Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Pelastaja”
Arvostelu: Lufthansa


Arvosteltu 24. syyskuuta 2017

Lufthansa pelastanut kahteen kertaan, kun toinen yhtiö perunut lentonsa.
Turbulenssista huolimatta lento sujui hyvin, ja jopa nautin siitä. Se on paljon sanottu lentopelkoiselta. Paras yhtiö.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää emu115
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvosteluArvostelut (24 979)
Matkailijoiden arvio
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli
  • Lisää kieliä

3741/24 979 arvostelua

Arvosteltu 12. syyskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Check in nopeaa sekä ystävällistä. Koneeseen nousu rupeää ja vaivatonta. Vastaanotto koneessa asiallista ja hymyilevää. Istuinpaikat ihan ok luokka huomioiden. Koko lennon ajan hyvä ja asiallinen sekä ripeä palvelu. Suuri kiitos siitä! Tuttua saksalaista laatua!

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
Kiitä käyttäjää 311jannem
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 11. syyskuuta 2017

Saksalaista jämäkkyyttä! Hommat etenivät aikataulussa ja ripeästi. Koneessa palvelu pelasi. Välipalaa ja olutta tai viiniä ilmaiseksi.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää HessuMepa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 30. elokuuta 2017

Lasten paikat (7 ja 8 vuotiaat) oli sijoitettu erilleen vanhemmista kaiken lisäksi hätäpoistumis oven eteen.
Juoma tarjoilu oli hyvää tasoa.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää mikan817
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 30. elokuuta 2017

Kyseessä lennot 2467 ja 1854 Milanoon välilasku Münchenin kautta. Lähtöselvityksessä oli pitkät jonot aamulla n klo 4.40, vaikka lentoja lähdössä tämän lisäksi vain yksi. Lennot sujuivat ihan Ok, jotain pientä syötävää oli tarjolla. Pahin tapahtui Malpensan kentällä, meidän molempien matkalaukut olivat kateissa - teimme heti vahinkoilmoituksn kentän toimistoon oppaamme johdolla.
Laukut tulivat vasta viiden päivän kuluttua hotelliin....ja niissä olleista lipuista selvisi, että laukut olivat jääneet Helsinkiin, josta Finnair oli tuonut ne samana päivänä Malpensan kentälle. Olivat siis lojuneet kentällä viisi päivää? ja kaiken lisäksi matkalaukuista oli viety kengät ja sortsit. Lufthansan vika tämä ei varmasti ollut, vaan Malpensan kentän välinpitämätön menettely?

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää RailaL3
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.