Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ei enää SASsia”
Arvostelu: SAS


Arvosteltu 3 viikkoa sitten

Olipa työhönsä kyllästyneitä työntekijöitä niin lähtöselvityksessä kuin koneessa! Happamia, huumorintajuttomia "ei minulla ole pitsaa" -tyyppejä, vaikka menu sellaista lupaili. Ahtaat istuimet, vaikka olemme ihan normaalikokoisia, pitkiä ihmisiä. Lihavilla näytti olevan vielä enemmän vaikeuksia. Koskaan aiemmin ei lentoemo ole vaatinut kaulassa olevaa olkalaukkuani laitettavaksi lattialle muka tarttumisvaaran vuoksi. Entä jos se olisi lähtenyt liukumaan? Onneksi - ja toisaalta valitettavasti - olemme oppineet maksamaan istuimen valinnasta. Etuosan ensimmäiset rivit olivat tyhjät yhtä lukuunottamatta. Tuolit olivat kuulemma vielä lisämaksullisemmat kuin käytävävalintamme.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää Ritva F
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvosteluArvostelut (4 443)
Matkailijoiden arvio
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli

26/4 443 arvostelua

Arvosteltu 7. joulukuuta 2017

Nämä lyhyet lennot aikaisin aamulla ovat aina tylsiä. Koneeseen nousu vähän takkuaa kun kone on pieni ATR ja portaat hankalat, jonottamista tulee väistämättä. Mutta kaiken kaikkiaan, pääasia eli paikasta toiseen siirtyminen sujuu; Tukholman päässä aina bussilla terminaaliin.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää Satu56
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. joulukuuta 2017

Hyvä aikataulu jet lagin kannalta. Lähtö aamulla, Parin tunnin vaihto Kööpenhaminassa ja perillä länsirannikon aikaa iltapäivällä. Takaisin iltapäivällä, Kööpnhaminassa puolen päivän jälkeen.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää 977petrij
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. marraskuuta 2017

Kaikki pelasi hyvin. Uusi ja iso kone, ystävälliset lentoemännät, mukavat penkit jopa turistiluokassa ja ruoka oli yllättävän hyvää, sille pisteet.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää Jaana M
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 30. elokuuta 2017

Muuten ihan ok, mutta ei ollut ilmaista tarjoilua kuten Lufthansalla, joten jäi auttamatta kakkoseksi.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää Kaksonen
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.