Tämä on toinen kerta, kun olemme käyneet lounaalla muutaman viikon sisällä. Ehdottomasti erittäin aromaattiset loistava emäntä, yksi parhaimmista Dahleista, jota ehdottomasti palaamme takaisin. Mauste on henkilökohtainen maku yum!




















Tämä on toinen kerta, kun olemme käyneet lounaalla muutaman viikon sisällä. Ehdottomasti erittäin aromaattiset loistava emäntä, yksi parhaimmista Dahleista, jota ehdottomasti palaamme takaisin. Mauste on henkilökohtainen maku yum!
Kiitos muokkauksen lähettämisestä. Arvioimme ehdotustasi.
Hyvä
OK
Huono Suuri ja aito rakkaudella valmistettu perheravintola:) Suosittelemme kaikille, jotka odottavat keittiöltä jotain enemmän kuin vain säännöllistä ateriaa.
Kiitos muokkauksen lähettämisestä. Arvioimme ehdotustasi.
Hyvä
OK
Huono Meni erikoisvalikkoon hintaan 11 euroa päätä kohti. Oliko niin yllättynyt laadusta ja määrästä, etten oikeasti odottanut sen olevan niin hyvä. Erittäin ystävällinen henkilökunta hyvä asiakaspalvelu.
Kiitos muokkauksen lähettämisestä. Arvioimme ehdotustasi.
Hyvä
OK
Huono Kävi kahdesti tässä ihastuttavassa ravintolassa viimeisen vierailun aikana Monte Gordossa suosituksen perusteella. Omistaja / johtaja on erittäin kutsuva ja ystävällinen. Hän on tarkkaavainen, vilpitön ja tekee kaikkensa muistaaksesi nimesi ja tekee keskustelusta helposti. Ruoka on asiantuntevasti valmistettu ja esitetty sen mielestäni perheen edustamana, ja mielestäni...tämä lisää tämän upean pienen ravintolan upeaa perheen ilmapiiriä. Monipuolinen valikko jokaiseen makuun. Houkuttelee erilaisia kansallisuuksia ja on erittäin kohtuuhintainen. Erittäin suositeltava.Lisää
Kiitos muokkauksen lähettämisestä. Arvioimme ehdotustasi.
Hyvä
OK
Huono Todella maukasta ruokaa ja erinomaista ruokaa. Kaikki dipit ja suolakurkkua valmistettiin kotona ja kaikki, mitä söimme, oli tuoreita. Omistaja oli erittäin vieraanvarainen ja vieraanvarainen ja katsoi meitä hyvin. Me saimme aterian lopussa Amarguinhan (manteliliemen) täydellisen laukauksen, joka oli todella mukava kosketus. Palattaisiin varmasti, jos menemme...takaisin Monte Gordoon.Lisää
Kiitos muokkauksen lähettämisestä. Arvioimme ehdotustasi.
Hyvä
OK
Huono Oli suuri ateria täällä perheen kanssa. Eikö se näytä paljon ulkopuolelta, mutta sitä ei pidä jättää pois. Ruoka oli erinomainen ja perhe on ihana. Tulee varmasti takaisin.
Kiitos muokkauksen lähettämisestä. Arvioimme ehdotustasi.
Hyvä
OK
Huono Suuri ruoka alhaisilla hinnoilla ja ystävällinen palvelu. Paljon vilkkaampaa kuin aiemmin, mutta se on sen menestyksen mittari. Täytyy käydä paikalla, kun se on Monte Gordossa.
Kiitos muokkauksen lähettämisestä. Arvioimme ehdotustasi.
Hyvä
OK
Huono Oliko voita kana ja karitsan tikka. Hyvä maku ja ystävällinen palvelu. Suositeltava paikka Monte Gordossa.
Kiitos muokkauksen lähettämisestä. Arvioimme ehdotustasi.
Hyvä
OK
Huono Vierailimme, koska rakastamme intialaista ruokaa ja luemme arvioita edellisen yön jälkeen. . ja vain wow! ! Herkullisia popadumeja ja chuneys / suolakurkkua. Seuraavaksi paras kuningas katkarapu curry olen koskaan ollut (ja minulla on ollut muutama!!) Myös herkullinen paneer tikka masala hämmästyttävän pilau riisiä myös. Olimme...tammikuussa Intiassa ja meillä ei ollut koskaan hyvää ruokaa! ! Omistaja ja hänen tyttärensä palvelevat he kaikki ovat ihania. Kokeile tätä paikkaa, jota et tule pettymään. Myös kohtuulliset hinnat.Lisää

Kiitos muokkauksen lähettämisestä. Arvioimme ehdotustasi.
Hyvä
OK
Huono Tämä sivusto käyttää evästeitä käyttökokemuksen ja sivuston turvallisuuden parantamiseen sekä kohdennettujen mainosten näyttämiseen. Katso lisätietoja napsauttamalla tätä tai hallitse asetuksia. Napsauttamalla tai navigoimalla sivustolla hyväksyt evästeiden käytön.