Majoitimme junior-sviitissä Frangipani-klubissa merinäköalalla. Huone on erinomainen, tarpeeksi tilaa ja ajantasainen muotoilu. Henkilöstö on erittäin ystävällistä ja palveluhenkistä. Hotellissa oli hyvä tunnelma. Kaikki on puhdasta ja hoidettu hyvin. Kylpylä on vähän kallis, mutta upea. Meni myös ostheopat Jasen Veerenille hotellin tiloissa. Ihmeidentekijä. Aamiainen on tuore ja monikulttuurinen laajassa merkityksessä. Eri ravintolat ovat kaikki erinomaisia. Varsinkin ravintola Republic beach club on mukava oleskelu, joka sijaitsee rannalla täydellisen hyvän keittiön kanssa. Olemme vesihiihtoa saarella de Cerf (hotellin mukavuudet). Upea kokemus erityisellä kiitoksella opettajallemme. Suositus arvoinen oleskelu!
Hotelli on erittäin mukava Rakastin sitä. . . . ja erityinen kiitos urheiluseurassa olevalle RoSARIOlle, hän on niin ystävällinen ja mukava kaveri, joka auttoi meitä kaikessa, mitä tarvitsemme urheiluseurassa, paljon kiitoksia hänelle. Kiitos paljon viettämästä ajasta ROSARIOssa, joka meillä oli todella hauskaa kanssasi.
Mikä ei pidä Shangri - La Le Touessrokista! Se on sijainti, mukavuudet, se on yksityisiä rantoja pienillä saarilla, jotka eivät ole lähempänä hajaantuvia huviloita, sviittejä, merinäköalalla sijaitsevia huoneita, uima-altaita ja erikoisravintoloita, Se on ihmisiä, erityisesti Rishi Toofanny, joka oli erinomainen alusta loppuun. Kokki Ramesh Safranissa piti makuhermojamme kutisena. Toiset, ghosh, olivat kaikki erittäin vieraanvaraisia. Paikka tarjoaa taivaallista rauhaa, rauhaa ja tilaa. Suoran varauksen tekeminen oli helppoa ja vahvistuksen heti. Rishi teki yhteydenpidon ja oli paikalla toivottamassa meidät tervetulleiksi, myös vapaapäivänään. Sega-rumpun ja tanssin ääni tervetulleeksi saapumisen yhteydessä oli melko ainutlaatuinen. Tuore jäähdytys cocktail lähtöselvityksen valmistuttua oli tervetullut. Meidät kirjattiin sisään Frangipani-sviittiin, jossa oli hurmaavat merinäkymät. Butlerimme esitteli itsensä eikä pystynyt tekemään tarpeeksi tehdäksemme vierailustamme vieläkin nautinnollisemman. Kylpylässä on taivaallisia rauhallisia kulmia rauhaan ja hiljaisuuteen, valikoima ravintoloita mieltymyksillesi, makuhermoihin miellyttäviä baareja, baareja, joissa on lempeää taustamusiikkia, live-tilassa, upeita lauhkeita uima-altaita, mukaan lukien vain aikuisille tarkoitettu uima-allas. , cocktail-iltoja. On olemassa kaksi upeaa yksityistä rantaa, joista on näkymät ihmetellä tai vain nauttia auringosta: toinen Ilot Margeniellä ja toinen On Iles Au Cerfillä, molemmat noin 20 minuutin ilmaisen sukkulavenematkan päässä. Aamiainen oli jotain mitä odotimme. Meillä oli ilo nähdä ja keskustella GM: n ja Resident M: n kanssa jakamalla yhteisiä kokemuksia ja odotuksia. Meillä on hienoja muistoja vierailustamme toivoessamme palata pian. Yli 40 vuoden ikäisten maailmanmatkailijoiden joukossa olemme iloisia siitä, että olemme kokenut Shangri-La, Le Touessrokin.…
Positiiviset: Huone oli kaunis. Itse lomakeskus on upea, ympäristö, kuntosali, kylpylä ja tilat maailmanluokan. Saat rantalaukun, joka on mukava kosketus. Ruoka intialaisessa ravintolassa oli erinomaista. Kahden yön viihde oli fantastinen. He järjestivät viihdettä aulassa sateisinä päivinä, mikä oli hienoa. Palvelu rannalla oli hyvää. Mutta siinä se loppuu. Sillä ei ole hienovaraisuutta, jota yleensä saa 5 tähden lomakeskuksessa. Huoneen pyyhkeet ovat pieniä. Mukavuuksia ei täydennetty, joten minulla oli suihkuhattu vain ensimmäisenä päivänä. Huoneemme mukana oli hovimestari, jonka näimme saapumispäivänä ja poistumispäivänä. Lukuun ottamatta muutamaa muutamaa, jotka olivat vain ihania, suurin osa palveluhenkilökunnasta oli töykeää, äkillistä ja tuntui kouluttamattomalta. Missä tahansa menitkin, sinulla on selkeä tunne siitä, että heillä on vähän henkilöstöä. Useimmat pyynnöt olivat ongelma. Sadepäivänä pyysin conciergeltä peliä, joka näytettiin siellä edellisenä päivänä. Hänen vastauksensa oli, että minun on mentävä lomakeskukseen lomakeskuksen toisella puolella ja kysyä heiltä, onko heillä sitä. Sanoin, että älä huolehdi, ja aloin lähteä, kun hän huokaisi ja sanoi: ”ok - soitan heille. ”Hän haluaisi mieluummin kävellä lomakeskuksen toiselle puolelle kuin vain ottaa puhelimen hänen vierelleen. Soitin pyytämään toista huonepalveluvalikkoa, koska omalta puuttui sivu. Kun hän lopulta tuli huoneeseemme, hän ei tuonut valikkoa kuten pyysin, hän halusi nähdä omani, haki sen läpi näyttääkseni minulle sivut "siellä". Kun kysyin häneltä, missä sivulla on hampurilaisia jne. (Vertasin sitä ranskankieliseen versioon), hän sitten myöntyi ja jätti hakemaan minulle uuden. Valikon hankkiminen kesti noin 40 minuuttia. Lähes joka päivä yhdellä ravintolalla oli jokin ongelma - kysy hammastahnaa 3 kertaa ennen kuin saat sen tosiasiallisesti; tarjoilija tekee virheen, kun tilaat aamiaisen, ja vaati, että syön väärän ja oikean aamiaisen; ruuani saapuu, mieheni ruoka saapuu vasta kun olen jo lopettanut kaivokseni; tilaa lasillinen viiniä päivällisellä - älä koskaan saa sitä; pyytä pöytä, jota ei ollut avoimessa ikkunassa pyörremyrskyn aikana, ja heille vastattiin ensin ei - se on pöytä, jonka he varasivat meille. Kun aviomieheni kysyi “joten tässä ravintolassa ei ole yhtä avointa pöytää? ”Meidät vietiin toiselle avoimelle pöydälle; tilaat vanhanaikaisen cocktailin ja siinä on rommia, vaikka valikossa mainitaan Jack Daniels (tämä tapahtui useita kertoja eri baareissa), toisessa tilaisuudessa tilasin saman juoman, mutta kun sain laskun laskuttaa JW mustasta - kun kysyin se sanottiin yksinkertaisesti että vuodatin sen Johnny Blackin kanssa - vaikka en tilannut sitä; kakun jäätäminen meni lounaalle yksityisellä saarella - saapuessamme buffet oli käytännössä tyhjä. Siellä oli muutama pala kuivaa kalaa ja muutama ryppyinen makkara jäljellä. Olimme täysin pettyneitä ja jäimme syömättä. (Vaikka he anteeksi anteeksi, kun valitimme asiasta ja tarjosiimme meille uuden lounaan saarella, satoi sitä päivää, joten valitettavasti emme koskaan nähneet, olisiko asiat menossa paremmin.) Cocktail-tunti on muutama esine, joka on valmistettu halvalla alkoholilla - koska se on vaihtoehto, josta maksat, se ei ole ollenkaan ilmainen, joten suosittelen, että ohitat tämän vaihtoehdon ja tilaat vain valikon - se maksaa saman. Joten meillä oli kauhea aika? Ei. Yleisen henkilöstön asenteen lisäksi, joka oli turhauttavinta, meillä oli silti nautittava loma. Palaammeko koskaan takaisin? Ehdottomasti ei. Samalla rahalla tai vähemmän voi olla paljon parempi 5 tähden kokemus muissa saaren lomakohteissa.…
Ensimmäistä kertaa @ shangri la touessrok erittäin tyytyväinen sadaan. Hän on gs Butler. Rm 272. Ei tarpeeksi henkilökuntaa. Hyvä Gd. Sain ongelmia kylpyhuone ei ollut tyhjennys hyvin. Kokonaishotelli. Vastaanotto ei ole niin ystävällistä.
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.
Ota profiili haltuun