Meillä (2 aikuista ja 2 lasta) oli upein oleskelu Conversas de alpendressa lokakuun lopulla. Tämä paikka on maaginen, se antaa sinulle aivan erityisen kokemuksen, sekoituksen ylellisyyttä hemmottelua ja silti erittäin kodikas tunne. Sitä ylläpitävä perhe ja heidän henkilökuntansa ovat erittäin viehättäviä ja avuliaita. Ruokailukokemus tuntuu myös ainutlaatuiselta, sillä siinä on pieni yllätyselementti jokaisen aterian yhteydessä ja intiimi ympäristö, ehkä hiukan kuin superkerho. Ruoka on upeaa. Ja paikka on tyttöystävällinen!Vaimoni ja minä jäimme tänne lokakuussa 2019. Etsimme jonnekin pysyäkseen viikon, kun kävimme ystävien hääissä. Meillä oli 2 huonetta loman aikana. No Stress on kahden hengen huone, jossa iso vuode, vahva suihkuhuone ja erillinen wc. Terassilla on 2 hengen kylpytynnyri ja oleskelualue. Sitten muutimme puutaloon pari yötä. . . Vau! Katselukerrat. . Hotellissa on upein jäähdytetty, rento ja ystävällinen tunnelma. Marta, Tiago ja heidän vanhempansa / laeissa ovat luoneet hyvin erityisen paikan. Jos haluat jonnekin rentoutua, niin se on. . . Aamiainen on rento tapaus, jossa on hieno valikoima jogurttia, hedelmiä, jota seuraa leivonnaiset, leipäjuusto ja kylmä liha ja sitten valitsemasi muna. Kerro heille, jos haluat syödä, valitse lihaa, kalaa tai äyriäisiä / äyriäisiä ja kokki piiskaa sinulle loistavan illallisen (paras cataplana, jonka olen mielestäni koskaan maistanut). Voisin jatkaa, mutta neuvojani olisi tulla tänne ja kokea se itse, et tule pettymään.…Virheetön! Meitä tervehdittiin viiden tähden hotellissa, jossa on appelsiinimehu. Meille on annettu kauniisti romanttinen makuuhuone, jossa on pieni olohuone ja suuri kylpyhuone, jossa on erittäin sadesuihku. Huoneen sisustus on yksinkertainen, mutta erittäin tyylikäs. Sama tunnelma sisustuksesta löytyy yhteisistä tiloista! Perhe, joka omistaa ja hoitaa paikkaa, on suloisimmat ihmiset. Tunsimme perheen ystävinä, ei hotellivieraat. Oli ihana tuntea se! Läheinen Fabrica-ranta ja Cacela Velha -kylä ovat välttämättömiä! Me löydämme varmasti toisen kerran tulla takaisin Conversas de Alpendre! Nykyään on vaikea löytää paikka, jolla on niin hämmästyttävä vastine rahalle! Meillä oli hienoja aamiaisia, kevyitä lounaita muutaman kerran ja ruokasimme kahdesti 4 päivän oleskelumme aikana. Kaikki ateriat olivat moitteettomasti herkullisia paikallisten tuotteiden ja hedelmätarhojen kanssa. Löysimme joka ilta pienen munchie turn down -palvelun, sängyn, suklaan peitossa oranssin tai evästeiden. Mukava pieni ylimääräinen kosketus, joka löytyy viiden tähden hotellista. Minulla oli myös ihana hieronta viehättävässä suojaisassa puutarhassa. Puutarhassa on upea vanha vanhojen oliivipuutarha. Allas oli lämmin ja mukava valikoima aurinkotuoleja sen ympärille ja hotellin ympärille, mikä oli mukavaa, kun halusin jäähdyttää kirjan kanssa lounaan jälkeen. Suosittelen tätä hotellia. Tulet pettymään!…Jos voisit tuoda esille kuvan, mitä taivas voi olla, se todennäköisesti muistuttaisi Conversas De Alpendreä. Vietimme 10 päivää toukokuussa, kun meillä oli perhehäät, jotka osallistuivat lähistöllä, mutta sen lisäksi oli todella vaikeaa vetää itsemme pois. Tämä on luultavasti paras hotelli, jota olemme koskaan yöpyneet, ja palvelu ja ruoka olivat todellakin vertaansa vailla Aamiainen oli hämmästyttävä ja tarjoillaan pöydässä. Illalliset tarjoillaan viisi kertaa viikossa erinomaisesti ja räätälöityjäsi mukaan. Söimme siellä niin monta kertaa kuin pystyimme, vaikka silloin, kun meidän täytyi lähteä ulos, on useita hyviä valintoja lähistöllä. Meillä oli erittäin rentouttava aika vaikean vuoden jälkeen ja palasin kotiin nuorentuneeksi. Paljon kiitoksia Martalle, Tiagoille ja heidän erinomaiselle tiimilleen, joka ei voi tehdä tarpeeksi sinulle, toivomme palaavan pian takaisin!…Suuri pieni lomakeskus, jossa on mukava puutarha, upea uima-allas, jossa on upeat oleskelutilat ja rento ilmapiiri. Todella erinomainen aamiainen ja hyvä ruoka! Jotkut huoneet sijaitsevat uima-altaalla, jossa ei ole vähän yksityisyyttä. Se ei kuitenkaan ole kiireinen paikka, ja ilmapiiri on todella rento, joten se ei ole todellinen ongelma. Meillä oli huone "ei stressiä", jossa on oma terassi yksityisyydellä ja porealtaalla.Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.
Ota profiili haltuun