Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Occidental Lanzarote Mar

7 950 arvostelua
9. sijalla Costa Teguisen 36 hotellista
32 henkilöä tarkastelee tätä hotellia
Tulopäivä— . — . —
Lähtöpäivä— . — . —
Vierasta1 huone, 2 aikuista, 0 lasta
Matkailija (2334)
Huoneet ja sviitit (459)
Videot (1)
Erinomainen kohde -sertifikaatti

Tietoja

9. sijalla kohteen Lanzarote 36 hotellista
Sijainti
Siisteys
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Erinomainen kohde -sertifikaatti
Yrityksen palvelut
Uima-allas
Ravintola
Maksuton Internet
Baari/cocktailbaari
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Aamiainen saatavana
Avoin Wi-Fi
Business Center, jossa Internet-yhteys
Concierge-palvelu
Kielitaitoinen henkilökunta
Kokoushuoneita
Konferenssitilat
Kuivapesupalvelu
Lentokenttäkuljetus
Pääsy pyörätuolilla
Pesulapalvelu
Poreallas
Puuhaa lapsille (sopii lapsiperheille)
Uima-allas aikuisille
Ulkouima-allas
Näytä lisää
Huoneominaisuudet
Ilmastointi
Jääkaappi huoneessa
Minibaari
Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet
Perhehuoneita
Savuttomia huoneita
Sviitit
Hyvä tietää
HOTELLILUOKITUS
HOTELLIN TYYLI
Keskihintainen
Näkymä merelle
Hotellilinkit
Käy hotellin verkkosivustolla
Hotellitarjoukset

Sijainti

Koko ruudun näkymä
53Kohtuulliset kävelymahdollisuudet
Pisteet: 53/100
10ravintolaa 0,5 km:n säteellä
3nähtävyyttä 0,5 km:n säteellä
7 948arvostelua
1 177kysymystä ja vastausta
0huonevinkkiä
Matkailijoiden arvio
  • 2 976
  • 2 833
  • 1 349
  • 472
  • 320
Aika vuodesta
Matkailijatyyppi
Kieli
  • Lisää kieliä
Valitut suodattimet
  • Suodatin
  • suomi
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Olen asunut Occidental Lanzarotessa maaliskuussa viikon ajan kouluttamaan ja valmistautumaan tulevaan kauteen. Tärkein syy tähän hotelliin päätti oli 50 metrin uima-allas ja pyöräasema aivan kynnyksen edessä. Mutta se oli todella surkea loma: hotelli on erittäin meluisa, liian täynnä ja melun taso todella huono. Mielestäni minulla ei ole slep, että vähän lomalla vuosia - niin kaiken kaikkiaan mitään miellyttävää ja rentouttavaa kokemusta, jos harjoittelet paljon. Elintarvikevalikoima on kunnossa, mutta myös aamiais- ja illallisaikaan, kaikki on täynnä ja sinun täytyy jonottaa kaikki. Lisäksi ruokasali on erittäin kylmä ja tuulinen. Ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, hotellin henkilökunta on ystävällinen, mutta ei todella hyödyllinen. Kun halusin vaihtaa huoneeni hiljaisemmaksi, he tarjosivat minulle pimeän ilman päivänvaloa päätielle päin. Costa Teguisessa on ehdottomasti parempia hotellivalintoja, ja voit myös käyttää 50 m: n uima-allasta ulkoisena vieraana, joten tämä ei ole syytä jäädä tänne.
Lue lisää
Meillä oli täydellinen loma Occidental Lanzarotessa maaliskuussa. Saamamme huoneen ja palvelun taso ylitti odotuksemme. Ravintola oli loistava ja erittäin hyvä valikoima ruokia. Tämän hotellin monimutkaisen johtajien ja työntekijöiden tiimistä tuntui hyvin huolellisesti.
Lue lisää
Arvostelun keräämisessä auttoi Barcelo Hotels & Resorts
+1
teguise. Iltapäivänä 19/09/2018 mieheni meni käyttämään huoneessamme olevaa kylpyhuonetta vastaamaan suurta kukkoa (kuva, jonka otin etäisyydestä, se oli suuri ja nopea). vastaus mieheni päätti yrittää päästä eroon siitä niin, ettei se vaaranna sitä tytärämme, joka oli nukkumassa, tai omaisuuttamme. Hän onnistui pestä sen pois suihkulla. Sitten hän päätti mennä ja ilmoittaa siitä vastaanottoon. Hänelle kerrottiin, että se oli täysin normaalia, eikä huoneiden siirtäminen olisi tarpeen. Seuraava päivä vietettiin hotellin uima-altaalla ja palasimme huoneeseemme useita kertoja. Tänä iltana näimme vielä yhden parvekkeellamme ja seuraavana aamuna heräsimme toiselle massiiviselle kukkoillalle (kuva liitteenä) terassillemme, terassille, jota pyydimme nauttimaan lomastamme. Näkemykset eivät olleet neljän tähden, koska se oli metalliastiasta ja kuopasta, eikä kukkia tai mitään, mitä olisi odotettavissa. Noin 8. 45 am menin vastaanottoon valittamaan torakoita vain kertoa, että meidän täytyy todella siirtää huoneita ja että he väittävät lähettäneensä kirjeen huoneeseemme edellisenä päivänä, jossa todettiin, että he ovat valmistaneet toisen huoneen meille. Näin ei ollut, kun ei ollut mitään kirjettä, ja kun sanoin tämän, sanoin minulle, että minun pitäisi sanoa, että minun pitäisi tulla heidän luokseen, vaikka kerroin heille mieheni teki ja että hänelle kerrottiin, että se oli normaalia ja ettei meidän pitäisi siirtää huonetta. vastaanotto vaati, että se oli meidän vikomme, vaikka meillä ei ollut mitään keinoa tietää. Sitten kysyin häneltä, kun uusi huone oli saatavilla, kun suunnittelimme matkaa rannalle ja minun olisi otettava huomioon pakkaus ja uudelleen pakkaaminen. Hän kertoi minulle, että huone olisi valmis viimeistään klo 10. Joten kun meillä oli noin tunti, menin huoneeseeni ja pakensin nopeasti kaikki omaisuuttani ja menin vastaanottoon perheeni kanssa klo 10 saapuessani tuntui, että myös puhunut henkilö ei enää toimi ja siellä oli uusi nainen, joka sitten kertoi minulle, että huone ei nyt ole valmis ennen lounasta noin 1. 30 pm / 2 pm. Selitin hänelle, että meille kerrottiin 10 amandille, että kaikki omaisuutemme on pakattu nopeasti ja suunnittelimme matkan rannalle, jotta saisin muutoksen ja jätämme matkatavarat toimistoon. Tällä hetkellä matkaamme rannalle tuhoutui, koska kaikki tavaramme eivät olleet pakattuina, koska ajattelimme, että se olisi ollut pakkaus ja purkaminen, joka päättyi koko päivän ajan hotellin ympärille, ja suunnitelmamme pilaantuivat kauhea asiakaspalvelu. Jos minulle olisi kerrottu, että huone ei olisi valmis, en olisi kiirehtinyt pakata jne.. Aikaisen lennon kotiin johtuen meillä oli pääosin 6 päivää aikaa nauttia, ja tämä oli yksi arvokkaista päivistä. Yritimme kuitenkin hyödyntää sitä. Palasimme vastaanottoon lounaan jälkeen noin 1. 30 vain kertoa, että heillä oli vain huoneet jäljellä kellarikerroksessa, ja heille kerrottiin: "et todellakaan halua sellaista, että he eivät ole hyviä" Ja että huone, jonka he valmistivat, olivat hyvin erikoisia ja paljon parempia kuin viimeinen huoneemme ja oli jopa sanoi: "Emme veloita siitä mitään ylimääräistä" Sain vihdoin heidät sopimaan puhelimitse, kun se oli valmis meille. Saimme vihdoin kutsun sanoa, että huone oli valmis. Kerrottuaan, että meidän huoneessamme oli erityistä, olimme järkyttyneitä löytääksemme, että huone, jonka saimme, oli sama koko ja sisustus, lukuun ottamatta tätä, joka oli vaurioitunut ja vähemmän kunnossa, jälleen varmasti ei 4 tähden huone. Jääkaappi oli rikki, makuuhuoneen ovi oli pysyvästi lukittu, seinästä puuttui paloja, ja lapsen sänky oli piirustuksissa, ja sen yläosassa oli muurahaisia (joitakin kuvia liitteenä). meni nukkumaan ja sen jälkeen kun mieheni huuhteli wc: n, se ei lopettanut huuhtelua koko yöksi, mikä ei aiheuttanut minulle unta, eikä myöskään voineet käyttää WC: tä. Sinä aamuna soitin valittamaan ja iI: lle kerrottiin, että joku voisi korjata wc: n, mutta kukaan ei tullut tunnin kuluttua, kun soitin takaisin ja joku lopulta lähetettiin, ja hän kiinnitti wc: n ja jääkaapin. Olen ulkona poreallas oli myös likainen ja fuII kuolleita vikoja (kuvat liitteenä).
Lue lisää
Saavuimme sunnuntaina 3. helmikuuta ja olemme nyt kotona tiistaina 5. helmikuuta 2019. Me jäimme huoneeseen 7003 ns. Perhehuoneeseen, jossa oli paljon vuodepaikkaa EI todellista muuta tilaa. Ensisijainen huoleni on kuitenkin KYLMÄ. Vaikka aurinko paisti maanantaina, meidän huone oli jäätynyt. Klo 16.00 iltapäivällä vaimoni ja minä istuimme huoneessamme farkkuilla farkkulla ja heiluttivat, koska EI ole talvella mahdollisuutta lämmittää huonetta. Olen valittanut kaverille vastaanotossa, joka kutisti olkapäitä ja sanoi "hyvin se on talvi". Tarkistimme seuraavana aamuna, kun eläkeläiset olimme liian kylmiä, jotta voisimme edes käydä suihkussa. En ole koskaan käynyt hotellissa, jossa illallisen aikana vieraiden pääkaupunki oli yllään takkeja, vartalolämpöä, huiveja jne. Syömään illallisen.
Lue lisää
+1
Tämä ei ollut mikään keino toisin kuin sisarhotellissaan. Ei lämmitystä huoneessa ihmiset kysyivät vastaanotto lämmittimet ja peitot! ! . Televisioon liitetty pistoke roikkui seinältä. Halkeamia huoneessamme ja sen ulkopuolella seinillä! . Kosteassa majoituksessa ei ole lämmitystä, joten nyt se on huono kylmä. Henkilökunta oli ok allasalue ulkona täynnä epätasainen säröillä laatoitus Olen melkein putosi ja todistanut muita lähellä Misses. Ruoka oli parasta. Lämmitetty uima-allas veloitetaan käyttämään toisin kuin sisarhotellissa. Pettynyt sekä Thompsonin hyväksyntään että hotellin esitteisiin, jotka olivat harhaanjohtavia. Jos vammaiset ohjaavat tyhjää tilaa, sinut laitetaan korttelin päässä etsimään tilaa ja viihdettä
Lue lisää
Edellinen
HINTALUOKKA
87 $ - 360 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
TUNNETAAN MYÖS NIMELLÄ
barcelo lanzarote hotel costa teguise, barcelo costa teguise, hotel barcelo lanzarote, barcelo hotel costa teguise, barcelo hotel lanzarote
VANHA NIMI
Barcelo Lanzarote Resort
SIJAINTI
EspanjaKanariansaaretLanzaroteCosta Teguise
HUONEMÄÄRÄ
442
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun