Kyllä sitä vaan kaipaa kunnon leposijaa pitkän päivän päätteeksi. Isla Canelassa vieraillessasi Hotel Isla Canela Golf on erinomainen lepo- ja virkistymispaikka. Sen perheille sopiva ilmapiiri ja hyvä sijainti lähellä loistavia ravintoloita ja kiinnostavia nähtävyyksiä tarkoittavat todellakin, että Hotel Isla Canela Golf tekee Isla Canelan parhaista paloista nauttimisen sujuvaksi ja helpoksi.
Huoneominaisuuksiin kuuluvat muun muassa taulutelevisio ja ilmastointi, ja verkkoyhteys on taattu hotellin tarjoaman maksuttoman WiFin ansiosta.
Hotel Isla Canela Golf haluaa tehdä vierailustasi mahdollisimman miellyttävän, joten siellä on vuorokauden ympäri paikalla oleva vastaanoton henkilökunta, concierge-palvelu ja huonepalvelu. Hyvänä lisänä ovat uima-allas ja baari uima-altaan vierellä. Jos olet autolla liikkeellä, Hotel Isla Canela Golf tarjoaa maksuttoman pysäköinnin.
Jos kiinalaiset ravintolat lukeutuvat suosikkeihisi, Hotel Isla Canela Golf on lähellä kaikkia näitä: Palacio Dragon.
Jos haluat lähteä tutustumisretkelle Isla Canelaan, kannattaa pitää mielessä venesatama, kuten Marina Isla Canela.
Olitpa sitten lomalla tai liikematkalla tai sekä että, Hotel Isla Canela Golf tekee taatusti vierailustasi Isla Canelassa unohtumattoman.
Hotelli oli hyvä golffaajalle, vieressä mielenkiintoinen ja haastava kenttä ja lähiseuduilla kenttiä vaikka kuinka monta. Huone, ainakin päärakennuksessa, missä asuimme oli siisti, vaikkakin jo varsin kulunut. Henkilökunta oli kovan paineen alla, hotelli täynnä ja illallinen tarjoiltiin samaan aikaan kaikille. Illallisessa oli kyllä yritystä, vaikkakin tulos jäi varsin vaatimattomaksi. Mitään muuta tekemistä kuin golfia ei alueella ole, kauppoja tai ravintoloita ei ole lähimailla.
Pysyi täällä 10 yötä ajatetettuna sijaintina ihanteellisesti kaupungin ja rannan välillä. Kävelimme Ayamonteen illalla, 40 minuuttia ja taksilla vain 7 €. 15 minuuttia polkupyörällä rannalle. Hotelli ihana, todella hiljainen, ihana mukavat uima-altaat. V puhdas, henkilökunta v ystävällinen. Aamiainen hieno ja mukava golfkerho. Varmista vain, että käytät paljon mossie-suihketta päivästä 1 alkaen. Suosittelemme ja palaa takaisin!Itse hotelli oli ihana ja ystävällinen vastaanotto henkilökunta ja baari henkilökunta. Ihastuttava ympäristö ja rauhallinen. Ruoka oli kamalaa ravintolassa - kalaa ei kypsennetty ja sianlihaa oli hyvin pirteä. Tällainen häpeä, koska se antoi loput jäädä alas. Ehdottomasti tarvitaan huomiota elintarvikkeiden puolella. Myöskään kahvia varten tarjottua maitoa ei tarvitse ostaa hotellin ulkopuolella tai baarissa! ! ! ! !Erinomainen ja nopea sisäänkirjautuminen. Erityinen maininta Christinalle. Erittäin ystävällinen, informatiivinen ja avulias vierailusi aikana. Huoneet ovat tilavia, ja niissä on erittäin hyvät tilat. Aamiainen erittäin hyvä, buffet-tyyli. Uima-altaan vieressä oleva ulkoterassi on upea ja täydellinen lounaalle sekä varjoisilla että aurinkoisilla alueilla. Lounas oli erinomainen, ja valikossa oli hyviä valintoja. Golfkenttä on tasainen, joten buginen ei ole tarpeen. Se oli erittäin hyvässä kunnossa ja erinomaiset vihreät. Se ei ole liian pitkä, mutta se on haastavaa, kun vihreät ovat hyvin suojattuja useimmista reikistä. Me pelasimme kolme kierrosta kahden päivän aikana, eikä ikinä kyllästy, koska ulkoasu on erinomainen. Jos etsit loistavaa tietä, ystävällinen henkilökunta ja mukava hotelli, suosittelen tätä upeaa laitosta…Meillä kaikilla oli loistava golf-loma, hotelli, ruoka, henkilökunta, ympäristö, golfkenttä, oli erinomainen, sää oli suuri aurinkoinen ja lämmin jokapäiväinen, erittäin hyvä lounas pelin jälkeen . . Tämä hotelli on meidän kaikkien asialistallemme uudelleen ensi maaliskuussa. . KiitosOletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.
Ota profiili haltuun