Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Aria

1 609 arvostelua
39. sijalla Miamin 129 hotellista
13 henkilöä tarkastelee tätä hotellia
Tulopäivä— . — . —
Lähtöpäivä— . — . —
Vierasta1 huone, 2 aikuista, 0 lasta
Matkailija (498)
360
Panoraamat (45)
Huoneet ja sviitit (315)

Tietoja

39. sijalla kohteen Miami 129 hotellista
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Yrityksen palvelut
Maksullinen yksityispysäköinti alueella
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Uima-allas
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Baari/lounge
Squash
Yökerho/DJ
Autonvuokraus
Pysäköintihalli
Pysäköinti
Maksuton internet
Wi-Fi
Avoin Wi-Fi
Internet
Poreallas
Sauna
Uima-allas ylimmässä kerroksessa
Ulkouima-allas
Lämmitetty uima-allas
Ravintola
Aamiainen saatavana
Baari uima-altaan vierellä
Kattobaari
Business Center, jossa Internet-yhteys
Kokoustilat
Juhlatila
Kokoushuoneita
Faksi/kopiokone
Concierge
Savuton hotelli
Pankkiautomaatti alueella
Vastaanoton henkilökunta paikalla vuorokauden ympäri
Kemiallinen pesula
Pesulapalvelu
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Merinäköala
Savuttomia huoneita
Sviitit
Perhehuoneita
Ilmastointi
Huonesiivous
Mikroaaltouuni
Taulutelevisio
Oma parveke
Huonepalvelu
Kassakaappi
Jääkaappi
Näytä lisää
Hyvä tietää
HOTELLILUOKITUS
HOTELLIN TYYLI
Näkymä lahdelle
Näkymä venesatamaan
Puhutut kielet
englanti, espanja

Sijainti

Koko ruudun näkymä
99Erinomaiset kävelymahdollisuudet
Pisteet: 99/100
78ravintolaa 0,5 km:n säteellä
13nähtävyyttä 0,5 km:n säteellä
1 609arvostelua
18kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 811
  • 463
  • 183
  • 92
  • 60
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Tässä hotellissa on joitakin kaikkein outoja asioita, joita olen koskaan kohdannut hotelleissa, ja liian moni niistä yhdelle vierailulle.  1) Se on melko vanha ja vittu. Matto on hyvin värjätty ja likainen. Pöytävalaisin ei pala. Huonekalut olivat vanhentuneita. Suihkuverho ei peittänyt koko kylpyamme ja antoi vettä. Kaapin ovi ei sulkeutunut, koska sen sarana oli repeytynyt.  2) Kun olin huoneessani, aivastelin ja puhallin nenäni lähes pysähtymättä. Kun lähdin hotellilta, nämä ongelmat lakkasivat. Palautettu - aloitettiin uudelleen. Minulla oli 6 yötä tarkistaa tämä - toimi kuin kello. He todennäköisesti käyttävät joitakin allergeeneja puhdistukseen tai tämä vanha värjätty pölyinen matto tai muut vanhat pölyiset palaset, jotka aiheuttivat tämän allergian. En ole koskaan kokenut tätä aikaisemmin missään muussa hotellissa, ja pysyn siellä paljon. Minun piti nukkua kasa-lautasilla yöpöydällä. Erittäin epämiellyttävä!  3) Yöllä oleva herätyskello, jota en ole koskaan perustanut, on ajoi kello 6 am! Ei ollut selvää, miten tämä hälytys poistetaan, joten irrotin sen. Epäilen, että taloudenhoitaja kosketti tätä hälytystä ja ei tarkista, onko tämä muuttanut jotain hälytyksessä.  4) Hyvää, että herätyskello on kytketty irti, menin nukkumaan varmasti, ettei mikään häiritse minua tänä iltana. Naiivi! Klo 5: 30 am puhelimessa on hälytys! ! ! En ole koskaan pyytänyt sitä! ! ! Heräämisen jälkeen kuulin voimakasta ääntä, joka kuulosti kuulostavan minua yläpuolelle. Oletan, että vastaanottovirkailijat asettivat todennäköisesti hälytyksen väärään huoneeseen. Minun on mainittava, että minulla on vaikeuksia nukahtaa uudelleen, jos olen herännyt yöllä. Sinä yönä menin nukkumaan myöhään - noin klo 2 ja heräsin klo 5: 30: ssa tämän outo puhelimen hälytys. En onnistunut nukahtamaan enää enempää ja kävelin kuin zombie koko seuraavana päivänä. Kun lähestyin vastaanottovirkailijoita kysymyksessä outo herätyskello ja puhelimen hälytys, he olivat kohteliaita, mutta sanoivat, että heillä ei ollut aavistustakaan siitä, miten nämä hälytykset on luotu. Hyvin outoa!  5) En koskaan veloita huoneelleni mitään, kun pysyn hotelleissa, mutta aina tarkista vastaanottoon lähtöselvityksessä, jos mitään ei veloiteta minulta virheellisesti. HotelArian vastaanottovirkailija vahvisti, että tilini on maksettu ja mitään ei veloitettu oleskelun aikana. Sitten tulen takaisin kotiin, tarkistamalla luottokorttini ja näkemykseni ja lisäkustannukseni 133 dollaria. 99 korttini HotelAriasta. Soitin hotelliin ja valitsin puhelinvastaajaan ”Vastaanotto” -vaihtoehdon. Vaihtoehto ei toiminut. Järjestelmä palautti minut vaihtoehtoon sekunnin kuluttua siitä, kun se ohjasi minut vastaanottoon. Minun oli valittava "Catering" -vaihtoehto ja pyydettävä heitä ohjaamaan minut vastaanottoon. He sanoivat vaihtavansa minut vastaanottoon, ja tällä hetkellä järjestelmä ripustaa minut kokonaan. Kun kutsuin heidät, vastaaja kertoi minulle mielelläni: ”Kerro meille, miksi hotelli on yksi alueen parhaista. . . ”Ja heti kun heidän puhelinjärjestelmänsä eivät toimi:) Muutaman yrityksen jälkeen pääsin vihdoin vastaanottoon. He sanoivat, että he eivät näe mitään maksuja tililläni, ja heillä ei ole aavistustakaan, miksi korttiani veloitettiin! ! ! Aivan kuten puhelimen hälytyksessä - se kuului, mutta heillä ei ole aavistustakaan miksi… Sitten he sanoivat odottavansa muutaman päivän varmistaakseen, että tämä maksu muuttuu tilasta luottokortiltani odottavaksi ja soita uudelleen. Odotin ja soitin. Jälleen kerran ei päässyt vastaanottoon, valitsin jonkin muun vaihtoehdon. Nainen vastasi ja sanoi, että minun piti kirjoittaa kirjanpitäjälleen ja antoi minulle kirjanpitäjän sähköpostiosoitteen. Kun yritin kirjoittaa tämän osoitteen varmistaakseni, että sain sen oikein, nainen sai hieman kärsimättömän kanssani. Kirjoitin tähän sähköpostiosoitteeseen. Muutama päivä myöhemmin sitä ei vielä vastattu. Soitin uudelleen ja pääsin vastaanottoon. He toistivat tarinan, että he eivät näe mitään tililläni, ja minun on odotettava kauemmin. Vastasin, että tämä maksu on jo luottokorttini ostaminen. Sitten he päättivät etsiä jonnekin muualla järjestelmässään, löysivät jonkin verran virhettä ja sanoivat, että he maksavat sen takaisin. Jos he katselivat tarkkaavaisesti järjestelmäänsä ensimmäistä kertaa kutsuessani, minun ei tarvitse soittaa monta kertaa ja kirjoittaa kirjeitä. Pari päivää myöhemmin maksu palautettiin, ja muutama päivä myöhemmin sain lopulta vastauksen kirjanpitäjältä, joka oli jo hyödytön. Se vain toisti, että virheeni maksettiin takaisin. Tässä hotellissa niin monta asiaa tapahtuu "omalla", että tämä hotelli tuntuu "kummitetulta". Herätyskello ja puhelimen hälytys käynnistyvät, eikä kukaan tiedä miten. Luottokortti veloitetaan ilman, että tililläni on maksuja. Minun on lisäksi aivastettava non-stop-ohjelmaa huoneessani. Huolimatta siitä, että hotelli on melko mukava alue Miamissa, se ei tee vaikutelmia jostakin huippuluokasta ja kannattaa maksaa ylimääräistä hintaa. Pikemminkin se tekee ja vaikutelman hämmästyneestä ja oudosti hoidetusta hotellista, jossa on liian monta asiaa väärin, jota en ole koskaan nähnyt muissa hotelleissa. Ensi kerralla olen Miamissa, en edes harkitse tätä hotellia. Jo tarpeeksi ongelmia! ! !
Lue lisää
Tämä oli erittäin mukava hotelli Coconut Grovessa, jonka Best Western on muuttanut Sonesta-merkistä yhdeksi Premium-tuotemerkkinsä. BW näyttää päivittävän ketjuaan BW: lle ja pyrkii parantamaan ulkonäköään - kokemukseni mukaan se näyttää onnistuneen. Itse asiassa se näyttää eurooppalaiselta tyyliltään ja ulkoasulta. Se on mukava hotellin ravintolassa, joka voi kilpailla paikallisten ravintoloiden kanssa mukavuudesta, ellei tunnelmaa. Näkymät ovat hyvät, lahti näyttää paremmalta kuin kaupungin näkymä. Allas tuntuu hyvältä, vaikka emme käyttäneet sitä. Oliko pesu huoneessa, joka oli rikki ja täytetty vedellä. Johto lähetti jonkun katsomaan sitä, mutta ei pyrkinyt korjaamaan tai vaihtamaan tilaa. Olisin voinut olla hyödyllinen mukavuus, mutta tunsin olevani lapsenpoika! Sama voitaisiin sanoa niiden kahdesta tietokoneesta, joissa ei ollut Internet-palvelua toisena päivänä. Oli henkilökohtaisesti soittaa ja ilmoittaa virheestä. Johto tuntui vähemmän kiinnostuneena sen vahvistamisesta, koska heillä oli ulkopuolinen sopimus sen korjaamiseksi, ja he eivät tulleet vasta sen jälkeen, kun olimme tarkistaneet! Vastaanotto oli kohtelias, mutta näiden kahden toimintahäiriön vuoksi se oli hieman hankalaa, varsinkin jos tämä on ylellinen hotelli. Jos näin ei ole, haluan unohtaa sen! Pysäköintipalvelu on kallista (30 dollaria / päivä), joten käytimme yöpymispaikkaa 12 dollaria / päivä. Varo myöhäisillan mittarin valvonnasta!
Lue lisää
Olen asunut useimmissa hotelleissa The Grove -hotellissa, ja tämä on ollut paras, aika-aikaisesti. Matkustan siellä paljon yrityksille ja henkilökunta on todella mukavaa. On olemassa useita huonetyyppejä, ja niissä on joitakin, joissa ovet ovat välittömästi vierekkäin hotellin päiden ympäri. Se on hieman outo asennus ja koska ovet ovat niin lähellä, voit kuulla naapurihuoneen. Allas ja kuntosali ovat todella mukavia.
Lue lisää
Kuvaus sanoo, että se on ”rauhallisella alueella”, älä usko sitä! Päivällä kyllä, yöllä se on täysin erilainen tarina! Sijaitsee kadun toisella puolella on Loud-musiikkia keskiyöllä. Kun kysytään, kun musiikki päättyy, yökirjaaja kertoo, että se ei ole heidän musiikkiaan, ja lopulta tunnustaa sen olevan 1 - 2 a ennen kuin se pysähtyy. Päiväkirjaaja väittää 11: n melun kieltonesteen. Ja se on ihanaa, että kun nukahtit 2 a, herätyskello sammuu 5 a, koska heidän henkilökuntansa ei tarkista tällaisia asioita! Olen asunut hotelleissa yli baareja ja tietäen, että se pitää vieraat yöllä, korvatulpat, ei asenne on säädetty! Eikö se menisi takaisin, ja se on häpeää, sillä paikka on mahtava
Lue lisää
Coconut grove on mukava paikka syödä ja juoda, ja tämä hotelli tuo sinut keskelle! Fantastinen kattouima-allas, jossa on ravintola / baari. Vain valitus on, että se voi olla hieman kovaa myöhään illalla, kun ihmiset palaavat seuroista.
Lue lisää
Edellinen
HINTALUOKKA
92 $ - 293 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
sonesta bayfront miami, sonesta miami, miami sonesta, sonesta coconut grove
SIJAINTI
YhdysvallatFloridaMiamiCoconut Grove
HUONEMÄÄRÄ
135
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun