise our standards and ensure our guest experience reflects the Hyatt brand. We hope we will have the opportunity to serve you again and to provide you with the proper Grand Hyatt experience. Best regards, Grand Hyatt Shanghai
Lue lisää
Hotellin sisäänkäynti oli varsin juoksutettu sen tuotemerkin vuoksi. Palvelu oli keskimäärin. Vastaanottoalue oli pieni, valaistus oli himmeä, mikä johti huonoon sisäänkirjautumiskokemukseen.

Kiitokset on kuitenkin annettava yrityskeskuksen henkilökunnalle, joka auttoi minua vai
Lue lisää
Vastaajana Will L, Manager, Grand Hyatt Shanghai
Vastattu 2.8.2018
Dear Guest, Warm greetings from Grand Hyatt Shanghai! Thank you so much for taking your time to share with us your feedback during your stay. Please accept our sincere apologies for the service and product shortfalls. It is disappointing to know that you were not provided with the true Hyatt hospitality of which we are capable. Your feedback regarding our hotel about service and facilities has been shared with the team to ensure improvement in the future. Please rest assured that together with the Management team, we will look into this matter accordingly. We apologies for any inconvenience caused. Meanwhile, we hope to have the opportunity to reinstate your confidence in our service delivery and look forward to welcoming you back again. Best regards, Grand Hyatt Shanghai
Lue lisää
Edellinen
Albumiluokat
Kaikki valokuvatMatkailijaHuoneet ja sviititRuokailu Uima-allas ja rantaBusiness center ja tapahtumatilatPerhe- ja leikkialueet
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleGrand Hyatt Shanghai
The River View King Room at the Grand Hyatt Shanghai
Bedroom, queen bed
view from my room
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleGrand Hyatt Shanghai
The Club Deluxe King Room with View at the Grand Hyatt Shanghai
same view of tornado building, daytime. yes, that is smog
Edellinen
Free wifi in the room?
yes:)
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
Free wifi in the room?
Club Room yes, Standard I don't know.
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
プラグ情報をお願いします。
I would like to stay overnight on 31 December. I saw it on the Internet, will you hold a countdown party this year? Do you drop balloons from the stairwells, or will champagne behave?
Dear guest, yes, we will hold a New Year's Eve Count Down Party at Patio on 56 floor, the balloon show will stiil be available, more details will be released soon, you may email to hotel for reservation or more info. Thank you very much and look forward to your stay.
0 ääntä
What floor is reception located on? Is there a hotel staff available on ground floor to support carrying luggages?
reception is at the 87th floor. yes tjere are hotel staff at the ground floor to support you in anything you may need
0 ääntä
Edellinen
EdellinenSeuraava
11
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun