Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Princesa Yaiza Suite Hotel Resort

4 688 arvostelua
5. sijalla Playa Blancan 35 hotellista
Matkailija (2406)
Huoneet ja sviitit (544)
Uima-allas ja ranta (313)
Erinomainen kohde -sertifikaatti

Tietoja

5. sijalla kohteen Lanzarote 35 hotellista
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Yrityksen palvelut
Uima-allas
Ravintola
Huonepalvelu
Maksuton pysäköinti
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Baari/cocktailbaari
Kylpylä
Sisältää aamiaisen
Aamiainen saatavana
Avoin Wi-Fi
Business Center, jossa Internet-yhteys
Concierge-palvelu
Juhlatila
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneita
Konferenssitilat
Kuivapesupalvelu
Lämmitetty uima-allas
Lastenvahti
Lentokenttäkuljetus
Pääsy pyörätuolilla
Pesulapalvelu
Poreallas
Puuhaa lapsille (sopii lapsiperheille)
Sauna
Tenniskenttä
Ulkouima-allas
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Ilmastointi
Jääkaappi huoneessa
Mikroaaltouuni
Minibaari
Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet
Perhehuoneita
Savuttomia huoneita
Sviitit
Hyvä tietää
HOTELLILUOKITUS
HOTELLIN TYYLI
Luksus
Keskeisellä paikalla

Sijainti

Koko ruudun näkymä
89Hyvät kävelymahdollisuudet
Pisteet: 89/100
33ravintolaa 0,5 km:n säteellä
17nähtävyyttä 0,5 km:n säteellä
4 686arvostelua
499kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 3 211
  • 973
  • 329
  • 104
  • 71
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Tämä oli kolmas vierailumme Princess Yaizaan ja tällä kertaa paikalla ei ollut samanlaista "wow"-factoria kuin viime kerroilla. Palvelun laatu ei ollut ihan yhtä hyvää kuin ennen ja olimme pettyneitä siivouksen tasoon. Jouduimme pyytämään siivoojia huoneeseemme uudestaan, vaikka olimme tehneet sen jo kerran aamulla. Kun sitten tilasimme siivouksen välille 9-13, työntekijät koputtivat oveen 8:30. Petauspalvelu ei myöskään tullut yhtenä iltana. Kun asioista kertoi vastaanottoon, he kyllä kuuntelivat mutta vaikutti siltä, että he eivät todella tarkoittaneet pahoittelujaan. Vessapaperin ja muiden vastaavien tarvikkeiden laatu on myöskin huonontunut ajan myötä. Alue oli myös todella meluisa kahden ja puolen päivän ajan lähistöllä vietettyjen karnevaalien takia. Ymmärrän, että tämä ei ole hotellin vika, mutta olisi ollut kiva tietää näistä pirskeistä varaushetkellä. Plussaa kodikkaista huoneista. Englanninkielisten TV-kanavien määrä on myös lisääntynyt viime kerrasta. Pidimme myös hotellin tapas-ravintolasta ja baari on hyvä paikka drinkeille. Hotelli on hyvällä paikalla kaupunkia ja vilskettä ajatellen. Hotellissa oli paljon pieniä lapsia, mikä hieman nakersi viiden tähden imagoa. Jouduin myös ensimmäistä kertaa maksamaan kylpyläpalveluista erikseen tämän tasoisessa hotellissa. Ensi kerralla en tulisi enää tähän hotelliin.
Lue lisää
Vastaajana PYaiza, Director of Operations, Princesa Yaiza Suite Hotel Resort
Vastattu 21.4.2014
Dear guest, Thank you for letting us know your last experience at the Princesa Yaiza, I´m really sad to read that we haven´t reached your expectations and I do hope you to come back again to the Princesa Yaiza to give us the opportunity to prepare an unforgettable stay for you and your family. We do a huge effort every day to improve our facilities and guest service, as the improvement of the new english TV channels that you have noticed. Regarding the turndown service and the cleaning-up of the room, our PR department prepares them tailor-made to our guests whishes, just by dialling 9 from your room or telling your wishes at the beginning or during your stays, we have a great PR dept taking care of our guests during your whole stay and you have only to contact them if you have any question, wish ir special need during your stay. I hope we can meet personally in your next stay at the Princesa Yaiza so we can speak and see that everything has changed from your last visit to the hotel. Best regards, Óscar Pubill Director of Operations Princesa Yaiza Suite Hotel & Resort
Lue lisää
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Olimme erittäin tyytyväisiä tähän hotelliin ja palaamme. Varasimme TUI: n kautta, mutta emme käytä sitä uudelleen. Ne lisäävät 5 a la carte -ravintolaa. Me maksoimme puolihoidosta, joka maksoi 38 euroa / yö. Voit kuitenkin käyttää vain sellaisia buffetteja, jotka olivat hyviä. Käytimme kahta a la carte -tuotetta, mutta saimme vain 25 euron luoton per henkilö. Otin tämän esiin TUI: n kanssa, koska minusta tuntui, että meidän olisi pitänyt saada korvaus, joka vastaa sitä, mitä olimme maksaneet joka päivä. Ei onnea. Linjan varrella joku oli saanut 52 euroa ja se ei ole meille. Olemme häviäjiä! Tulemme jälleen, mutta EI varaa puolihoitoa. Voit käyttää buffetia 38 euroa päivässä. Käytämme myös Marina: n tai kaupungin ravintoloita muina vaihtoehdoina.
Lue lisää
Tämä on kolmas vierailu tähän hotelliin. Olemme heijastaneet, mutta silti tuntuu, että tämä oli erinomainen kokonaisuudessaan. Sijainti toimii hyvin, jotta kävelee kummallakin puolella ovelta; joko lyhyitä kävelyretkiä pääkadun varrella tai laajennettuja kävelyretkiä majakkaan tai papagayo-rannalle. Autolle on hyvä pysäköintialue, mutta voit hallita ilman autoa. On laajalti tasainen ja hyvin päällystetty 5 kilometrin pyöreä kävelymatka kummassakin suunnassa ovesta. Erilaisia ruokapaikkoja on hyvin lyhyen matkan päässä; ja vaihtoehtoja hotellissa, jos haluat syödä illallista siellä (emme). Huoneet ovat valtavia - et tunne lainkaan ahtaissa. Uima-altaat, pianobaari ovat puhtaita, hyvässä kunnossa ja miellyttäviä. Sisustus ei ole moderni, ja jotkut huoneet on käytetty hyvin, mutta kaiken kaikkiaan tämä ei häirinnyt meitä kokemuksesta. Ponnistuimme muutamiin suuriin hotelleihin, kun taas tällä kertaa emme nähneet sisäänkäyntiä / allasaluetta tai -paikkaa, joka tuntui olevan meille verrattavissa (henkilökohtainen valinta). Palvelu on lämmin ystävällinen eikä ylhäältä. Huoneen siivous on erinomainen. On viihdettä, joka ei ole meille kiinnostava, mutta näytti / kuulosti OK. Kuten aina, kokemuksemme on, että olisimme lomakohteessa tammikuussa, hiljaisella kaudella, joten pääsy kaikkiin alueisiin oli suuri, lapsia on vähän, ja me söimme a la carte -ravintolassa, joka on ilo ja joka kannattaa jokaista euroa. Meillä oli myös merinäköalahuone korkealla kerroksella, joka oli hiljainen, nukuimme hyvin ja oli upea näköala.
Lue lisää
Vaikka aurinko paistoi ajoittain ja kaupan tuuli puhalsi, tämä oli hyvä paikka päästä pois Yhdistyneen kuningaskunnan talvesta. Hotelli on hieman päivätty, mutta palvelu on erinomaista ja en voi syyttää elintarvikkeiden laatua. Illallinen nautittiin joka ilta laajasta valikoimasta jokaiseen makuun. Lanzarote osoittautui myös hyväksi paikaksi myös pyöräilyyn. Hyvä pitkä mäki nousee ja loistavat sileät tiet.
Lue lisää
Erinomainen perhekeskeinen lomakeskus Playa Blancassa, noin 30 minuutin ajomatkan päässä lentokentältä. Paljon miellyttävää lomakohteesta - erinomainen valikoima ravintoloita, uima-altaita, lasten leikkikenttä (Kiko Land), rantahotelli (Playa Dorada), lyhyt kävelymatka meren äärellä kaupungin keskustaan ja Rubicon Marina. Paljon myönteisiä kokemuksia palveluista yhdellä kertaa, kun vierassuhteet menivät ulos tapa auttaa meitä. On kuitenkin olemassa muutamia kielteisiä seikkoja, jotka olisi esitettävä yksityiskohtaisesti  - kysely, joka koskee lasten uima-altaan lämpötilaa, joka on kokonaan hylätty / jätetty huomiotta elämää vartijan toimesta (lasten uima-altaan pitäisi olla 30/31 astetta Celsius-asteella, kun se ei ole erityisen lämmin ulkopuolella)  - pyyntö käyttää alennushintoja buffetillallisen käytön estämiseksi, koska olimme jo käyttäneet buffetteja ennen tarjouksen toteutumista  - txt-palvelu sovelluksen kautta ei toimi hyvin, koska heidän mielestään on vielä soittaa puhelimeen (tämä ei sovellu, kun pienet ihmiset nukkuu)  - kylpylä tarjoaa joskus 20% hoitoja yli tunnin. Kokemukseni on kuitenkin se, että heillä ei ole tunteja pitkäaikaisia hoitoja näinä päivinä tai muuten ne ovat puutteellisia  - yksi tarjoilija melkein nimenomaan pyytää kärkiä (söimme 3 kertaa tässä ravintolassa ja tarjoilimme saman tarjoilijan kahdesti vierailun aikana). Se on selvästi jotain, mitä tämä henkilö tekee. Tämä tarjoilija toi esiin kuumia ruokalajeja, kun vaimoni ja poikani ovat poissa pöydästä, joten ruoka on kylmä. Tässä tapauksessa kieltäydyn tekemästä. Nämä ovat tärkeimmät negatiivit, jotka valitettavasti erottuvat erittäin miellyttävästä kokemuksesta. Nämä ovat pääasiassa palveluita, jotka ovat pettymys ja joita voidaan parantaa erityisesti silloin, kun tilat, ruoka, sijainti ovat erinomaisia. Palaan todennäköisesti tulevaisuudessa täällä.
Lue lisää
Edellinen
HINTALUOKKA
201 $ - 489 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
princesa yaiza hotel playa blanca, princess yaiza lanzarote, hotel princesa yaiza suite, princess yaiza hotel lanzarote, princesa yaiza lanzarote
SIJAINTI
EspanjaKanariansaaretLanzarotePlaya Blanca
HUONEMÄÄRÄ
385
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun