Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Oman onnen nojaan jätetään”
Arvostelu: Finnair


Arvosteltu 11. helmikuuta 2020

Tampereelta ja helsinkiin lento myöhässä. Lentokoneessa kuulutettiin jatkoyhteyksiä, mutta ei minun mainittu. Kentällä jahdattiin lentokoneella ilmeisesti gatea joka ois lontoon jatkolennon lähellä. Mun jatkolento taas oli kaukana. Myöhästyin. Kone ei odottanut minua. Bussi koneelle oli mennyt etuajassa. Uutta kuljetusta koneelle ei järjestynyt. Matkalaukku oli mennyt siis zyrichiin mutta itse käin hirveään rantasipiin yöksi. Seuraavaksi päiväksi lento zyrichiin. Takas kun piti tulla niin selvisi että joku oli perunut paluumatkani ( vaikka sillä lennolla oli mennyt matkalaukku ja se oli chekattu.

piti alkaa kallilla soitteleen finnairille ulkomailta ja vaati puol päivää et sain jonkun lipun takaisin. Palvelua oli tylyä.

Kukaan ei katsonut asiakseen pyytää anteeksi.

Hyvitystä? Ei tullut.

Matkustuspäivä: maaliskuu 2019
1  Kiitä käyttäjää Mauristakin
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvosteluArvostelut (7 520)
Matkailijoiden arvio
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli

2226/7 520 arvostelua

Arvosteltu 8. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Lento ihan ok, palvelu joutuisaa ja asiallista, mutta suhteellisen isona ihmisenä tuntui, että ekonomi paikkojen tilaa oli kavennettu. Ainakin muistikuvani aiemmilta pitkiltä lennoilta oli, että matkustaminen ei ollut niin tuskallista kuin nyt.

Matkustuspäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää Makujenmies
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 3. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Finnairilla toimii kaikki.Ruoka on lennolla hyvää jopa vegaanilla.henkilökunta on ystävällisistä ja mahdollisissa lennon myöhästymisissä hotelli ym. Sellaiset järjestelyt toimivat esimerkillisesti!Suositukse.

Matkustuspäivä: helmikuu 2020
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
1  Kiitä käyttäjää jussinuu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 31. tammikuuta 2020

Menomatkalla Seutulassa opastus automaatien käyttöön. Kone lähti ajallaan, ruoka oli tosi hyvää. Perillä puoli tuntia etuajassa. Paluumatkan lähtöselvitys aika moista jonottamista mutta kone pääsi lähtemään ajallaan. Olisi pitänyt tilata jotain muuta ruokaa kun lohilasagnea. Jäi syömättä. Kone ajallaan Seutulassa. Miellyttävä lento. Palvelu hyvää.

Matkustuspäivä: tammikuu 2020
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
1  Kiitä käyttäjää vuosimatkaaja
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 28. tammikuuta 2020

Päästiin matkaan melkein aikataulussa oltiin korkeintaan vartti myöhässä, jostain syystä myöhästymisen syytä ei kerrottu asiakkaille. Lennolla tarjoiltiin totutusti kahvia tai teetä ja myös mehua ilmaiseksi eli ne kuuluivat lennon hintaan, lentoemännät olivat myös hyvin avuliaita ja muutenkin ystävällisiä. Kone ei ollut läheskään täynnä, eli kaivataan varmaan enemmän matkustajia näillekin lennoille etteivät lopu kokonaan.

Matkustuspäivä: joulukuu 2019
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Kiitä käyttäjää Lare53
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.