Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Oasis Tulum

2 765 arvostelua
21. sijalla Akumalin 24 hotellista
Matkailija (2968)
360
Panoraamat (23)
Video

Tietoja

Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Yrityksen palvelut
Uima-allas
Huonepalvelu
Maksuton pysäköinti
Ravintola
Baari/cocktailbaari
Sisältää aamiaisen
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Aamiainen saatavana
Concierge-palvelu
Juhlatila
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneet
Konferenssitilat
Kuivapesupalvelu
Lastenvahti
Lentokenttäkuljetus
Maksullinen Internet
Maksullinen Wi-Fi
Pesulapalvelu
Puuhaa lapsille (sopii lapsiperheille)
Uima-allas aikuisille
Ulkouima-allas
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Sviitit
Hyvä tietää
HOTELLIN TYYLI
Näkymä puistoon
Näkymä lahdelle
HOTELLILUOKITUS
2 764arvostelua
3 731valokuvaa
587kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 1 053
  • 780
  • 385
  • 241
  • 306
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
  • Suodatin
  • suomi
En lähde kommentoimaan muita arvosteluja tässä, vaan tämä on vain minun oma mielipiteeni. Henkilökunta oli aivan mahtavaa. He ovat huipputyyppejä! Heti ensihetkistä asti, kun Leonardo otti meidän laukkumme, siihen asti kun hän saatteli meidät lähtökyytiimme, koko henkilökunta
Lue lisää
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Ei ravintoloita avoinna, hotelli suljettu ja korjaukset tehdään ympärillämme. Kostuta huoneissa. Ei juomavettä 3 päivän ajan. Yksi ravintola on avoinna 7 päiväksi vain Buffett-ruoan kanssa. 1 baari, joka palvelee ravintolaa, ulkotangon ja allasbaarin! ! ! Maksettu yli 2, 400
Lue lisää
Oli hienoa, että päivinä olimme Meksikossa ja OASIS on suuri keino. Pidämme siitä paljon. Asennukset ovat erittäin hyviä, palvelu myös. Hotelli on hyvin hoidettu rannalla. Ruoka on myös suuri.
Lue lisää
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
+1
Tämä on minun toinen arvostelu Grand Oasis Tulumista. Kävin perheeni kanssa tammikuussa 2017 ja tein laajan alun loppuun asti ja arvioin sen 4 tähteä. Teen tämän samoin tarkistaa niille, jotka haluavat yksityiskohtaisen analyysin lomakeskuksesta. Tällä kertaa mieheni, 10-vuotias
Lue lisää
+2
Haluaisin kiittää suuren oaasin henkilökuntaa ja Oasis liteä ihanasta jouluvuodesta perhelomalle, jossa meillä oli ihanaa aikaa täällä. Henkilökunta ja sijainti myös kauniilla tontilla tekivät tämän lomailun muistoksi. . . Ranta on ehdottomasti upea paras koko venytyksen
Lue lisää
Edellinen
Albumiluokat
Kaikki valokuvatMatkailijaUima-allas ja rantaHuoneet ja sviititRuokailu Perhe- ja leikkialueetBusiness center ja tapahtumatilat
Ammattilaisen valokuva, otettu yksinoikeudella TripAdvisorilleGrand Oasis Tulum
The Grand Sian Ka'an Room with Ocean View at the Grand Oasis Tulum
EdellinenSeuraava
12345690
They have them at the beach but I wouldn’t go to that hotel, it’s an awful place. My 2 week holiday was awful there and I moved to Dream PA. food and rooms are disgusting and the staff are rude
1 ääni
Näytä kaikki vastaukset
Si prenotazione direttamente in struttura. Si assistenti Italiani( Damiano e Manuel + la referente Alpitour Eleonora)
1 ääni
Oui il prévu uniquement pour les couples. Je pense que vous pouvez trouver mieux que cet hôtel Bon séjour
0 ääntä
Hi which restaurants are actually included for kids?
Just the ones they actually open in the family side of GO. When I was there they only opened the awful buffet and the terrace for burgers at lunch time. Of an evening on rotation they had a Mexican which wasn’t open and a sushi restaurant which had queues of an hour. I would never send anyone to this hotel it was the worst holiday I’ve ever had and am seeking compensation and refund from Virgin.
1 ääni
Näytä kaikki vastaukset
First, I would like to echo the previous responders; do yourself a big favor and look somewhere else. Second, let me tell you why. When I was booking, I bought into this resort’s embellishments. On their site, they marketed themselves as a five star resort. When I arrived, I was shocked at the failing conditions of this so called resort. The front desk service was horrible and probably felonious. After an hour of waiting, at about 11pm, in an empty lobby, I was given a room not suitable for human consumption. I walked down a dark hallway guided only by the light of my cell phone. The walls in the room had visible mold running down. The electric socket for the non working table lamps was actually protruding from the wall. The ceiling fan, also not working. The sliding balcony door would not lock. There was inexplainable rust in the bathroom. i went to complain tot he front desk and was told that they had nothing else available. I returned to my room, took photos and then went back to the lobby. By now it’s about 1am. Low and behold, they found a room for me. The second room, was no better than the first. The room was flat out dirty. I was too exhausted to do anything about it . Among other things on the floor was a rusty curtain pin. The next day I went back to the front desk. Same song and dance; no rooms available. I went back to the room, documented the failures with photos, and again the front desk magically found a room for me. Third room had NO WINDOW. Imagine being in a beach resort with no window in your room. It doesn’t end there. The toilet seat was broken, the shower drain was overflowing. The room had an obnoxious sewage stench to it that was just unbearable. I made an appointment to meet with the general manager for the following day, because he was not on the premises at the time. We were supposed to meet at 9am. After waiting for an hour, I inquired about our previously scheduled meeting. I was told that the general manager was too busy to meet with me. I was offered to be moved to a sister resort for an additional $800. I opted to not take the option, particularly since I was not provided any information about it. Instead, I shortened my trip, bought a ticket at the earliest flight; and in the process lost a substantial amount of money. Not only will I never return to this fraudulently managed property, I will continually encourage others to not go there. You will be wasting your time, money, and energy.
0 ääntä
Näytä kaikki vastaukset
EdellinenSeuraava
123456118
EdellinenSeuraava
11
HINTALUOKKA
190 $ - 390 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
SIJAINTI
MeksikoJukatanin niemimaaQuintana RooRiviera MayaAkumal
HUONEMÄÄRÄ
114
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun