Neljä meistä todella nauttivat illasta. Sinun täytyy "istua ja nauttia siitä" - Ei ole muuta vaihtoehtoa, joten sinun on luotettava kokkiin. Olemme olleet kaksi kertaa (kaksi kuukautta erossa) ja se toimi hyvin joka kerta. Olin varannut sähköpostilla ja saanut vahvistuksen. Kun tulin naiselle pöydälle, sanoin,...että meillä ei ollut varausta. Kun näytin hänelle sähköpostin, hän pyysi meitä odottamaan, kun hän tarkasti muutamia asioita, ja sitten alkoi liikuttaa pöytiä ja tuoleja ympäri. Sitten toinen nainen / palvelin saapui ja löysi varauksen. Koska ravintolassa on hyvin vähän istumapaikkoja, tämä oli kaikki hieman epämiellyttävä - mutta ruoka ja juoma olivat erinomaisia.Lisää














