Pysähtyi tänne nopean purenta syömään lounasaikaan. . . . . ravintola ei ole liian kiireinen. . . . tarjoilija otti ruokaa ja juoda tilaus nopeasti. Kun odottelimme juomia, huomasimme, ettei mitään muuta ruokaa / juomaa ollut tarjolla. 20 minuutin kuluttua juomme vietiin lopulta (kun mieheni...oli mennyt kauppaan vettä varten). . . . . . toinen 15 minuuttia odottaa kolmea ateriaa (2 ruokaa ja juusto / lihalevy), mutta ateriani ei ollut saapunut. . . . perheeni oli melkein valmis heidän tapas -saikaansa. . . . . Bill tuli 40 € 2 paahtoleipää, juustolaatua / lihaa, grillattua vuohenjuustoa viikunoilla, viiniä ja hunajaa, vettä, fantasiaa ja pullon Vhino Verdea. Yli tunti "nopeasta" ylikypsistä lounasta. Paljon parempia paikkoja kaupungissa lounaalle. Ei tule takaisin.Lisää