Olen ollut häämatkalla Lissabonissa mieheni ja vauvan kanssa vatsassani. Tuntuessamme kaikki huimaukset ja muut makeat raskaudet tunsimme menimme cone un copossa, joka muutti asioita erityisellä tavalla. Pidin paljon gelatoa, nautin siitä joka päivä Lissabonissa. Mieheni nautti gelatosta, myös pienestä vauvastani vatsassani nauttii gelatosta. Tämä Lissabonin...gelato on yksi parhaista asioista, jotka tulivat meille Honeymoon-kokemuksemme aikana. Jos olet tullut Lissaboniin ja vierailet kaikki nähtävyydet, älä unohda vierailla mestariluokassa gelato, koska se on Lissabonin tavaramerkki ja vain siksi, että se on hienoa. ? ?Lisää
1
0
0
0
0










