Vietimme viikon tässä hotellissa ja olimme erittäin onnellinen kaikesta palvelusta! Kaikki mukavaa henkilökuntaa! Erityisesti huonehoitajamme Lavesh ja ravintola tarjoilijamme Sohini. Molemmat tekivät vierailustamme erityisen erityisen. Mooreista on paljon mainittavaa, kuten uima-altaan baarin kaverit ja keittiön henkilökunta. Joten välittäminen meistä ja esimerkiksi allergioistamme. Hotellissa on ekologista ajattelua, ja se on hienoa. Heillä on suodatettu vesi kaikkialla ja ajattelu ekologista. He palvelivat meitä omilla vesipulloillamme niin hyvissä ajoin huolehtimaan maasta ja eko-ajattelusta. He palvelivat meitä myös ekologisella aurinkovoideella, joka ei vaikuta valtamereen ja koralliin. Hyvin tärkeä! Koko oleskelu oli hienoa Palaamme varmasti! Kiitos ympäristöstä, joka mietti ja huolehti merestä ja luonnosta!…
Vaimoni ja minä valitsimme Lagoon-asenteen samankaltaisten hotellien suhteen suurelta osin sitoumuksensa ympäristöön ja viimeaikaisten kunnostustöiden vuoksi. Vaikka voin varmasti ymmärtää, miksi monet arvostelut ylistävät henkilöstöä, havaitsimme asiakaspalvelun hieman välinpitämättömäksi siinä mielessä, että osa henkilöstöstä ei pystynyt tekemään tarpeeksi auttaaksemme meitä, kun taas toiset tekivät meistä tunteen siitä, että halusimme heitä pelkästään läsnäolollamme, etenkin ravintoloissa . Viestintä on ongelma hotellissa. Saapuessamme huoneeseemme, huomasimme nopeasti, että puhelimemme ei toiminut. Raportoimme tästä vähintään kuusi kertaa. Kuudennen kerran meiltä kysyttiin, miksi tarvitsimme puhelinta, ja johto kertoi, että ongelma oli puhelinyhtiössä eikä itse puhelimessa. Voit kuvitella yllätysmme, kun ihastuttavat huonehoitajamme koristivät puhelimen ilman puhelinyhtiön apua. Siitä huolimatta, että kävimme ensimmäisellä kiertueella hotellilla, meille ei kerrottu, että meidän piti varata ravintolavaraus vastaanoton kautta, joten yritimme kävellä ravintolaan yhden illan vain kääntyäkseen pois. Meille ei myöskään annettu tietoa valtavasta työstä, jota meribiologit tekevät korallin lisähäviön estämiseksi alueella (löysimme tämän itsenäisesti), tai snorklauspolusta, jota voit seurata mukana olevalla snorklausretkellä. Tämä on jotain siitä, mikä koskee hotellien vihreää etiikkaa. Huoneissamme oli kaikki tarvitsemamme, ja loistava huonehoitaja piti ne siistinä ja siistinä, mutta hyvin kuluneet verhot (pienet aukot sisään), huono maalaustyö ja erittäin pirttuva sänky jäivät meidät tuntemaan olevani hieman pettyneitä ja miettimään, olisiko mitään työtä tehty huoneet kunnostuksen aikana. En ole syvä nukkuja ja valitettavasti huoneessa 117, et voi välttää uima-altaan alueen lähellä sijaitsevan musiikillisen viihteen melua, mikä tarkoittaa, että saatat kamppailla nukkumaan ennen klo 23.00, jos nautit tai tarvitset aikaisempaa yö. Tämä on hyvä lomakeskus olematta poikkeuksellinen. Ihmiset ja Mauritiussaari ovat kuitenkin fantastisia. Suosituimmat vinkit: Ota katamaraanikierros! 1800 rupian per henkilömaksu on sen arvoinen. Miehistö oli fantastinen. Poistu lomakeskuksesta taksilla tai vuokra-autolla. Se on upea saari.…
Varaa loma yllätykseksi vaimoni syntymäpäivänä ja varasi Mauritius Holidays Direct -sivuston kautta. Pystyy lentämään Stanstedista Dubain kautta Emirates-palvelun kautta, mikä oli bonus. Erittäin helppo varaus ja palvelu MHD: ltä oli todella erinomaista. Fly Emirates, et tule pettymään. Saapuessaan meidät tapasi hotellissa erittäin ystävällinen vastaanottohenkilökunta, he saivat kylmiä flaneleja ja drinkin ja osoitettiin sitten huoneeseemme. Olimme päivittäneet rannanäkymähuoneeksi etäisyyden hiekkaan ollessa noin 20 metriä. Istuimien ja kylmän juoman ulkopuolella - mikä olisi parempi tapa lopettaa päivä? Meillä oli huone 202, joka oli erittäin kätevä muille hotellin osille. Pääravintola on Benitier-buffet ja rehellisesti sanottuna voisit syödä siellä kahden viikon ajan ja olla samat ateriat kahdesti. Valintakuorma, erittäin huomaavainen henkilökunta ja yleensä erittäin mukava tunnelma. Kokeilimme kahta muuta ravintolaa, nimittäin Kot Nou ja Coral. Molemmilla oli rajoitettu ruokalista, korallin ollessa 70% kaloja. En ole kalansyöjä, mutta minulla oli erittäin nautinnollinen ateria kanan kanssa. Kot Nou ei ollut paha, mutta kärsin huonosta tumasta seuraavana päivänä, koska minulla oli lampaan curry. Ruoka maistui yleensä hyvältä, joten syynä voi olla vain muinainen putkistoni. Lagoon Attitude on ihana hotelli, jossa on upea henkilökunta, majoitusta ja ruokaa. Jos haluat paikka rentoutua täysin, niin se on se. Heillä on hyvä kylpylä hotellissa ja minulla oli kaksi hyvää istuntoa selvittää ongelmani niskaani ja selkääni. He järjestivät minut hyvin. Magnifique. . .…
Suuri viikonloppumatka erinomaisilla ruokavalikoimilla sekä vihanneksia että ei-vihanneksia (pinaattikeitto oli niin namia kiitos kokki); hemmottelu aika kylpylässä on pakollinen; paras aloite on muovivapaa konsepti, tartu vesipullo huoneestasi ja täytä se niin paljon kuin haluat niiden vesisäiliöstä. muovipulloja ei tarvita huoneessa samoin kuin kertakäyttöisen paperin poistaminen, mikä on hienoa ja Yläpyöräilyluokkaan on osallistuttava! ! Odotan seuraavaa oleskelua
Oli hienoa kaksi viikkoa tässä kauniissa hotellissa, kaikki loihti ystävällisestä, avulias henkilökunnasta herkullisiin ruokia, tilaviin ja viihtyisiin huoneisiin ja yleiseen ilmapiiriin. Tarvitsimme kaksi huonetta yhdessä ja päivitettiin erittäin ystävällisesti, mistä me tiesimme vasta muutama päivä lomalle, joten erittäin suuri kiitos. Emme voi odottaa palaamista.
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.
Ota profiili haltuun