Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Premium- luokka on aika hyvä pitkillä lennoilla”
Arvostelu: TUI Airways (United Kingdom)


Arvosteltu 4. helmikuuta 2020

Lensimme TUI fly Nordicilla (kone sama UK:n Thomsonin 787-8 Dreamliner kuin ennen yhtiön nimimuutosta) Helsingistä Cancuniin ja takaisin. Premium luokka meillä oli varattuna, ja maksan mielelläni siitä kohtuullisen lisähinnan (275 eur per matkustaja / meno-paluu yhteensä). Istuin on muutaman sentin leveämpi nahkapenkki, ja jalkatilaa on aika ruhtinaallisesti. Tarjoilu kuuluu paketin hintaan ja se olikin varsin asiallinen. Juotavaa sai sen verran kuin halusi. Kaksi ruokaa lennon aikana tarjotaan, ja vielä pientä purtavaa välipalaksi. Paluumatkalla tarjoilu oli nihkeämpää jostain syystä. Elokuvavalikoima TUIlla on vaatimaton, ja kosketusnäytöt toimivat heikohkosti, vaikka Dreamliner on aika uusi konetyyppi. Premiumin hintaan kuuluu Aspire -lounge Helsingin päässä. Premiumin takaosassa on kivasti pieni tila jaloitella, ja luokan "oma" WC (toinen etukeittiön vieressä). Lento oli myöhässä teknisen vian takia nelisen tuntia, mutta saimme siitä hyvän korvauksen erittäin miellyttävällä asiakaspalvelukokemuksella. Menemme uudelleenkin TUIn kyydissä kaukomatkalle, ja uusi reissu on jo varattunakin.

Matkustuspäivä: joulukuu 2019
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Kiitä käyttäjää Markku J
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvosteluArvostelut (18 065)
Matkailijoiden arvio
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli

26/18 065 arvostelua

Arvosteltu 19. syyskuuta 2019

Meillä oli TUIn viikon matka Boa Vistalle varhaisella aamulennolla. Saavuttuamme kentälle check in:n klo 06. paikkeilla saimme tiedon että lento olisi myöhässä, lähtöaika ei ollut vielä tiedossa. Lentoamme siirrettiin pariin otteeseen, kunnes viimein iltapäivällä se peruttiin koneen teknisen vian vuoksi. TUIn jakamat lounasliput loppuivat kesken, niitä piti jonottaa pariin otteeseen. Tiedotus ei toiminut - ei tullut tekstiviestiä aamulla ajoissa lennon siirtymisestä eikä kentälläkään informaatio toiminut. Ainoa asia jonka TUI hoiti hyvin oli reklamaatiomme hoito. Saimme EU:n sääntöjenmukaisen hyvityksen lennon siirtymisestä myös taksikulumme korvattiin. TUI ei vakuuttanut minua kuitenkaan tällä matkalla. Viikosta yksi lomapäivä pois ym. oli liikaa.

Matkustuspäivä: joulukuu 2018
Kiitä käyttäjää 385maaritp
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 11. kesäkuuta 2019

Tunnin verran myöhässä päästiin lähtemään kotimatkalle Krabilta. Muuten lento sujui hyvin, vaikka lentoemännät ja stuertit olivatkin yhtä poikkeusta lukuunottamatta englanninkielistä. Ruuat ja juomat olivat hyviä ja tarjoilu pelasi hyvin. Ei ehkä ole kumminkaan hintansa arvoista kun Premium paikka on aika hintava ostaa. Jalkatilaa on aika mukavasti ja elokuva tarjonta melko huonoa tai jo nähtyä.

Matkustuspäivä: tammikuu 2019
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Kiitä käyttäjää Lare53
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. huhtikuuta 2019

Täysin toimiva hyvä lento/lentoyhtiö. Bongasin halvat lennot Kreetalle suoraan TUI:n omilta sivuilta, hotellin varasin muuta kautta. Samaan aikaan muita lentoyhtiöitä käyttämällä (käytännössä Finnair, Norwegian) olisi joutunut maksamaan enemmän ja laatu olisi ollut käytännössä sama. Ei valittamista.

Matkustuspäivä: syyskuu 2018
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Kiitä käyttäjää Anssi M
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 19. maaliskuuta 2019

Lensimme viime tammikuussa Tuin lennolla Helsingistä Phuketiin ja takaisin. Lento ei todellakaan ollut hintansa arvoinen. Kone oli epäsiisti, premium-paketti puuttui menomatkalla, ruoka oli ala-arvoista, tuoremehu oli loppu ja tullessa jouduimme vielä kestämään 11 tuntia pienten lasten itkua ja potkimista istuimen selkänojaan.

Matkustuspäivä: tammikuu 2019
    • Istumamukavuus
    • Asiakaspalvelu
    • Siisteys
    • Ruoka ja juoma
    • Jalkatila
    • Viihdetarjonta lennolla
    • Vastine rahalle
    • Lähtöselvitys ja koneeseen nousu
Kiitä käyttäjää KaiAMP
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.