Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Scandic Riihimaki

125 arvostelua
1. sijalla Riihimäen 2 hotellista
Tallenna
Matkailija (52)
Huoneet ja sviitit (25)
Ruokailu (5)
Saatat pitää myös seuraavista
Katso kaikki
Lähistöllä olevia hotelleja
Yleiskatsaus
  • Erinomainen23 %
  • Erittäin hyvä25 %
  • Keskitaso44 %
  • Huono5 %
  • Todella huono3 %
2 viikkoa sitten
“8”
23. huhtikuuta 2018
“minibaarin laskutus epämääräinen”
PALVELUT
Maksuton Wi-Fi
Maksuton pysäköinti
Sisältää aamiaisen
Poreallas
Savuton hotelli
Ravintola
Huonepalvelu
3 tähden hotelli
Kaikki hotellin tiedot
Saatat pitää myös seuraavista
Katso kaikki
Lähistöllä olevia hotelleja
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Arvostelut (125)
Suodata arvosteluja
51 tulosta
Matkailijoiden arvio
11
16
19
3
2
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielisuomi
Lisää kieliä
11
16
19
3
2
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatinsuomi
Päivitetään luetteloa...
15/51 arvostelua
Arvosteltu 2 viikkoa sitten

En ole saanut mitään etuja kun olen yöpynyt teillä vaikka olen jäsen, miksi? Hotellin pysäköitipaikalla olevat puut valuttavan autojen päälle jotain liimamaista ainetta joka on vaikeasti puhdistettavaa.

Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää ari_raussi
Arvosteltu 24. huhtikuuta 2018

Uloskirjauduin lauantaina 6 yöpymisen jälkeen. Annoin tiedot viimeisen vuorokauden minibaarin käytöstä ja maksoin kaiken vouchereilla (arvoa jäi käyttämättä 12,40€!). Jouduin jatkamaan majoitusta yhdellä vuorokaudella. Tullessani minulle ilmoitettiin,että minulla on maksamatta minibaarikäyttöjä. Pyysin erittelyt mukaani. Tutkin niitä itse ja niissä ei ollut tolkkua omaan kirjanpitooni nähden....Lisää

Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää Erkki630
Vastaajana ScandicRii, Front Office Duty Manager, Scandic RiihimakiVastattu 2. toukokuuta 2018

Hei Erkki630! Pahoittelut, että minibaariostosten maksussa on ollut hämminkiä ja se on aiheuttanut sinulle huonon kokemuksen vieraillessasi meillä. Toivottavasti saamme sinut kuitenkin uudestaan vieraaksemme palautteestasi huolimatta. Mukavaa kevättä ja kesän odotusta! Ystävällisin terveisin, Heidi Akkanen Front Office Duty Manager

Arvosteltu 20. maaliskuuta 2018

Arvostelun keräämisessä auttoi ScandicHotels.com
Vastaajana ScandicRii, Front Office Duty Manager, Scandic RiihimakiVastattu 4. huhtikuuta 2018

Lisää

Arvosteltu 3. helmikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Oltiin kaveriporukalla syömässä, paikka oli nuhjuisen näkönen. Tarjoilija oli ystävällinen siitä 3 tähteä. Tilasin alkuun maa-artisokka keittoa joka oli hyvä. Pääruuaksi listan kallein pippuripihvi, tilasin sen mediumia ja se tuli päältä palaneena ja ylikypsänä. Lähetin annoksen takasin. Joka palautettiin. Pihvi oli ok. Mutta perunoissa oli...Lisää

Kiitä käyttäjää Tanjuska325
Vastaajana ScandicRii, Manager, Scandic RiihimakiVastattu 12. helmikuuta 2018

Hei Tanjuska, Kiitos palautteestasi! Pahoittelen, että kokemus ei ollut sinulle mieleinen pääruuan osalta. Mukava huomata, että muuten kokemus on ollut positiivinen. Katja Hietanen F&B Manager Scandic Riihimäki

Arvosteltu 12. joulukuuta 2017

Mahtava henkilökunta, todella huomaavaista ja ystävällistä palvelua! Suosittelen! Koiravieraatkin huomioitiin ihanasti ja erikoistoiveet toteutettiin ilman ongelmia nopeasti ja joustavasti. Hyvä sijainti.

Arvostelun keräämisessä auttoi ScandicHotels.com
Kiitä käyttäjää 487riittah
Vastaajana ScandicRii, Front Office Manager, Scandic RiihimakiVastattu 13. joulukuuta 2017

Hei, Tällaista palautetta on ihana välittää eteenpäin koko henkilökunnallemme. Toivottavasti näemme sinut taas pian vieraanamme. Mukavaa joulun odotusta. Ystävällisin terveisin, Anne Alho Front Office Manager

Näytä lisää arvosteluja
Riihimäen varatuimmat yritykset
Katso kaikkiKatso kaikki
Tietoja
Palvelut
Parhaat palvelut
Ravintola
Maksuton nopea Internet-yhteys (WiFi)
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Maksuton pysäköinti
Baari/cocktailbaari
Sisältää aamiaisen
Huonepalvelu
Hotellin palvelut
Maksuton pysäköinti
Sisältää aamiaisen
Konferenssitilat
Kokoushuoneet
Puuhaa lapsille (sopii lapsiperheille)
Huonepalvelu
Juhlatila
Tekemistä
Ravintola
Kuntokeskus, jossa kuntosali
Baari/cocktailbaari
Poreallas
Tiedot
Hintaluokka
100 $ - 235 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Hotelliluokitus
Huonetyyppi
Sviitit, Savuttomat huoneet, Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet, Perhehuoneita
Tiedot
Hintaluokka
100 $ - 235 $ (Standard-huoneen keskimääräisen hinnan perusteella)
Hotelliluokitus
Huonetyyppi
Sviitit, Savuttomat huoneet, Liikuntarajoitteisille sopivat huoneet, Perhehuoneita
Matkailija (52)
Huoneet ja sviitit (25)
Ruokailu (5)
Business center ja tapahtumatilat (3)
Perhe- ja leikkialueet (1)
Kysymyksiä ja vastauksia
Saat nopeita vastauksia kohteen Scandic Riihimaki henkilökunnalta ja aiemmilta asiakkailta.
Huomaa: kysymyksesi tulee näkymään julkisesti Kysymyksiä ja vastauksia -sivulla.
Lähetä
Julkaisuja koskevat ohjeet
Huonevinkkejä
"sviitti ainoa huonetyyppi jossa mahdollisuus lasten nukkua omassa rauhassa"
Lue arvostelu
Onko tämä yrityksesi TripAdvisor-profiili?
Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia. Ota profiili haltuun