Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Enää vain jos on pakko”
Arvostelu: SAS


Arvosteltu 8. tammikuuta 2018

Oli kyllä todella ala-arvoinen kokemus SAS:lla matkustamisesta ja erityisesti tähän liittyneestä asiakaspalvelusta marraskuussa 2017. Toinen lento legillä Kristiansandista Oslon ja Tukhoman kautta Helsinkiin oli peruttu ja täten minut oli bookattu Finnairille Oslosta Helsinkiin. No eka lento oli sitten sen verran myöhässä että näin jatkolennon koneen vain portilta joka oli jo suljettu, eikä henkilökuntaa enää missään. Tämä myöhästyminen oli jo lähtökohtaisesti selvillä, mutta asiakaspalvelu totesi että voivat tehdä asialle jotain vasta, kun myöhästyminen on tapahtunut.

Noh, tässä kohtaa sitten ei muuta kuin SA:n tiskille, jossa minut bookataan Kööpenhaminan lennolle (SAS) ja sieltä edelleen Helsinkiin (Finnair). Eka lento taas myöhässä, mutta tällä kertaa ehdin ajoissa. Portilla kuitenkin todetaan että en pääse kyytiin kun SAS ei ole validoinut lippua, eikä portilla olleen virkailijan soitoista huolimatta näin suostunut tekemään. Jälleen SAS:n tiskille ihmettelemään, ja lopulta vikalla (myöhässäolevalla) koneella Helsinkiin.

Mitään pahoittelua tai edes voucheria ei SAS:n virkailijoiden puolesta tarjottu matkan varrella, enkä ikinä saanut kyselyistä huolimatta selitystä miksi jälkimmäistä Finnairin lentoa ei ollut validoitu, vaikka minut oli ko lennolle bookattu. Myöhemmin kuulin, että ilmeisesti SAS:n siirtobudjetti minun kohdalla oli jo käytetty ensimmäisen Finskin lennon osalta (johon en siis päässyt), mutta tätäpä eivät tietenkään voineet kertoa kun olivat minut jo seuraavallekin Finskille bookanneet.

Tähän päivään mennessä en ole saanut kunnon selvitystä asiaan ja erittäin ylimalkaiset pahoittelut. Ja kokonaismyöhästyminen tietysti 6 minuuttia vajaa kolmen tunnin korvausrajan, joten aiheesta sai vain kylmän läpsyn poskelle plus erittäin avokätisen 2500 ylimääräisen Eurobonuspisteen kädenojennuksen.

Jos arvostat asiakaspalvelua, niin ota Finnair.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
1  Kiitä käyttäjää TeroLohja
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvosteluArvostelut (6 652)
Matkailijoiden arvio
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli
  • Lisää kieliä

1721/6 652 arvostelua

Arvosteltu 29. joulukuuta 2017

Olipa työhönsä kyllästyneitä työntekijöitä niin lähtöselvityksessä kuin koneessa! Happamia, huumorintajuttomia "ei minulla ole pitsaa" -tyyppejä, vaikka menu sellaista lupaili. Ahtaat istuimet, vaikka olemme ihan normaalikokoisia, pitkiä ihmisiä. Lihavilla näytti olevan vielä enemmän vaikeuksia. Koskaan aiemmin ei lentoemo ole vaatinut kaulassa olevaa olkalaukkuani laitettavaksi lattialle muka tarttumisvaaran vuoksi. Entä jos se olisi lähtenyt liukumaan? Onneksi - ja toisaalta valitettavasti - olemme oppineet maksamaan istuimen valinnasta. Etuosan ensimmäiset rivit olivat tyhjät yhtä lukuunottamatta. Tuolit olivat kuulemma vielä lisämaksullisemmat kuin käytävävalintamme.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää Ritva F
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. joulukuuta 2017

Nämä lyhyet lennot aikaisin aamulla ovat aina tylsiä. Koneeseen nousu vähän takkuaa kun kone on pieni ATR ja portaat hankalat, jonottamista tulee väistämättä. Mutta kaiken kaikkiaan, pääasia eli paikasta toiseen siirtyminen sujuu; Tukholman päässä aina bussilla terminaaliin.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää Satu H
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. joulukuuta 2017

Hyvä aikataulu jet lagin kannalta. Lähtö aamulla, Parin tunnin vaihto Kööpenhaminassa ja perillä länsirannikon aikaa iltapäivällä. Takaisin iltapäivällä, Kööpnhaminassa puolen päivän jälkeen.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää 977petrij
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. marraskuuta 2017

Kaikki pelasi hyvin. Uusi ja iso kone, ystävälliset lentoemännät, mukavat penkit jopa turistiluokassa ja ruoka oli yllättävän hyvää, sille pisteet.

    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu (esimerkiksi asenne, huolenpito, avuliaisuus)
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla (Wi-Fi, TV, elokuvat)
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseennousu (esim. tehokkuus, palvelu portilla)
Kiitä käyttäjää JaanaM56
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.