Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Hyvin toimiva lentoyhtiö”
Arvostelu: KLM Royal Dutch Airlines


Arvosteltu 5. tammikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Lensimme puolisoni kanssa Helsingistä Amsderdamiin ja takaisin. Kyseessä oli välipysähdys matkalla Madridiin/-sta. Lähtöselvityksen teko oli vaivatonta ja helppoa netissä. Aikataulut pitivät hyvin paikkansa ja palvelu lennoilla oli miellyttävää ja ystävällistä. Isojen käsimatkatavaroiden kuljettamista koneessa pyydettiin välttämään, mutta tilanteemme hyvin ymmärrettiin että haluamme käsimatkatavarouden kulkevan mukana, koska ne olivat ainoat matkatavaramme. Uuden vuoden päivänä Amsderdamin kentältä lähtiessä, kuulutuksissa tapahtui virhe, kun lento Helsinkiin ilmoitettiin perutuksi. Onneksi korjaus tuli välittömästi, ennen kuin suuremmat pakokauhun tunteet ehtivät nousta pintaan.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
1  Kiitä käyttäjää JaanaM143
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvosteluArvostelut (21 209)
Matkailijoiden arvio
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli
  • Lisää kieliä

913/21 209 arvostelua

Arvosteltu 28. joulukuuta 2017

Tiedottaminen ja ohjeistus lennnon peruuntuessa oli mielestäni puutteellista ja uuden jatkolennon järjestämiseen meni liian paljon aikaa. Lopulta kymmenen tunnin jonottamisen jälkeen sain vaihdettua kolmen päivän päähän tarjotun lennon vaihtoehtoiseen määränpäähän Barcelonaan seuraavalle aamulle, mutta Barcelonasta Valenciaan matkalle ei tarjottu minkäänlaista kompensaatiota. Hyvin nukuttu yö lentokenttähotellissa ja muutama ateriakuponki auttoivat jaksamaan ja perille Valenciaan pääsin hieman yli vuorokauden suunniteltua myöhemmin. Hyvää henkilökunnan toiminnassa oli, että he tarjosivat säännöllisesti pientä evästä ja vettä jonottajille.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Arvostelun keräämisessä auttoi Sky-tours
Kiitä käyttäjää Jaakko_21122017
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 25. joulukuuta 2017

Voit tehdä check-in toiminnot netissä jo lähtöä edeltävänä päivänä. Tällöin voit varata sopivan istumapaikan ilman lisämaksua. Laukut lennolle drop-off pisteessä kentällä lähtiessä. Asiallinen tarjoilu koneessa jopa lyhyelläkin matkalla.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää PerttiHar
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 11. joulukuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Matkasimme Amsterdamin pompun kautta Madeiralle. Lomatunnelmaa latisti heti aluksi lähtöselvityksen virkailija. Emme missään, ikinä ole saaneet osaksemme niin halventavia ohjeita ja päänpyörityksiä. Virkailijoita oli vain yksi ja hän halusi pompottaa meitä kauemmas jonoon odottaessaan ykkösluokan matkustajia. Heitä ei näkynyt, mutta silti neiti varoitteli, että jos sellaisia tulisi, ottaisi heidät ensin.
Siitä sentään selvittiin ja lomatunnelma löytyi kyllä lentohenkilökunnan avulla. Hyvät kahvit kakun kera tarjoiltiin matkalla kohti Amsterdamia. Välillä Amsterdam - Funchal sai ostaa tarjoilukärrystä mieleistä syötävää. Lento oli hyvin aikataulussa ja matkatavarat saatiin sujuvasti.

Kiitä käyttäjää Climber808704
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 22. marraskuuta 2017

Siisti kone, ystävällinen henkilökunta, hyvä palvelu ja hyvä ruoka. Matkatavaroiden kanssa avustettiin hyvin.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää Juha R
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.