Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“hinta/laatusuhde tasapainossa”
Arvostelu: Air Baltic


Arvosteltu 22. helmikuuta 2020

Hmm..jotenkin oli jäänyt päähän, että entisen (itäblokin) maiden asiakas palvelijat eivät hymyile..aika vaisua oli lentohenkilökunnan hymyily..Asia mikä hieman aiheutti mielipahaa, oli ennakkoon tilatun aterian viipyminen. Ensin myytiin muille ja sitten tarjoiltiin tilatut ateriat. Eiko toisin päin? Grillit kuumaksi jo kentällä. Miellyttävä yllätys: teidän Deli, Riikan kentän vieressä. Maukas ja kohtuuhintainen ateria. Kohtelias ja palvelualtis henkilökunta. Edustivat hienosti lentoyhtiötänne.
Terveisin Paulus

Matkustuspäivä: helmikuu 2020
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Arvostelun keräämisessä auttoi Air Baltic
Kiitä käyttäjää paulusmedia
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvosteluArvostelut (15 336)
Matkailijoiden arvio
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli
  • Lisää kieliä

26/15 336 arvostelua

Arvosteltu 15. tammikuuta 2020

Varauksen tekemisessä ei ollut mitään ongelmaa. Todella kallis matkatavara:39,99e yksi laukku 20kg,käsimatkatavarat kuuluu lippuun. Päivää ennen matkaa tein check-inin netissä, jolloin joka paikassa luki, että saan ottaa 2 laukkua molemmat 30kg eli yhteensä 40kg. Saavuin kentälle, jolloin minulta vaadittiin lisämaksua netissä. Maksoin lisää, koska ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa. Maksun suoritettuani joka paikassa luki nyt että minulla on 60kg matkatavaraa eli kolme laukkua. Valitin tehdystäni maksusta ja epäoikeudenmukaisesta kohtelusta seuraavana päivänä. Nyt he kuitenkin väittävät, että heillä ei ole mitään syytä korvata minulle yhtään mitään. Muutenkin koko reklamaation teko oli todella hankalaa ja hankaluudet vain lisääntyvät. Lentoyhtiö ei halua toteuttaa hyvää asiakaspalvelua missään määrin.

Muutenkin lentoyhtiö on kokemuksestani huonoin, jolla olen koskaan lentänyt. Ilmastointi koneissa on todella heikkoa, kaikki epämiellyttävät hajut kantautuvat nenään ja ilma on todella tunkkainen. Pystyt säätämään omalla paikallasi olevaa tuuletusta, mutta sekin puhaltaa suoraan silmään, eikä sitä saa säädettyä. Juomat eivät kuulu lentoon aterioista puhumattakaan.

Matkustuspäivä: tammikuu 2020
Kiitä käyttäjää R398GQdi
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 13. joulukuuta 2019

Etukäteen tilatut ruuat piti saada ensimmäisten joukossa. Kuitenkin henkilökunta myi muille ensin juomat ja syötävät ja vasta sitten saatiin etukäteen tilatut ja maksetut ruuat. Lupaus ja toiminta koneessa eivät kohtaa. Menomatka 9.12.2019 ja paluumatka 11.12.2019. Sama tilanne molemmilla lennoilla. Olen pettynyt AirBaltikin lupauksiin

Matkustuspäivä: joulukuu 2019
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Arvostelun keräämisessä auttoi Air Baltic
Kiitä käyttäjää papparainen10
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 9. joulukuuta 2019

Edullinen lippu, sujuva check-in netissä, lento aikataulussa. Palvelu kaikinpuolin asiallista,
Tyytyväinen asiakas.

Matkustuspäivä: marraskuu 2019
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Jalkatila
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Kiitä käyttäjää Kumkvatti
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 25. marraskuuta 2019

Erittäin hyvin toimiva yhteys Rigan kautta, nykyaikaiset uudet koneet (Airbus220), riippuen talvi/kesäaikatuluista on odotusaikaa Rigan kentällä mutta kentän palvelut erittäin hyvät.

Matkustuspäivä: marraskuu 2019
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Arvostelun keräämisessä auttoi Air Baltic
Kiitä käyttäjää Curious612076
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.