alexander on todella hyvä ja täynnä energiaa, jos menet tähän hotelliin mennä kysyä alexander, on myös suklaa great guy ja mene rhe aula-alueen baariin ja etsiä martires constanzo hän kohtelee sinua kuin quenn. omg tämä on paratiisi, tulen ehdottomasti takaisin täällä yli kerran ja tuon koko perheeniTulin käymään hotellissa 6 päivää ja 5 yötä, ja kokemukseni oli ilmiömäinen. Viihde oli mahtavaa, nämä kaverit tekivät minun pysyä uskomatonta aamusta keskiyöhön asti. Polin, Roberto, musta kahvi, Pocketmon, Kelly, aina positiivisella asenteella, hymyillen, tanssia, jota rakastin eniten, sen vaikuttavaa kuinka paljon ja vaivaa ja omistautumista he panivat työhönsä. Hyvät ihmiset. ? Ruoka on erittäin hyvää. Palvelu on uskomatonta. Ranta, uima-allas, näyttelyt, baarimikot, kaikki oli täydellistä. Suosikkini olivat viihde Polin, Kelly ja Roberto. . . paras. . . . . Palaamme ehdottomasti ???Ihana lomakeskus, älä mene rannalle! Meillä oli hauskaa, mutta varovaisuutta, joku ryhmässämme antoi valkoisen paidan tytön 10 dollaria eräiden etsittyjen sikarien osalta. ja meidän ensimmäinen aamu tuli etsimään meitä! !Olen säännöllinen TripAdvisor-käyttäjä, ja olen aina lukenut arviot paikoista, joissa minä ja perheeni viettävät lomaa tai vain viikonloppuisin. Olen myös H 10-jäsen, alunperin allekirjoittanut Ocean Riviera Paradise Meksikossa ja pysynyt kahdesti H 10-lomakohteissa Meksikossa, oli ensimmäinen kerta Ocean blue ja Sand. Meillä kolmella oli 7 päivää oleskelua viime kuussa OBS: ssä. Rehellisesti sanottuna olin niin peloissaan ja skeptinen, että jatkoin suunniteltua lomaa (joulukuusta 2018 lähtien), koska kaikki DR: n viimeisimmät hirvittävät tapahtumat ovat olleet. Olen melkein peruuttanut vierailumme, mutta olen hyvin kiitollinen harvoille arvioijille ja OBS: n aiemmalle vierailijalle, että lähetin henkilökohtaisesti viestejä antamaan minulle vinkkejä, jotka todella auttoivat minua jatkamaan ja viimeistelemään lomamme. 3 edellistä vierasta antoi minulle mielenrauhaa ja hyödyllisiä vinkkejä. Lomakeskus itsessään on erittäin turvallinen, 24 tunnin vartiointi päivittäin. Päivästä 1 lähtien pelkoni meni pois, eikä koskaan tuntenut turvallisuutta koko oleskelun ajan. Lomakeskuksen perusteet ovat siistejä ja hyvin hoidettuja. Ranta on pieni ja siinä on vedessä olevat hiekkasäkit, mutta sinun tarvitsee vain kävellä hieman vasemmalle tai oikealle hämmästyttävään näkymään. Henkilökunta on sekoitettu, 60 prosenttia mukava, avulias ja ystävällinen ja 40 prosenttia onneton, röyhkeä ja tunsimme, että olisimme häirinneet heitä, varsinkin Villa Marinan palvelimia aamiaisen aikana ja myös lounaspojan etuoikeutetussa loungessa Villa Marinan vieressä . Haluan antaa luottoa hovimestarillemme, Luis Beltrelle, hän meni edellä ja pidemmälle vastaamaan tarpeitamme, erityisesti päivällisvarausten tekemiseen kaikissa ravintoloissa. Myös baarimiehellemme Jeesukselle hän oli erittäin tarkkaavainen antamassa meille juomiamme, kun olimme hengailemassa etuoikeus cabanas. Kaikista ravintoloista suosikkimme ovat italialaiset, japanilaiset, meksikolaiset ja tietysti Mike-kahvi. Buffetaamiainen tarjoilee samoja ruokia aamulla ja lounaalla. Viihdyttäjät ovat hyviä, erityisesti Pollylle, joka oli erittäin hauska ja mahtava. Yksi niistä asioista, joita haluan korostaa, on parannettava golfkärryillä. Olemme aina tunteneet, että saamme juoksua, koska kuljettajat ajavat liian nopeasti samassa kulkureitissä, jossa vieraat kävelevät. Olen ollut Riviera Mayan sisarhotellissa, ja siellä on jalkakäytävä ja ajoneuvo- ja golfkärryt, miten OBS: llä ei ole jalkakäytävää? ? ? Toinen erittäin tärkeä asia, jota ma. OBS-palveluntarjoajien on käsiteltävä aikaosuuksien myyjiä. Heti kun u check in, kaveri kytketty myyntiin tekee u aikataulun, sellainen voimakkaasti, VAIN JÄLKEEN, ETTÄ OLLA OLEMME JÄSEN JÄSENVALTIOT, tavata jonkun kanssa myyntiin seuraavana päivänä. Sitten kun myyntikonttorissa ihmiset puhuvat ja istuvat hyvin, kaikki hymyilevät ja vakuuttavat u päivittää enemmän jäsenyydestänne, joten vain kärki, VAIN YRITYKSELLINEN PÄÄTÖKSET JOS UUDETTAA EI OLE TULEVAAN TAI TUKI . Eräs hyvin pettymys huolestuttaa kerran esitys, kun u mennä buffet, joka on vieressä myyntikonttori, myyjät menevät buffet myös tarttua ruokansa, mielen u ja erittäin snobby, snooty asenne , ei hymyile kenellekään vieraalle ja kaikki toimimaan, että he ovat erittäin ylivoimaisia vieraille, ei hyvää aamua tai hei ja hei. Jopa näkyessänne rannekkeen, jos jo olisit jo jäsenenä, tunsin olevani epäkunnossa siitä, miten he toimivat. Olen niin iloinen ja kiitollinen siitä, että ostin jäsenyyteni Meksikossa, eikä OBS: n myyjien kautta, koska he näyttivät siltä, että he vain välittävät rahat / palkkiot, eivätkä välitä vieraasta lainkaan! Kaiken kaikkiaan olen iloinen, että näin keinona, mutta haluaisin mieluummin palata kotikeskukseen Meksikossa.…Etsimme edullista päästä pois ja tämä paikka WAY ylittää odotukset. Poikkeuksellinen henkilökunta! Kaunis, puhdas ja kunnollinen ruoka! Ihana ranta, jos se on hieman täynnä. Niin monet paikat hauskaa ja aurinkoa, ei oikeastaan ongelma. Mitä muuta voit kysyä! ! !Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.
Ota profiili haltuun