Se on hyvä majoitus edulliseen hintaan New Yorkissa. Olimme siellä 3 päivää ja se riittää. Huone oli hyvin, hyvin pieni ja klaustrofobinen. Hotelli on lähellä metroasemaa. Henkilökunta oli erittäin mukava ja avulias.Minun oleskelu tässä hotellissa muistutti minua asuntoni college mutta pienempi. Mieheni ja minä olimme ahtaat huoneessa, jossa oli kerrossänky ilman ilmastointilaitetta. Emme kuitenkaan voineet valittaa, koska saimme erittäin hyvän sopimuksen. Toinen pro on, että Harlem juna pysähtyy puolen korttelin päässä, joten meidän ei tarvitse maksaa mitään kuljetusta. Monet ystävistämme ja perheestämme eivät voineet uskoa, että olemme asuneet Harlemissa, oletettavasti koska sitä ei pidetä turvallisena alueena, asun Chicagossa ja rehellisesti, etteivät olleet turvallisia Harlemissa, NY: ssä. Jos haluat 5 tähden hotellin, voit löytää sen, mutta se on liian hinnoiteltu ja sinun kannattaa myös muistaa, että et käytä paljon aikaa hotellihuoneeseesi.Kun saavuin perjantaina klo 10-20, odotin vastaanotossa 20 minuuttia, mutta kukaan ei ilmesty. Kävin vartija ja hän sanoi, että etupään työntekijä olisi vielä tauon vielä 15 minuuttia. Mitä? ! Myöskään minun huoneessani ei ollut sähköä! Joko yö! Uskomatonta. Ja menin lauantai - iltapäivän tapahtumaan, ja niin lähdin klo 7: 40 ja vastaanotto suljettu, joten en voinut kertoa kenellekään. Se ei ole niin aikaista, joten ei oikeastaan ole mitään tekosyytä, kun vastaanotto suljetaan. Lisäksi, jos haluat tyydyttää ihmisen toiveen janoa, on liian huono. He eivät tarjoneet juomavettä. Menin alas vastaanottoon ja kysyin minne voisin löytää kupin vesijohtovettä ja he kertoivat minulle, että minun pitäisi mennä kulmakahviloon ostamaan kupin. Vitsailetko? !Yritä olla positiivinen, tämä paikka on lähellä metroa ja hinta on halpa (ainakin NYC). . . se on kirjaimellisesti kaikkea mitä voin sanoa, että on myönteistä. Olemme matkustaneet 3 kuukautta ympäri valtiota ja tämä on epäilemättä pahin paikka, johon olen jäänyt. . . KOSKAAN! ! . . . se on meluisa helvetin, likainen ja sinusta tuntuu, että olet gunna murhata joka kerta, kun astut ulos. . . ei ole tarpeeksi kylpyhuonetta ja ne, jotka ovat siellä ovat brutto. Vakavasti, vain maksa ylimääräinen ja saada asianmukaisen majoituksen keskellä kaupunkia, downtown tai jopa Brooklyn, älä jää tänne. Et saa nukkumaan ja vietät tonnia matkoilla vain päästäksesi lähelle kaupungin parhaita osia.Tiedän, että on vaikea löytää mukavaa paikka NYC: ssä hyvään hintaan. YMCA: lla on hyvä sijainti Harlemissa, erityisesti koska metroasema on noin 500 metrin päässä. YMCA ei ole vain hotelli, se on lajistoyhteisö, jossa ihmiset voivat harrastaa urheilua ja käyttää muita tiloja. Joten ei ole vain vieraita. Meidän huone oli pieni ja kerrossänky. Jos sinulla on paljon matkatavaroita, mielestäni niitä ei ole mahdollista avata samanaikaisesti. Huoneessa oli myös pieni jääkaappi, tv ja vaatekaappi. YMCA tarjoaa myös ilmaisen WiFi-yhteyden vieraille, mutta se ei ole kovin tehokas. Huonepalvelu oli, mutta lakanoita ja pyyhkeitä ei muutettu päivittäin (jäivät 3 yötä eivätkä muuttaneet niitä). Huolimatta huonepalvelusta huolimatta joka kerta löydettiin useampi kuin yksi torakka (pienet ja isot) huoneessamme, mikä oli erittäin inhottavaa. Löytyi myös kylpyhuoneessa. Ei ole saatavilla aamiaista, mutta siellä on dunkin donitsi lähellä ja myös muita myymälöitä, jotka voisivat auttaa sinua. Meidän huone oli 7. kerroksessa ja kylpyhuoneet jaettiin. Miesten kylpyhuone oli isompi, mutta naisten kylpyhuoneessa oli vain yksi toiletti ja yksi suihku samassa tilassa. Joten jos joku suihkuttaa, et voi käyttää toillet. Aamuisin naisten huone oli niin kiireinen, että jotkut tytöt käyttivät miesten kylpyhuonetta. Kylpyhuoneita ei puhdistettu kovin usein, joten voitte kuvitella olosuhteet, joita he usein olivat, koska he palvelevat lattiaa, jossa on 20 + huoneistoa. En pysy siellä uudelleen, vaikka ottaisinkin huomioon NYC: n hinta. Varsinainen torakka-jaksot ovat vain suurimmat turnoffit, joita voit saada hotellissa / hostellissa. Yläpuolella ne vastaanottavat ja säilyttävät postimaksut ilman lisäkustannuksia, mikä on hyödyllistä. He säilyttävät myös matkatavarasi, jos sinun täytyy tarkistaa, mutta heillä on vielä koko päivä kaupungissa.…Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.
Ota profiili haltuun